Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23505 kayıt
Ortaokul öğrencileri, fen bilimleri öğretmen adayları ve fen bilimleri öğretmenleri örnekleminde yeni ekolojik paradigma ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Fen bilimleri öğretmenlerin organik gıda tüketim davranışlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında incelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress of Pedagogical Research
Okul öncesi, ilk ve orta öğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Fen bilimleri öğretmen adaylarının gıda tüketimlerinin sürdürülebilirlik açıdan değerlendirilmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7th International Eurasian Educational Research Congress
Öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik hazır bulunuşlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında anlaşılması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi
Teknoloji kabul model yardımıyla fen bilimleri öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerini kullanma niyetlerinin belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Kişisel normları açıklayan faktörler cinsiyete göre değişir mi?
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik algıları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi
Investigation of pre service science teachers’ academic self-efficacy and academic motivation toward biology
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Fen bilimleri öğretmen adaylarının uzaktan eğitim araçlarını kullanma niyetlerinin belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu
Investigation of pre-service science teachers’ degree of willingness to act toward preventing climate change
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
Promoting pre-service science teachers’ sustainable behaviors
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
Determination of pre-service science teachers’ nature of technology beliefs
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
Determination of pre-service teachers’ knowledge level and carbon footprints
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Congress On Social Sciences
Fen öğretiminde sanal gerçeklik kullanma niyetleri üzerindeki faktörlerin belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Determination of factors affecting energy conservation behaviors in the scope of value belief norm theory
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International Conference on Environmental Science and Technology
Explaining science teachers’ intentions to use augmented reality
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
Investigation what pre-service science teachers think about benefits and risks of nuclear energy
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Symposium on Changes and New Trends in Education
Views of prospective science teachers about nuclear energy
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference On Education, Culture and Identity
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının Türkiye’de uygulanmakta olan eğitim teknolojilerine yönelik tutumlarının tespit edilmesi (Kayseri ili örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uygulamalı Eğitim Kongresi
«
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
»