img
Okul Öncesinde Akran İlişkileri Ölçeği Ebeveyn ve Öğretmen Formlarının Geliştirilmesi  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Tuğba KANMAZ
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Türkiye
Fatma Tezel Şahin
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Turkish Studies
Dergi ISSN 1468-3849
Dergi Tarandığı Indeksler Central & Eastern European Academic Source (EBSCO)
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 07-2022
Cilt No 17
Sayı 3
Sayfalar 437 / 468
Doi Numarası 10.7827/TurkishStudies.55791
Makale Linki https://turkishstudies.net/education?mod=tammetin&makaleadi=&key=55791
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Okul Öncesinde Akran İlişkileri Ölçeği Ebeveyn ve Öğretmen Formlarının Geliştirilmesi

Paylaş