img
img
Toplam 23498 kayıt

An investigation on revealing the learning modalities of undergraduate students

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Developing A Scale For Stereotyped Thoughts About Foreign Languages

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

0 0
2017 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PARADİGMA AKADEMİ

Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi

0 0
2013 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2

Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

21. yy Öğrenci ve Öğretmen Profiline İlişkin Beklentiler Üzerine Nitel Bir Çalışma

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Üniversite Öğrencilerinin 21. yy Becerilerini Kazanma Durumunun Değerlendirimesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Yükseköğretimde Öğrencilerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerini Kazanma Durumlarının Değerlendirilmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Hayat Bilgisi Eğitimine İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Congress, EDU congress 2022

ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN KARİYER BASAMAKLARINA GÖRE DÜZENLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ

KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANAN PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE PROGRAMI KAZANIMLARININ ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA UYGULAMA ETKİNLİĞİ ÖRNEĞİ: AİLE KATILIMI VE ÖZDEĞERLENDİRMESİ

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5 ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction

2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA)

TAHMİN ETME STRATEJİSİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES

YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA)