Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2007, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği Pr., 1989, 1994 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2007, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği Pr., 1989, 1994 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 71, Bahar, 2009 |
İngilizce, ÜDS, 79, Bahar, 2005 |
Çalıştay, Din Eğitimi Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 18-12-2023, 18-12-2023 |
Çalıştay, Yön Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 27-12-2023, 27-12-2023 |
Çalıştay, YÖK Eğitim Fakülteleri program güncelleme ve geliştirme, ODTÜ, 17-03-2017, 18-03-2017 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
2024-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2012-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2006-2012, Okutman, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye |
1999-2006, Okutman, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkiye |
1994-1999, Okutman, Tam Zamanlı, Kırıkkale Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye |
2023-, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2023-, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2023-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Türkiye |
2016-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-2015, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2013-2015, Fakülte Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2013, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Hayriye Torunoğlu, Doktora, Bilim ve sanat merkezlerinde uygulanan programların öğrenci veli ve öğretmen beklentilerine göre değerlendirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Selver Kılıçarslan, Yüksek Lisans, 2018 ortaöğretim İngilizce dersi öğretim programının öğrenen özerkliği açısından değerlendirilmesi ve öğretmen gözüyle öğrenen özerkliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Fatma Nur Biçer, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğrencilerinin oyuncak tercihleri ve gelişim düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Kamil Yılmaz, Yüksek Lisans, Üstün yetenekli öğrencilerin matematiksel düşünme becerilerine göre problem kurma süreçlerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Fadime Dağıstan, Yüksek Lisans, Hayat bilgisi dersine yönelik yapılan lisansüstü tezlerin meta-analizi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Muhammet Ali Tekin, Yüksek Lisans, Bağlantı kurma stratejisinin okuduğunu anlama üzerindeki etkisi (İlkokul öğrencileri üzerine bir çalışma), Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Aybike Dağıstan, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin Matematik dersine yönelik kalıplaşmış düşüncelerinin akademik başarıları ile ilişkisi (Kırşehir ili Cacabey ortaokulu örneği), Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Suna Dağdelen, Yüksek Lisans, Ortaokul düzeyi matematik öğrenim sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerinin öğretmen, öğrenci ve veli görüşlerine göre değerlendirilmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, MUKAYESELİ EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2016-2017, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2015-2016, MUKAYESELİ EĞİTİM, Lisans |
2015-2016, ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME, Yüksek Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2013-2014, MUKAYESELİ EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2013-2014, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2013-2014, PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2012-2013, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ÜNAL, M., Akkaya, A. (2022) "Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi", International Education Congress, EDU congress 2022 , (pp. 362-375), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022) |
ÜNAL, M., Macar, K. (2022) "ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN KARİYER BASAMAKLARINA GÖRE DÜZENLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ , Aksaray, Türkiye, (Haziran 2022) |
Çokyaman, M., ÜNAL, M. (2021) "KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021) |
Torunoğlu, H., ÜNAL, M. (2021) "ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANAN PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021) |
Çavdar, L., ÜNAL, M. (2021) "TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021) |
Kılıçarslan, S., ÜNAL, M. (2021) "ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE PROGRAMI KAZANIMLARININ ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 5. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2021) |
ÜNAL, M., Kılıçarslan, S. (2021) "ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA UYGULAMA ETKİNLİĞİ ÖRNEĞİ: AİLE KATILIMI VE ÖZDEĞERLENDİRMESİ", 5 ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2021) |
ÜNAL, M., Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "Hayat Bilgisi Eğitimine İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018) |
ÜNAL, M., Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "Yükseköğretimde Öğrencilerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerini Kazanma Durumlarının Değerlendirilmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018) |
ÜNAL, M., İlhan, E. (2018) "21. yy Öğrenci ve Öğretmen Profiline İlişkin Beklentiler Üzerine Nitel Bir Çalışma", 2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
İlhan, E., ÜNAL, M. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin 21. yy Becerilerini Kazanma Durumunun Değerlendirimesi", 2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
ÜNAL, M. (2018) "Akademik Çalışmalar ve Bilgi Üretim Sürecinde Kullanılan Dilin Etkisi", International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) , (Mart 2018) |
ŞİMŞEK, H., ÜNAL, M. (2018) "Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Özgüven Ilişkisi", International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) , (Mart 2018) |
ÜNAL, M., KULA, S.S. (2017) "2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA) , (pp. 362-363), Muğla, Türkiye, (Ekim 2017) |
ÜNAL, M., TAY, B. (2017) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNE İLİŞKİN KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) , (Ekim 2017) |
ÜNAL, M. (2017) "YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) , (Ekim 2017) |
ÜNAL, M., KULA, S.S., Oflaz, H. (2017) "ÖĞRENCİLERİN PEDAGOJİK BEKLENTİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES , (pp. 259-260), (Nisan 2017) |
ÜNAL, M., Tekin, M.A. (2017) "TAHMİN ETME STRATEJİSİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES , (pp. 240-241), (Nisan 2017) |
ÜNAL, M. (2017) "YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE HEDEFLENEN ÖĞRENME ÇIKTILARININ ÖĞRETİM KADEMELERİNE GÖREGERÇEKLEŞME DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES , (pp. 239-240), (Nisan 2017) |
ÜNAL, M. (2016) "Öğretmen ve öğretmen adaylarının öğretme stillerinin karşılaştırmalı analizi", 4.Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2016) |
ŞİMŞEK, H., ÜNAL, M., Şahin, C., BEYDOĞAN, H.Ö., ŞİMŞEK, A.S. (2016) "ÖğretmenAdaylarınınÖğretme ÖğrenmeSüreciniPlanlama Uygulamave Değerlendirme YeterlikleriAlgı Düzeyleri", 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2016) |
ÜNAL, M. (2016) "AN INVESTIGATION ON INSTRUCTORS AND STUDENTS AWARENESS OF EU ERASMUS PROGRAMME", IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (Şubat 2016) |
ÜNAL, M. (2016) "AN INVESTIGATION ON THE VARK MODEL OF LEARNING STYLES IN PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE", IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (Şubat 2016) |
ÜNAL, M., Abdullah, G. (2015) "Matematik Öğretiminde Tercih Edilen Yöntemler ve Nedenleri", The Third International Congress on Curriculum and Instruction. , Adana, Türkiye, (Ekim 2015) |
ÜNAL, M., Abdullah, G. (2015) "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütme Stratejilerini Kullanım Düzeyleri", The Third International Congress on Curriculum and Instruction. , (Ekim 2015) |
ÜNAL, M., İlhan, E. (2015) "Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması", III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Adana, Türkiye, (Ekim 2015) |
ÜNAL, M., SEÇKİN-ÜNAL, B. (2015) "Mesleki ve Teknik Eğitim Öğrencilerinin Bütünsel ve Yenilikçi Düşünme Stillerinin İncelenmesi", VII.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ , (pp. 141), Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2015) |
ÜNAL, M. (2015) "Yükseköğretimde Okuyan Öğrencilerin Kalıplaşmış Düşüncelerinin Akademik Başarıya Etkisinin Değerlendirilmesi", VII.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ , Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2015) |
ÜNAL, M. (2011) "Evaluation of Educational and Instructional Proficiencies of Instructors Working in Faculty of Arts and Sciences and Vocational Collages", INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction , Eskişehir, (Ekim 2011) |
ÜNAL, M., TAŞDEMİR, M. (2011) "Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students", INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction , Eskişehir, (Ekim 2011) |
ÜNAL, M., TAŞDEMİR, M. (2010) "A Case Study to Evaluate Erasmus Student Mobility Program of European Union Regarding Students Opinion", The Second International Congress of Educational Research , Antalya, (Nisan 2010) |
ÜNAL, M. (2010) "The Effects of Metacognitive Strategies On University Students Academic Success in Foreign Language", The Second International Congress of Educational Research. , Antalya, (Nisan 2010) |
ÜNAL, M. (2009) "Study Habis of Students in Foreign Language Courses in Faculty of Education and Effects on Academic Achievement", The First International Congress of Educational Research. , Çanakkale, (Mayıs 2009) |
ÜNAL, M. (2009) "The Evaluation of Compulsory Foreign Language Courses in Higher Education if Meet The Aims of Primary Education Considering The Opinions of Students", The First International Congress of Educational Research. , (Mayıs 2009) |
ÜNAL, M. (2009) "EĞİTİM FAKÜLTESİNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİL ÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARI VE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", eab , Türkiye, (Ocak 2009) |
TAŞDEMİR, A., ÜNAL, M., Yıldırım, K., TAY, B. (2007) "İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Risk Alma Düzeylerinin Problem Çözebilme Becerileri Üzerine Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , (pp. 216), Türkiye, (Kasım 2007) |
Yıldırım, K., TAY, B., ÜNAL, M., TAŞDEMİR, A. (2007) "Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , (pp. 229), Türkiye, (Kasım 2007) |
Ünal, M., Özaslan, D. (2023) "CIPP Program Değerlendirme Modeli ile Yapılan Çalışmaların Meta Değerlendirmesi", Türkiye : https://www.ozguryayinlari.com/site/catalog/book/171/chapter/854, ISBN: 978-975-447-662-0 |
ÜNAL, M. (2013) "Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi", Ankara/Türkiye : AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2, ISBN: 978-605-5197-15-5 |
ÜNAL, M. (2024) "Examining the Usage Cases of Program Development Models in Research", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 99 / 122, ISBN: 978-625-95522-6-2 |
ÜNAL, M. (2024) "The Effect of Guessing Strategy on Reading Comprehension Skills", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 123 / 140, ISBN: 978-625-95522-6-2 |
ÜNAL, M., ÖZASLAN, D. (2023) "CIPP Program Değerlendirme Modeli ile Yapılan Çalışmaların Meta Değerlendirmesi", Kitap: Educational Sciences Research- V (Eğitim Bilimleri Araştırmaları-V), Gaziantep/Türkiye : ÖZGÜR YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-975-447-662-0 |
ÜNAL, M., Kılıç, B. (2023) "Program Değerlendirme ve Program Değerlendirme Modelleri", Kitap: Eğitimde Program Geliştirme, Ankara/Türkiye : PEGEM Akademi, Bölüm Sayfaları: 237 / 262, ISBN: 978-625-6810-34-1 |
ÜNAL, M., Torunoğlu, H. (2023) "Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : PEGEM Akademi, Bölüm Sayfaları: 240 / 259, ISBN: 978-625-6810-33-4 |
ÜNAL, M., Çavdar, L. (2022) "Tyler Modeli ile Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının İncelenmesi: Bir Meta-Değerlendirme Çalışması", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: 309 / 329, ISBN: 978-625-8261-83-7 |
ÜNAL, M., Çokyaman, M. (2022) "Kırkpatrick’in Dört Aşamalı Modeline Göre Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Analizi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: 317 / 340, ISBN: 978-625-8261-84-4 |
ÜNAL, M., Güçlü, M. (2022) "Uzaktan Eğitim Ortamında Gerçekleştirilen Uygulama Etkinliklerine Aile Katılımı ve Değişen Rollerine İlişkin Görüşler", Kitap: Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir Armağanı TOPLUMSAL DEĞİŞİM, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 443 / 459, ISBN: 978-625-427-877-8 |
ÜNAL, M. (2021) "Etkili Öğretim Yöntem ve Teknikleri", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 227 / 313, ISBN: 978-625-417-195-6 |
Güçlü, M., ÜNAL, M. (2020) "Mesleki Profesyonellik Kavramının Öğretmenlik Mesleği Açısından Değerlendirilmesi", Kitap: Eğitime Adanmış Yarım Asır, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 384 / 405, ISBN: 978-625-7228-58-9 |
ÜNAL, M. (2020) "EĞİTİMLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : VİZETEK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 1 / 28, ISBN: 978-605-7523-26-6 |
ÜNAL, M. (2020) "EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 233 / 273, ISBN: 978-625-406-342-8 |
ÜNAL, M. (2020) "Eğitime Adanmış Yarım Asır", Kitap: Mesleki Profesyonellik Kavramının Öğretmenlik Mesleği Açısından Değerlendirilmesi, Türkiye : , Bölüm Sayfaları: 384 / 4060, ISBN: 978-625-7228-58-9 |
ÜNAL, M. (2017) "EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ", Çanakkale/Türkiye : PARADİGMA AKADEMİ, ISBN: 978-605-67316-5-5 |
Özdemir, M.Ç., ÜNAL, M. (2008) "SOSYAL BİLGİLERDE PLANLAMA", Kitap: Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem A yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 123 / 144, ISBN: 978 605 5885 14 4 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2021, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2020, , Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KEFAD, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) İnöünü Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Antropologist, 2015 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2015 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Elif İlhan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 7 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2007 - 2017 | 4 |
Menderes Ünal
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2009 - 2023 | 4 |
Hayriye Torunoğlu
-
|
2021 - 2023 | 4 |
M Ünal
-
|
2010 - 2021 | 4 |
Murat Çokyaman
-
|
2021 - 2022 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 3 |
Fadime Dağıstan
-
|
2017 - 2018 | 3 |
Gönç Abdullah
-
|
2015 - 2017 | 3 |
Selver Kılıçarslan
-
|
2021 - 2022 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2007 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 - 2011 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Lokman Çavdar
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2007 | 2 |
Mustafa Güçlü
Erciyes Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
Mehmet Çağatay Özdemir
Gazi Üniversitesi
|
2008 | 2 |
Cumhuriyet Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ahmet Akkaya
-
|
2022 | 1 |
Şeyma Erbay Mermer
-
|
2022 | 1 |
Berkay Kılıç
-
|
2023 | 1 |
Dildar Özaslan
-
|
2023 | 1 |
Hasan Oflaz
-
|
2017 | 1 |
Kübra Macar
-
|
2022 | 1 |
M Çokyaman
-
|
2021 | 1 |
Muhammet Ali Tekin
-
|
2017 | 1 |
Suna Dağdelen
-
|
2017 | 1 |
Tuğba Kafadar
-
|
2016 | 1 |
ÜNAL Menderes
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10096 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 377 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 110 | 150 | 270 | 100 | 0 | 80 | 210 | 210 | 130 | 80 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 365 . | 357 . | 280 . | 444 . | - | 453 . | 423 . | 423 . | 476 . | 412 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 214 . | 200 . | 121 . | 245 . | - | 257 . | 199 . | 173 . | 265 . | 241 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 35 . | 40 . | 9 . | 49 . | - | 47 . | 22 . | 30 . | 56 . | 50 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 14 | 14 | 26 | 13 | 0 | 2 | 19 | 11 | 7 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 6 | 14 | 0 | 0 | 0 | 8 | 4 | 6 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 10 | 8 | 12 | 12 | 0 | 0 | 10 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 4 | 4 | 8 | 0 | 0 | 0 | 6 | 2 | 4 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 6 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 10 | 8 | 12 | 12 | 0 | 0 | 10 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |