Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2002, 2004 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 1998, 2002 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2002, 2004 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 1998, 2002 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 71, Güz, 2010 |
Çalıştay, K12 Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı Bütüncül Eğitim: Türkiye Yüzyılı Modeli, Ankara, 26-10-2023, 29-10-2023 |
Çalıştay, K12 Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı Bütüncül Eğitim: Türkiye Yüzyılı Modeli, Ankara, 17-12-2023, 20-12-2023 |
Çalıştay, K12 Öğretim Programları Geliştirme Çalıştayı Bütüncül Eğitim: Türkiye Yüzyılı Modeli, Ankara, 17-11-2023, 19-11-2023 |
Çalıştay, MEB Öğretim Programlarını Geliştirme, Ankara, 07-12-2023, 10-12-2023 |
Çalışma, Öğretmen Semineri, Bilişim Koleji, Türkiye, 01-09-2014, 01-09-2014 |
Çalışma, 4. Ulusal İlköğretim Öğrencileri Kongresi, Hacı Bektaşı Veli Üniversitesi, Türkiye, 08-10-2013, 09-10-2013 |
Çalışma, VAST Professional Development Congress, Williamsburg Marriott, Usa, 14-11-2012, 16-11-2012 |
Çalışma, Avrupa Birliği Proje Paneli, Avanos, Türkiye, 02-05-2011, 02-05-2011 |
Çalışma, Eğitim Araştırmaları Kapsamında Tamamlanan Araştırmalar, Ankara, Türkiye, 26-09-2011, 27-09-2011 |
Çalışma, 21 yy öğrenci profili paneli, Kırıkkale Üniversitesi, Türkiye, 01-11-2011, 01-11-2011 |
Kurs, International Language Academy of Canada (ILAC), Toronto, Kanada, 20-04-2010, 03-09-2010 |
Çalıştay, Çalıştay, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Türkiye, 01-03-2010, 03-03-2010 |
Çalışma, 24 Kasım Paneli, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye, 24-11-2009, 24-11-2009 |
Çalışma, Konferans, TUBİTAK, Türkiye, 23-06-2006, 23-06-2006 |
Çalışma, 1. Kırşehir Kültür Araştırmaları Bilgi Şöleni, Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkiye, 08-10-2005, 10-10-2005 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2024-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye |
2018-2023, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2009-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2003-2008, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye |
2015-, Rektör Danışmanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-2015, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Zeynep Demir, Yüksek Lisans, SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN TEMEL BECERİLERİ İLE ÜSTBİLİŞ YETİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Nehir Sıla Numanoğlu, Yüksek Lisans, Kavram karikatürü destekli TGA tekniğinin öğrencilerin fen bilimleri dersi akademik başarı ve tutumlarına etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Hatice Erdoğan, Yüksek Lisans, SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN DENEYİM, TUTUM VE İNANÇLARININ İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Kaan Demirkol, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin STEM alanlarına yönelik meslek ilgileri ile öğretmenlerin STEM tutumları ve özyeterlikleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Mehmet Ali Bircan, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri dersleri öğretim teknolojileri özyeterlik düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hacı Bayram Özata, Yüksek Lisans, Üstün yetenekli öğrencilerin eğitimine yönelik sınıf öğretmenlerinin algı, özyeterlik ve görüşlerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hasan Aydın, Yüksek Lisans, Robotik ve kodlama eğitiminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin STEM eğitimine yönelik tutum, temel becerileri ve STEM kariyer ilgilerine etkileri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Hilal Demirdaş, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının STEM semantik farkındalık ve tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Muhammet Emin Boysak, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin yaşam becerilerine ilişkin görüşlerinin çoklu değişkenler açısından incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Mert Can Dönmez, Yüksek Lisans, Robotik uygulamaların aday öğretmenlerin STEM farkındalıkları, fen öğretmeye yönelik öz yeterlikleri ve STEM'e yönelik tutumları üzerine etkileri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Zeynep Durmuş, Yüksek Lisans, FeTeMM etkinlik merkezli laboratuvar dersinin sınıf öğretmenliği adaylarının fen öğretimine yönelik öz-yeterlik ve problem çözme becerileri üzerine etkileri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Dilber Acar, Doktora, FeTeMM eğitiminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin akademik başarı, eleştirel düşünme ve problem çözme becerisi üzerine etkisi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Hüseyin Koca, Yüksek Lisans, İlkokul fen bilimleri dersi öğretim programlarına (2005 ve 2013) yönelik stratejik planlama: SWOT analizi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Tezcan Kartal, Doktora, Mikro öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının ısı ve sıcaklık konusundaki pedagojik alan bilgilerinin gelişimine etkisi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Tuba Yücel, Yüksek Lisans, Fen ve teknoloji dersi yaşamımızdaki elektrik ünitesi problemlerinin çözümünde kullanılan öğrenme stratejileri, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Aslıhan Orhan, Yüksek Lisans, Alternatif ölçme ve değerlendirme etkinliklerinin 6. sınıf fen ve teknoloji dersi yaşamımızdaki elektrik ünitesindeki öğrenci başarısına etkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Dilber Acar, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji derslerinde öğrenme öğretme süreci yönüyle pedagojik alan bilgisi ihtiyaçlarının belirlenmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
2023-2024, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, BİLİM HİKAYELERİ YOLUYLA FEN ÖĞRETİMİ: ÖĞRETMENLER İÇİN METODLAR, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, DOKTORA SEMİNERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Lisans |
2022-2023, NİCEL VERİ ANALİZİ: UYGULAMALI İSTATİSTİKSEL ANALİZLER, Yüksek Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2022-2023, DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM UYGULAMALRI: FETEMM EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2022-2023, FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI, Lisans |
2021-2022, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Lisans |
2021-2022, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM UYGULAMALRI: FETEMM EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE AKADEMİK UYGULAMALARI, Yüksek Lisans |
2021-2022, BİLGİSAYAR ORTAMINDA İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI, Lisans |
2021-2022, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM UYGULAMALRI: FETEMM EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ, Lisans |
2020-2021, GENEL BİYOLOJİ, Lisans |
2020-2021, BİLİM HİKAYELERİ YOLUYLA FEN ÖĞRETİMİ: ÖĞRETMENLER İÇİN METODLAR, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ, Lisans |
2020-2021, NİCEL VERİ ANALİZİ: UYGULAMALI İSTATİSTİKSEL ANALİZLER, Yüksek Lisans |
2020-2021, TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI, Lisans |
2020-2021, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2019-2020, İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, BİLİMİN DOĞASI VE ÖĞRETİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM UYGULAMALRI: FETEMM EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I-II, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ I-II, Lisans |
2019-2020, NİCEL VERİ ANALİZİ: UYGULAMALI İSTATİSTİKSEL ANALİZLER, Yüksek Lisans |
2018-2019, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, DİSİPLİNLEARASI EĞİTİM UYGULAMALARI=STEM EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I-II, Lisans |
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ LABARATUVAR UYGULAMALARI I-II, Lisans |
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ LABARATUAR UYGULAMALAR-I, Lisans |
2016-2017, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNOLOJİ LABARATUAR UYGULAMALARI -II, Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNOLOJİ LABARATUAR UYGULAMALAR-I, Lisans |
2015-2016, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2015-2016, FEN VE TEKNOLOJİ LABARATUAR UYGULAMALARI -II, Lisans |
2015-2016, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2015-2016, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2015-2016, FEN VE TEKNOLOJİ LABARATUAR UYGULAMALAR-I, Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2014-2015, FEN VE TEKNOLOJİ LABARATUAR UYGULAMALARI -II, Lisans |
2014-2015, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2014-2015, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2014-2015, FEN VE TEKNOLOJİ LABARATUAR UYGULAMALAR-I, Lisans |
2013-2014, TEST GELİŞTİRME TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, Çevre Eğitimi, Lisans |
2013-2014, Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Öğretimi I-II, Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Dersi Labaratuvar Uygulamaları I-II, Lisans |
2013-2014, Eğitimde Araştırma, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I-II, Lisans |
2011-2012, Çevre Eğitimi, Lisans |
2011-2012, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2011-2012, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Lisans |
2011-2012, Fen ve Teknoloji Öğretimi I-II, Lisans |
2011-2012, Fen ve Teknoloji Dersi Labaratuvar Uygulamaları I-II, Lisans |
2011-2012, Fen Eğitimi, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması I-II, Lisans |
2010-2011, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2010-2011, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2010-2011, Fen ve Teknoloji Öğretimi I-II, Lisans |
2010-2011, Fen ve Teknoloji Dersi Labaratuvar Uygulamaları I-II, Lisans |
2010-2011, Çevre Eğitimi, Lisans |
2010-2011, Okul Deneyimi, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması I-II, Lisans |
2009-2010, Fen ve Teknoloji Öğretimi I-II, Lisans |
2009-2010, Fen ve Teknoloji Dersi Labaratuvar Uygulamaları I-II, Lisans |
2009-2010, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2009-2010, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2009-2010, Okul Deneyimi, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması I-II, Lisans |
2005-2006, Fen Bilgisi Laboratuvarı, Lisans |
2005-2006, Fen Bilgisi Öğretimi I-II, Lisans |
2004-2005, Fen Bilgisi Öğretimi I-II, Lisans |
2004-2005, Fen Bilgisi Laboratuvarı, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Özata, H.B., TAŞDEMİR, A., AKDAL, D. (2024) "Bir Yordayıcı Olarak Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Algının Özyeterlik Üzerine Etkisi: Sınıf Öğretmenlerinden Kanıtlar", Temel Eğitim, 21 (0) pp. 1-17 Link |
Şeker, R., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A., Kızıltepe, İ.S. (2023) "Examining Adolescents’ Technology Addiction Levels Before and After COVID-19 Pandemic", J Educ Sci Environ Health, 9 (4) pp. 330-347 DOI |
Demirkol, K., KARTAL, B., TAŞDEMİR, A. (2022) "The Effect of Teachers’ Attitudes Towards and Self-Efficacy Beliefs Regarding STEM Education on Students’ STEM Career Interests", Journal of Science Learning, 5 (2) Link DOI |
Demirkol, K., KARTAL, B., TAŞDEMİR, A. (2022) "Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 6 (1) pp. 77-98 Link |
ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2022) "A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the Covid-19 Pandemic", Journal of Education in Science Environment and Health, 8 (2) pp. 168-186 Link DOI |
TAŞDEMİR, A. (2021) "Fen Öğretiminde Geliştirilen Materyallerin Öğrenme Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme Teknikleri", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 53 (0) pp. 182-205 [TR Dizin] DOI |
TAŞDEMİR, A. (2021) "İlkokul Fen Bilimleri Dersi Konularında Yer Alan Kavramlara Yönelik Sınıf Öğretmen Adaylarının Hazır Bulunuşluk Düzeyleri", Trakya Eğitim Dergisi, 11 (1) pp. 94-112 [TR Dizin] DOI |
Kartal, B., TAŞDEMİR, A. (2021) "Pre-Service Teachers' Attitudes towards STEM: Differences Based on Multiple Variables and the Relationship with Academic Achievement", International Journal of Technology in Education, 4 (2) pp. 200-228 [ESCI] DOI |
DİLEK, H., Konca, A.S., TAŞDEMİR, A. (2020) "Preschool Childrens Science Motivation and Process Skills during Inquiry-Based STEM Activities", Journal of Education in Science, Environment and Health, 6 (2) pp. 92-104 DOI |
Acar, D., Tertemiz, N.I., TAŞDEMİR, A. (2019) "STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (2) pp. 12-23 |
Konca, A.S., TAŞDEMİR, A. (2018) "Faculty Technology Mentoring Program Facilitates- A Case Study", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 6 (3) pp. 38-51 DOI |
Acar, D.K., Tertemiz, N., TAŞDEMİR, A. (2018) "The Effects of STEM Training on the Academic Achievement of 4th Grades in Science and Mathematics and their Views on STEM Training Teachers", International Electronic Journal of Elementary Education, 10 (4) pp. 505-513 DOI |
TAŞDEMİR, A., Boysak, M.E. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler ve Fene Yönelik Tutumları Açısındanİncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 1 (1) pp. 99-116 Link |
Acar, D.K., TAŞDEMİR, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Ve Öğretmeye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları", International Journal Of Eurasia SocialScience, 8 (30) pp. 2281-2305 Link |
TAŞDEMİR, A., Salman, S. (2016) "İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde ÖğrencilerinMatematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 785-809 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Özdemir, A.M., Çabuk, S.N. (2014) "Using Science Centers and Museums for Teacher Training in Turkey", The Asia-Pacific Education Researcher, 23 (1) pp. 61-72 [SSCI] Link DOI |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the science and primary school teachers candidates scientific attitudes in terms of multi variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55 Link |
TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2013) "Teachers opinions of concepts emphasised in national papers concerning science and technology curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 Link |
KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 73-96 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, A., Acar, D.K., Kılınç, Y. (2012) "Ilköğretim öğrencilerinin gözüyle fen ve teknoloji öğretmenleri", The Journal of Qafqaz University, 33 (0) pp. 74-86 Link |
TAŞDEMİR, A. (2012) "Examination of Turkish students opinions related to values in the example of Iraq Saudi Arabia and Turkey", Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 12 (3) pp. 1707-1739 [SSCI] Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, A., KUŞ, Z. (2011) "Yenilenen ilköğretim programı ile ilgili ulusal gazetelerde yayınlanan haberlerin içerik analizi", Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 11 (1) pp. 155-177 [SSCI] Link |
TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2010) "İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri", International Journal of Human Sciences, 7 (1) pp. 124-148 Link |
Demirbaş, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Öğrencilerin fen okur yazar birey nitelenmesinde görsel yazılı değişkenlerin etkileri", Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi, 1 (1) pp. 52-69 |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Cengiz, Ç. (2010) "Okullarda başarı ve başarısızlık olgusu Tipik öğrenci davranışları yönüyle bir durum araştırması", Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi, 23 (2) pp. 471-503 [TR Dizin] |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K. (2009) "Influence of portfolio evaluation in cooperative learning on student success", Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-56 Link |
Demirbaş, M., Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A. (2008) "Fizik laboratuvarı dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerinin akadeik başarılarını geliştirme etkisinin araştırılması", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26 (0) pp. 25-34 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Gültekin, F., Becerikli, S., Yıldırım, S.G. (2008) "A comparison of Turkish primary school students achievement in science and maths subjects", The Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link |
TAŞDEMİR, A., TAY, B. (2007) "Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 173-187 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2007) "Mesleki sürecin bazı boyutlarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 14 (0) pp. 161-174 Link |
BEYDOĞAN, H.Ö., Cihan, M., TAŞDEMİR, A. (2006) "Lise Felsefe Öğretim Programlarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 17-37 [TR Dizin] |
Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2006) "Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (11) pp. 23-36 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M., Bozdoğan, A.E., Sarıaslan, F. (2005) "Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin grafik yorumlama becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi", Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 81-91 [TR Dizin] Link |
TAŞDEMİR, A., Sarıkaya, M. (2005) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının çözeltiler kimyasını öğrenmelerine işbirlikli öğrenme yönteminin etkilerinin araştırılması", Gazi Üniverstesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 197-207 [TR Dizin] Link |
Toprak, E.N., TAŞDEMİR, A. (2024) "Investigating the Scientific Creativity of Students at Different Educational Levels", 2nd International Palestra Scientific Research Congress , Skopje, Makedonya, (Ağustos 2024) |
Durmuş, Y., TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2024) "Ortaokul Öğrencilerinin Yabancı Dil Motivasyon Ve Tutumlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi", 7. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress , İstanbul, (Ocak 2024) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Kızıltepe, S. (2023) "Investigation of High School Students' Digital Game Addictions", VII. International Conference on Social Sciences , (pp. 108-123), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2023) |
Özata, H.B., TAŞDEMİR, A., Akdal, D. (2022) "Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri", International Congress on Education (ERPA) , Nicosia, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2022) |
Demirkol, K., KARTAL, B., TAŞDEMİR, A. (2022) "Ortaokul öğrencilerinin STEM mesleklerine yönelik ilgilerinin incelenmesi", 4. International Social Sciences and Innovation Congress , (pp. 136-150), (Şubat 2022) |
TAŞDEMİR, A. (2021) "Fen Eğı̇tı̇mı̇nde Öğretı̇m Teknolojı̇lerı̇ Öz-Yeterlı̇k Ölçeğı̇'nı̇n Gelı̇ştı̇rı̇lmesı̇", The 12th International Scientific Research Congress , (Aralık 2021) |
KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2019) "Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 231-244), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2019) "The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 12-22), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
Acar, D., Tertemiz, N.I., TAŞDEMİR, A. (2019) "The ınvestıgatıon of the relatıonshıp between mathematıcs and scıence problem solvıng skılls and achıevements of students who were beıng educated wıth STEM", INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends-V , (pp. 75), Bakü, Azerbaycan, (Aralık 2019) |
TAŞDEMİR, A., Demirbaş, H., Aydın, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilim Kavramına Yönelik Metaforları", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019) |
TAŞDEMİR, A., Aydın, H., Demirdaş, H., Bircan, M.A. (2019) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri İle Görüşleri", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium(ICITS 2019) , (Mayıs 2019) |
TAŞDEMİR, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkinGörüşleri", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1416-1426), (Aralık 2018) |
TAŞDEMİR, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Değer Olarak BilimsellikÜzerine Algıları", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler EğitimiSempozyumu , (pp. 1408-1415), (Aralık 2018) |
TAŞDEMİR, A. (2018) "Robotik STEM Etkinlikleri: İlkokul Öğrencileri İle İlgili Bir Durum Çalışması", 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences , (Nisan 2018) |
Çam, F.N., TAŞDEMİR, A. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018) |
Dönmez, M.C., TAŞDEMİR, A. (2018) "STEM Eğitimi Kapsamında Robotik Uygulamalarının İlkokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Özyeterlikleri Üzerine Etkisi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018) |
Acar, D.K., Tertemiz, N., TAŞDEMİR, A. (2018) "STEM Eğitiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Etkisi", 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences , (Nisan 2018) |
Boysak, M.E., TAŞDEMİR, A. (2017) "Sınıf Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişler Açısından İncelenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences - Icoess , (Nisan 2017) |
DİLEK, H., TAŞDEMİR, A., Konca, A.S., BALTACI, S. (2017) "The influence of early childhood STEM activities on the children’xxs belief towards science-learning", Humanities and Social Sciences Conference , Barcelona, İspanya, (Ocak 2017) |
TAŞDEMİR, A., Çoban, Z. (2016) "Development of Pre Service Teachers Science Process Skills during STEM activities", The International Conference on Social Sciences and Humanities , (Mayıs 2016) |
DİLEK, H., TAŞDEMİR, A., Konca, A.S., BALTACI, S. (2016) "Effects of Early Childhood STEM Activities to The Children s Problem Solvıng Skills", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) , (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, A., DİLEK, H., BALTACI, S., Konca, A.S. (2016) "STEM Activities in Early Childhood Education The Concept of Force", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) , (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, A., Konca, A.S., Kaya, B. (2016) "The Competences of Primary School Teachers for Using Instructional Technologies Analysis of Current Situation", The International Conference on Social Sciences and Humanities , (Mayıs 2016) |
TAŞDEMİR, A., Acar, D. (2015) "Some activities on STEM education in primary education in Turkey", The International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2015) |
TAŞDEMİR, A., Tertemiz, N., Acar, D., Sungurtekin, Ş. (2015) "STEM education science technology engineering mathmatics in k 8 curriculums in Turkey A content analysis", The International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2015) |
TAY, B., TAŞDEMİR, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "444 Sistemi İle İlgili Vurgulamalar: Ulusal Haberler Ne Söylüyor?", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015) |
TAY, B., TAŞDEMİR, A., Gönç, A., Okçu, S. (2015) "Ulusal Gazetelerde 444 Eğitim Sisteminde Vurgulanan Öğretmen Ve Öğrenci Özellikleri", 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2015) |
TAŞDEMİR, A., Kaya, V.H. (2014) "Bilim Merkezinin Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Uyandırdıkları", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014) |
Kaya, V.H., TAŞDEMİR, A. (2014) "Gökbilimci Astronom ve Gözlemevine Yönelik Algılar", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014) |
Mcdonnough, J., TAŞDEMİR, A. (2014) "Perceptions of pre service teachers about instructional technology The findings of a qualitative study", The International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Konya, Türkiye, (Mayıs 2014) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2014) "The awareness of pre service teachers about living things as a fundamental concept on teaching socioscientific ıssues", The International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , Konya, Türkiye, (Mayıs 2014) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerini Arttırmaya YönelikBeklentileri", I st Eurasian Educational Research Congress , İstanbul, (Nisan 2014) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., ÜNAL, M. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına Yönelik Stratejik Bir Planlama", I st Eurasian Educational Research Congress , İstanbul, (Nisan 2014) |
TAŞDEMİR, A., Mcdonnough, J. (2013) "The effects of a micro teaching technique on primary teacher candidates self efficacy in a science and technology teaching course", ASTE 2013 International Conference , Charleston, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2013) |
Yücel, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "İlköğretim 5.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi", 10.Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012) |
TAŞDEMİR, A., Kaptan, D. (2012) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları", 10.Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012) |
Tuba, Y., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen ve Teknoloji Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri: Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesi Örneği", 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., TAŞDEMİR, M. (2012) "Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri", 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012) |
TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M., Kaptan, D. (2012) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersleri Öğrenme- Öğretme Sürecindeki Etkililiği Nasıl Arttırabilir?", 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012) |
TAŞDEMİR, A., KUŞ, Z., KARTAL, T. (2012) "Out-of-the- school learning environments in values education:science centres and museums", WCES 2012-4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 2765-2771), (Mart 2012) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., KUŞ, Z. (2012) "The use of out-of-the-school learning environments for theformation of scientific attitudes in teacher training programmes", WCES 2012- 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 2747-2752), (Mart 2012) |
TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2011) "Ulusal gazetelerde çıkan haberlerde 2004 2007 ilköğretim fen ve teknoloji dersi programları ile ilgili vurgu yapılan noktaların öğretmen görüşleri ile irdelenmesi", 1st International Congress on Curriculum and Instruction , (Ekim 2011) |
TAŞDEMİR, A., Kaya, C. (2011) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Işık Ve Ses Ünitesi Problem Senaryolarında SQ3R Okuma Tekniğinin Kullanılma Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011) |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Aslan, O. (2011) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları", 10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011) |
TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2011) "Metaphors on teaching process and teachers produced by the teachers", 2nd International Conference On New Trends İn Education And Their Implications , (Nisan 2011) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Teachers’ Metaphors on K-8 Curriculum in Turkey", 2nd International Conference On New Trends İn Education And Their Implications , (Nisan 2011) |
TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2010) "Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", International Congress on New Trends in Education , (Kasım 2010) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Yeni Göreve Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin “İlk Deneyimleri Ve İlk Yıl Sorunları Üzerine” Bir Durum Çalışması", 1.Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010) |
TAY, B., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., TAŞDEMİR, A. (2009) "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi Başarı Düzeyleri ve Düşünceleri", VIII. Ulusal SInıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009) |
TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2008) "Fen Bilimlerinin Doğasına İlişkin Temel Kavramların Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamaları", VIII. International Educational Technology Conference , (Mayıs 2008) |
Demirbaş, M., TAŞDEMİR, A. (2008) "Öğrencilerin Fen Okur-Yazar Birey Nitelenmesinde Görsel Ve Yazılı Değişkenlerin Etkileri", VIII. Internatıonal Educatıonal Technlogy Conference , (Mayıs 2008) |
TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2008) "İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavraları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri", 2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium, , (Nisan 2008) |
TAŞDEMİR, A., BEYDOĞAN, H.Ö. (2007) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bazı Değişkenler Açısından Okuma-Anlama Becerlerinin İncelenmesi", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007) |
TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2007) "İlköğretim Öğrencilerinin Disiplinler Arası Öğrenme Düzeyleri Ve Bu Düzeylerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007) |
TAŞDEMİR, A., TAY, B., Yıldırım, K. (2007) "Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması", 7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference , (Mayıs 2007) |
Yıldırım, K., Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A. (2007) "Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına İlişkin Tutumlarının Karşılaştırılması", 7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference , (Mayıs 2007) |
TAŞDEMİR, M., Yıldırım, K., TAŞDEMİR, A. (2007) "Fen Öğretiminde Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Etkilerinin İncelenmesi", VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Nisan 2007) |
TAŞDEMİR, A., BEYDOĞAN, H.Ö. (2006) "İlköğretim 4.Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Laboratuvar Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", 7. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006) |
TAY, B., TAŞDEMİR, A. (2006) "Öğretmen Adaylarının Strateji, Yöntem Ve Teknikleri Kullanabilmelerine Yönelik Yeterlilik Düzeyleri", XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006) |
TAŞDEMİR, A. (2006) "Fen Bilgisi Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi", III. Uluslararası Öğretme Yetiştirme Sempozyumu , (Mayıs 2006) |
Kayıt Yok |
TAŞDEMİR, A. (2024) "İşbirlikli Öğrenme Yöntemi ve Uygulama Örnekleri", Kitap: Etkinlik Destekli Özel Öğretim Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 161 / 174, ISBN: 978-625-6221-29-1 |
KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2023) "Fizik kavramlarının öğretiminde sanal laboratuvar uygulamaları ve ideal öğrenme ortamı", Kitap: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Ankara/Türkiye : Eğitim, Bölüm Sayfaları: 199 / 236, ISBN: 978-625-6489-40-0 |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2023) "Fen eğitiminde yenilikçi yaklaşımlara göre ideal uygulama ve koşullar", Kitap: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Ankara/Türkiye : Eğitim, Bölüm Sayfaları: 37 / 68, ISBN: 978-625-6489-40-0 |
TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2022) "Öğretmen Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu: TPAB Modeli", Kitap: Eğitimin Güncel Sorunlar Üzerine, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Bölüm Sayfaları: 47 / 78, ISBN: 978-625-427-153-3 |
KARTAL, B., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2022) "How and Why Teachers Implement STEM? A Journey to Teacher Beliefs and Teaching Practices", Kitap: Internalization of STEM Education, Colorado/Amerika Birleşik Devletleri : ISTES Organization, Bölüm Sayfaları: 41 / 75, ISBN: 978-1-952092-15-2 |
TAŞDEMİR, A. (2018) "Erken Çocukluk Döneminde STEM eğitimi ve Uygulama Örnekleri", Kitap: Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitapyayınevi, Bölüm Sayfaları: 413 / 450, ISBN: 978-605-2234-73-0 |
TAŞDEMİR, A., Çalık, M. (2017) "Fen Bilimlerinde STEM Uygulamaları", Kitap: Kuramdan Uygulamaya stem Eğitimi, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 285 / 345, ISBN: 978-605-241-056-1 |
Çilingir, L., Aslan, O., Çobanoğlu, E.O., Demirbaş, M., Funda, B., Sağlam, Y., Nuhoğlu, H., Aydın, F., TAŞDEMİR, A., Hacıeminoğlu, E., AFACAN, Ö. (2016) "Bilimin Doğası Ve Bilimsel Süreç Becerileri", Kitap: Bilimin Doğası Ve Öğretimi, Ankara : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 192 / 223, ISBN: 9786053643920 |
Dilaver, H.H., Özdemir, M.Ç., Safran, M., Yazıcı, H., Yel, S., Ata, B., Demirkaya, H., Akbaş, O., Akdağ, H., Betül, A.T., Altun, A., Çalışkan, H., Gedik, H., Dündar, H., Koca, M.K., Meydan, A., Sarı, İ., TAŞDEMİR, A., Ulusoy, K., Yıldırım, K., ÜNAL, M. (2008) "Öğretim Strateji, Yöntem Ve Teknikleri", Kitap: Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 41 / 98, ISBN: 9786055885144 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
Üye, Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2015- |
Üye, Türk Ocağı, 2013- |
Üye, Türkiye Erozyona Mücadele, Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı (TEMA), 2013- |
Üye, Association for Science Teacher Education (ASTE), 2012-2013 |
(2012) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2011) "Yayın Teşvik Ödülü" AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
(2011) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2011 - 2023 | 19 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2007 - 2024 | 17 |
Murat Demirbaş
Kırıkkale Üniversitesi
|
2005 - 2016 | 9 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2006 - 2015 | 6 |
Ahmet Sami Konca
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 6 |
Neşe Tertemiz
Gazi Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 5 |
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2007 - 2009 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 4 |
Aykut Emre Bozdoğan
Giresun Üniversitesi
|
2005 - 2008 | 4 |
Dilber Kaptan Acar
-
|
2012 - 2018 | 4 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2006 - 2007 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2012 | 3 |
Dilber Acar
-
|
2015 - 2019 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2008 - 2014 | 2 |
Oktay Aslan
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2011 - 2016 | 2 |
Abdullah Gönç
-
|
2015 | 2 |
Dilber Kaptan
-
|
2012 | 2 |
Hacı Bayram Özata
-
|
2022 - 2024 | 2 |
Hasan Aydın
-
|
2019 | 2 |
Kağan Demirkol
-
|
2022 | 2 |
Mehmet Ali Bircan
-
|
2019 | 2 |
Sezer Okçu
-
|
2015 | 2 |
Volkan Hasan Kaya
-
|
2014 | 2 |
-
|
2024 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Mehmet Kürşat Koca
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Bahri Ata
Gazi Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Esme Hacıeminoğlu
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Fatih Aydın
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Hilmi Demirkaya
Akdeniz Üniversitesi
|
2008 | 1 |
İbrahim Sarı
Dumlupınar Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Çağdaş Cengiz
-
|
2010 | 1 |
Kadir Ulusoy
Mersin Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Selma Yel
Gazi Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Şehnaz Sungurtekin
-
|
2015 | 1 |
Sevda Gülşah Yıldırım
-
|
2008 | 1 |
Yasemin Kılınç
-
|
2012 | 1 |
Hasan Hüseyin Dilaver
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Sabri Becerikli
-
|
2008 | 1 |
Hüseyin Çalışkan
Sakarya Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Saye Nihan Çabuk
-
|
2014 | 1 |
Adnan Altun
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Mustafa Sarıkaya
Gazi Üniversitesi
|
2005 | 1 |
Fatma Sarıaslan
-
|
2005 | 1 |
Hakan Akdağ
Gaziantep Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Hatice Gedik
Aksaray Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Alper Murat Özdemir
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Hakkı Yazıcı
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Elif Omca Çobanoğlu
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Mustafa Cihan
Atatürk Üniversitesi
|
2006 | 1 |
Oktay Akbaş
Kırıkkale Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Mustafa Safran
Gazi Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Muammer Çalık
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Renan Şeker
-
|
2023 | 1 |
Hakan Dündar
Kırıkkale Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Yılmaz Sağlam
Gaziantep Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Hasret Nuhoğlu
Maltepe Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ali Meydan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Mehmet Çağatay Özdemir
Gazi Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Lokman Çilingir
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Akyürek Tay Betül
-
|
2008 | 1 |
Balcı Funda
-
|
2016 | 1 |
Bayram Kaya
-
|
2016 | 1 |
Büşra Kartal
-
|
2021 | 1 |
Ceylan Kaya
-
|
2011 | 1 |
Deniz Akdal
-
|
2022 | 1 |
Diber Acar
-
|
2019 | 1 |
Esra Nur Toprak
-
|
2024 | 1 |
Fahriye Nur Çam
-
|
2018 | 1 |
Filiz Gültekin
-
|
2008 | 1 |
Hilal Demirbaş
-
|
2019 | 1 |
Hilal Demirdaş
-
|
2019 | 1 |
İbrahim Serdar Kızıltepe
-
|
2023 | 1 |
Jacquelıne Mcdonnough
-
|
2013 | 1 |
Jacqueline Mcdonnough
-
|
2014 | 1 |
Kaan Demirkol
-
|
2022 | 1 |
Mert Can Dönmez
-
|
2018 | 1 |
Muhammed Emin Boysak
-
|
2017 | 1 |
Muhammet Emin Boysak
-
|
2017 | 1 |
Selahatin Salman
-
|
2016 | 1 |
Serdar Kızıltepe
-
|
2023 | 1 |
Tuğba Yücel
-
|
2012 | 1 |
Turan Başkonuş
-
|
2022 | 1 |
Yakup Durmuş
-
|
2024 | 1 |
Yücel Tuba
-
|
2012 | 1 |
Zeynep Çoban
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 444 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 14 | 75 | 80 | 110 | 60 | 15 | 60 | 145 | 65 | 75 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 457 . | 429 . | 469 . | 434 . | 484 . | 512 . | 566 . | 480 . | 540 . | 299 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 314 . | 273 . | 275 . | 240 . | 275 . | 311 . | 328 . | 229 . | 324 . | 142 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 95 . | 77 . | 61 . | 59 . | 69 . | 92 . | 89 . | 48 . | 93 . | 39 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 84 . | 63 . | 54 . | 48 . | 60 . | 76 . | 68 . | 37 . | 75 . | 31 . |
Toplam Yayın | 4 | 6 | 5 | 9 | 6 | 1 | 4 | 7 | 3 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 |
Toplam Bildiri | 4 | 4 | 2 | 6 | 5 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 4 | 2 | 6 | 5 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |