img
Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması  
Yazarlar
 Adem TAŞDEMİR Adem TAŞDEMİR
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Bayram TAY Bayram TAY
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference
Kongre Tarihi 03-05-2007 / 07-05-2007
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş