img
Prof. Dr. Nihat ÇALIŞKAN

Prof. Dr. Nihat ÇALIŞKAN

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Programları ve Öğretim

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
114
Atıf
288
h-index
10
Proje
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 1998, 2003
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1985, 1988
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Alman Dili ve Edebiyatı Bölümü, 1980, 1984
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 1998, 2003
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1985, 1988
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Alman Dili ve Edebiyatı Bölümü, 1980, 1984
Kayıt Yok
Almanca, KPDS, 70, Güz, 1999
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri
2018-, Profesör, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2012-2018, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2007-2012, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2003-2007, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1998-2003, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1985-1998, Okutman, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Yüksekokulu, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye
2013-2015, Senato Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2012, Erasmus Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2010-2015, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2010-2015, Fakülte Kurulu Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2010-2015, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
İsmail Tunahan Çelik, Yüksek Lisans, EĞİTİMDE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN YETERLİLİKLERİNE YÖNELİK ÇALIŞMA: KIRŞEHİR İLİ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ ÖRNEĞİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ahmet Akkaya, Doktora, Hayat bilgisi dersi öğretim programının CIPP modeline göre değerlendirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ahmet Ünsal, Yüksek Lisans, SAĞLIK ALANINDA EĞİTİM ALAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İŞLETMEDE BECERİ EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Gülen Dağıstan Yalçınkaya, Doktora, Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel düşünme bağlamında yabancı dilde okuduğunu anlama becerisi üzerine deneysel bir araştırma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Zeynep Karaca, Yüksek Lisans, Matematik öğretiminde kavram karikatürlerinin öğrenci başarısına etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Aybike Suna Bulut, Yüksek Lisans, Öğrenci koçluğu uygulamasının ortaokul öğrencilerinin matematik dersindeki başarıları ve derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Ahmet Akkaya, Yüksek Lisans, Destekleme ve yetiştirme kurslarının öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Burcu Çetinkaya, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler eğitimi öğretmen adaylarının bloom taksonomisine göre soru yazmaya ilişkin başarı düzeylerinin değerlendirilmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Mehmet Aydın, Yüksek Lisans, Üstün yetenekli öğrencilerin bilişim teknolojilerinden yararlanma düzeyleri, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Elif Karaman, Yüksek Lisans, Ortaokul İngilizce öğretmenlerinin derslerinde beden dili kullanma durumları (Kırşehir ili örneği), Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Halil Şahin, Yüksek Lisans, İlköğretim sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenme yönteminin uygulanabilirliğine yönelik öğretmen ve öğrenci tutumlarının değerlendirilmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Gülen Dağıstan, Yüksek Lisans, İngilizce dersinde kullanılan bellek destekleyici stratejilerden öyküleme yönteminin kelime bilgisine etkisi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Özlem Badem, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının değişiklik huy kalıbını kullanmalarını belirlemeye yönelik ölçek geliştirme çalışması, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Ahmet Kıdam, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında görevli fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğrenme-öğretme sürecinde drama yöntemini kullanma düzeylerinin belirlenmesi: Kırşehir ili örneği, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Çiğdem Şahin, Yüksek Lisans, İlköğretim İngilizce öğretmenlerinin etkili sınıf yönetimi davranışlarının öğretmen ve öğrenci algılarına göre değerlendirilmesi, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Hüsnü Cesur, Yüksek Lisans, Ortaöğretim müdürlerinin liderlik stilleri ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre değerlendirilmesi, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman)
Abdullah Altunbaş, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları ve çalışma değerlerinin analizi (Altındağ ilçesi örneği), Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman)
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin incelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019
Öğretmen adaylarının etkinlik davranış kalıbına göre değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017  
Etkinlik davranış kalıbına göre öğretmen adaylarının değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017
HENRY VAN DYKE'NİN "MEÇHUL ÖĞRETMEN" ADLI METNİ BAĞLAMINDA ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN NİTELİKLERİ VE SORUNLARINI YANSITICI BİR ÇALIŞMA Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017
EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM KURMADA GÜÇLÜK ÇEKTİKLERİ İLETİŞİM ENGELLERİ VE SEBEPLERİNİN ÇÖZÜMLENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Öğretmen adaylarının organizasyon huy kalıbına göre değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016  
Meslek Liselerinde Uygulanan Sınıf Rehberliği Programlarına İlişkin Okul Psikolojik Danışmanlarının ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin Görüşleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: , 2013-2015  
Kayıt Yok
Akkaya, A., ÇALIŞKAN, N. (2023) "HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINI CIPP MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ", Nevsehir Haci Bektas Veli Universitesi SBE Dergisi, 13 (4) pp. 2039-2056 [TR Dizin] DOI   
Yalçınkaya, G.D., ÇALIŞKAN, N. (2022) "Ortaokul Düzeyinde Yabancı Dil Ağırlıklı Programların Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 8 (2) pp. 365-378 [TR Dizin] Link   
Çiçek, Y., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2021) "Türkiye ve Almanya matematik dersi öğretim programlarının geometri öğrenme alanı bağlamında karşılaştırılması", İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 225-260  
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., Torunoğlu, H. (2020) "Öğretmen Adaylarının Kişilik Özelliklerinin Dürtü Davranış Kalıbı Açısından Değerlendirilmesi", Turkish Journal of Educational Studies, 7 (3)  
Karaca, Z., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2020) "Çokgenler konusunun öğretiminde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi.", Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) Link  
KART, M., ÇALIŞKAN, N. (2019) "Ahilik ve İletişim: Nitel Bir Çalışma", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 5 (1) pp. 93-111 [TR Dizin] DOI   
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O. (2018) "Investigation of the preservice teachers’ personality traits according to the activity behavior pattern", International Journal of Eurasia Social Sciences, 9 (34) pp. 2069-2085 [TR Dizin] Link   
ÇALIŞKAN, N., Dağıstan, A. (2018) "İLETİŞİM BECERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA ” ÖĞRETMEN ADAYLARININ KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCE EĞİLİMLERİ”", AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 4 (2) pp. 123-133 [TR Dizin]   
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y. (2017) "Evaluation of teacher candidates according to the organization people pattern", College Student Journal, 51 (4) pp. 561-569 Link  
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., KUZU, Y. (2017) "The Development of a Behavior Patterns Rating Scale for Preservice Teachers", Journal of Education and Learning, 6 (1) pp. 130-142 DOI  
ÇALIŞKAN, N., Yalçın, O., Aydın, M., Ayık, A. (2017) "Böte Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılık Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma", İnternational Journal of Eurasia Social Sciences, (0) [TR Dizin]   
ÇALIŞKAN, N., Yalçın, O., Aslanderen, M. (2017) "Huy Kalıpları ve Meslek Seçimi: Analitik Yordama", İnternational Journal of Social Science, (54) pp. 57-64  
Aydın, M., ÇALIŞKAN, N. (2016) "Üstin Yetenekli Öğrencilerin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0)   
ÇALIŞKAN, N., İlter, P. (2016) "Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik Bölümü Öğrencilerinin Batıl İnanç Eğilimlerinin Analitiği", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, (0)   
ÇALIŞKAN, N. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Yordanması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, (0)  
ÇALIŞKAN, N., Badem, Ö. (2016) "öğretmen adaylarının değişiklik huy kalıbını kullanma düzeylerini belirlemeye yönelik analitik bir çalışma", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 461-479   
ÇALIŞKAN, N. (2015) "An Analytical Study About Obsessive Compulsive Obsessions of Prospectives Teachers", The Anthropogist, 22 (3) pp. 662-670 [SSCI] Link  
ÇALIŞKAN, N. (2015) "Developıng A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreıgn Languages Yabancı Dile Yönelik Kalıplaşmış Düşünce Ölçeğinin Geliştirilmesi", Uluslara Arası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, (0)  
ÇALIŞKAN, N., Ayık, A. (2015) "Okul Aile Birliği ve Velilerle İletişim", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0)  
ÇALIŞKAN, N. (2014) "Wishes The Teacher Candidates Expressed İn Communication With Themselves", Education, 135 (2) pp. 151-160  
ÇALIŞKAN, N., Aslanderen, M. (2014) "Aile içi iletişim ve siber yaşam Teorik bir çözümleme", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]   
TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N., KULA, S.S. (2014) "Learning Approaches of Prospective Teachers", international journal of socail science, (0)  
ÇALIŞKAN, N., Aydın, M., ASLANDEREN, M. (2014) "Empati ve Hayvanlarla İletişim", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (0)  
ÇALIŞKAN, N., Kılıç, E. (2014) "Farklı Kültürlerde ve Eğitimsel Süreçte Renklerin Dili", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0)   
AKYEL, Y., ÇALIŞKAN, N. (2013) "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev YapanÖğretmenlerin Drama Yöntemi YeterliliklerininDeğerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0)   
ÇALIŞKAN, N. (2009) "The Body Language Behaviors Of The Chairs Of The Disputes According To The Disputants", Education, 129 (3) pp. 467-473 [SSCI]  
Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2009) "Interaction and communication in the process of education and shared comman area in the classroom", College Student Journal, 43 (1) pp. 123-128  
Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N., Yeşil, R. (2008) "Developing the evaluation scale to determine the impact of body language in an argument: reliability&validity analysis.", Journal Of Instructional Psychology, 35 (3) pp. 396-405  
Karadağ, E., BALOĞLU, N., Korkmaz, T., ÇALIŞKAN, N. (2008) "Eğitim kuramlarında örgüt iklimi ve örgüt etkinlik algısı arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]   
Karadağ, E., Korkmaz, T., ÇALIŞKAN, N. (2007) "Hayat Bilgisi Öğretiminde Drama Yönteminin Etkinliğinin Bilişsel Alan Basamaklarına Göre Değerlendirilmesi", Kefad, (0)   
BALOĞLU, N., Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N., Korkmaz, T. (2006) "İlköğretim öğretmenlerinin mesleki benlik saygısı ve iş doyunları arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]   
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2006) "Bir Baton Olarak Öğretmenin Elleri", Eğitim Araştırmaları Dergisi, (25) pp. 54-61   
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2006) "İletişim ve Polisin Beden Dili", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0)  
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2006) "Öğrenme-Öğretme Sürecinde İletişim, Çeldirici Uyarıcılar Ve Dikkat", Çağdaş Eğitim Dergisi, (0)   
Karadağ, E., Korkmaz, T., ÇALIŞKAN, N., Yüksel, S. (2006) "Drama lideri olarak öğretmen ve eğitimsel drama uygulama yeterliği geçerlk ve güvenirlik analizleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Yeşil, R., ÇALIŞKAN, N. (2006) "Okul deneyimi I dersinde öğrencilerin beklentileri ve bu beklentilerin karşılanma düzeyi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (1) pp. 55-72   
Yeşil, R., ÇALIŞKAN, N. (2006) "Okul dneyimi I dersinde işbirliği sürecinin değerlendirilmesi Kırşehir eğitim fakültesi örneği", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 46 (0) pp. 227-310   
Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2006) "Sosyal Bilgiler dersinde Drama Yönteminin Kullanılabililirliği örnek ders plan uygulaması", Kırşehir Eğitim Fakültesi dergisi, 7 (1) pp. 35-44 [TR Dizin]   
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2005) "Dramada Beden Dili", Kefad, (0)   
ÇALIŞKAN, N., Yeşil, R. (2005) "Eğitim Sürecinde beden dili", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 190-207 [TR Dizin]  
Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2005) "EğitimÖğretim Sürecinde drama yönteminin yeri ve Önemi", Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fak.Dergisi, (0)  
Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2005) "ilköğretim birinci kademe öğrencilerinin drama yöntemine karşı tutumlarının değerlendirilmesi", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 45-53   
Akkaya, A., ÇALIŞKAN, N. (2022) "HAYAT BİLGİSİ DERSİ 2. SINIF KONULARININ TEMEL YAŞAM BECERİLERİ VE KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS , Türkiye, (Aralık 2022
Akkaya, A., ÇALIŞKAN, N. (2022) "HAYAT BİLGİSİ DERSİ 3. SINIF KAZANIMLARI VE DERS KİTABININ TEMEL YAŞAM BECERİLERİ VE DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", 9. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Eylül 2022
Akkaya, A., ÇALIŞKAN, N. (2021) "İLKOKULLARDAKİ CANLI DERSLERİN ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", 3. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ , (Haziran 2021
ÇALIŞKAN, N., Yalçınkaya, G.D. (2018) "İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN STRATEJİLERE İLİŞKİN TEORİK ÇÖZÜMLEME", INES 2018 , (Kasım 2018
ÇALIŞKAN, N., Akkaya, A. (2018) "DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", EJER 2018 , (Ağustos 2018
Şahin, C., ÇALIŞKAN, N. (2018) "KİŞİLER ARASI İLETİŞİM, SOSYAL MEDYA VE YALNIZLIK", EJER 2018 , (Ağustos 2018
ÇALIŞKAN, N., Karaca, Z., Yalçın, O., Kılıç, E. (2018) "ANTRENÖRLÜK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN HABABAM SINIFI TATİLDE FİLMİNE İLİŞKİN FENOMOLOJİLERİ", INESS 2018 , (Haziran 2018
ÇALIŞKAN, N., Yalçın, O., Kılıç, E., Karaca, Z. (2018) "EDEBİYAT BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN ALGILARI", INES 2018 , (Haziran 2018
ÇALIŞKAN, N., Yalçınkaya, G.D. (2018) "PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN EMPATİ KURMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", INESS 2018 , (Haziran 2018
ÇALIŞKAN, N., Yalçın, O. (2017) "Henry Van Dyke’nin “Meçhul Öğretmen” Metni Bağlamında Öğretmenlik Mesleğinin Nitelikleri ve Sorunları", IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2017
Karaca, Z., ÇALIŞKAN, N. (2017) "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİ KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", II. INES NTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2017
Karaca, Z., ÇALIŞKAN, N. (2017) "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİ KULLANIMINAİLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2017
ÇALIŞKAN, N. (2017) "NEŞET ERTAŞ’IN ‘YOLCU’ ADLI TÜRKÜSÜNÜN ONTOLOJİK BAĞLAMDA DİDAKTİK MANİFESTOSU", II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 780), Antalya, Türkiye, (Aralık 2017
ÇALIŞKAN, N. (2017) "NEŞET ERTAŞ’IN ‘YOLCU’ ADLI TÜRKÜSÜNÜN ONTOLOJİK BAĞLAMDADİDAKTİK MANİFESTOSU", INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 780), (Aralık 2017
ÇALIŞKAN, N., Yalçın, O., Kılıç, E., Aliyeva, Y. (2017) "OKUL ÇANTALARI ÜZERİNE VELİ GÖRÜŞLERİ", INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2017
ÇALIŞKAN, N., Yalçın, O., Kılıç, E., Aliyeva, Y. (2017) "Okul Çantaları Üzerine Veli Görüşleri", II. INES INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2017
Kılıç, E., ÇALIŞKAN, N. (2017) "Ortaokul İngilizce Öğretmenlerinin Derslerinde Beden Dili Kullanma Durumları (Kırşehir İli Örneği)", IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2017
ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y., KUZU, O. (2017) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİNLİK DAVRANIŞ KALIBINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", II. INES INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (pp. 94), Antalya, Türkiye, (Aralık 2017
Aydın, M., ÇALIŞKAN, N. (2017) "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2017
ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y., KUZU, O. (2017) "Öğretmen Adaylarının Etkinlik Davranış Kalıbına Göre Değerlendirilmesi", 2nd International Academic Research Congress (INES) , (pp. 94), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
ÇALIŞKAN, N., Yalçın, O. (2017) "Henry Van Dyke’nin “Meçhul Öğretmen” Adlı Metni Bağlamında Öğretmenlik Mesleğinin Nitelikleri VeSorunlarını Yansıtıcı Bir Çalışma", IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Haziran 2017
Kılıç, E., ÇALIŞKAN, N. (2017) "Ortaokul İngilizce Öğretmenlerinin Derslerinde Beden Dili Kullanma Durumları", IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Haziran 2017
Aydın, M., ÇALIŞKAN, N. (2017) "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Haziran 2017
Korkmaz, T., Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2017) "Evaluation Of Educational Technology Opportunities Of Primary School:Case Study", 1TH İNTERNATİONAL COMPUTER AND EDUCATİONAL TECHNOLOGY SYMPOSİUM , (Mayıs 2017
ÇALIŞKAN, N. (2016) "Cumhuriyet döneminden günümüze kadar öğrenci kıyafetlerindeki değişim ve mevcut uygulama konusunda öğretmen görüşleri", 1. INTERNATİONAL ACADEMİC RESEARCH CONGRESS , (pp. 617-624), Side/ Antalya, Türkiye, (Kasım 2016
Kıdam, A., ÇALIŞKAN, N. (2016) "Ortaokullarda görevli fen ve teknoloji öğretmenlerinin derslerinde drama yöntemini kullanma düzeylerinin belirlenmesi", 3. ıNTERNATİONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Kasım 2016
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarına Yönelik Organizasyon Huy Kalıbı Değerlendirme Ölçeği", 1. İNTERNATİONAL ACADEMİC RESEARCH CONGRESS , Side/ Antalya, Türkiye, (Kasım 2016
ÇALIŞKAN, N. (2016) "Pedagojik formasyon tarih bölümü öğrencilerinin imgelerindeki okul ve sınıf ortamı", 3.INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Kasım 2016
ÇALIŞKAN, N. (2016) "Sınıf Öğretmeni Ve Öğrencilerinin İletişim Kurmada Güçlük Çektikleri İletişim Engelleri Ve Sebeplerinin Çözümlenmesi", 3.INTERNATİONAL EURASIAN EDUCATİONAL RESEARCH CONGRESS , Muğla, Türkiye, (Kasım 2016
ÇALIŞKAN, N. (2016) "Cumhuriyet Döneminden Günümüze Kadar Öğrenci Kıyafetlerindeki Değişim ve Mevcut Uygulamalar Konusunda Öğretmen Görüşleri", INES 2016 , (Ekim 2016
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y. (2016) "Evaluation Of Teacher Candidates According To The Organization People Pattern", 4.INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON NEW ISSUES IN TEACHER EDUCATİON , Savonlınna, Finlandiya, (Ağustos 2016
ÇALIŞKAN, N. (2016) "Eğitim Fak Sınıf Öğretmenliğ Öğrencilerinin İletişim Kurmada Güçlük Çektikleri İletişim Engelleri ve Sebeplerinin Çözümlenmesi", EJER 2016 , (Mayıs 2016
Kıdam, A., ÇALIŞKAN, N. (2016) "Ortaokullarda Görevli Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öğretme Sürecinde Drama Yöntemini Kullanma Düzeylerinin Belirlenmesi", EJER 2016 , (Mayıs 2016
ÇALIŞKAN, N. (2016) "Pedagojik Formasyon Tarih Bölümü Öğrencilerinin İmgelerindeki Okul Ve Sınıf Ortamı", EJER 2016 , (Mayıs 2016
ÇALIŞKAN, N., Yunus, G. (2015) "Siber Yaşam ve Siber Eğitim", VII. ULUSLARARASI TÜRKİYE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Muğla, Türkiye, (Aralık 2015
Gülen, D., ÇALIŞKAN, N. (2015) "The effect of narrative method from mnemonics used in english lesson on attitude towards lesson", 3. INTERNATİONAL CONGRESS ON CURR,CULUM AND INSTRUCTİON , (pp. 190-191), Adana, Türkiye, (Ekim 2015
Gülen, D., ÇALIŞKAN, N. (2015) "İngilizce Dersinde Kullanılan Bellek Destekleyici Stratejilerden Öyküleme Yönteminin Kelime Bilgisine Etkisi", VII. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 33), (Mayıs 2015
Badem, Ö., ÇALIŞKAN, N. (2015) "Öğretmen Adaylarının Değişiklik Huy Kalıbını Kullanmalarını Velirleyeme Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması", VII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 13), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2015
ÇALIŞKAN, N., Yeşil, R., ŞAHAN, E. (2010) "Eğitim Bilimleri Alanının Temel Sorunları", 1.ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ KONGRESİ , Türkiye, (Mayıs 2010
Yeşil, R., ÇALIŞKAN, N., ŞAHAN, E. (2010) "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Öğrenme Sorumluklarını Yerine Getirme Düzeyleri", 1. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ KONGRESİ , Türkiye, (Mayıs 2010
ÇALIŞKAN, N., Korkmaz, T., Karadağ, E. (2007) "İlköğretim 1. Kademe Öğrencilerinin Okul Çantası İle İlgili Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma", XVI ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Eylül 2007
ÇALIŞKAN, N. (2007) "Sınıf Öğretmenlerinin Sözel Olmayan İletişim Davranışlarının Değerlendirilmesi", XVI ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Eylül 2007
ÇALIŞKAN, N., Korkmaz, T., Karadağ, E. (2007) "An Evaluation Of Loneliness, Depression And Agressivines Levels Of Students Playing Computer Games", 7TH İNTERNATİON EDUCATİONAL TECHNOLOGY CONFERENCE , (Mayıs 2007
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E., Korkmaz, T. (2007) "Evaluation Of The Primary School Teachers Sufficing About İnteraction And Communication", 1TH İNTERNATİONAL COMPUTER AND EDUCATİONAL TECHNOLOGY SYMPOSİUM , (Mayıs 2007
Korkmaz, T., Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2007) "Evaluation Of The Primary School Teachers View Points About Computer Based Education", 1TH İNTERNATİONAL COMPUTER AND EDUCATİONAL TECHNOLOGY SYMPOSİUM , (Mayıs 2007
Karadağ, E., Korkmaz, T., ÇALIŞKAN, N. (2007) "Çoklu Zeka Ve Drama Yönteminin Bilişsel Alan Basamaklarına Göre Karşılaştırılması", 3,ULUSAL SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2007
Korkmaz, T., Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2007) "Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Etkileşim Ve İletişim Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi", 3,LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU , Türkiye, (Mart 2007
Karadağ, E., Korkmaz, T., ÇALIŞKAN, N. (2007) "New Primary School Head Teachers: A Research At The Base Of Opinions Of Department Of The Students Of Primary School Teaches", 1. ULUSLARARASI BİLİM ÇALIŞTAYI PROF. DR. SUZAN ERBAŞ ANISINA , (Mart 2007
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2006) "Sınıf Öğretmenlerinin Fiziki Görünüm Konusundaki Sözsüz İletişim Davranışlarının Değerlendirilmesi", 15. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Mayıs 2006
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2006) "Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Duyuşsal Özelliklerinin Değerlendirilmesi", ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2006
Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2006) "Fen Ve Teknoloji Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımı Ve Örnek Plan Uygulaması", 7. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2006
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2006) "Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Fiziki Görünüm Konusundaki Sözsüz İletişim Davranışlarının Değerlendirilmesi", 7. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2006
Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2006) "Fen Ve Teknoloji Öğretmenliği 1.Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Duyuşsal Özelliklerinin Değerlendirilmesi", ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİM KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2006
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2005) "Bir Gurbetçi Şehri Olarak Kırşehir Ve Gurbetçilerin Eğitsel Problemleri", II KÜLTÜR ARAŞTIRMALARI BİLGİ ŞÖLENİ , Türkiye, (Ekim 2005
ÇALIŞKAN, N., Yeşil, R. (2004) "Evrensel Değerler Açısından Ahi Evran'ın Didaktik Anlayışı Ve Türk Mesleki Eğitim Sistemine Yansımaları", 1. AHİ EVRAN-I VELİ VE AHİLİK ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Türkiye, (Ekim 2004
ÇALIŞKAN, N. (2000) "Almanca Öğretim Yapan Anadolu Liseleri Almanca Öğretim Programının Girdi Ve Süreçler Açısında Değerlendirilmesi", IX EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Ekim 2000
ÇALIŞKAN, N., Kılıç, E. (2018) "EĞİTSEL SÜREÇ VE BEDEN DİLİ", Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, ISBN: 978-605-170-224-7 
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2016) "Eğitimde Drama: Teorik Temelleri ve Uygulama Örnekleri", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, ISBN: 978-605-170-000-7 
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2014) "Eğitimde Drama Teorik Temelleri ve Uygulama Örnekleri", Türkiye : Anı Yayıncılık,  
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2010) "Eğitim İletişim ve Öğretmenin Beden Dili", : Kök Yayıncılık, ISBN: - 
Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2008) "Kuramdan Uygulamaya İlköğretimde Drama", Türkiye : Anı Yayıncılık,  
Karadağ, E., ÇALIŞKAN, N. (2005) "Kuramdan Uygulamaya İlköğretimde drama", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, ISBN: 975-6376-74-0 
Akkaya, A., ÇALIŞKAN, N. (2023) "Davranış Kalıpları ve Eğitime Yansımaları", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar 4, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 8 / 40, ISBN: 978-625-6489-62-2 
Akkaya, A., ÇALIŞKAN, N. (2023) "Davranış Kalıpları Ve Çoklu Zekâ Korelasyonu", Kitap: Eğitim-Öğretimde Farkındalık Oluşturma: Çeşitli Boyutlardan İncelemelerin Derlenmesi, Ankara/Türkiye : BİDGE Yayınları, Bölüm Sayfaları: 5 / 43, ISBN: 978-625-6707-01-6 
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2018) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOTİVASYON VE MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Kitap: Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018, : Çizgi Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-196-224-5 
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2018) "Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018, Konya/Türkiye : Çizgi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 5 / 11, ISBN: 978-605-196-224-5 
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2009) "Temel Kavramlar Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı", : Pegema, ISBN: - 
Mısır, Z.E., ÇALIŞKAN, N. (2007) "Yapılandırmacı Öğrenmede Dikkat Edilmesi Gereken Koşullar", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımı, Türkiye : Kök Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / ,  
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2006) "TEMEL KAVRAMLAR", Kitap: Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarımı, Türkiye : PEGEM YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: / ,  
ÇALIŞKAN, N., Karadağ, E. (2005) "Öğretim Teknolojisi ve Materyal Geliştirme", Kitap: Öğretim Teknolojisi ve İletişim, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 1 / 13, ISBN: 978-9944-919-72-2 
ÇALIŞKAN, N. (2005) "Öğretmenlerin Özellikleri ve Yeterlikleri Eğitim Bilimine Giriş", : Pegema, ISBN: - 
TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N. (2000) "Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirilmesi Türkiye Almanya ve Kıbrısta Öğretmen Yetiştirme", : CTB Yayınları, ISBN: - 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Eğitim Sürecinde beden dili 0 0 0 15 5 3 7 3 0 33
2 Eğitimde Drama Teorik Temelleri ve Uygulama Örnekleri 0 0 0 6 0 1 10 3 0 20
3 Okul Aile Birliği ve Velilerle İletişim 0 0 0 9 0 1 10 0 0 20
4 Eğitim kuramlarında örgüt iklimi ve örgüt etkinlik algısı arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi 0 0 0 11 5 0 0 3 0 19
5 İlköğretim öğretmenlerinin mesleki benlik saygısı ve iş doyunları arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi 0 0 0 13 3 1 0 0 0 17
6 Kuramdan Uygulamaya İlköğretimde Drama 0 0 0 8 0 0 7 2 0 17
7 Aile içi iletişim ve siber yaşam Teorik bir çözümleme 0 0 0 7 2 5 2 0 0 16
8 Kuramdan Uygulamaya İlköğretimde drama 0 0 0 8 0 0 4 3 0 15
9 Eğitim İletişim ve Öğretmenin Beden Dili 0 0 0 3 0 1 7 3 0 14
10 The Development of a Behavior Patterns Rating Scale for Preservice Teachers 0 0 0 2 4 1 3 0 0 10
11 Drama lideri olarak öğretmen ve eğitimsel drama uygulama yeterliği geçerlk ve güvenirlik analizleri 1 0 0 6 1 1 0 0 0 9
12 Farklı Kültürlerde ve Eğitimsel Süreçte Renklerin Dili 0 0 0 2 1 2 4 0 0 9
13 Interaction and communication in the process of education and shared comman area in the classroom 1 0 0 3 2 0 2 1 0 9
14 ilköğretim birinci kademe öğrencilerinin drama yöntemine karşı tutumlarının değerlendirilmesi 0 0 0 6 0 0 1 0 0 7
15 Böte Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılık Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma 0 0 0 4 0 1 0 0 0 5
16 Çokgenler konusunun öğretiminde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi. 0 0 0 4 1 0 0 0 0 5
17 Okul deneyimi I dersinde öğrencilerin beklentileri ve bu beklentilerin karşılanma düzeyi 0 0 0 5 0 0 0 0 0 5
18 Sosyal Bilgiler dersinde Drama Yönteminin Kullanılabililirliği örnek ders plan uygulaması 0 0 0 0 1 1 2 1 0 5
19 Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018 0 0 0 3 0 0 1 0 0 4
20 Empati ve Hayvanlarla İletişim 0 0 0 4 0 0 0 0 0 4
21 Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarımı 0 0 0 2 0 0 0 2 0 4
22 Developing the evaluation scale to determine the impact of body language in an argument: reliability&validity analysis. 0 0 0 2 0 0 1 0 0 3
23 Dramada Beden Dili 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
24 Evaluation of teacher candidates according to the organization people pattern 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
25 Investigation of the preservice teachers’ personality traits according to the activity behavior pattern 0 0 0 1 0 1 1 0 0 3
26 Kuramdan Uygulamaya Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımı 0 0 0 1 0 0 1 1 0 3
27 Okul dneyimi I dersinde işbirliği sürecinin değerlendirilmesi Kırşehir eğitim fakültesi örneği 0 0 0 3 0 0 0 0 0 3
28 Öğretim Teknolojisi ve İletişim 0 0 0 0 0 0 2 1 0 3
29 Öğretmenlerin Özellikleri ve Yeterlikleri Eğitim Bilimine Giriş 0 0 0 0 0 1 2 0 0 3
30 Bir Baton Olarak Öğretmenin Elleri 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
31 Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
32 Hayat Bilgisi Öğretiminde Drama Yönteminin Etkinliğinin Bilişsel Alan Basamaklarına Göre Değerlendirilmesi 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
33 Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev YapanÖğretmenlerin Drama Yöntemi YeterliliklerininDeğerlendirilmesi 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
34 Temel Kavramlar Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı 0 0 0 0 0 0 1 1 0 2
35 Türkiye ve Almanya matematik dersi öğretim programlarının geometri öğrenme alanı bağlamında karşılaştırılması 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
36 Ahilik ve İletişim: Nitel Bir Çalışma 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
37 Eğitimde Drama: Teorik Temelleri ve Uygulama Örnekleri 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
38 EĞİTSEL SÜREÇ VE BEDEN DİLİ 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
39 İLETİŞİM BECERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA ” ÖĞRETMEN ADAYLARININ KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCE EĞİLİMLERİ” 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
40 The Body Language Behaviors Of The Chairs Of The Disputes According To The Disputants 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Engin Karadağ
Akdeniz Üniversitesi
2005 - 2017 35
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2021 12
Tuğba Korkmaz
Okan Üniversitesi
2006 - 2017 12
Elif Kılıç
-
2014 - 2018 8
Osman Yalçın
-
2017 - 2018 8
Rüştü Yeşil
Ahi Evran Üniversitesi
2004 - 2010 7
Ahmet Akkaya
-
2018 - 2023 7
Ahi Evran Üniversitesi
2016 - 2017 6
Mehmet Aydın
-
2014 - 2017 5
Zeynep Karaca
-
2017 - 2020 5
Gülen Dağıstan Yalçınkaya
-
2018 - 2022 3
Ahi Evran Üniversitesi
2010 2
Ahi Evran Üniversitesi
2000 - 2014 2
Ahi Evran Üniversitesi
2006 - 2008 2
Ahmet Kıdam
-
2016 2
Ali Ayık
-
2015 - 2017 2
Dağıstan Gülen
-
2015 2
Mustafa Aslanderen
-
2014 - 2017 2
Özlem Badem
-
2015 - 2016 2
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 1
Ahi Evran Üniversitesi
2014 1
Ahi Evran Üniversitesi
2014 1
Ahi Evran Üniversitesi
2013 1
Sedat Yüksel
Uludağ Üniversitesi
2006 1
Aybike Dağıstan
-
2018 1
Cem Şahin
-
2018 1
Geçer Yunus
-
2015 1
Hayriye Torunoğlu
-
2020 1
Pınar İlter
-
2016 1
Yagud Aliyeva
-
2017 1
Yagut Aliyeva
-
2017 1
Yasemin Çiçek
-
2021 1
Zeynep Ebru Mısır
-
2007 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 971
Anahtar Kelimeler -
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 95 220 175 230 15 40 22 35 95 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 376 . 284 . 375 . 314 . 529 . 487 . 604 . 590 . 510 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 233 . 137 . 195 . 139 . 318 . 288 . 364 . 336 . 295 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 78 . 29 . 43 . 37 . 106 . 97 . 137 . 138 . 90 . -
Toplam Yayın 6 14 19 10 1 2 2 3 3 0
Toplam Makale 2 3 4 2 1 2 1 1 1 0
Toplam Kitap 0 1 0 2 0 0 0 0 2 0
Toplam Bildiri 4 10 15 6 0 0 1 2 0 0
Makale (SCI) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 4 0 1 1 0 0 1 0
Makale (Ulusal) 1 2 0 2 0 1 1 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Bildiri (Uluslararası) 4 10 15 6 0 0 0 2 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri