img
img
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının çokgenler konusuna ilişkin teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) gelişimlerinin incelenmesi   
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Büşra KARTAL Doç. Dr. Büşra KARTAL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Cengiz Çinar
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çokgenler Konusuna İlişkin Teknolojik
Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Gelişimlerinin İncelenmesi | AVESİS Gazi Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi Araştırmacı Girişi English Detaylı Arama Ana Sayfa Son
Eklenen Yayınlar İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarını... İlköğretim Matematik
Öğretmen Adaylarının Çokgenler Konusuna İlişkin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB)
Gelişimlerinin İncelenmesi Atıf İçin Kopyala KARTAL B., ÇİNAR C. X. Uluslararası Eğitim
Araştırmaları Kongresi., 27 Nisan - 30 Temmuz 2018 Yayın Türü: Bildiri / Özet Bildiri Gazi
Üniversitesi Adresli: Evet Paylaş Ana Sayfa | AVESİS Hakkında | İletişim İletişim Bilgileri
Gazi Üniversitesi Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğü Emniyet Mahallesi Bandırma
Caddesi No:6/1 Rektörlük Binası Zemin Kat 06560 Teknikokullar Yenimahalle / Ankara …
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
Kongre Tarihi 27-04-2018 / 30-07-2018
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş