Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23456 kayıt
Böte Öğrencilerinin Hızlı Uygulama Geliştirmeye Yönelik Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ICITS 2018
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN DENEYİMLERİ BAĞLAMINDA INCELENMESİ
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I. UluslararasıÇağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
A Case Study of Project based Learning for Teaching Educational Software Development
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Horizons in Education (INTE2016)
IMPLEMENTATION OF AUGMENTED REALITY ON CHEMISTRY EDUCATION
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Horizons in Education (INTE2016)
PRE-SERVICE TEACHERS’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS AND DIGITAL LITERACY
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. International Conference of Strategic Research in Social Science and Education
Dijital Okuryazarlık Düzeyinin Ölçülmesi Problemi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5. International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2017)
Gençlere Yönelik Dijital Vatandaşlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017)
Uzaktan Eğitimde İçerik Geliştirme: Bir Örnek Uygulama ve Değerlendirme Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017)
Matematik Eğitimine Yönelik Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Geliştirilmesi ve Uygulanması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5. International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2017)
Öğretmen adaylarının öğrenme-öğretme anlayışları ve dijital okuryazarlıkları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6th International Conference on Strategic Research in Social Science and Education
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ve dijital okuryazarlıkları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6th International Conference on Strategic Research in Social Science and Education
TÜBİTAK DESTEKLİ YAYINLARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ VE ÖZELDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARININ DURUMU
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Conference on Research in Education
Fen Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Kullanımına Yönelik Bir Örnek Uygulama
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2016)
Öğretim Materyali Olarak Dijital Hikaye Geliştirme Aşamalarının İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2016)
EDUTAINMENT APPLICATIONS OF AUGMENTED REALITY THECASE OF AUGMENTED BOOK
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Academic Research Congress(INES-2016)
Student Awareness Towards Rapid Application Development (RAD) in Education
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Trends in Educational Technology - INTET2014
Sosyal Bilimler Alanında Akademik Araştırmalara Destek Amaçlı Yazılımların Kullanımına Yönelik İhtiyaç Analizi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Trends in Educational Technology - INTET2014
E-ÖĞRENMEDE TASARIM VE GELİŞTİRME SÜRECİ İLE GÖREV PAYLAŞIMI
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2009
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)
EĞİTİM YÖNETİM SİSTEMİNDEN BAĞIMSIZ “SCORM UYUMLU” EĞİTİMSEL İÇERİK GELİŞTİRİLMESİNİN ÖNEMİ VE BİR ÖRNEK UYGULAMA
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Educational Technology Conference (IETC 2008)
PARMAKLAR KLAVYEDE, PEKİ YA ZİHİNLER NEREDE? E-ÖĞRENMEDE ETKİLEŞİM
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2009
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9th International Educational Technology Conference (IETC2009)
«
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
»