img
A mixed research-based model for pre-service science teachers’ digital literacy: Responses to “which beliefs” and “how and why they interact” questions  
Yazarlar
Doç. Dr. Erhan GÜNEŞ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Eralp Bahçivan
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı COMPUTERS EDUCATION
Dergi ISSN 0360-1315
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 03-2018
Cilt No 118
Sayfalar 96 / 106
Doi Numarası 10.1016/j.compedu.2017.11.012
Makale Linki https://linkinghub.elsevier.com/retrieve/pii/S0360131517302567