Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2004, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1997, 2001 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1993, 1997 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2004, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1997, 2001 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1993, 1997 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 72, Güz, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2018, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2010, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye |
1999-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2012-2019, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Aydın Pakel, Yüksek Lisans, On birinci sınıf öğrencilerinin radyan ve derece kavramları ile sinüs ve kosinüs fonksiyonları hakkındaki temel bilgilerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Esmanur Düğer, Yüksek Lisans, Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri Üzerine Bir Nitel Araştırma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Eyüp Bezeyen, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik öğretmenlerinin üslü ifadeler konusuna ilişkin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
2023-2024, Cebir Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Sayıların Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
2022-2023, Cebir Kavramlarının Öğretimi ve Cebirsel Düşünme, Yüksek Lisans |
2022-2023, Cebir Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Sayıların Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
2021-2022, Cebir Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
2021-2022, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2021-2022, Mantıksal Akıl Yürütme, Lisans |
2021-2022, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
2021-2022, Sayıların Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Cebir Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
2020-2021, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2020-2021, Cebir, Lisans |
2020-2021, Sayıların Öğretimi, Lisans |
2020-2021, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2020-2021, Cebire Giriş, Lisans |
2020-2021, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Algoritma ve Programlama, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2019-2020, Matematik Eğitiminde İspat, Yüksek Lisans |
2019-2020, Lineer Cebir I, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2019-2020, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2018-2019, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2017-2018, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2017-2018, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2016-2017, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ (PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ), Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, SEÇMELİ AL-I: DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI İLE MATEMATİKSEL KAVRAMLARIN KEŞFİ, Lisans |
2015-2016, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2014-2015, SEÇMELİ MB-II: öĞRETİM SÜREÇLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2013-2014, SEÇMELİ AL-I: DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI İLE MATEMATİKSEL KAVRAMLARIN KEŞFİ, Lisans |
2013-2014, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2013-2014, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2013-2014, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2013-2014, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2013-2014, ELEMANTER SAYI KURAMI, Lisans |
2013-2014, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2012-2013, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2012-2013, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2012-2013, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2012-2013, LİNEER CEBİR II, Lisans |
2012-2013, LİNEER CEBİR I, Lisans |
2012-2013, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2012-2013, ELEMANTER SAYI KURAMI, Lisans |
2012-2013, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2011-2012, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2011-2012, MATEMATİK FELSEFESİ, Lisans |
2011-2012, LİNEER CEBİR II, Lisans |
2011-2012, LİNEER CEBİR I, Lisans |
2011-2012, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2011-2012, ELEMANTER SAYI KURAMI, Lisans |
2011-2012, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2010-2011, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2010-2011, LİNEER CEBİR II, Lisans |
2010-2011, LİNEER CEBİR I, Lisans |
2010-2011, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2009-2010, LİNEER CEBİR II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KIYMAZ, Y. (2024) "Investigating Problems Posed by Pre-Service Mathematics Teachers for the Four Operations in Fractions", The Mathematics Enthusiast, 21 (1) pp. 423-442 [ESCI] DOI |
Arıcan, M., KIYMAZ, Y. (2022) "Investigating Preservice Mathematics Teachers’ Definitions, Formulas, and Graphs of Directly and Inversely Proportional Relationships", The Mathematics Enthusiast, 19 (2) pp. 632-656 [ESCI] DOI |
Özçakır, B., Özdemir, D., KIYMAZ, Y. (2020) "Effects of Dynamic Geometry Software on Students' Geometric Thinking Regarding Probability of Giftedness in Mathematics", International Journal of Contemporary Educational Research, 7 (2) pp. 48-61 Link DOI |
KIYMAZ, Y., KARTAL, B., MORKOYUNLU, Z. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 205-228 [TR Dizin] Link |
KARTAL, B., KIYMAZ, Y. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 519-536 [TR Dizin] Link |
AYTEKİN, C., KIYMAZ, Y. (2019) "Teaching Linear Algebra Supprted by GeoGebra Visualization Environment", Acta Didactica Napocensia, 12 (2) pp. 75-96 Link |
AYTEKİN, C., BALTACI, S., ALTUNKAYA, B., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’nin Geliştirilmesi (MEVBÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 397-411 [TR Dizin] Link |
BALTACI, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) |
Doruk, B.K., KIYMAZ, Y., Horzum, T., MORKOYUNLU, Z. (2014) "Sınıf Öğretmen Adaylarının İspatla İlgili Görüşleri: Formal İspat-Temsili İspat”", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), (0) |
Pakel, A., KIYMAZ, Y. (2023) "Examination of Some Basic Knowledge of 11Th Grade Students on Trigonometry", 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Bezeyen, E., KIYMAZ, Y. (2021) "Examination of Secondary School Mathematics Teachers' Pedagogical Content Knowledge On The Subject of Exponential Numbers in The Component of Knowledge of Teaching Strategies", Ahi Evran International Conference on Scientific Research , Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2021) |
KIYMAZ, Y. (2021) "Examination Of The Problems Posed By The Pre-Service Mathematics Teachers For The Four Operations In Fractions", 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5) , (pp. 403-404), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Arıcan, M., KIYMAZ, Y. (2019) "An Investigation on Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Knowledge on Directly And Inversely Proportional Relationships", 4th Turkish Computer and Mathematics Education Conference , (pp. 519-520), (Ekim 2019) |
Bilir, Ç.K., KARTAL, B., KIYMAZ, Y. (2019) "The Subtraction Strategies Used By Pre-Service Teachers And Their Interpretation Of Student-Invented Strategies", 4th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-4) , (pp. 421-422), İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) |
KIYMAZ, Y., KARTAL, B. (2018) "Examining the Strategies and Explanations that Pre-Service Teachers' Use When Comparing Fractions", VII. International Eurasian Conference on Mathematical Sceinces and Applications (IECMSA-2018) , Kiev, Ukrayna, (Ağustos 2018) |
KIYMAZ, Y., KARTAL, B., Sarı, M. (2018) "Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih etme nedenleri ve gelecekte bir öğretmen olmanın adaylara hissettirdikleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2018) |
AYTEKİN, C., BALTACI, S., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2017) "The impact of the probability explorer software on preparing probability teaching plans of elementary mathematics teacher candidates", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017) , (pp. 244-245), Budapeşte, Macaristan, (Eylül 2017) |
KARTAL, B., KIYMAZ, Y. (2017) "Examining Pre-service Teachers’ Perceptions and Evaluations about Student-Invented Strategies", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
AYTEKİN, C., BALTACI, S., ALTUNKAYA, B., Yıldız, A., KIYMAZ, Y. (2017) "Investigation of parent expectations of middle school students from mathematics education", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sceinces and Applications (IECMSA-2017) , Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Trigonometrik Denklem Ve Eşitsizliklerin Çözümünde GeoGebra Kullanımına İlişkin Görüşleri", 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT) , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Özçakır, B., Özdemir, D., KIYMAZ, Y. (2016) "Investigation The Effects of Dynamic Geometry Activities on Van Hiele Levels and Motivation Towards Mathematics The Case of Gifted Students", 7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , Budapeşte, Macaristan, (Kasım 2016) |
AYTEKİN, C., ALTUNKAYA, B., BALTACI, S., KIYMAZ, Y., Yıldız, A. (2016) "A Scale to Determine Parents Expectation from Mathematics Education PEME Development Reliability and Validity", 5th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , Belgrad, Sırbistan, (Eylül 2016) |
Yıldız, A., BALTACI, S., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Effect of desıgn based research actıvıtıes on technologıcal pedagogıcal content knowledge tpack qualifications an example from gıfted students teachers", The 4 th International Symposium on New Issues in Teacher Education , Savonlinna, Finlandiya, (Eylül 2016) |
BALTACI, S., Yıldız, A., KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2016) "Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemiyle Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Bir Etkinliğin Geliştirilmesi Süreci"", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
MORKOYUNLU, Z., KIYMAZ, Y., KARTAL, B. (2016) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişim Becerilerinin İncelenmesine Dair BirÇalışma", International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
KIYMAZ, Y. (2015) "Views of Pre-service Elementary Mathematics Teachers Toward The Reasons for Student’s Mistakes About Fractions and Preventing These Mistakes", 4th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (Ağustos 2015) |
AYTEKİN, C., KIYMAZ, Y. (2014) "Preservice Teachers’ Perception of ”Good Mathematics Teachers", 3rd International Eurasian Conference on Mathematics Sciences and Applications , Viyana, Avusturya, (Ağustos 2014) |
Doruk, B.K., KIYMAZ, Y., Aktümen, M., MORKOYUNLU, Z., Yıldız, A., BALTACI, S. (2013) "The Factors Affecting Middle School Mathematics Teacher Candidates’ Concerns Towards GeoGebra", II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (Ağustos 2013) |
KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C., Horzum, T. (2013) "The Interpretation Process of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ in Concepts of Linear Dependence-Independence and Spaning in R2 and R3", II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (Ağustos 2013) |
KIYMAZ, Y., AYTEKİN, C. (2013) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının GeoGebra ile Bazı Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerini Yorumlama Süreçleri”", I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013) |
KIYMAZ, Y., Doruk, B.K., Horzum, T. (2012) "Preservice Elementary Mathematics Teachers' Proving Skills", I. International Eurasian Conference on Mathematical Sceinces and Applications (IECMSA-2012) , Prishtines, Kosova, (Eylül 2012) |
Doruk, B.K., KIYMAZ, Y., Horzum, T. (2012) "İspat Yapma ve İspatta Somut Modelden Yararlanma Üzerine Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Horzum, T., KIYMAZ, Y. (2011) "Bir Öğretim Üyesinin Genel Matematik Dersinde Kullandığı Matematiksel Değerler ve Bu Değerleri Seçme Nedenlerinin Tespit Edilmesi”", 10. Matematik Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2011) |
KIYMAZ, Y., Arıkan, A. (2010) "Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Matematiksel Durumlar için Yaptıkları Çözümlerin Ulaştıkları Sonuçlar, Kullandıkları Stratejiler ve Yaptıkları Hatalar Açısından İncelenmesi", 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri , Türkiye, (Ekim 2010) |
Kayıt Yok |
KIYMAZ, Y. (2016) "PERMÜTASYON", Kitap: TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARIÖğrenenler ve Öğretenler İçin, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 253 / 260, ISBN: ISBN 978-605-318-755-4 |
KIYMAZ, Y., Sriraman, B., Lee, K.H. (2011) "Prospective Secondary Mathematics Teachers Mathematical Creativity in Problem Solving- A Turkish Study", Kitap: The Elements of Creativity and Giftedness in Mathematics, Hollanda : Sense Publishers, Bölüm Sayfaları: 173 / 192, ISBN: 978-94-6091-438-6 |
Sriraman, B., KIYMAZ, Y. (2009) "Relationship of Creativity to Intelligence", Kitap: Encyclopedia of Giftedness, Creativity and Talent, Amerika Birleşik Devletleri : SAGE, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9781412949712 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2015, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kara Harp Okulu Bilim Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2019 | 12 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 8 |
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 8 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 7 |
Tuğba Horzum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2011 - 2014 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2020 | 4 |
Bekir Kürşat Doruk
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 3 |
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 2 |
Bilal Özçakır
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 2 |
Bharath Sriraman
-
|
2009 - 2011 | 2 |
Muharrem Aktümen
-
|
2013 | 1 |
Çetin Kürşat Bilir
-
|
2019 | 1 |
Duygu Özdemir
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Ahmet Arıkan
Gazi Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Aydın Pakel
-
|
2023 | 1 |
Duygu Özdemir
-
|
2016 | 1 |
Eyüp Bezeyen
-
|
2021 | 1 |
Kyeong Hwa Lee
-
|
2011 | 1 |
Mürsel Sarı
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 271 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 92 | 17 | 10 | 25 | 45 | 10 | 15 | 5 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 467 . | 414 . | 530 . | 536 . | 516 . | 485 . | 618 . | 610 . | 605 . | 402 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 320 . | 256 . | 336 . | 335 . | 306 . | 283 . | 377 . | 356 . | 376 . | 232 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 59 . | 24 . | 63 . | 63 . | 53 . | 30 . | 61 . | 53 . | 63 . | 41 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 38 . | 14 . | 40 . | 36 . | 34 . | 21 . | 35 . | 33 . | 37 . | 20 . |
Toplam Yayın | 1 | 8 | 4 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 5 | 4 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 4 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |