img
img
An Investigation on Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Knowledge on Directly And Inversely Proportional Relationships   
Yazarlar (2)
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Yasemin KIYMAZ Dr. Öğr. Üyesi Yasemin KIYMAZ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Most students and preservice teachers have difficulty in identifying and distinguishing proportional and nonproportional relationships. Studies on the causes of these difficulties show that students and preservice teachers often try to determine proportional and nonproportional relationships under the influence of traditional teaching methods. Thes...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 4th Turkish Computer and Mathematics Education Conference
Kongre Tarihi 26-09-2019 / 28-09-2019
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş