img
img
Toplam 23615 kayıt

7. Sınıf Öğrencilerinin Sanal Laboratuvara İlişkin Deney Günlüklerinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8.Hitit Öğrenci Kongresi

An Analysis of The Awareness of Science Teacher Candidates Regarding Biological Warfares

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları.

Disiplinlerarası Öğretimde “POLAT Algoritması” Kullanarak Problem Çözümü: Bir Eylem Araştırması

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS EJERCongress 2021

PhET ETKİLEŞİMLİ SİMÜLASYONLAR: FEN ÖĞRETİMİNDE SANAL LABORATUVAR KULLANIMI (PhET Interactive Simulations: Virtual Laboratory Use In Science Teaching)

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları

Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi,

Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi: (Ankara İli Örneği)

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Eğitiminde Multivoting (Çoklu Oylama) Uygulaması

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İnsan Anatomisi Konularındaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi (Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği)

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

PISA 2012 VERİLERİNE GÖRE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİNİN FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ TÜRKİYE ÖRNEĞİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Quality in Higher Education

Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri (Views of Pre-service Teachers about Coding Implementations with Arduino)

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN STEM ETKİNLİKLERİ SÜRECİ

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkin Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)

Student Science Teachers’ Self-efficacy Beliefs about Teaching a Socio-scientific Issue

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
American Educational Research Association (AERA)

Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2019)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkinGörüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri

Science teachers’ views about teaching socioscientific issues: understandings, experiences and suggestions

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
National Association for Research Teaching

Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi