Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2018, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2017 |
Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2014 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2018, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2017 |
Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2014 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 58, 2018 |
Sertifika, Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Sertifikası, Çağdaş Drama Derneği Ankara şubesi, 06-01-2019, 03-07-2022 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2018-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Emet Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
2018-2020, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Bölüm Başkanı, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2024-2025, Erken Çocuklukta Yaratıcılık ve Yaratıcı Çocuk Etkinlikleri, Lisans |
2024-2025, Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları, Lisans |
2024-2025, Eğitimde Drama, Lisans |
2024-2025, Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2023-2024, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2023-2024, Erken Çocuklukta Oyun Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları, Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı, Lisans |
2023-2024, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Gelişimi 1, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2022-2023, Okul Öncesi Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk Gelişimi 2, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk Gelişimi 1, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk ve Drama, Ön Lisans |
2021-2022, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk ve Drama, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk Gelişimi 2, Ön Lisans |
2021-2022, Okul Öncesi Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar, Ön Lisans |
2021-2022, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk Gelişimi 1, Ön Lisans |
2020-2021, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk ve Drama, Ön Lisans |
2020-2021, Okul Öncesi Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk Gelişimi 2, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk Gelişimi 1, Ön Lisans |
2020-2021, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2019-2020, Okul Öncesi Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk ve Drama, Ön Lisans |
2019-2020, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama 2, Ön Lisans |
2019-2020, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama 1, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Gelişimi 2, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Gelişimi 1, Ön Lisans |
2018-2019, Okul Öncesi Eğitimde Planlama ve Değerlendirme, Ön Lisans |
2018-2019, Özel Eğitim 2, Ön Lisans |
2018-2019, Çocuk ve Drama, Ön Lisans |
2018-2019, Okul Öncesinde Çağdaş Yaklaşımlar, Ön Lisans |
2018-2019, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Değerler Eğitimi, Ön Lisans |
2018-2019, Özel Eğitim 1, Ön Lisans |
2018-2019, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2018-2019, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçları ile Alana Özgü Etkinlik Becerilerinin Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2024-2025 |
ScratchJr ve Bilgisayarsız Kodlama Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Kodlama ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2024-2025 |
Kayıt Yok |
KANMAZ, T., Şahin, F.T., Özcan, A. (2024) "Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Planlanması ve Uygulanmasına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 10 (1) pp. 88-109 Link DOI ![]() |
Kurupınar, A., KANMAZ, T., Gürler, S.A. (2024) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yenilikçi Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşleri", Manas Journal of Social Studies, 13 (1) pp. 1-15 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kurupınar, A., KANMAZ, T. (2023) "A Study into Learning Losses of Preschool Children in Covid-19 Pandemic", Journal of Qualitative Research in Education, 35 (3) pp. 24-55 [ESCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
KANMAZ, T. (2023) "Okul Öncesi Öğretmenleri Robotik Kodlama Hakkında Ne Düşünüyor", Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 7 (1) pp. 1-22 Link ![]() ![]() |
Özcan, A., Şahin, F.T., KANMAZ, T. (2022) "Annelerin Problemli İnternet Kullanımı ve Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklarının Saldırganlık Düzeylerinin İncelenmesi", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8 (2) pp. 648-667 Link ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2022) "Okul Öncesinde Akran İlişkileri Ölçeği Ebeveyn ve Öğretmen Formlarının Geliştirilmesi", Turkish Studies, 17 (3) pp. 437-468 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2020) "Okul Öncesinde Yaratıcı Drama Çalışmalarına İlişkin Ebeveyn Görüşlerinin İncelenmesi", Journal of Social Research and Behavioral Sciences, 6 (12) Link ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Duman, G. (2018) "ANALYZING THE MOVEMENT EDUCATION PROGRAM’S EFFECTS ON GROSSMOTORSKILLS OF ORTHOPEDICALLY HANDICAPPED CHILDREN IN EARLYCHILHOOD INCLUSIVE EDUCATION", Social Sciences Studies Journal, 4 (14) pp. 329-337 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
KANMAZ, T. (2024) "COMPUTATIONAL THINKING SKILLS AND PRESCHOOL PERIOD: AN EVALUATION FROM THE PERSPECTIVE OF TURKEY", INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS -II , Adana, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2024) "OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ZORBALIK: RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ GÜCÜ", 7. ULUSLARARASI AVRASYA SPOR, EĞİTİM VE TOPLUM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Aralık 2024) ![]() |
Dörterler, S.Ö., KANMAZ, T. (2024) "INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PRESCHOOL TEACHER CANDIDATES' CREATIVE THINKING TENDENCIES AND COMPUTATIONAL THINKING SKILLS", 4TH INTERNATIONAL EURASIA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (pp. 491-503), Nahçıvan, Azerbaycan, (Temmuz 2024) ![]() |
KANMAZ, T., Dörterler, S.Ö. (2024) "EXAMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN PRE-SERVICE PRESCHOOL TEACHERS' PERCEPTIONS AND ATTITUDES TOWARDS EDUCATION 4.0 AND THEIR PERCEPTIONS OF COMPETENCE IN USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN EDUCATION", AHİ EVRAN 4. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 787-799), Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2024) ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2023) "Robotik Kodlama Destekli Eğitim Programı’nın Okul Öncesi Dönem Çocuklarının 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi", 8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 297-298), Karaman, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2023) "Annelerin Çocuklarının Akran İlişkilerine Bakış Açısı", 9. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi , (pp. 44), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Eylül 2023) ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T., Bozkuş, T. (2023) "Öğretmen Görüşlerine Göre 4-6 Yaş Grubu Çocukların Akran İlişkilerinin İncelenmesi", 9. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi , (pp. 48), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Ağustos 2023) ![]() ![]() |
Gürler, S.A., KANMAZ, T. (2022) "Çocuk ve Teknoloji", 13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 227-234), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022) ![]() |
KANMAZ, T., Gürler, S.A. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Gözünden: Akran Zorbalığı", 13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 235-240), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2022) ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2022) "YARATICI DRAMA ETKİNLİKLERİNİN PLANLANMASI VE UYGULANMASINA İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", 6.ULUSLARARASI AVRASYA SPOR, EĞİTİM VE TOPLUM KONGRESİ , Diyarbakır, Türkiye, (Kasım 2022) ![]() ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T., Özcan, A. (2022) "Annelerin Çocuklarına Verilen Robotik Kodlama Eğitimine İlişkin Görüşleri", 8. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2022) ![]() ![]() |
Özcan, A., Şahin, F.T., KANMAZ, T. (2022) "Annelerin Problemli İnternet Kullanımı ve Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklarının Saldırganlık Düzeylerinin İncelenmesi", 8. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2022) ![]() |
Sürsavur, L., KANMAZ, T., Bakır, V. (2022) "Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Ebeveynlerin Dijital Ebeveynlik Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi", 4. INTERNATİONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Mart 2022) ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıflarında Resimli Çocuk Kitaplarına Yer Verme Durumlarının İncelenmesi", SADAB VII. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , (Aralık 2020) ![]() ![]() |
Şahin, F.T., KANMAZ, T. (2020) "Resimli Çocuk Kitaplarında Akran İlişkilerinin İncelenmesi", SADAB VII. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , (Aralık 2020) ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2020) "Okul Öncesinde Yaratıcı Drama Çalışmalarına İlişkin Ebeveyn Görüşlerinin İncelenmesi", SADAB VII. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu , (Kasım 2020) ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2020) "AKADEMİSYEN ANNE OLMAK", DÜNYA KADIN KONGRESİ , (Mart 2020) ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2019) "Türkiye’de Kodlama Eğitimi Üzerine Yapılan Çalışmalara Genel Bir Bakış", 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ , (pp. 207), (Ekim 2019) ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Alıcı, C.E. (2019) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ ROBOTİK KODLAMA HAKKINDA NEDÜŞÜNÜYOR", 14. ULUSAL OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİ KONGRESİ ÇOCUĞUN EKOLOJİK DÜNYASI , Türkiye, (Mayıs 2019) ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2018) "ÖZEL ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZLERİNDE AİLE KATILIM ÇALIŞMALARI", 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (pp. 77-87), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2018) ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Duman, G. (2017) "ANALYZING GROSS MOTOR SKILLS OF ORTHOPEDICALLY HANDICAPPEDCHILDREN IN INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD EDUCATION", IBAD 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2017) ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
KANMAZ, T. (2024) "Okul Öncesi Eğitim ve 21. Yüzyıl Becerileri", Kitap: TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖNCELİKLİ MESELELER ÜZERİNE-1, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 119 / 143, ISBN: 978-625-6221-40-6 ![]() |
KANMAZ, T. (2024) "Okul Öncesi Dönemde Akran Zorbalığı", Kitap: TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖNCELİKLİ MESELER ÜZERİNE -1, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 143 / 165, ISBN: 978-625-6221-40-6 ![]() |
KANMAZ, T. (2022) "Erken Çocukluk Döneminde Yaratıcılık", Kitap: ERKEN ÇOCUKLUKTA SANAT EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 41 / 90, ISBN: 9978-625-8297-91-1 ![]() |
KANMAZ, T. (2022) "Okul Öncesi Eğitimde Yöntem Boyutuyla Drama ve Uygulama Örnekleri", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Drama, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 301 / 330, ISBN: 978-625-8297-29-4 ![]() |
KANMAZ, T. (2022) "Okul Öncesi Eğitimde Drama Etkinliklerini Planlama ve Uygulama", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Drama, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 229 / 254, ISBN: 978-625-8297-29-4 ![]() |
Şahin, F.T., KANMAZ, T. (2021) "Erken Çocukluk Eğitiminde Endüstri 4.0 ve Uygulamaları", Kitap: ENDÜSTRİ 4.0 VE UYGULAMALARI, Ankara/Türkiye : Detay, Bölüm Sayfaları: 67 / 98, ISBN: 9786052544747 ![]() ![]() |
KANMAZ, T., Şahin, F.T. (2020) "Akademisyen Anne Olmak", Kitap: KADIN ÇALIŞMALARINA SOSYOLOJİK,KÜLTÜREL ve EDEBİ BİR BAKIŞ, Ankara/Türkiye : İKSAD PUBLİSHİNG HOUSE, Bölüm Sayfaları: 200 / 222, ISBN: 978-625-7914-60-4 ![]() ![]() |
Duman, G., KANMAZ, T., Alıcı, C.E. (2018) "Movement Activities in Early Childhood Education", Kitap: Educational Research and Practice, : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 345 / 350, ISBN: 978-954-07-4271-7 ![]() ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2023) "AKADEMİK TEŞVİK" KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ |
(2022) "Best Oral Presentation" 8. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Diğer: Oyun Kartları ile Drama, 30-09-2019 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Diğer: Masallarla Drama, 23-09-2019 |
(Uluslararası) Özgün bireysel etkinlik/Diğer: Anne-Baba Eğitimi Atölyesi, 23-09-2019 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Fatma Tezel Şahin
![]() |
2018 - 2024 | 19 |
![]()
Ali Özcan
![]() |
2022 - 2024 | 4 |
![]()
Gökhan Duman
![]() |
2017 - 2018 | 3 |
![]()
Serap Aktemur Gürler
![]() |
2022 - 2024 | 3 |
![]()
Sümeyye Öcal Dörterler
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2024 | 2 |
![]()
Abdulhamit Kurupınar
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Can Eda Alıcı
-
|
2018 - 2019 | 2 |
![]()
Latife Sürsavur
-
|
2022 | 1 |
![]()
Vedat Bakır
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2022 | 1 |
![]()
Tülay Bozkuş
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 441 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 5 | 58 | 12 | 85 | 40 | 155 | 45 | 145 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 543 . | 484 . | 526 . | 453 . | 602 . | 490 . | 576 . | 403 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 347 . | 287 . | 319 . | 253 . | 352 . | 224 . | 354 . | 214 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 81 . | 82 . | 85 . | 59 . | 86 . | 48 . | 88 . | 40 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 3 | 2 | 6 | 1 | 10 | 5 | 8 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 4 | 0 | 6 | 3 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 | 0 | 6 | 3 | 4 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |