img
img
Toplam 23674 kayıt

Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses

13 13
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education

The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education

1 1
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION

Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on Social and Education Sciences

Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tarih Okulu Dergisi (TOD)

Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher

54 54
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Research in Science Teaching

Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolia Journal of Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Evaluation of Prospective Science Teachers’ Computer Self-Efficacy

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolian Journal of Educational Science

Investigation of Prospective Science Teachers’ Attitudes Towards Computers in Terms of Different Variables

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolian Journal of Educational Science

The Expectations of Post Graduate Students from Academic Staff Members: The Example of Educational Sciences Institution

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolia Journal of Educational Sciences

Station Technique: A Sample Lesson Activity on Cells.

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolian Journal of Educational Science

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerine Göre Öğretim Programının Boyutları Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Tutum ve Bilişötesi Öğrenme Stratejilerine İlişkin Farkındalık Düzeylerinin Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies