Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Dr), 1996, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Yl) (Tezli), 1993, 1995 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1989, 1993 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Dr), 1996, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Planlaması (Yl) (Tezli), 1993, 1995 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1989, 1993 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 73, Bahar, 2008 |
İngilizce, KPDS, 71, Bahar, 1997 |
Sertifika, AEP Programı, kırşehir, 25-12-2019, 25-12-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi |
2021-2021, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2018, Doçent, Tam Zamanlı, Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2013-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2022-, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2013-, Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü, Bozok Üniversitesi, Türkiye |
Burcu Taş, Yüksek Lisans, Öğretmen görüşlerine göre okul yöneticilerinin kapsayıcı eğitim liderliği düzeylerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Serkan Bilgiç, Doktora, Okullarda iş sağlığı ve güvenliği uygulamalarına yönelik okul yöneticileri ve öğretmenlerin görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Duygu Ergen, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin öykücü liderlik yaklaşımına ilişkin görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Atilla Han Özcan, Yüksek Lisans, ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI SINAVI VE UYGULAMASINA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Orhan Yılmaz, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin örgütsel sessizlik algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Gökhan Şener, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin örgütsel sinizm algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Onur Doğan, Doktora, ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL LİDERLİK ALGILARI İLE TEKNOSTRES DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Eğitim Hukuku, Lisans |
2019-2020, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitime Giriş, Lisans |
2019-2020, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2019-2020, Eğitim Hukuku, Lisans |
2018-2019, Küreselleşme ve Eğitim, Yüksek Lisans |
2018-2019, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMİ BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, LİDERLİK VE YÖNETİMDE YENİ PARADİGMALAR, Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2013-2014, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2011-2012, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYEL GELİŞTİRME, Lisans |
Kayıt Yok |
Öğretmen Yönetici İlişkilerinde Psikolojik Yıldırma Mobbing Bir Meta Analiz Çalışması Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2015 ![]() |
Eğitimde Etkileşimli Tahta Kullanımı FATİH Projesi Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2012-2013 ![]() |
Eğitim Yöneticilerinin Liderlik Becerilerin Geliştirilmesinde b Öğrenme Modelinin Başarıya Etkisi SOBAG 1001 107K206 TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2009-2010 ![]() |
Kayıt Yok |
Altuntaş, H., AYTAÇ, T. (2025) "Okul Yöneticilerinde Hubris Sendromu Varlığına İlişkin Öğretmen Görüşleri", Sosyal Bilimler EKEV Akademi Dergisi, 101 (101) pp. 101-124 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Altuntaş, H., AYTAÇ, T., Güzelküçük, D.M., Aydınoğlu, S. (2025) "Okul Yöneticilerinin 2024 Öğretmenlik Meslek Kanunu Tasarısına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (63) pp. 741-763 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Aslan, M.S., AYTAÇ, T. (2025) "Eğitim Örgütlerinde Çevik Liderlik: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD), 16 (1) pp. 31-52 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Özmaya, E., Uzun, S., AYTAÇ, T. (2024) "The Effect of a Mindfulness-Based Stress Reduction Program on Depression and Quality of Life in Cancer Patients", Holistic Nursing Practice, 3 (4) pp. 1-10 [SSCI] Link DOI ![]() |
Bilgiç, S., AYTAÇ, T. (2024) "Evaluation of School Occupational Health and Safety Practices Performance Indicators by School Administrators", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 8 (2) pp. 349-389 Link ![]() |
Bilgiç, S., AYTAÇ, T. (2024) "School occupational health and safety performance scale: Validity and reliability study for scale development.", Journal of Human and Social Sciences (JOHASS), 7 (1) pp. 104-123 Link ![]() ![]() |
Aslan, M.S., AYTAÇ, T. (2024) "ALT VE ÜST SOSYO-EKONOMİK DÜZEY OKULLARDA OKUL YÖNETİCİLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES), s, (69) pp. 371-383 Link DOI ![]() ![]() |
Ergen, D., AYTAÇ, T. (2023) "Okul Yöneticilerinin Öykücü Liderlik Yaklaşımına İlişkin Görüşleri", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD), 14 (2) pp. 1455-1468 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Erden, A., Erden, H., AYTAÇ, T. (2023) "Teachers’ Well-Being Levels by Gender and Marital Status: A Meta-Analysis Study", Asian Journal of Instruction, 11 (11) pp. 38-60 Link DOI ![]() ![]() |
Şener, G., AYTAÇ, T. (2023) "Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 9 (1) pp. 40-59 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Yılmaz, O., AYTAÇ, T. (2022) "Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri, 13 (2) pp. 761-769 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
KULA, S.S., AYTAÇ, T. (2022) "Comparative Analysis of Democratic Attitude and Value Perceptions of School Administrators, Teachers, Preservice Teachers and Students: A Meta-Analysis Study", International Journal of Psychology and Educational Studies,, 9 (1) pp. 244-261 Link DOI ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2021) "TÜRKİYE’DEKİ SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİM SORUNLARINA BİR BAKIŞ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI", Milli Eğitim Dergisi, 1 (0) pp. 173-193 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() |
AYTAÇ, T., İPEK, C. (2021) "Okul Yöneticilerinin Okullarda Yetenek Yönetimi Yaklaşımının Uygulanabilirliğine İlişkin Görüşleri (Nitel Bir Analiz)", Milli Eğitim Dergisi, (232) pp. 357-382 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2021) "The Problems Faced by Teachers in Turkey During the COVID-19 Pandemic and Their Opinions", International Journal of Progressive Education, 17 (1) pp. 404-420 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T., KULA, S.S. (2020) "The Effect of Student-Centered Approaches on Students’ Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study", International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER), 7 (2) pp. 62-80 Link DOI ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2020) "The Problems and Opinions of School Administrators during COVID-19 Pandemic: A Qualitative Study from Turkey", European Journal of Educational Sciences (EJES), 7 (4) pp. 57-79 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T. (2020) "The Effects of Working in Public or Private Schools on Job Satisfaction of Teachers in Turkey: A Meta-Analysis Study", Eurasian Journal of Educational Research, 20 (89) pp. 1-22 Link DOI ![]() ![]() |
ERDEM, M., AYTAÇ, T., Gönül, T. (2020) "THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL CYNICISM AND SCHOOLADMINISTRATORS’ BEHAVIOURS OF FAVOURITISM", European Journal of Education Studies, 7 (6) pp. 1-22 Link DOI ![]() |
Yılmaz, O., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin örgütsel sessizlik algılarının kıdem değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta-analiz çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 408-425 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2019) "The Effect of Gender on Mobbing Experienced by Teachers at School: A Meta-Analysis Study", International Journal of Progressive Education, 15 (6) pp. 83-101 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T., Elma, C., Çınkır, Ş. (2019) "Effect of gender on teachers’ organizational citizienship behaviour: A meta analysis", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 14 (2) pp. 106-128 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T., Elma, C., Çınkır, Ş. (2019) "Effect of gender on teachers’xx organizational citizenship behavior: A meta-analysis", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 14 (3) pp. 106-128 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T. (2019) "ANALYSIS OF THE PERCEPTIONS OF TEACHERS WITH REGARDTO EDUCATION INSPECTORS’ LEVELS OF CARRYING OUTTHEIR DUTIES AND ROLES: A META-ANALYSIS STUDY", European Journal of Education Studies, 5 (11) pp. 81-104 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T., ERDEM, M. (2019) "Examining High School Students’ Safe Computer and Internet Usage Awareness", European Journal of Education Studies, 6 (1) pp. 295-311 Link DOI ![]() |
ERDEM, M., AYTAÇ, T. (2019) "High School Teachers’xx Perception of Institutional Trust", International Journal of Progressive Education, 15 (1) pp. 76-87 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T. (2017) "Öğretmenlerin Eğitim Düzeyinin Yıldırma Algısına Etkisi:Meta-Analiz Çalışması", Kastamonu Eğiitm Dergisi, 25 (1) pp. 1-16 Link ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2016) "The Effect of Gender and Seniority on the Perceptions of Organizational Justice of Teachers in Turkey A Meta analysis", The Anthropologist, 24 (1) pp. 333-346 [SSCI] Link ![]() |
Erden, A., AYTAÇ, T., Erden, H. (2016) "Gender effect on classroom management skills and competencies of teachers: A meta-analysis study", The International Journal of Human Sciences, 13 (1) pp. 1543-1557 Link ![]() |
Duran, M., AYTAÇ, T. (2016) "Students Opinions on the Use of Tablet Computers in Education", European Journal of Contemporary Education, 15 (1) pp. 65-75 Link DOI ![]() |
Erdamar, G., AYTAÇ, T., Türk, N., Arseven, Z. (2016) "The Effects of Gender on Attitudes of Preservice Teachers towards the Teaching Profession A Meta analysis Study", Universal Journal of Educational Research, 4 (2) pp. 445-456 Link DOI ![]() |
Erden, A., AYTAÇ, T., Erden, H. (2016) "Gender effect on classroom management skills and competencies of teachers A meta analysis study", International Journal of Human Sciences, 13 (1) p. 1543 [TR Dizin] Link DOI ![]() |
Erdamar, G., AYTAÇ, T., Türk, N., Arseven, Z. (2016) "The Effects of Gender On Attitudes of Preservice Teachers Towards the Teaching Profession A Meta Analysis Study", Universal Journal of Educational Research, 4 (2) pp. 445-456 ![]() |
Eraslan, L., AYTAÇ, T. (2015) "Effect of Gender on Teachers Transformational Leadership Perception A Meta Analysis", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (30) pp. 49-71 [TR Dizin] Link ![]() |
AYTAÇ, T. (2015) "Öğretmenlerin okulda karşılaştıkları mobbinge ilişkin hizmet süresinin etkisi Bir meta analiz", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 21 (2) pp. 161-182 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2015) "The Effect of Gender on Teachers Job Satisfaction A Meta analysis", The Anthropologist, 20 (3) pp. 385-396 [SSCI] Link ![]() |
İPEK, C., AYTAÇ, T., Gök, E. (2015) "Effect of Gender on Teachers Organizational Culture Perception A Meta Analysis", Journal of Education and Training Studies, 3 (4) pp. 9-20 Link DOI ![]() |
İPEK, C., AYTAÇ, T., Gök, E. (2015) "Effect of Gender on Teachers Organizational Culture Perception A Meta Analysis", Journal of Education and Training Studies, 3 (4) pp. 9-20 Link DOI ![]() |
Elma, C., AYTAÇ, T. (2015) "Effect of Seniority on Teachers Organizational Citizenship Behavior A Meta Analysis", Mevlana International Journal of Education (MIJE), 5 (1) pp. 58-76 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T. (2015) "The Relationship between Teachers Perception about School Managers Talent Management Leadership and the Level of Organizational Commitment", Eurasian Journal of Educational Research, (59) pp. 165-180 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2015) "Eğitim Örgütlerinde Öğretmenlerin Yetenek Yönetimi Yaklaşımına İlişkin Metaforik Algıları", Journal of Turkish Studies, 10 (7) pp. 125-125 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2014) "The Effect of School Type On Intimidation Mobbing Experienced By Teachers in Schools A Meta Analysis", Educational Research and Reviews, 9 (20) pp. 1055-1064 Link DOI ![]() |
Erden, A., AYTAÇ, T., Altunçekiç, A. (2014) "Orta Öğretim Kademesinde Öğretmen Öğrenci İlişkilerinin Değerlendirilmesi KKTC Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (2) pp. 761-782 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2014) "Teachers Perception Towards School Administrators Levels of Possession of Postmodern Leadership Values", Mevlana International Journal of Education (MIJE), 4 (2) pp. 90-108 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T. (2014) "Okullarda Bütünleştirilmiş Yetenek Yönetimi Modeli Öğretmen Görüşleri", Eğitim Bilimleri Dergisi, 39 (0) pp. 1-24 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
Kahraman, A.D., AYTAÇ, T. (2014) "Sosyal Medya Çağında Reklamın Eğitim İşlevi Üzerine Bir Çözümleme", The Journal of Academic Social Sciences (ASOS), 2 (8) pp. 78-101 Link DOI ![]() |
AYTAÇ, T. (2013) "Interactive Whiteboard Factor in Education Students Points Of View and Their Problems", Educational Research and Review, 8 (20) pp. 1907-1915 DOI ![]() |
AYTAÇ, T., Altunçekiç, A. (2012) "Karma Öğrenme Yönteminin Başarıya Etkisi ve Eğitim Yöneticilerinin Görüşleri", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (3) pp. 867-884 [SCI] Link ![]() ![]() |
AYTAÇ, T. (2010) "Etkileşimli Tahtalar", e-Eğitek, (4) pp. 56-58 ![]() |
AYTAÇ, T. (2010) "FATİH Projesi Kapsamında Eğitim Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerinin Önemi", e-EĞİTEK, (3) pp. 56-59 Link ![]() |
AYTAÇ, T. (2010) "Karma Öğrenme", e-EĞİTEK, 1 (1) Link ![]() |
AYTAÇ, T. (2009) "The Influence Of Blended Learning Model On Developing Leadership Skills of School Administrators", UbiCC Journal, 4 (3) pp. 538-543 Link ![]() |
AYTAÇ, T. (2004) "Okul Merkezli Bütçe", Milli Eğitim, 32 (162) pp. 115-128 Link ![]() |
AYTAÇ, T. (2003) "Karizmatik Liderlik", Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, 4 (42) pp. 35-37 ![]() |
AYTAÇ, T. (2003) "21 Yüzyılın Başında Öğretmenin Değişen Rolleri", Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, 4 (45) pp. 23-25 ![]() |
AYTAÇ, T. (2003) "Geleceğin Öğrenme Biçimi e Öğrenme", Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, 3 (35) pp. 26-28 ![]() |
AYTAÇ, T. (2002) "Kurum İmajı", Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, 3 (31) pp. 24-25 ![]() |
AYTAÇ, T. (2002) "Postmodern Dünyada Çocuk", Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, 3 (26) pp. 24-25 ![]() |
AYTAÇ, T. (2001) "Okul Liderliği Yaklaşımları", Milli Eğitim, (152) pp. 53-57 ![]() |
AYTAÇ, T. (2000) "Bilgi Toplumundan Postmodern Topluma Geçiş Sürecinde Eğitim Paradigmalarının Değişimi", 2020 ve Ötesi, (3) ![]() |
AYTAÇ, T. (2000) "Hizmetiçi Eğitim Kavramı ve Uygulamada Karşılaşılan Sorunlar", Milli Eğitim, (147) pp. 66-70 ![]() |
AYTAÇ, T. (2000) "Eğitim Yönetiminde Yeni Bir Paradigma Okul Merkezli Yönetim", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 6 (0) pp. 55-81 Link ![]() |
AYTAÇ, T. (1999) "Vizyoner Liderlik", Çağdaş Eğitim, 43 (256) pp. 25-30 ![]() |
AYTAÇ, T. (1999) "Okul Merkezli Yönetim", Eğitim ve Bilim, 23 (111) pp. 69-75 Link ![]() |
AYTAÇ, T. (1999) "Öğrenen Örgüt Okul", Milli Eğitim, (141) pp. 75-78 ![]() |
Doğan, O., AYTAÇ, T. (2025) "BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF DIGITAL LEADERSHIP STUDIES IN THE FIELD OF EDUCATION AND TRAINING", 12TH INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2025) ![]() |
Taş, B., AYTAÇ, T. (2024) "A META-ANALYSIS STUDY ON TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS INCLUSIVE EDUCATION", AHI EVRAN INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH -IV , (pp. 92-107), Kırşehir, Türkiye, (Nisan 2024) ![]() |
AYTAÇ, T. (2023) "THE VIEWS OF TEACHERS ON THE IMPLEMENTATION OF STORYTELLING LEADERSHIP APPROACH IN THE CLASSROOM MANAGEMENT PROCESS", KORKUT ATA II.INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE October 7-8, 202 Ankara, Türkiye , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023) ![]() |
AYTAÇ, T. (2022) "LİDERLİK YAKLAŞIMLARI BAĞLAMINDA AHİLİK (AHİ EVRAN’IN İNSAN YETİŞTİRME MODELİ) SİSTEMİNE BİR BAKIŞ", Ahi Evran 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Eylül 2022) ![]() |
AYTAÇ, T. (2021) "An evaluation of today's mentoring and coaching practices in the context of ahi (ahi evran's human training model) approach..", AHI EVRAN INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 25-35), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2021) ![]() |
AYTAÇ, T. (2019) "Öğrencilerin Okulda Şiddet Algısının Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-analiz Çalışması", 6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (1-3 Kasım 2019 / Şanlıurfa) (UBAK) , (pp. 463-475), Elazığ, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
Şener, G., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algılarının Branş Değişkenine Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz", Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Kongresi (7-8-9 KASIM 2019) , (pp. 219-227), Niğde, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
Toprak, B., AYTAÇ, T. (2019) "Öğretmenlerin Sınıf Yönetim Becerilerinin Branş Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", 1.ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ , (pp. 60-65), Niğde, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
Erden, H., AYTAÇ, T., Erden, A. (2016) "Effect of Creative Drama on Students Academic Achievement A Meta Analysis Study", 2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, ICLEL 2016 , (pp. 747-763), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016) ![]() |
Erden, H., AYTAÇ, T., Erden, A. (2016) "Effect of Creative Drama on Students’ Academic Achievement: A Meta-Analysis Study", 2nd International Conference On Lifelong Education and Leadership for All , (pp. 747-763), Liepaja, Litvanya, (Aralık 2016) ![]() |
Erden, H., AYTAÇ, T., Erden, A. (2016) "Effect of Creative Drama on Students’ Academic Achievement: A Meta-Analysis Study", ICLEL 16 Conference , (pp. 1-1038), Liepaja, Litvanya, (Aralık 2016) ![]() |
AYTAÇ, T. (2016) "Maarif Müfettişlerinin Denetim Görev ve Rollerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi Bir Meta Analiz Çalışması", VIII. Uluslararası Eğitim Denetim Kongresi , Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) ![]() |
AYTAÇ, T. (2015) "The Effects of Gender and Seniority Variables on Organizational Justice Perceptions of Teachers in Turkey A Meta Analysis", 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ONLIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL , (pp. 10-11), Olomouc, Çek Cumhuriyeti, (Kasım 2015) ![]() |
Türk, N., Erdamar, G., AYTAÇ, T., Arseven, Z. (2015) "The Effect of Gender on the Pre service Teachers Attitudes towards Teaching as a Profession A Meta Analysis", The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC 2015 May 13-15, 2015 , Ankara, Türkiye, (Haziran 2015) ![]() |
Türk, N., Erdamar, G., AYTAÇ, T., Arseven, Z. (2015) "The Effect of Gender on The Preservice Teachers Attitudes Towards Teaching as a Profession A Meta Analysis", International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC) , (pp. 70-72), (Mayıs 2015) ![]() |
Türk, N., Erdamar, G., AYTAÇ, T., Arseven, Z. (2015) "The Effect of Gender on the Preservice Teachers Attitudes towards Teaching as a Profession A Meta Analysis", International Congress on Education for he Future: Issues and Challenges , (Mayıs 2015) ![]() |
AYTAÇ, T. (2014) "Okul Yöneticilerinin Yetenek Yönetimi Liderliği ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki", 1. EURASIAN Educational Research Congress , (pp. 248-249), Ankara, Türkiye, (Ocak 2014) ![]() |
AYTAÇ, T. (2013) "Okullarda Bütünleştirilmiş Yetenek Yönetimi Modeli Öğretmen Görüşleri Nitel Bir Analiz", 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Marmara Üniversitesi , (pp. 328-330), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2013) ![]() |
Ünal, D.P., AYTAÇ, T. (2013) "Okulöncesi Eğitim Programlarında Bilişsel Gelişim Kazanımları Karşılaştırmalı Bir Araştırma", 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası KAtılımlı) , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2013) ![]() |
AYTAÇ, T. (2013) "Students Viewpoints and Facing Problems Toward The Use of Interactive Whiteboards", The 6th International Conference on Information Technology Cloud Computing, ICIT 2013, , (pp. 79-80), Amman, Ürdün, (Nisan 2013) ![]() |
AYTAÇ, T., Sezgül, İ. (2009) "Eğitimde Etkileşimli Tahta Faktörü Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Etkileşimli Tahtaların Kullanımına İlişkin Öğretmenlerin Görüşleri ve Karşılaştıkları Sorunlar", 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 4-6 Ekim 2012, , Gaziantep, Türkiye, (Aralık 2009) ![]() |
AYTAÇ, T. (2009) "The Influence of Blended Learning Model on Developing Leadership Skills of School Administrators", 4th International Conference on Informatiion Technoogy ICIT 2009 , (pp. 48), Amman, Ürdün, (Ekim 2009) ![]() |
Çelik, E., AYTAÇ, T. (2009) "Fen ve Teknoloji Dersi 6 Sınıf Öğretim Programlarında Yer alan Fen Teknoloji Toplum Çevre Öğrenme Alanını Destekleyici Teknoloji ve Toplum Temasına Yönelik Öğrencilerin Bilişim Teknolojilerini Kullanarak Ortaya Koyduğu Projelerin Değerlendirilmesi Intel Öğrenci Programı Uygulaması", VIII.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ocak 2009) ![]() |
AYTAÇ, T. (2008) "Eğitim Yazılımlarının Değerlendirilmesi Sürecine Yönelik Bir Uygulama Çalışması", 2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (pp. 77-78), İzmir, Türkiye, (Kasım 2008) ![]() |
AYTAÇ, T. (2002) "Postmodern Eğitim Paradigması", Kişisel Gelişimde Çağdaş Yönelimler Sempozyumu , (pp. 351-362), Ankara, Türkiye, (Kasım 2002) ![]() |
AYTAÇ, T. (2002) "Postmodern Eğitim Yöneticisi", 21. Yüzyıl EğitimYöneticilerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu , (pp. 59-64), Ankara, Türkiye, (Kasım 2002) ![]() |
AYTAÇ, T. (2014) "EĞİTİM YÖNETİMİNDE YENİ PARADİGMALAR: OKUL MERKEZLİ YÖNETİM", Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, ISBN: 978-605-133-598-8 ![]() |
AYTAÇ, T., İPEK, C. (2014) "EĞİTİMDE YETENEK YÖNETİMİ", Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ISBN: 978-605-133-873-6 ![]() |
AYTAÇ, T., İPEK, C. (2014) "Eğitimde Yetenek Yönetimi", Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, ISBN: 978-605-133-873-6 ![]() |
Argon, T., Nartgün, Ş.S., Elife, D.K., Elma, C., Titrek, O., Kösterelioğlu, M.A., AYTAÇ, T., Özer, N., Sağır, M., Göksoy, S., Döş, İ., Altun, T., Kiraz, Z., Güneş, D.Z. (2014) "Sınıf Yönetimi", Türkiye : MAYA AKADEMİ, ![]() |
AYTAÇ, T. (2006) "EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ", Ankara/Türkiye : ASİL YAYIN VE DAĞITIM LTD. ŞTİ., ISBN: 975-9091-91-7 ![]() |
AYTAÇ, T. (2000) "EĞİTİM YÖNETİMİNDE YENİ PARADİGMALAR OKUL MERKEZLİ YÖNETİM", Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ISBN: 978-605-133-598-8 ![]() |
AYTAÇ, T. (2000) "Eğitim yönetiminde yeni paradigmalar, okul merkezli yönetim", Ankara/Türkiye : nobel yayın, ISBN: 978-605-133-598-8 ![]() |
AYTAÇ, T. (2024) "Okul Yöneticilerinin Çevik Liderlik Becerilerinin Eleştirel Analizi.", Kitap: Eğitim Yönetiminin Sınırlarını Yeniden Düşünmek Geleceğin Perspektifleri, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 30 / 44, ISBN: 978-625-95329-7-4 |
AYTAÇ, T., Aslan, M.S. (2024) "Okul Yöneticilerinin Çevik Liderlik Becerilerinin Eleştirel Analizi", Kitap: EĞİTİM YÖNETİMİNİN SINIRLARINI YENİDEN DÜŞÜNMEK: Geleceğin Perspektifleri, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 31 / 43, ISBN: 978-625-95329-7-4 ![]() |
AYTAÇ, T. (2023) "Kapsayıcı Eğitimin Paydaşları ve Rolleri", Kitap: Herkes için Kapsayıcı Eğititm, Ankara/Türkiye : Vize Tek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 207 / 225, ISBN: 978-625-8499-87-2 ![]() |
AYTAÇ, T., Altuntaş, H., Tekinarslan, R. (2023) "OYUN TEORİSİ BAĞLAMINDA EĞİTİMDE ÖZELLEŞTİRME SORUNSALINA BİR BAKIŞ", Kitap: YAZITLARDAN DİJİTALE T Ü R K Ç E, Erzurum/Türkiye : FENOMEN YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 103 / 119, ISBN: 978-625-6470-33-0 ![]() |
AYTAÇ, T., Taş, B., Çetin, S. (2023) "KÜRESELLEŞME, GÖÇ, ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK BAĞLAMINDA KAPSAYICI EĞİTİME BİR BAKIŞ", Kitap: YAZITLARDAN DİJİTALE TÜRKÇE, Erzurum/Türkiye : FENOMEN YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 103 / 120, ISBN: 978-625-6470-33-0 ![]() |
AYTAÇ, T. (2022) "Okul Yönetiminde Dijital dönüşüm ve Dijtal Liderlik", Kitap: Eğitimde Yeni Sorunlar ve Cevaplar, Ankara/Türkiye : Palme Yayınları, Bölüm Sayfaları: 61 / 71, ISBN: 978-605-282-964-6 ![]() |
AYTAÇ, T. (2022) "Türkiye'de Göçmen, Mülteci ve Sğınmacıların Eğitim Sorunları", Kitap: Kapsayıcı Eğitim: Göçmen, Mülteci ve sığınmacıların Uyumu ve Eğitim Politikaları, Ankara/Türkiye : Paradigma Akademi, Bölüm Sayfaları: 135 / 154, ISBN: 978-625-8187-90-8 ![]() |
AYTAÇ, T. (2022) "Sınıf Disiplini ve Kuralları", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 52 / 68, ISBN: 978-625-8325-61-4 ![]() |
AYTAÇ, T. (2021) "Kariyer Yönetimi", Kitap: Kariyer Planlama ve Geliştirme: Kuram, Yöntem ve Uygulama, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 11 / 22, ISBN: 978-605-170-609-2 ![]() |
AYTAÇ, T. (2021) "Eğitim Yönetiminde Yeni Normal: Pandemi ve Lider", Kitap: Prof.Dr. Ali Balcı'ya Armağan, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi, Bölüm Sayfaları: 449 / 461, ISBN: 978-605-136-509-1 ![]() |
AYTAÇ, T. (2020) "Eğitimde Planlama Modelleri ve Teknikleri", Kitap: Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 303 / 324, ISBN: 978-625-7228-04-6 ![]() |
Elma, C., AYTAÇ, T. (2020) "Dezavantajlı Grupların ve Öğrencilerin Eğitim Hak ve Sorumlulukları", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 249 / 284, ISBN: 978-625-7880-58-9 ![]() |
BALAY, R., AYTAÇ, T. (2020) "Eğitim Kurumlarında İş Sağlığı ve Güvenliği", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 367 / 388, ISBN: 978-625-7880-58-9 ![]() |
BALAY, R., AYTAÇ, T. (2020) "Eğitim Kurumlarında İş Sağlığı ve Güvenliği", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 367 / 388, ISBN: 978-625-7880-58-9 ![]() |
Elma, C., AYTAÇ, T. (2020) "Uluslararası Sözleşmelerde Eğitim ve Eğitim Hakkı", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 25 / 26, ISBN: 978-625-7880-58-9 ![]() |
AYTAÇ, T. (2020) "Okul Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar ve Okul Temelli Uygulamalar", Kitap: EĞİTİM ORTAMLARINDA NİTELİK, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 99 / 105, ISBN: 978-605-170-433-3 ![]() |
AYTAÇ, T. (2020) "EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE YETENEK YÖNETİMİ LİDERLİĞİ", Kitap: Prof. Dr. Hüseyin Korkut’a ArmağanEğitimde 58 Yıl, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 282 / 290, ISBN: 978-605-170-465-4 ![]() |
AYTAÇ, T. (2019) "ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARININ EĞİTİM SİSTEMİMİZDEKİ YERİ", Kitap: Eğitim Vizyonumuz Üzerine Tartışmalar, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 45 / 48, ISBN: 978-605-241-821-5 ![]() |
Erden, A., AYTAÇ, T. (2019) "Eğitimin Ekonomik Temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 157 / 181, ISBN: 978-605-241-656-3 ![]() |
AYTAÇ, T., Erden, A. (2019) "Eğitimin Ekonomik Temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 157 / 178, ISBN: 978-605-241-656-3 ![]() |
AYTAÇ, T. (2019) "2023 EĞİTİM VİZYONU FELSEFESİ VE POLİTİKALARI BAĞLAMINDA EĞİTİMDE YETENEK YÖNETİMİ", Kitap: TÜRİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE EĞERLENİRMELER, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 115 / 125, ISBN: 978-605-241-826-0 ![]() |
AYTAÇ, T. (2016) "Private and Public High School Teachers’ Perceptions on Talent Management Culture: A Qualitative Study. Current Advances in Education", Kitap: Current Advances in Education, Sofia/Bulgaristan : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 292 / 305, ISBN: 978-954-07-4134-5 ![]() |
Balcı, A., Aydın, İ., Gürsel, M., Özaslan, G., Kurul, N., Çelik, V., Tanrıöğen, A., Aksu, M., Kepenekci, Y., Koç, Y., Turan, S., Özkan, M., BALAY, R., Çınkır, Ş., Kılıç, E., Demir, K., Yılmaz, K., Bostancı, A.B., Altun, S.A., AYTAÇ, T., Oğuz, E., Yaylacı, A.F., ERDEM, M., Soydan, T., Nartgün, Ş.S., Kurum, G., Başar, H., Büyüköztürk, Ş., Yolcu, H., Akın, U. (2016) "Okul Stresi", Kitap: Prof Dr Ziya Bursalıoğlu na Armağan, Ankara/Türkiye : Ank. Üni. Eğit. Bil. Fak. Yay, Bölüm Sayfaları: 337 / 347, ISBN: 9786051363028 ![]() |
AYTAÇ, T. (2016) "Okullarda Yetenek Yönetimi Kültürü Oluşturulması", Kitap: Prof Dr Ziya Bursalıoğlu na Armağan, Ankara/Türkiye : PEGEM A, Bölüm Sayfaları: 450 / 455, ISBN: ISBN:978-605-136-302-8 ![]() |
Kılıç, E., Yolcu, H., Elma, C., Nartgün, Ş.S., AYTAÇ, T., Önen, Ö., Serin, H., Aslan, H., Kasapoğlu, H., Şahan, G., Uğurlu, Z. (2016) "OkulYönetim İşlerinde Eğitim Hizmetleri", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Eğiten, Bölüm Sayfaları: 185 / 193, ISBN: 978-605-9254-36-6 ![]() |
Kılıç, E., Yolcu, H., Elma, C., Nartgün, Ş.S., AYTAÇ, T., Önen, Ö., Serin, H., Aslan, H., Kasapoğlu, H., Uğurlu, Z. (2016) "Okul Yönetim İşlerinde Öğretim Hizmetlerinin Yönetimi", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Eğiten, Bölüm Sayfaları: 195 / 206, ISBN: 9786059254366 ![]() |
AYTAÇ, T. (2016) "Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve İşleyişi", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 37 / 53, ISBN: 978-605-9254-36-6 ![]() |
Elma, C., Kılıç, E., Şahan, G., Kasapoğlu, H., Aslan, H., Serin, H., Yolcu, H., Önen, Ö., Nartgün, Ş.S., AYTAÇ, T., Eren, Z. (2016) "EĞİTİM YÖNETİMİ", Kitap: TÜRK EĞİTİM SİTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 55 / 74, ISBN: 978-605-9254-36-6 ![]() |
Tabancalı, E., AYTAÇ, T., BALAY, R., Bostancı, A.B., Çınkır, Ş., Bökeoğlu, Ö.Ç., Demir, K., Elma, C., Erginer, A., İPEK, C., Kartal, S., Aydoğan, İ., Nartgün, Ş.S., Özbek, O. (2016) "Örgütsel Değişme", Kitap: Yönetimde Çağdaş Yaklaşımlar Uygulamalar ve Sorunlar, Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ![]() |
Erdamar, G., AYTAÇ, T., Demir, E., Demir, F. (2015) "CHAPTER 47", Kitap: EDUCATION AT THE BEGINNING OF THE 21ST CENTURY, Sofıa/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: 598 / 611, ISBN: 978-954-07-4000-3 ![]() |
Erdamar, G., AYTAÇ, T., Demir, E., Demir, F. (2015) "The Effects of Constructivist Learning Approach on Academic Success of Students: A Meta-Analysis", Kitap: Education at the Beginning of the 21st Century, Sofya/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: 598 / 611, ISBN: 978-954-07-4000-3 ![]() |
Erdamar, G., AYTAÇ, T., Demir, E., Demir, F. (2015) "Education in the 21st Century Theory and Practice", : Kliment Ohridski University Press, Sofia, ![]() |
Erdamar, G., AYTAÇ, T., Demir, E., Demir, F. (2015) "The Effects of Constructivist Learning Approach on Academic Success of Students: A Meta-Analysis ", Kitap: Education in the 21st Century Theory and Practice, Sofya/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: 598 / 611, ISBN: 978-954-07-4000-3 ![]() |
AYTAÇ, T. (2015) "The Relationship between the Talent Management Leadership of School Administrators and the Job Satisfaction of Teachers", Kitap: Education in the 21st Century Theory and Practice, Sofya/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Bölüm Sayfaları: 427 / 435, ISBN: 978-954-07-4000-3 ![]() |
Mahmut, A., Balcı, A., Ünal, L.I., Aydın, İ., Burcu, B., Kepenekci, Y., Caner, C., Aksu, M., Kabadayı, R., Çelik, V., Çınkır, Ş., Elma, C., Yılmaz, K., Demir, K., İPEK, C., Elife, D., Oğuz, E., Tok, T.N., Soydan, T., Yaylacı, A.F., ERDEM, M., Çetin, S.K., AYTAÇ, T., Güngör, S., Taşkın, P., Erdemli, Ö., Demir, T.G., Niyazi, A., Başar, H. (2015) "Eğitim Yönetiminde Metafor Kullanımı: Örgütsel Kimlik Metaforu Örneği", Kitap: Prof Dr Ethem Başaran a Armağan Kitap, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık., Bölüm Sayfaları: 371 / 385, ISBN: 978-605-170-062-5 ![]() |
AYTAÇ, T. (2015) "Dünya’xxda ve Türkiye’xxde Okul Merkezli Yönetim Uygulamalarının Eleştirel Bir Analizi", Kitap: Prof Dr İbrahim Ethem Başaran a Armağan Eğitimde 52 Yıl, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 388 / 396, ISBN: 978-605-170-062-5 ![]() |
AYTAÇ, T., Elma, C. (2014) "EĞİTİMDE YETENEK YÖNETİMİ", Kitap: EĞİTİM YÖNETİMİ DENETİMİ VE POLİTİKASI YAZILARI, Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-364-932-8 ![]() |
AYTAÇ, T. (2014) "EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE POSTMODERN LİDERLİK", Kitap: LİDERLİK VE ÇAĞDAŞ BOYUTLARI, İstanbul/Türkiye : DERİN YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 265 / 312, ISBN: 978-605-4993-05-5 ![]() |
AYTAÇ, T., Elma, C. (2014) "Eğitimde yetenek yönetimi", Kitap: Prof Dr Haydar Taymaz armağan kitabı Eğitim yönetimi denetimi ve politikası yazıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 330 / 347, ISBN: 978-605-364-932-8 ![]() |
AYTAÇ, T. (2014) "SINIF KURALLARI", Kitap: SINIF YÖNETİMİ, Ankara/Türkiye : MAYA AKADEMİ YAYIN DAĞITIM, Bölüm Sayfaları: 35 / 53, ISBN: 978-605-4515-43-1 ![]() |
AYTAÇ, T. (2012) "OKUL VİZYONU NASIL GELİŞTİRİLİR?", Kitap: YÖNETİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR UYGULAMALAR VE SORUNLAR.., Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-605-5213-04-6 ![]() |
AYTAÇ, T. (2000) "OKUL VİZYONU NEDİR? NASIL GELİŞTİRİLİR?", Kitap: YÖNETİMDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR UYGULAMALAR VE SORUNLAR, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-605-5213-04-6 ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Kapsayıcı Eğitim: Göçmen, Mülteci ve Sığınmacıların Eğitim Uyumu ve Eğitim Politikaları, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Kariyer Planlama ve Geliştirme: Kuram Yöntem ve Uygulama, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Eğitim Hukuku, 2020, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Eğitime Giriş, 2019, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Eğitime Giriş, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2016, Konuk Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Kitap) Eğitim Bilimine Giriş, 2015, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Human Sciences, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eurasian Journal of Educational Research, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) PEGEM Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırıkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016 |
Üye, Uluslarası Uzaktan Eğitim Derneği, 2013- |
Kayıt Yok |
(2015) "YAYIN TEŞVİK" |
(2015) "Teşekkür Belgesi" KKTC TEKNİK ÖĞRETMENLER DERNEĞİ (TÖDER EĞİTİM MERKEZİ) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Cevat Elma
![]() |
2014 - 2020 | 13 |
![]()
Gürcü Erdamar
![]() |
2015 - 2016 | 9 |
![]() ![]() |
2014 - 2021 | 7 |
![]()
Şenay Sezgin Nartgün
![]() |
2014 - 2016 | 6 |
![]() ![]() |
2015 - 2020 | 5 |
![]()
Zeynep Arseven
![]() |
2015 - 2016 | 5 |
![]()
Ali Erden
Kıbrıs Sosyal Bilimler Üniversitesi
|
2014 - 2019 | 5 |
![]()
Şakir Çınkır
-
|
2015 - 2019 | 5 |
![]()
Nilay Türk
-
|
2015 - 2016 | 5 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 4 |
![]()
Elife Kılıç
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2016 | 4 |
![]()
Hale Erden
Uluslararası Final Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 4 |
![]()
Fatih Demir
![]() |
2015 | 4 |
![]()
Engin Demir
![]() |
2015 | 4 |
![]()
Ali Erden
Uluslararası Final Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 4 |
![]()
Hüseyin Yolcu
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 4 |
![]()
Özgür Önen
![]() |
2016 | 3 |
![]()
Hülya Kasapoğlu
Trabzon Üniversitesi
|
2016 | 3 |
![]()
Hüseyin Aslan
![]() |
2016 | 3 |
![]()
Hüseyin Serin
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2016 | 3 |
![]()
Zeynep Uğurlu
![]() |
2016 | 3 |
![]()
Kamile Demir
![]() |
2015 - 2016 | 3 |
![]()
Hasan Altuntaş
-
|
2023 - 2025 | 3 |
![]()
Mehmet Sait Aslan
-
|
2024 - 2025 | 3 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
![]()
Enes Gök
![]() |
2015 | 2 |
![]()
Tarık Soydan
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Hüseyin Başar
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Vehbi Çelik
Mevlana Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Alper Altunçekiç
![]() |
2012 - 2014 | 2 |
![]()
Aynur Bozkurt Bostancı
![]() |
2016 | 2 |
![]()
Ebru Oğuz
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Serkan Bilgiç
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2024 | 2 |
![]()
Hale Erden
Kıbrıs Sosyal Bilimler Üniversitesi
|
2016 | 2 |
![]()
Gülsün Şahan
Bartın Üniversitesi
|
2016 | 2 |
![]()
Ali Balcı
-
|
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Ali Faruk Yaylacı
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Mualla Aksu
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Yasemin Kepenekci
-
|
2015 - 2016 | 2 |
![]()
İnayet Aydın
-
|
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Kürşad Yılmaz
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Burcu Taş
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Orhan Yılmaz
-
|
2019 - 2022 | 2 |
![]()
Reşide Kabadayı
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Aysun Erginer
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Ömay Çokluk Bökeoğlu
![]() |
2016 | 1 |
![]()
İsmail Aydoğan
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Nejla Kurul
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Leyla Işıl Ünal
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Osman Titrek
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Demet Zafer Güneş
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
|
2014 | 1 |
![]()
Saadet Kuru Çetin
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Taner Altun
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Yağmur Koç
Erzincan Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Metin Özkan
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Pelin Taşkın
-
|
2015 | 1 |
![]()
Erkan Tabancalı
![]() |
2016 | 1 |
![]()
İbrahim Sezgül
![]() |
2009 | 1 |
![]()
Uğur Akın
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Mahmut Sağır
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Gül Kurum
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Süleyman Göksoy
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Ayşe Derya Kahraman
Kto Karatay Üniversitesi
|
2014 | 1 |
![]()
Muharrem Duran
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Gökhan Şener
-
|
2023 | 1 |
![]()
Sevda Uzun
-
|
2024 | 1 |
![]()
Türkay Nuri Tok
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Oğuz Özbek
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Özge Erdemli
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Türkan Argon
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Sadegül Akbaba Altun
Başkent Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Sabri Güngör
![]() |
2015 | 1 |
![]()
İzzet Döş
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Tuğba Güner Demir
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
![]()
Selahattin Turan
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Onur Doğan
-
|
2025 | 1 |
![]()
Esma Özmaya
-
|
2024 | 1 |
![]()
Niyazi Özer
-
|
2014 | 1 |
![]()
Zafer Kiraz
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Gökhan Özaslan
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Levent Eraslan
![]() |
2015 | 1 |
![]()
Şener Büyüköztürk
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Meltem Akın Kösterelioğlu
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Musa Gürsel
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Abdurrahman Tanrıöğen
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Sadık Kartal
![]() |
2016 | 1 |
![]()
Adem Mahmut
-
|
2015 | 1 |
![]()
Altunya Niyazi
-
|
2015 | 1 |
![]()
Bektaş Toprak
-
|
2019 | 1 |
![]()
Bozbeyik Burcu
-
|
2015 | 1 |
![]()
Cereci Caner
-
|
2015 | 1 |
![]()
Devrim Murat Güzelküçük
-
|
2025 | 1 |
![]()
Dilşad Peker Ünal
-
|
2013 | 1 |
![]()
Doğan Elife
-
|
2015 | 1 |
![]()
Doğan Kılıç Elife
-
|
2014 | 1 |
![]()
Duygu Ergen
-
|
2023 | 1 |
![]()
Ebubekir Çelik
-
|
2009 | 1 |
![]()
Gökhan Şener
-
|
2019 | 1 |
![]()
Recep Tekinarslan
-
|
2023 | 1 |
![]()
Sedat Çetin
-
|
2023 | 1 |
![]()
Süleyman Aydınoğlu
-
|
2025 | 1 |
![]()
Turgut Gönül
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78832 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10632 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 358 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 325 | 500 | 15 | 0 | 305 | 340 | 135 | 130 | 905 | 145 | 55 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 167 . | 89 . | 544 . | - | 243 . | 211 . | 490 . | 510 . | 44 . | 405 . | 140 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 59 . | 28 . | 330 . | - | 90 . | 81 . | 265 . | 253 . | 13 . | 216 . | 65 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 6 . | 4 . | 88 . | - | 11 . | 10 . | 68 . | 67 . | 2 . | 53 . | 23 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 5 . | 3 . | 74 . | - | 10 . | 7 . | 60 . | 54 . | 2 . | 44 . | 19 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 15 | 18 | 1 | 0 | 14 | 11 | 6 | 6 | 26 | 6 | 4 |
Toplam Makale | 8 | 6 | 1 | 0 | 7 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 3 |
Toplam Kitap | 3 | 8 | 0 | 0 | 4 | 7 | 2 | 2 | 21 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 4 | 4 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Makale (SCI) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 5 | 4 | 1 | 0 | 6 | 4 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Makale (Ulusal) | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 3 | 8 | 0 | 0 | 4 | 7 | 2 | 2 | 21 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 4 | 4 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |