Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2004, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1997, 2001 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1993, 1997 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2004, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1997, 2001 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1993, 1997 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 72, Güz, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
2018-2020, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
1999-2010, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2019, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Esmanur Düğer, Yüksek Lisans, Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri Üzerine Bir Nitel Araştırma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Aydın Pakel, Yüksek Lisans, 11. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TRİGONOMETRİ KONUSUNDAKİ BAZI TEMEL BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Alperen Ünal, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler ve Denklemler ile İlgili Matematiksel İlişkilendirme Becer, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Eyüp Bezeyen, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik öğretmenlerinin üslü ifadeler konusuna ilişkin pedagojik alan bilgilerinin incele, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Zeynep Polat, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin ispat yapma süreçleri üzerine nitel bir çalışma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Sayıların Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
2021-2022, Mantıksal Akıl Yürütme, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2021-2022, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
2021-2022, Cebir Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Cebire Giriş, Lisans |
2020-2021, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2020-2021, Sayıların Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Cebir, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2020-2021, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2020-2021, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
2020-2021, Cebir Öğretimi, Lisans |
2019-2020, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, Lineer Cebir I, Lisans |
2019-2020, Matematik Eğitiminde İspat, Yüksek Lisans |
2019-2020, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2019-2020, Algoritma ve Programlama, Lisans |
2018-2019, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2018-2019, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2017-2018, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2016-2017, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2015-2016, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, SEÇMELİ AL-I: DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI İLE MATEMATİKSEL KAVRAMLARIN KEŞFİ, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ (PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ), Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, SEÇMELİ MB-II: öĞRETİM SÜREÇLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR, Lisans |
2013-2014, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2013-2014, ELEMANTER SAYI KURAMI, Lisans |
2013-2014, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2013-2014, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2013-2014, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2013-2014, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2013-2014, SEÇMELİ AL-I: DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI İLE MATEMATİKSEL KAVRAMLARIN KEŞFİ, Lisans |
2012-2013, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2012-2013, ELEMANTER SAYI KURAMI, Lisans |
2012-2013, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2012-2013, LİNEER CEBİR I, Lisans |
2012-2013, LİNEER CEBİR II, Lisans |
2012-2013, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2012-2013, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2012-2013, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2011-2012, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2011-2012, ELEMANTER SAYI KURAMI, Lisans |
2011-2012, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2011-2012, LİNEER CEBİR I, Lisans |
2011-2012, LİNEER CEBİR II, Lisans |
2011-2012, MATEMATİK FELSEFESİ, Lisans |
2011-2012, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2010-2011, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2010-2011, LİNEER CEBİR I, Lisans |
2010-2011, LİNEER CEBİR II, Lisans |
2010-2011, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2009-2010, LİNEER CEBİR II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kıymaz, Y. (2024) "Investigating Problems Posed by Pre-Service Mathematics Teachers for the Four Operations in Fractions", The Mathematics Enthusiast, 21 (1) pp. 423-442 [ESCI] DOI |
Arıcan, M., Kıymaz, Y. (2022) "Investigating Preservice Mathematics Teachers’ Definitions, Formulas, and Graphs of Directly and Inversely Proportional Relationships", The Mathematics Enthusiast, 19 (2) pp. 632-656 [ESCI] DOI |
Özçakır, B., Özdemir, D., Kıymaz, Y. (2020) "Effects of Dynamic Geometry Software on Students' Geometric Thinking Regarding Probability of Giftedness in Mathematics", International Journal of Contemporary Educational Research, 7 (2) pp. 48-61 Link DOI |
Kıymaz, Y., Kartal, B., Morkoyunlu, Z. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 205-228 [TR Dizin] Link |
Kartal, B., Kıymaz, Y. (2020) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (2) pp. 519-536 [TR Dizin] Link |
Aytekin, C., Kıymaz, Y. (2019) "Teaching Linear Algebra Supprted by GeoGebra Visualization Environment", Acta Didactica Napocensia, 12 (2) pp. 75-96 Link |
Aytekin, C., Baltacı, S., Altunkaya, B., Kıymaz, Y., Yıldız, A. (2016) "Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği nin Geliştirilmesi MEVBÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (0) |
Baltacı, S., Yıldız, A., Kıymaz, Y., Aytekin, C. (2016) "Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) |
Doruk, B.K., Kıymaz, Y., Horzum, T., Morkoyunlu, Z. (2014) "Sınıf Öğretmen Adaylarının İspatla İlgili Görüşleri: Formal İspat-Temsili İspat”", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), (0) |
Pakel, A., Kıymaz, Y. (2023) "Examination of Some Basic Knowledge of 11Th Grade Students on Trigonometry", 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Bezeyen, E., Kıymaz, Y. (2021) "EXAMINATION OF SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE ON THE SUBJECT OF EXPONENTIAL NUMBERS IN THE COMPONENT OF KNOWLEDGE OF TEACHING STRATEGIES", Ahi Evran International Conference on Scientific Research , Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2021) |
Kıymaz, Y. (2021) "Examination Of The Problems Posed By The Pre-Service Mathematics Teachers For The Four Operations In Fractions", 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5) , (pp. 403-404), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Bilir, Ç.K., Kartal, B., Kıymaz, Y. (2019) "The Subtraction Strategies Used By Pre-Service Teachers And Their Interpretation Of Student-Invented Strategies", 4th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-4) , (pp. 421-422), İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) |
Arıcan, M., Kıymaz, Y. (2019) "An Investigation on Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Knowledge on Directly And Inversely Proportional Relationships", 4th Turkish Computer and Mathematics Education Conference , (pp. 519-520), (Ekim 2019) |
Kıymaz, Y., Kartal, B., Sarı, M. (2018) "Matematik öğretmen adaylarının öğretmenliği tercih etme nedenleri ve gelecekte bir öğretmen olmanın adaylara hissettirdikleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2018) |
Kartal, B., Kıymaz, Y. (2017) "Examining pre-service teachers’ perceptions and evaluations about student-invented strategies", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017) , (Eylül 2017) |
Kıymaz, Y., Aytekin, C. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Trigonometrik Denklem Ve Eşitsizliklerin Çözümünde GeoGebra Kullanımına İlişkin Görüşleri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT) , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Kıymaz, Y. (2017) "The Impact of the Probability Explorer Software on Preparing Probability Teaching Plans of Elementary Mathematics Teacher Candidates", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Altunkaya, B., Yıldız, A., Kıymaz, Y. (2017) "Investigation of parent expectations of middle school students from mathematics education", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017) , (pp. 242-243), Budapeşte, Macaristan, (Eylül 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Altunkaya, B., Yıldız, A., Kıymaz, Y. (2017) "Investigation of Parents Expectations of Middle School Students from Mathematics Education", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (Ağustos 2017) |
Kartal, B., Kıymaz, Y. (2017) "Examining Pre-service Teachers’ Perceptions and Evaluations about Student-Invented Strategies", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Kıymaz, Y., Yıldız, A. (2017) "The impact of the probability explorer software on preparing probability teaching plans of elementary mathematics teacher candidates", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sceinces and Applications (IECMSA-2017) , Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Altunkaya, B., Yıldız, A., Kıymaz, Y. (2017) "İnvestigation of parent expectations of middle school students from mathematics education", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sceinces and Applications (IECMSA-2017) , Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
Kıymaz, Y., Aytekin, C. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Trigonometrik Denklem ve Eşitsizliklerin Çözümünde GeoGebra Kullanımına İlişkin Görüşleri", 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 407-411), Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Altunkaya, B., Yıldız, A., Kıymaz, Y. (2017) "Investigation of Parent Expectations of Middle School Students from Mathematics Education", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (pp. 242-243), Budapeşte, Macaristan, (Ağustos 2017) |
Aytekin, C., Baltacı, S., Kıymaz, Y., Yıldız, A. (2017) "The impact of the probability explorer software on preparing probability teaching plans of elementary mathematics teacher candidates", 6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017) , (pp. 244-245), Budapeşte, Macaristan, (Eylül 2017) |
Morkoyunlu, Z., Kıymaz, Y., Kartal, B. (2016) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişim Becerilerinin İncelenmesine Dair BirÇalışma", International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
Yıldız, A., Baltacı, S., Kıymaz, Y., Aytekin, C. (2016) "Effect of desıgn based research actıvıtıes on technologıcal pedagogıcal content knowledge tpack qualifications an example from gıfted students teachers", The 4 th International Symposium on New Issues in Teacher Education , Savonlinna, Finlandiya, (Eylül 2016) |
Aytekin, C., Altunkaya, B., Baltacı, S., Kıymaz, Y., Yıldız, A. (2016) "A Scale to Determine Parents Expectation from Mathematics Education PEME Development Reliability and Validity", 5th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , Belgrad, Sırbistan, (Eylül 2016) |
Özçakır, B., Özdemir, D., Kıymaz, Y. (2016) "Investigation The Effects of Dynamic Geometry Activities on Van Hiele Levels and Motivation Towards Mathematics The Case of Gifted Students", 7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , Budapeşte, Macaristan, (Kasım 2016) |
Kıymaz, Y. (2015) "Views of Pre-service Elementary Mathematics Teachers Toward The Reasons for Student’s Mistakes About Fractions and Preventing These Mistakes", 4th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (Ağustos 2015) |
Aytekin, C., Kıymaz, Y. (2014) "Good Mathematics Teachers", 3rd International Eurasian Conference on Mathematics Sciences and Applications , (Ağustos 2014) |
Kıymaz, Y., Aytekin, C. (2013) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının GeoGebra ile Bazı Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerini Yorumlama Süreçleri”", I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2013) |
Doruk, B.K., Kıymaz, Y., Aktümen, M., Morkoyunlu, Z., Yıldız, A., Baltacı, S. (2013) "The Factors Affecting Middle School Mathematics Teacher Candidates’ Concerns Towards GeoGebra", II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (Ağustos 2013) |
Kıymaz, Y., Aytekin, C., Horzum, T. (2013) "The Interpretation Process of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ in Concepts of Linear Dependence-Independence and Spaning in R2 and R3", II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications , (Ağustos 2013) |
Doruk, B.K., Kıymaz, Y., Horzum, T. (2012) "İspat Yapma ve İspatta Somut Modelden Yararlanma Üzerine Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012) |
Doruk, B.K., Kıymaz, Y., Horzum, T. (2012) "İspat yapma ve ispatta somut modelden yararlanma üzerinesınıf öğretmeni adaylarının görüşleri", X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Horzum, T., Kıymaz, Y. (2011) "Bir Öğretim Üyesinin Genel Matematik Dersinde Kullandığı Matematiksel Değerler ve Bu Değerleri Seçme Nedenlerinin Tespit Edilmesi”", 10. Matematik Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2011) |
Kıymaz, Y., Arıkan, A. (2010) "Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Matematiksel Durumlar için Yaptıkları Çözümlerin Ulaştıkları Sonuçlar, Kullandıkları Stratejiler ve Yaptıkları Hatalar Açısından İncelenmesi", 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri , Türkiye, (Ekim 2010) |
Bharat, S., Kıymaz, Y. (2009) "Encyclopedia of Giftedness, Creativity and Talent", : SAGE |
Kıymaz, Y. (2016) "PERMÜTASYON", Kitap: TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARIÖğrenenler ve Öğretenler İçin, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kıymaz, Y., Bharat, S., Lee, K.H. (2011) "Prospective Secondary Mathematics Teachers Mathematical Creativity in Problem Solving- A Turkish Study", Kitap: The Elements of Creativity and Giftedness in Mathematics, : Sense Publishers |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) KEFAD, 2015, Yrd. Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kara Harp Okulu Bilim Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği nin Geliştirilmesi MEVBÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 |
2 |
Teaching Linear Algebra Supprted by GeoGebra Visualization Environment
Acta Didactica Napocensia
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
3 |
Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
4 |
The impact of the probability explorer software on preparing probability teaching plans of elementary mathematics teacher candidates
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
5 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının perspektifinden: Niçin öğretmen olmak istedim? Ne hissediyorum?
Trakya Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
6 |
The impact of the probability explorer software on preparing probability teaching plans of elementary mathematics teacher candidates
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
7 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel iletişim becerilerinin incelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
8 |
Effects of Dynamic Geometry Software on Students' Geometric Thinking Regarding Probability of Giftedness in Mathematics
International Journal of Contemporary Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
9 |
Sınıf Öğretmen Adaylarının İspatla İlgili Görüşleri: Formal İspat-Temsili İspat”
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
10 |
The Elements of Creativity and Giftedness in Mathematics
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2019 | 17 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 12 |
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 11 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 7 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 6 |
Tuğba Horzum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2011 - 2014 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2020 | 4 |
Bekir Kürşat Doruk
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 4 |
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 2 |
Bilal Özçakır
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 2 |
Sriraman Bharat
-
|
2009 - 2011 | 2 |
Muharrem Aktümen
-
|
2013 | 1 |
Çetin Kürşat Bilir
-
|
2019 | 1 |
Duygu Özdemir
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Ahmet Arıkan
Gazi Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Aydın Pakel
-
|
2023 | 1 |
Duygu Özdemir
-
|
2016 | 1 |
Eyüp Bezeyen
-
|
2021 | 1 |
Kyeong Hwa Lee
-
|
2011 | 1 |
Mürsel Sarı
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 284 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 90 | 49 | 5 | 25 | 45 | 10 | 15 | 5 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | 412 . | 499 . | 537 . | 522 . | 486 . | 613 . | 602 . | 579 . | 117 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 327 . | 259 . | 301 . | 342 . | 305 . | 287 . | 378 . | 351 . | 367 . | 57 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 65 . | 33 . | 54 . | 74 . | 59 . | 33 . | 69 . | 60 . | 67 . | 10 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 42 . | 20 . | 31 . | 45 . | 38 . | 22 . | 42 . | 39 . | 41 . | 9 . |
Toplam Yayın | 1 | 7 | 11 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 4 | 11 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 4 | 9 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |