img
Sosyal Medya Çağında Reklamın Eğitim İşlevi Üzerine Bir Çözümleme  
Yazarlar
Ayşe Derya Kahraman
Kto Karatay Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Tufan AYTAÇ
Bozok Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı The Journal of Academic Social Sciences (ASOS)
Dergi ISSN 2148-2489
Dergi Tarandığı Indeksler Cite factor, Asos, OAJI, Researh Bible, DRJI, ISAM, Akademik dizin, ICI, Türk Eğitim İndeksi, Journal Indeks, Advance Science Indeks, AJNS
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2014
Cilt No 2
Sayı 8
Sayfalar 78 / 101
Doi Numarası 10.16992/ASOS.420
Makale Linki http://www.asosjournal.com/DergiTamDetay.aspx?ID=420
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Sosyal Medya Çağında Reklamın Eğitim İşlevi Üzerine Bir Çözümleme

Paylaş