Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği Pr., 1989, 1994 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2007, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği Pr., 1989, 1994 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 71, Bahar, 2009 |
İngilizce, ÜDS, 79, Bahar, 2005 |
Çalıştay, Din Eğitimi Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 18-12-2023, 18-12-2023 |
Çalıştay, Yön Çalıştayı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 27-12-2023, 27-12-2023 |
Çalıştay, YÖK Eğitim Fakülteleri program güncelleme ve geliştirme, ODTÜ, 17-03-2017, 18-03-2017 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
2024-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2012-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2006-2012, Okutman, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye |
1999-2006, Okutman, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkiye |
1994-1999, Okutman, Tam Zamanlı, Kırıkkale Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye |
2023-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2016-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-2015, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2013-2015, Fakülte Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2013, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Hayriye Torunoğlu, Doktora, Bilim ve sanat merkezlerinde uygulanan programların öğrenci veli ve öğretmen beklentilerine göre değ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Selver Kılıçarslan, Yüksek Lisans, 2018 ortaöğretim İngilizce dersi öğretim programının öğrenen özerkliği açısından değerlendirilmesi v, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Fatma Nur Biçer, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğrencilerinin oyuncak tercihleri ve gelişim düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Fadime Dağıstan, Yüksek Lisans, Hayat bilgisi dersine yönelik yapılan lisansüstü tezlerin meta-analizi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Kamil Yılmaz, Yüksek Lisans, Üstün yetenekli öğrencilerin matematiksel düşünme becerilerine göre problem kurma süreçlerinin incel, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Muhammet Ali Tekin, Yüksek Lisans, Bağlantı kurma stratejisinin okuduğunu anlama üzerindeki etkisi (İlkokul öğrencileri üzerine bir çal, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Aybike Dağıstan, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin Matematik dersine yönelik kalıplaşmış düşüncelerinin akademik başarıları ile, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Suna Dağdelen, Yüksek Lisans, Ortaokul düzeyi matematik öğrenim sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerinin öğretmen, öğ, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
2016-2017, MUKAYESELİ EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2015-2016, MUKAYESELİ EĞİTİM, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME, Yüksek Lisans |
2013-2014, PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2013-2014, MUKAYESELİ EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2012-2013, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
Kayıt Yok |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞ YÜKÜ ALGISI İLE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN 21. YÜZYIL BECERİLERİNİ KAZANMA DURUMUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 |
YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Yabancı Dil Öğretiminde Hedeflenen Öğrenme Çıktılarının Öğretim Kademelerine Göre Gerçekleşme Düzeyinin Belirlenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Öğretmen adaylarının öğretmen yeterliklerini kazanma düzeyleri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
Öğretmen adaylarının öğretme öğrenme sürecini planlama uygulama ve yönetme yeterliklerini kazanma düzeyleri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: , 2016-2016 |
Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programına İlişkin Farkındalık Durumlarının İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2013-2016 |
UYGULANABİLİR ÇEVRİM İÇİ SINAV SİSTEMİ GELİŞTİRİLMESİ VE KAĞIT KALEM SINAVLARINA GÖRE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA OLAN ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2012-2014 |
Kayıt Yok |
Torunoğlu, H., Ünal, M. (2023) "BİLİM SANAT MERKEZLERİ PROGRAMLARINA YÖNELİK BEKLENTİLERİN İNCELENMESİ", ERCİYES AKADEMİ, 37 (2) pp. 731-754 Link DOI |
Ünal, M. (2023) "Öğretmenlerin Öğretim Programı Uyarlama Örüntülerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 24 (3) pp. 2329-2383 Link |
Keskinkılıç, F., Ünal, M. (2023) "Evaluation of Nature-Integrated STEM Activities from the Students’ Perspectives", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5 (2) pp. 838-857 Link DOI |
Kılıçarslan, S., Ünal, M. (2022) "Evaluation of 2018 Secondary Education English Lesson Curriculum in Terms of Learner Autonomy", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 6 (2) pp. 406-428 Link |
Şimşek, H., Ünal, M., Mermer, Ş.E., Özaslan, D. (2022) "Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (0) pp. 387-409 [TR Dizin] Link DOI |
İlhan, E., Ünal, M. (2021) "An Investigation of the 21st Century Skills Use of University Students in Turkey", International Journal of Curriculum and Instruction(IJCI), 13 (3) pp. 2462-2481 Link |
Çokyaman, M., Ünal, M. (2021) "Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches, 11 (18) pp. 1684-1715 [TR Dizin] Link DOI |
Ünal, M., Çokyaman, M. (2021) "Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (2) pp. 620-639 [TR Dizin] Link DOI |
Torunoğlu, H., Ünal, M., Karabay, E. (2021) "Bilim ve Sanat Merkezleri İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi", IJOESS International Journal of Eurasia Social Sciences, 12 (4) pp. 277-292 [TR Dizin] Link DOI |
Ünal, M., İlhan, E. (2017) "A Case Study on the Problems and Suggestions in Foreign Language Teaching and Learning at Higher Education", Journal of Education and Training Studies, 5 (6) pp. 64-72 Link DOI |
Ünal, M. (2017) "Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons", Universal Journal of Educational Research, 5 (2) pp. 194-202 Link DOI |
Ünal, M. (2017) "ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 932-947 [TR Dizin] Link |
Ünal, M. (2017) "Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 99-113 [TR Dizin] Link |
Ünal, M., Dağdelen, S. (2017) "Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 483-510 [TR Dizin] Link DOI |
Ünal, M., Abdullah, G. (2017) "Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students", INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH, 9 (5) pp. 50838-50842 Link |
Ünal, M., Dağıstan, F. (2017) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 1 (1) pp. 35-54 Link |
Ünal, M. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 7 (25) pp. 186-202 Link |
Tay, B., Ünal, M., Kafadar, T. (2016) "The Use of Rehearsal Strategies in Social Studies Education Textbooks by Prospective Classroom Teachers", International Journal of Social Sciences and Education, 6 (3) pp. 280-295 Link |
Ünal, M. (2016) "Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 581-598 [TR Dizin] Link |
Ünal, M. (2015) "An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students", Educational Research and Reviews, 10 (15) pp. 2076-2083 Link DOI |
Ünal, M. (2015) "Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 218-233 [TR Dizin] Link |
Yağcı, M., Ünal, M. (2014) "Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (0) pp. 3079-3083 Link DOI |
Ünal, M., Yağcı, M. (2014) "Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116 (0) pp. 3090-3095 Link DOI |
Ünal, M. (2013) "Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (2) pp. 153-182 Link |
Ünal, M. (2010) "The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample", International Online Journal of Educational Sciences, 2 (3) pp. 840-864 Link |
Ünal, M., Özdemir, M.Ç. (2008) "Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 13-22 [TR Dizin] Link |
Ünal, M., Akkaya, A. (2022) "Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi", International Education Congress, EDU congress 2022 , (pp. 362-375), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022) |
Ünal, M., Macar, K. (2022) "ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN KARİYER BASAMAKLARINA GÖRE DÜZENLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ , Aksaray, Türkiye, (Haziran 2022) |
Çokyaman, M., Ünal, M. (2021) "KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021) |
Çavdar, L., Ünal, M. (2021) "TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021) |
Torunoğlu, H., Ünal, M. (2021) "ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANAN PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021) |
Kılıçarslan, S., Ünal, M. (2021) "ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE PROGRAMI KAZANIMLARININ ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 5. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2021) |
Ünal, M., Kılıçarslan, S. (2021) "ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA UYGULAMA ETKİNLİĞİ ÖRNEĞİ: AİLE KATILIMI VE ÖZDEĞERLENDİRMESİ", 5 ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2021) |
Ünal, M., İlhan, E. (2018) "21. yy Öğrenci ve Öğretmen Profiline İlişkin Beklentiler Üzerine Nitel Bir Çalışma", 2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
İlhan, E., Ünal, M. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin 21. yy Becerilerini Kazanma Durumunun Değerlendirimesi", 2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Ünal, M., Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "Yükseköğretimde Öğrencilerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerini Kazanma Durumlarının Değerlendirilmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018) |
Ünal, M., Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "Hayat Bilgisi Eğitimine İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018) |
Ünal, M. (2018) "Akademik Çalışmalar ve Bilgi Üretim Sürecinde Kullanılan Dilin Etkisi", International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) , (Mart 2018) |
Şimşek, H., Ünal, M. (2018) "Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Özgüven Ilişkisi", International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) , (Mart 2018) |
Ünal, M., Kula, S.S. (2017) "2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA) , (pp. 362-363), Muğla, Türkiye, (Ekim 2017) |
Ünal, M., Tekin, M.A. (2017) "TAHMİN ETME STRATEJİSİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES , (pp. 240-241), (Nisan 2017) |
Ünal, M., Tay, B. (2017) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNE İLİŞKİN KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) , (Ekim 2017) |
Ünal, M. (2017) "YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) , (Ekim 2017) |
Ünal, M., Kula, S.S., Oflaz, H. (2017) "ÖĞRENCİLERİN PEDAGOJİK BEKLENTİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES , (pp. 259-260), (Nisan 2017) |
Ünal, M. (2017) "YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE HEDEFLENEN ÖĞRENME ÇIKTILARININ ÖĞRETİM KADEMELERİNE GÖREGERÇEKLEŞME DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES , (pp. 239-240), (Nisan 2017) |
Ünal, M. (2016) "Öğretmen ve öğretmen adaylarının öğretme stillerinin karşılaştırmalı analizi", 4.Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2016) |
Şimşek, H., Ünal, M., Şahin, C., Beydoğan, H.Ö., Şimşek, A.S. (2016) "ÖğretmenAdaylarınınÖğretme ÖğrenmeSüreciniPlanlama Uygulamave Değerlendirme YeterlikleriAlgı Düzeyleri", 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2016) |
Ünal, M. (2016) "AN INVESTIGATION ON THE VARK MODEL OF LEARNING STYLES IN PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE", IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (Şubat 2016) |
Ünal, M. (2016) "AN INVESTIGATION ON INSTRUCTORS AND STUDENTS AWARENESS OF EU ERASMUS PROGRAMME", IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (Şubat 2016) |
Ünal, M., İlhan, E. (2015) "Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması", III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Adana, Türkiye, (Ekim 2015) |
Ünal, M. (2015) "Yükseköğretimde Okuyan Öğrencilerin Kalıplaşmış Düşüncelerinin Akademik Başarıya Etkisinin Değerlendirilmesi", VII.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ , Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Ünal, M., Abdullah, G. (2015) "Matematik Öğretiminde Tercih Edilen Yöntemler ve Nedenleri", The Third International Congress on Curriculum and Instruction. , Adana, Türkiye, (Ekim 2015) |
Ünal, M., Abdullah, G. (2015) "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütme Stratejilerini Kullanım Düzeyleri", The Third International Congress on Curriculum and Instruction. , (Ekim 2015) |
Ünal, M., Ünal, B.S. (2015) "Mesleki ve Teknik Eğitim Öğrencilerinin Bütünsel ve Yenilikçi Düşünme Stillerinin İncelenmesi", VII.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ , (pp. 141), Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Ünal, M., Taşdemir, M. (2011) "Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students", INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction , Eskişehir, (Ekim 2011) |
Ünal, M. (2011) "Evaluation of Educational and Instructional Proficiencies of Instructors Working in Faculty of Arts and Sciences and Vocational Collages", INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction , Eskişehir, (Ekim 2011) |
Ünal, M. (2010) "The Effects of Metacognitive Strategies On University Students Academic Success in Foreign Language", The Second International Congress of Educational Research. , Antalya, (Nisan 2010) |
Ünal, M., Taşdemir, M. (2010) "A Case Study to Evaluate Erasmus Student Mobility Program of European Union Regarding Students Opinion", The Second International Congress of Educational Research , Antalya, (Nisan 2010) |
Ünal, M. (2009) "The Evaluation of Compulsory Foreign Language Courses in Higher Education if Meet The Aims of Primary Education Considering The Opinions of Students", The First International Congress of Educational Research. , (Mayıs 2009) |
Ünal, M. (2009) "Study Habis of Students in Foreign Language Courses in Faculty of Education and Effects on Academic Achievement", The First International Congress of Educational Research. , Çanakkale, (Mayıs 2009) |
Yıldırım, K., Tay, B., Ünal, M., Taşdemir, A. (2007) "Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , (pp. 229), Türkiye, (Kasım 2007) |
Taşdemir, A., Ünal, M., Yıldırım, K., Tay, B. (2007) "İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Risk Alma Düzeylerinin Problem Çözebilme Becerileri Üzerine Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , (pp. 216), Türkiye, (Kasım 2007) |
Ünal, M. (2013) "Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi", Ankara/Türkiye : AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2 |
Ünal, M., Kılıç, B. (2023) "Program Değerlendirme ve Program Değerlendirme Modelleri", Kitap: Eğitimde Program Geliştirme, Ankara/Türkiye : PEGEM Akademi |
Ünal, M., Torunoğlu, H. (2023) "Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : PEGEM Akademi |
Ünal, M., Özaslan, D. (2023) "CIPP Program Değerlendirme Modeli ile Yapılan Çalışmaların Meta Değerlendirmesi", Kitap: Educational Sciences Research- V (Eğitim Bilimleri Araştırmaları-V), Gaziantep/Türkiye : ÖZGÜR YAYINLARI |
Ünal, M., Çokyaman, M. (2022) "Kırkpatrick’in Dört Aşamalı Modeline Göre Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Analizi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları |
Ünal, M., Güçlü, M. (2022) "Uzaktan Eğitim Ortamında Gerçekleştirilen Uygulama Etkinliklerine Aile Katılımı ve Değişen Rollerine İlişkin Görüşler", Kitap: Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir Armağanı TOPLUMSAL DEĞİŞİM, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık |
Ünal, M., Çavdar, L. (2022) "Tyler Modeli ile Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının İncelenmesi: Bir Meta-Değerlendirme Çalışması", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları |
Ünal, M. (2021) "Etkili Öğretim Yöntem ve Teknikleri", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık |
Ünal, M. (2020) "EĞİTİMLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : VİZETEK YAYINCILIK |
Güçlü, M., Ünal, M. (2020) "Mesleki Profesyonellik Kavramının Öğretmenlik Mesleği Açısından Değerlendirilmesi", Kitap: Eğitime Adanmış Yarım Asır, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Ünal, M. (2020) "EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK |
Ünal, M. (2017) "EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ", Çanakkale/Türkiye : PARADİGMA AKADEMİ |
Özdemir, M.Ç., Ünal, M. (2008) "SOSYAL BİLGİLERDE PLANLAMA", Kitap: Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem A yayıncılık |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2021, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2020, |
(Ulusal - Dergi) KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) İnöünü Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KEFAD, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2015 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Antropologist, 2015 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Designing and Implementing an Adaptive Online Examination System
Procedia - Social and Behavioral Sciences
|
0 | 0 | 0 | 10 | 0 | 1 | 0 | 0 | 11 |
2 |
Eğitim Fakültelerinde Ortak Ders Olarak Okutulan Yabancı Dil Derslerinde Öğrencilerin Bilişsel Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 2 | 3 | 0 | 0 | 10 |
3 |
Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 6 | 0 | 0 | 10 |
4 |
Öğrenci ve Öğretmenlerin Covid-19 Salgını Dönemindeki Uzaktan Eğitim Algısı: Bir Metafor Analizi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches
|
0 | 0 | 0 | 3 | 5 | 1 | 0 | 0 | 9 |
5 |
Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin AB Erasmus Programını Algılama Durumlarının İncelenmesi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 6 | 1 | 1 | 0 | 0 | 8 |
6 |
Preferences of Teaching Methods and Techniques in Mathematics with Reasons
Universal Journal of Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 2 | 0 | 0 | 7 |
7 |
Matematik Öğrenim ve Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 1 | 0 | 0 | 7 |
8 |
The Relationship Between Meta Cognitive Learning Strategies and Academic Success of University Students Ahi Evran University Sample
International Online Journal of Educational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 6 |
9 |
A Case Study on the Problems and Suggestions in Foreign Language Teaching and Learning at Higher Education
Journal of Education and Training Studies
|
0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
10 |
Avrupa Birliği Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 5 |
11 |
EĞİTİME GİRİŞ
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 |
12 |
Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 |
13 |
ÖĞRETİM ELEMANLARININ PEDAGOJİK YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖZ ALGILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
14 |
ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
15 |
Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages
International Journal Of Eurasia Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
16 |
An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students
Educational Research and Reviews
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
17 |
Üniversite Öğrencilerinin Bütünsel ve Özgün Düşünme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
18 |
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
19 |
Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
20 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
21 |
Eğitime Adanmış Yarım Asır
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
22 |
Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Üzerinden Yürütülen Lisansüstü Derslerin Süreç Değerlendirmesi: AYDEP Örneği
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
23 |
The Use of Rehearsal Strategies in Social Studies Education Textbooks by Prospective Classroom Teachers
International Journal of Social Sciences and Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
24 |
Öğrencilerin Yabancı Dil Başarılarının Farklı Öğretim Kademelerine Göre Gelişiminin İncelenmesi (Kırşehir İli Örneği)
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
25 |
Analysing Mathematical Reasoning Strategy of Secondary School Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESEARCH
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
26 |
Self Evaluation of Students Language in the Frame of Information and Communication Technologies
Procedia - Social and Behavioral Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Elif İlhan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 7 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2007 - 2017 | 4 |
Hayriye Torunoğlu
-
|
2021 - 2023 | 4 |
Murat Çokyaman
-
|
2021 - 2022 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 3 |
Fadime Dağıstan
-
|
2017 - 2018 | 3 |
Gönç Abdullah
-
|
2015 - 2017 | 3 |
Selver Kılıçarslan
-
|
2021 - 2022 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2007 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 - 2011 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Lokman Çavdar
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2007 | 2 |
Mustafa Güçlü
Erciyes Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
Mehmet Çağatay Özdemir
Gazi Üniversitesi
|
2008 | 2 |
Cumhuriyet Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2015 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Cengiz Şahin
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ahmet Akkaya
-
|
2022 | 1 |
Şeyma Erbay Mermer
-
|
2022 | 1 |
Berkay Kılıç
-
|
2023 | 1 |
Hasan Oflaz
-
|
2017 | 1 |
Kübra Macar
-
|
2022 | 1 |
Muhammet Ali Tekin
-
|
2017 | 1 |
Suna Dağdelen
-
|
2017 | 1 |
Tuğba Kafadar
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Programları ve Öğretim | 299 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 110 | 150 | 270 | 100 | 0 | 80 | 210 | 210 | 130 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 360 . | 352 . | 281 . | 442 . | - | 452 . | 413 . | 407 . | 454 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 222 . | 201 . | 123 . | 249 . | - | 257 . | 198 . | 168 . | 251 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 34 . | 37 . | 10 . | 48 . | - | 41 . | 20 . | 23 . | 55 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 14 | 14 | 26 | 13 | 0 | 2 | 19 | 11 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 6 | 14 | 0 | 0 | 0 | 8 | 4 | 6 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 10 | 8 | 12 | 12 | 0 | 0 | 10 | 4 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 4 | 4 | 8 | 0 | 0 | 0 | 6 | 2 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 6 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 10 | 8 | 12 | 12 | 0 | 0 | 10 | 4 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |