img
img
Toplam 22727 kayıt

Almanya, Güney Kore ve Türkiye’deki Fen Bilimleri Okuryazarlığına Etki Eden Temel Faktörlerin Karşılaştırılması

Kaya, V.H., Gödek, Y., Elster, D., POLAT, D. (2018) "Almanya, Güney Kore ve Türkiye’deki Fen Bilimleri Okuryazarlığına Etki Eden Temel Faktörlerin Karşılaştırılması", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018 Kaya, V.H., Gödek, Y., Elster, D., POLAT, D. (2018) "Almanya, Güney Kore ve Türkiye’deki Fen Bilimleri Okuryazarlığına Etki Eden Temel Faktörlerin Karşılaştırılması", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi

   Kaya, V.H., Gödek, Y., POLAT, D. (2022) "Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi", XIII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR- , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2022  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5790"> Kaya, V.H., Gödek, Y., POLAT, D. (2022) "Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi", XIII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR- , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2022   Kaya, V.H., Gödek, Y., POLAT, D. (2022) "Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi", XIII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR- , İzmir, Türkiye, (Mayıs 2022  
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-

Öğretmenlerin Doğa ve Bilim Temelli Okul Dışı Öğrenmelere Yönelik Beklentileri.

  Kaya, V.H., POLAT, D., Arıkan, G., Gödek, Y. (2022) "Öğretmenlerin Doğa ve Bilim Temelli Okul Dışı Öğrenmelere Yönelik Beklentileri.", 2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL-2022) , (pp. 141), Ankara, Türkiye, (Haziran 2022 " data-bs-content-id="YazarBilgi-5791"> Kaya, V.H., POLAT, D., Arıkan, G., Gödek, Y. (2022) "Öğretmenlerin Doğa ve Bilim Temelli Okul Dışı Öğrenmelere Yönelik Beklentileri.", 2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL-2022) , (pp. 141), Ankara, Türkiye, (Haziran 2022  Kaya, V.H., POLAT, D., Arıkan, G., Gödek, Y. (2022) "Öğretmenlerin Doğa ve Bilim Temelli Okul Dışı Öğrenmelere Yönelik Beklentileri.", 2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL-2022) , (pp. 141), Ankara, Türkiye, (Haziran 2022 
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL-2022)

Beceri Temelli Yeni Nesil Sorulara İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi (Kırşehir İl Örneği)

Arslan, P., POLAT, D. (2022) "Beceri Temelli Yeni Nesil Sorulara İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi (Kırşehir İl Örneği)", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Türkiye, (Haziran 2022 Arslan, P., POLAT, D. (2022) "Beceri Temelli Yeni Nesil Sorulara İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi (Kırşehir İl Örneği)", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına İlişkin Farkındalık Düzeyleri (Kırşehir İli Örneği)

Örnek, Z.S., POLAT, D. (2022) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına İlişkin Farkındalık Düzeyleri (Kırşehir İli Örneği)", 8.Hitit Öğrenci Kongresi , Çorum, Türkiye, (Mayıs 2022 Örnek, Z.S., POLAT, D. (2022) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına İlişkin Farkındalık Düzeyleri (Kırşehir İli Örneği)", 8.Hitit Öğrenci Kongresi , Çorum, Türkiye, (Mayıs 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8.Hitit Öğrenci Kongresi

7. Sınıf Öğrencilerinin Sanal Laboratuvara İlişkin Deney Günlüklerinin İncelenmesi

Keskin, Z., POLAT, D. (2022) "7. Sınıf Öğrencilerinin Sanal Laboratuvara İlişkin Deney Günlüklerinin İncelenmesi", 8.Hitit Öğrenci Kongresi , Çorum, Türkiye, (Mayıs 2022 Keskin, Z., POLAT, D. (2022) "7. Sınıf Öğrencilerinin Sanal Laboratuvara İlişkin Deney Günlüklerinin İncelenmesi", 8.Hitit Öğrenci Kongresi , Çorum, Türkiye, (Mayıs 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8.Hitit Öğrenci Kongresi

An Analysis of The Awareness of Science Teacher Candidates Regarding Biological Warfares

  POLAT, D., Kaya, V.H., Gödek, Y. (2021) "An Analysis of The Awareness of Science Teacher Candidates Regarding Biological Warfares", icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları. , Burdur, Türkiye, (Eylül 2021 " data-bs-content-id="YazarBilgi-5795"> POLAT, D., Kaya, V.H., Gödek, Y. (2021) "An Analysis of The Awareness of Science Teacher Candidates Regarding Biological Warfares", icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları. , Burdur, Türkiye, (Eylül 2021  POLAT, D., Kaya, V.H., Gödek, Y. (2021) "An Analysis of The Awareness of Science Teacher Candidates Regarding Biological Warfares", icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları. , Burdur, Türkiye, (Eylül 2021 
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları.

Disiplinlerarası Öğretimde “POLAT Algoritması” Kullanarak Problem Çözümü: Bir Eylem Araştırması

POLAT, D. (2021) "Disiplinlerarası Öğretimde “POLAT Algoritması” Kullanarak Problem Çözümü: Bir Eylem Araştırması", VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS EJERCongress 2021 , (pp. 815-817), Aksaray, (Temmuz 2021 POLAT, D. (2021) "Disiplinlerarası Öğretimde “POLAT Algoritması” Kullanarak Problem Çözümü: Bir Eylem Araştırması", VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS EJERCongress 2021 , (pp. 815-817), Aksaray, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS EJERCongress 2021

PhET ETKİLEŞİMLİ SİMÜLASYONLAR: FEN ÖĞRETİMİNDE SANAL LABORATUVAR KULLANIMI (PhET Interactive Simulations: Virtual Laboratory Use In Science Teaching)

POLAT, D., Gödek, Y. (2021) "PhET ETKİLEŞİMLİ SİMÜLASYONLAR: FEN ÖĞRETİMİNDE SANAL LABORATUVAR KULLANIMI (PhET Interactive Simulations: Virtual Laboratory Use In Science Teaching)", icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları , Burdur, Türkiye, (Eylül 2021 POLAT, D., Gödek, Y. (2021) "PhET ETKİLEŞİMLİ SİMÜLASYONLAR: FEN ÖĞRETİMİNDE SANAL LABORATUVAR KULLANIMI (PhET Interactive Simulations: Virtual Laboratory Use In Science Teaching)", icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları , Burdur, Türkiye, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları

Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması

Kaya, V.H., POLAT, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2012) "Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 272), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012 Kaya, V.H., POLAT, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2012) "Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 272), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları

   POLAT, D., Kaya, V.H., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, , Adana, Türkiye, (Eylül 2014  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5799"> POLAT, D., Kaya, V.H., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, , Adana, Türkiye, (Eylül 2014   POLAT, D., Kaya, V.H., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi, , Adana, Türkiye, (Eylül 2014  
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi,

Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi: (Ankara İli Örneği)

Kaya, V.H., POLAT, D., Kaya, E. (2014) "Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi: (Ankara İli Örneği)", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 953-954), Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Kaya, V.H., POLAT, D., Kaya, E. (2014) "Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi: (Ankara İli Örneği)", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 953-954), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Eğitiminde Multivoting (Çoklu Oylama) Uygulaması

  POLAT, D., Kaya, V.H. (2012) "Fen Eğitiminde Multivoting (Çoklu Oylama) Uygulaması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 696-698), Niğde, Türkiye, (Ekim 2012 " data-bs-content-id="YazarBilgi-5801"> POLAT, D., Kaya, V.H. (2012) "Fen Eğitiminde Multivoting (Çoklu Oylama) Uygulaması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 696-698), Niğde, Türkiye, (Ekim 2012  POLAT, D., Kaya, V.H. (2012) "Fen Eğitiminde Multivoting (Çoklu Oylama) Uygulaması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 696-698), Niğde, Türkiye, (Ekim 2012 
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İnsan Anatomisi Konularındaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi (Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği)

POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "İnsan Anatomisi Konularındaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi (Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği)", 14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 17), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021 POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "İnsan Anatomisi Konularındaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi (Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği)", 14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 17), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

PISA 2012 VERİLERİNE GÖRE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİNİN FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ TÜRKİYE ÖRNEĞİ

  POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2016) "PISA 2012 VERİLERİNE GÖRE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİNİN FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ TÜRKİYE ÖRNEĞİ", International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 643-647), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-5804"> POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2016) "PISA 2012 VERİLERİNE GÖRE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİNİN FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ TÜRKİYE ÖRNEĞİ", International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 643-647), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016  POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2016) "PISA 2012 VERİLERİNE GÖRE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİNİN FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ TÜRKİYE ÖRNEĞİ", International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 643-647), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Quality in Higher Education

Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri (Views of Pre-service Teachers about Coding Implementations with Arduino)

BAŞARMAK, U., Uluay, G., POLAT, D. (2019) "Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri (Views of Pre-service Teachers about Coding Implementations with Arduino)", 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES) , Antalya, Türkiye, (Kasım 2019 BAŞARMAK, U., Uluay, G., POLAT, D. (2019) "Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri (Views of Pre-service Teachers about Coding Implementations with Arduino)", 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES) , Antalya, Türkiye, (Kasım 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri

Uluay, G., POLAT, D. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019 Uluay, G., POLAT, D. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN STEM ETKİNLİKLERİ SÜRECİ

Oğul, E., POLAT, D., Uluay, G. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN STEM ETKİNLİKLERİ SÜRECİ", 4. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 14-15), Kayseri, Türkiye, (Ekim 2020 Oğul, E., POLAT, D., Uluay, G. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN STEM ETKİNLİKLERİ SÜRECİ", 4. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 14-15), Kayseri, Türkiye, (Ekim 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkin Görüşleri

Uluay, G., POLAT, D., Arıkan, N. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkin Görüşleri", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , (pp. 18-28), Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2019 Uluay, G., POLAT, D., Arıkan, N. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkin Görüşleri", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , (pp. 18-28), Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)