Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23007 kayıt
Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Matematiksel Durumlar için Yaptıkları Çözümlerin Ulaştıkları Sonuçlar, Kullandıkları Stratejiler ve Yaptıkları Hatalar Açısından İncelenmesi
KIYMAZ, Y.
, Arıkan, A. (2010) "
Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Matematiksel Durumlar için Yaptıkları Çözümlerin Ulaştıkları Sonuçlar, Kullandıkları Stratejiler ve Yaptıkları Hatalar Açısından İncelenmesi
",
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri
, Türkiye, (
Ekim 2010
)
KIYMAZ, Y.
, Arıkan, A. (2010) "
Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Matematiksel Durumlar için Yaptıkları Çözümlerin Ulaştıkları Sonuçlar, Kullandıkları Stratejiler ve Yaptıkları Hatalar Açısından İncelenmesi
",
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri
, Türkiye, (
Ekim 2010
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri
Views of Pre-service Elementary Mathematics Teachers Toward The Reasons for Student’s Mistakes About Fractions and Preventing These Mistakes
KIYMAZ, Y.
(2015) "
Views of Pre-service Elementary Mathematics Teachers Toward The Reasons for Student’s Mistakes About Fractions and Preventing These Mistakes
",
4th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
, (
Ağustos 2015
)
KIYMAZ, Y.
(2015) "
Views of Pre-service Elementary Mathematics Teachers Toward The Reasons for Student’s Mistakes About Fractions and Preventing These Mistakes
",
4th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
, (
Ağustos 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
Preservice Teachers’ Perception of ”Good Mathematics Teachers
AYTEKİN, C.,
KIYMAZ, Y.
(2014) "
Preservice Teachers’ Perception of ”Good Mathematics Teachers
",
3rd International Eurasian Conference on Mathematics Sciences and Applications
, Viyana, Avusturya, (
Ağustos 2014
)
AYTEKİN, C.,
KIYMAZ, Y.
(2014) "
Preservice Teachers’ Perception of ”Good Mathematics Teachers
",
3rd International Eurasian Conference on Mathematics Sciences and Applications
, Viyana, Avusturya, (
Ağustos 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International Eurasian Conference on Mathematics Sciences and Applications
The Factors Affecting Middle School Mathematics Teacher Candidates’ Concerns Towards GeoGebra
Doruk, B.K.,
KIYMAZ, Y.
, Aktümen, M., MORKOYUNLU, Z., Yıldız, A., Baltacı, S. (2013) "
The Factors Affecting Middle School Mathematics Teacher Candidates’ Concerns Towards GeoGebra
",
II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
, (
Ağustos 2013
)
Doruk, B.K.,
KIYMAZ, Y.
, Aktümen, M., MORKOYUNLU, Z., Yıldız, A., Baltacı, S. (2013) "
The Factors Affecting Middle School Mathematics Teacher Candidates’ Concerns Towards GeoGebra
",
II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
, (
Ağustos 2013
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
The Interpretation Process of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ in Concepts of Linear Dependence-Independence and Spaning in R2 and R3
KIYMAZ, Y.
, AYTEKİN, C., Horzum, T. (2013) "
The Interpretation Process of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ in Concepts of Linear Dependence-Independence and Spaning in R2 and R3
",
II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
, (
Ağustos 2013
)
KIYMAZ, Y.
, AYTEKİN, C., Horzum, T. (2013) "
The Interpretation Process of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ in Concepts of Linear Dependence-Independence and Spaning in R2 and R3
",
II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
, (
Ağustos 2013
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişim Becerilerinin İncelenmesine Dair BirÇalışma
MORKOYUNLU, Z.,
KIYMAZ, Y.
, KARTAL, B. (2016) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişim Becerilerinin İncelenmesine Dair BirÇalışma
",
International Eurasian Educational Research Congress
, Muğla, Türkiye, (
Haziran 2016
)
MORKOYUNLU, Z.,
KIYMAZ, Y.
, KARTAL, B. (2016) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişim Becerilerinin İncelenmesine Dair BirÇalışma
",
International Eurasian Educational Research Congress
, Muğla, Türkiye, (
Haziran 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Eurasian Educational Research Congress
Effect of desıgn based research actıvıtıes on technologıcal pedagogıcal content knowledge tpack qualifications an example from gıfted students teachers
Yıldız, A., Baltacı, S.,
KIYMAZ, Y.
, AYTEKİN, C. (2016) "
Effect of desıgn based research actıvıtıes on technologıcal pedagogıcal content knowledge tpack qualifications an example from gıfted students teachers
",
The 4 th International Symposium on New Issues in Teacher Education
, Savonlinna, Finlandiya, (
Eylül 2016
)
Yıldız, A., Baltacı, S.,
KIYMAZ, Y.
, AYTEKİN, C. (2016) "
Effect of desıgn based research actıvıtıes on technologıcal pedagogıcal content knowledge tpack qualifications an example from gıfted students teachers
",
The 4 th International Symposium on New Issues in Teacher Education
, Savonlinna, Finlandiya, (
Eylül 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The 4 th International Symposium on New Issues in Teacher Education
A Scale to Determine Parents Expectation from Mathematics Education PEME Development Reliability and Validity
AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., Baltacı, S.,
KIYMAZ, Y.
, Yıldız, A. (2016) "
A Scale to Determine Parents Expectation from Mathematics Education PEME Development Reliability and Validity
",
5th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
, Belgrad, Sırbistan, (
Eylül 2016
)
AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., Baltacı, S.,
KIYMAZ, Y.
, Yıldız, A. (2016) "
A Scale to Determine Parents Expectation from Mathematics Education PEME Development Reliability and Validity
",
5th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
, Belgrad, Sırbistan, (
Eylül 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications
Investigation The Effects of Dynamic Geometry Activities on Van Hiele Levels and Motivation Towards Mathematics The Case of Gifted Students
Özçakır, B., Özdemir, D.,
KIYMAZ, Y.
(2016) "
Investigation The Effects of Dynamic Geometry Activities on Van Hiele Levels and Motivation Towards Mathematics The Case of Gifted Students
",
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
, Budapeşte, Macaristan, (
Kasım 2016
)
Özçakır, B., Özdemir, D.,
KIYMAZ, Y.
(2016) "
Investigation The Effects of Dynamic Geometry Activities on Van Hiele Levels and Motivation Towards Mathematics The Case of Gifted Students
",
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
, Budapeşte, Macaristan, (
Kasım 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
Determination of Type I Error and Power Rate in Differential Item Functioning By Several Methods
Link
DOI
Mermer, Ş.E.,
KUZU, Y.
, Kelecioğlu, H. (2023) "
Determination of Type I Error and Power Rate in Differential Item Functioning By Several Methods
",
TAY Journal
, 7 (3) pp. 902-921
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25163">
Mermer, Ş.E.,
KUZU, Y.
, Kelecioğlu, H. (2023) "
Determination of Type I Error and Power Rate in Differential Item Functioning By Several Methods
",
TAY Journal
, 7 (3) pp. 902-921
Link
DOI
Mermer, Ş.E.,
KUZU, Y.
, Kelecioğlu, H. (2023) "
Determination of Type I Error and Power Rate in Differential Item Functioning By Several Methods
",
TAY Journal
, 7 (3) pp. 902-921
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TAY Journal
Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları
Link
DOI
KUZU, Y.
(2020) "
Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (53) pp. 557-582
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25165">
KUZU, Y.
(2020) "
Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (53) pp. 557-582
[TR Dizin]
Link
DOI
KUZU, Y.
(2020) "
Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (53) pp. 557-582
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Investigation of the Relationship Between Preservice Teachers' Lifelong Learning Skills and Game Perceptions
DOI
KUZU, Y.
, Altıparmak, E.Ş. (2023) "
Investigation of the Relationship Between Preservice Teachers' Lifelong Learning Skills and Game Perceptions
",
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, 5 (2) pp. 628-643
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25166">
KUZU, Y.
, Altıparmak, E.Ş. (2023) "
Investigation of the Relationship Between Preservice Teachers' Lifelong Learning Skills and Game Perceptions
",
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, 5 (2) pp. 628-643
DOI
KUZU, Y.
, Altıparmak, E.Ş. (2023) "
Investigation of the Relationship Between Preservice Teachers' Lifelong Learning Skills and Game Perceptions
",
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, 5 (2) pp. 628-643
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Scaling the Needs Assessment Approach of Senate Members at Specialized Universities with Rank-Order Judgments
DOI
Sıvacı, S.Y.,
KUZU, Y.
(2023) "
Scaling the Needs Assessment Approach of Senate Members at Specialized Universities with Rank-Order Judgments
",
Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty
, 5 (3) pp. 1515-1535
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25167">
Sıvacı, S.Y.,
KUZU, Y.
(2023) "
Scaling the Needs Assessment Approach of Senate Members at Specialized Universities with Rank-Order Judgments
",
Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty
, 5 (3) pp. 1515-1535
DOI
Sıvacı, S.Y.,
KUZU, Y.
(2023) "
Scaling the Needs Assessment Approach of Senate Members at Specialized Universities with Rank-Order Judgments
",
Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty
, 5 (3) pp. 1515-1535
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty
Investigation of Differential Item and Step Functioning Procedures in Polytomus Items
DOI
KUZU, Y.
, Gelbal, S. (2023) "
Investigation of Differential Item and Step Functioning Procedures in Polytomus Items
",
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, 14 (3) pp. 200-221
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25169">
KUZU, Y.
, Gelbal, S. (2023) "
Investigation of Differential Item and Step Functioning Procedures in Polytomus Items
",
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, 14 (3) pp. 200-221
[ESCI]
DOI
KUZU, Y.
, Gelbal, S. (2023) "
Investigation of Differential Item and Step Functioning Procedures in Polytomus Items
",
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, 14 (3) pp. 200-221
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method
DOI
KUZU, Y.
(2023) "
Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method
",
The Journal of International Education Science
, 10 (36) pp. 77-101
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25170">
KUZU, Y.
(2023) "
Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method
",
The Journal of International Education Science
, 10 (36) pp. 77-101
DOI
KUZU, Y.
(2023) "
Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method
",
The Journal of International Education Science
, 10 (36) pp. 77-101
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of International Education Science
Üniversiteyi Yeni Kazanan Öğrencilerin Pandemi Kaynaklı Uzaktan Eğitime İlişkin Hazırbulunuşlukları ve Görüşleri
DOI
KUZU, Y.
(2020) "
Üniversiteyi Yeni Kazanan Öğrencilerin Pandemi Kaynaklı Uzaktan Eğitime İlişkin Hazırbulunuşlukları ve Görüşleri
",
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
, 10 (2) pp. 103-135
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25173">
KUZU, Y.
(2020) "
Üniversiteyi Yeni Kazanan Öğrencilerin Pandemi Kaynaklı Uzaktan Eğitime İlişkin Hazırbulunuşlukları ve Görüşleri
",
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
, 10 (2) pp. 103-135
DOI
KUZU, Y.
(2020) "
Üniversiteyi Yeni Kazanan Öğrencilerin Pandemi Kaynaklı Uzaktan Eğitime İlişkin Hazırbulunuşlukları ve Görüşleri
",
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
, 10 (2) pp. 103-135
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması
Link
KUZU, Y.
, Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2018) "
Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (37) pp. 128-156
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25174">
KUZU, Y.
, Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2018) "
Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (37) pp. 128-156
Link
KUZU, Y.
, Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2018) "
Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması
",
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, (37) pp. 128-156
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi.
Link
Sıvacı, S.Y.,
KUZU, Y.
(2017) "
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi.
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 3 (2) pp. 155-167
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25178">
Sıvacı, S.Y.,
KUZU, Y.
(2017) "
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi.
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 3 (2) pp. 155-167
Link
Sıvacı, S.Y.,
KUZU, Y.
(2017) "
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi.
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 3 (2) pp. 155-167
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Update in Academic Promotion: Criteria for Associate Profession
KUZU, Y.
(2023) "
Update in Academic Promotion: Criteria for Associate Profession
",
14th International İstanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences
, (pp. 417), Türkiye, (
Eylül 2023
)
KUZU, Y.
(2023) "
Update in Academic Promotion: Criteria for Associate Profession
",
14th International İstanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences
, (pp. 417), Türkiye, (
Eylül 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14th International İstanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences
Çok Kategorili Puanlanan Maddelerde Değişen Adım Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin İncelenmesi
KUZU, Y.
, Gelbal, S. (2021) "
Çok Kategorili Puanlanan Maddelerde Değişen Adım Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin İncelenmesi
",
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
, (pp. 404-407), Türkiye, (
Ekim 2021
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-25186">
KUZU, Y.
, Gelbal, S. (2021) "
Çok Kategorili Puanlanan Maddelerde Değişen Adım Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin İncelenmesi
",
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
, (pp. 404-407), Türkiye, (
Ekim 2021
)
KUZU, Y.
, Gelbal, S. (2021) "
Çok Kategorili Puanlanan Maddelerde Değişen Adım Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin İncelenmesi
",
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
, (pp. 404-407), Türkiye, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
«
721
722
723
724
725
726
727
728
729
730
»