| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2004, 2009 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1997, 2001 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1993, 1997 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2004, 2009 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1997, 2001 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1993, 1997 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, ÜDS, 72, Güz, 2009 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
| 2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2010-2018, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2006-2010, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye |
| 1999-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkiye |
| 2012-2019, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
| 2024-2025, Cebir Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, Cebir Kavramlarının Öğretimi ve Cebirsel Düşünme, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Sayıların Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
| 2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2024-2025, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2023-2024, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2023-2024, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
| 2023-2024, Cebir Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Sayıların Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
| 2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2022-2023, Cebir Kavramlarının Öğretimi ve Cebirsel Düşünme, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Cebir Öğretimi, Lisans |
| 2022-2023, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Sayıların Öğretimi, Lisans |
| 2022-2023, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
| 2021-2022, Cebir Öğretimi, Lisans |
| 2021-2022, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2021-2022, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
| 2021-2022, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
| 2021-2022, Mantıksal Akıl Yürütme, Lisans |
| 2021-2022, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
| 2021-2022, Sayıların Öğretimi, Lisans |
| 2020-2021, Cebir Öğretimi, Lisans |
| 2020-2021, Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2020-2021, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
| 2020-2021, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
| 2020-2021, Cebir, Lisans |
| 2020-2021, Sayıların Öğretimi, Lisans |
| 2020-2021, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2020-2021, Cebire Giriş, Lisans |
| 2020-2021, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Algoritma ve Programlama, Lisans |
| 2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
| 2019-2020, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
| 2019-2020, Matematik Eğitiminde İspat, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Lineer Cebir I, Lisans |
| 2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
| 2019-2020, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
| 2019-2020, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
| 2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
| 2018-2019, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
| 2018-2019, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, Sayı Hissi ve Sayıların Öğretimi, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
| 2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
| 2017-2018, GENEL MATEMATİK, Lisans |
| 2017-2018, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
| 2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
| 2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
| 2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
| 2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2016-2017, GENEL MATEMATİK, Lisans |
| 2016-2017, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
| 2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
| 2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ (PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ), Lisans |
| 2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2015-2016, SEÇMELİ AL-I: DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI İLE MATEMATİKSEL KAVRAMLARIN KEŞFİ, Lisans |
| 2015-2016, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
| 2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
| 2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
| 2014-2015, SEÇMELİ MB-II: öĞRETİM SÜREÇLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR, Lisans |
| 2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
| 2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
| 2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
| 2014-2015, GENEL MATEMATİK, Lisans |
| 2013-2014, SEÇMELİ AL-I: DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMLARI İLE MATEMATİKSEL KAVRAMLARIN KEŞFİ, Lisans |
| 2013-2014, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
| 2013-2014, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
| 2013-2014, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
| 2013-2014, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
| 2013-2014, GENEL MATEMATİK, Lisans |
| 2013-2014, ELEMANTER SAYI KURAMI, Lisans |
| 2013-2014, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
| 2012-2013, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
| 2012-2013, MATEMATİK ÖĞRETİMİ I, Lisans |
| 2012-2013, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
| 2012-2013, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
| 2012-2013, LİNEER CEBİR II, Lisans |
| 2012-2013, LİNEER CEBİR I, Lisans |
| 2012-2013, GENEL MATEMATİK, Lisans |
| 2012-2013, ELEMANTER SAYI KURAMI, Lisans |
| 2012-2013, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
| 2011-2012, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
| 2011-2012, MATEMATİK FELSEFESİ, Lisans |
| 2011-2012, LİNEER CEBİR II, Lisans |
| 2011-2012, LİNEER CEBİR I, Lisans |
| 2011-2012, GENEL MATEMATİK, Lisans |
| 2011-2012, ELEMANTER SAYI KURAMI, Lisans |
| 2011-2012, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
| 2010-2011, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
| 2010-2011, LİNEER CEBİR II, Lisans |
| 2010-2011, LİNEER CEBİR I, Lisans |
| 2010-2011, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
| 2009-2010, LİNEER CEBİR II, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2015, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Kara Harp Okulu Bilim Dergisi, 2017 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2019 | 12 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 8 |
|
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 8 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 7 |
|
Tuğba Horzum
|
2011 - 2014 | 5 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2013 - 2020 | 4 |
|
Bekir Kürşat Doruk
|
2012 - 2014 | 4 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 3 |
|
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 2 |
|
Bilal Özçakır
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 2 |
|
Bharath Sriraman
-
|
2009 - 2011 | 2 |
|
Muharrem Aktümen
-
|
2013 | 1 |
|
Çetin Kürşat Bilir
-
|
2019 | 1 |
|
Duygu Özdemir
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2020 | 1 |
|
Ahmet Arıkan
|
2010 | 1 |
|
Aydın Pakel
-
|
2023 | 1 |
|
Duygu Özdemir
-
|
2016 | 1 |
|
Eyüp Bezeyen
-
|
2021 | 1 |
|
Kyeong Hwa Lee
-
|
2011 | 1 |
|
Mürsel Sarı
-
|
2018 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 247 |
| Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 5 | 92 | 17 | 10 | 25 | 45 | 10 | 15 | 5 | 15 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 476 . | 421 . | 544 . | 538 . | 531 . | 502 . | 607 . | 622 . | 598 . | 545 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 307 . | 259 . | 326 . | 332 . | 308 . | 282 . | 380 . | 352 . | 381 . | 348 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 48 . | 19 . | 53 . | 58 . | 46 . | 25 . | 51 . | 48 . | 53 . | 49 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 34 . | 12 . | 34 . | 36 . | 34 . | 16 . | 32 . | 29 . | 34 . | 26 . | - |
| Toplam Yayın | 1 | 8 | 4 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 1 | 5 | 4 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 1 | 4 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |