Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23436 kayıt
Öğretmen adaylarının çıkarma işlemi yaparken kullandıkları stratejiler ve öğrenci icadı stratejileri yorumlamaları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih etme nedenleri ve gelecekte bir öğretmen olmanın adaylara hissettirdikleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması kapsamında görüşlerinin incelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel okuryazarlık öz-yeterlikleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkiye dair bir çalışma
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VI. International Eurasian Educational Research Congress
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesine dair bir çalışma
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III. International Eurasian Educational Research Congress
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
Examining pre-service teachers’ technology acceptance
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography
Examining pre-service teachers’ perceptions and evaluations about student-invented strategies
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017)
Examining pre-service teachers’ attitudes, self-efficacy and intentions regarding the use of computers: The case of an educational technology course
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. International Symposium on Educational and SocialSciences in Turkish Cultural Geography
Examining pre-service science teachers’ proportional reasoning on the problems related to chemical reactions
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography
Preservice teachers’ teacher efficacy beliefs and attitudes towards STEM
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices
Preservice teachers’ understandings of science, technology, and mathematics and the relationships among these disciplines
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Öğretim Programlarının Entegrasyonuna Yönelik Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Controlling Mathematics Anxiety by the Views of Guidance and Psychological Counseling Candidates
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Educational Research
The Role of The Mathematical Reasoning in Consultation Process According to Guidance and Psychological Counseling Candidates
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Adaylarının Tükenmişlik Yaşayan Matematik Öğretmenlerine Müdahale Önerileri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
Making the Pedagogical Elements Used by Prospective Mathematics Teachers Visible in Teaching: Scenario Writing Activities
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Educationis Generalis
An investigation of preservice mathematics teachers’ teaching processes about ”procedural and conceptual knowledge” related to division with fractions
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elementary Education Online
Ortaokul Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerininİncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
A Comparison of Parents of Gifted Students and Non-Gifted Students: A Case of Expectations from Mathematics Education
2 2
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
«
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
»