img
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Başarılarının Yordayıcısı Olarak Öz Düzenleme Becerileri   
Yazarlar
Doç. Dr. Tarık BAŞAR
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dergi ISSN 2792-0593
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2022
Cilt No 2
Sayı 1
Sayfalar 16 / 27
Makale Linki https://panel.kku.edu.tr/Content/kued/Arsiv/Vol.2-No.1/BA%C5%9EAR,%20T.%20(2022)%20%C4%B0LKOKUL%204.%20SINIF%20%C3%96%C4%9ERENC%C4%B0LER%C4%B0N%C4%B0N%20FEN%20B%C4%B0L%C4%B0MLER%C4%B0%20DERS%C4%B0NDEK%C4%B0%20BA%C5%9EARILARININ%20YORDAYICISI%20OLARAK
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş