Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 22729 kayıt
Afet Kitle Fonlaması: Pazarlama Perspektifinden Bir Model Önerisi
Link
Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2023) "
Afet Kitle Fonlaması: Pazarlama Perspektifinden Bir Model Önerisi
",
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
, 7 (0) pp. 1-34
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3825">
Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2023) "
Afet Kitle Fonlaması: Pazarlama Perspektifinden Bir Model Önerisi
",
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
, 7 (0) pp. 1-34
Link
Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2023) "
Afet Kitle Fonlaması: Pazarlama Perspektifinden Bir Model Önerisi
",
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
, 7 (0) pp. 1-34
Link
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama
Link
ÖZDEMİR, H.Ö., Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2010) "
Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama
",
E-Journal of New World Science Academy
, 5 (4) pp. 353-366
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3826">
ÖZDEMİR, H.Ö., Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2010) "
Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama
",
E-Journal of New World Science Academy
, 5 (4) pp. 353-366
Link
ÖZDEMİR, H.Ö., Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2010) "
Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama
",
E-Journal of New World Science Academy
, 5 (4) pp. 353-366
Link
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
E-Journal of New World Science Academy
Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve
Link
ALTUNTAŞ, B.
, Akdoğan, M.Ş. (2016) "
Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve
",
Sosyal Bilimler Metinleri
, (2) pp. 71-87
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3827">
ALTUNTAŞ, B.
, Akdoğan, M.Ş. (2016) "
Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve
",
Sosyal Bilimler Metinleri
, (2) pp. 71-87
Link
ALTUNTAŞ, B.
, Akdoğan, M.Ş. (2016) "
Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve
",
Sosyal Bilimler Metinleri
, (2) pp. 71-87
Link
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Sosyal Bilimler Metinleri
Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
Link
ALTUNTAŞ, B.
, Akdoğan, M.Ş. (2016) "
Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
",
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 3 (2) pp. 1-19
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3828">
ALTUNTAŞ, B.
, Akdoğan, M.Ş. (2016) "
Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
",
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 3 (2) pp. 1-19
Link
ALTUNTAŞ, B.
, Akdoğan, M.Ş. (2016) "
Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
",
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 3 (2) pp. 1-19
Link
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi
Link
ALTUNTAŞ, B.
, Karaarslan, M.H. (2016) "
Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 8 (17) pp. 433-448
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3829">
ALTUNTAŞ, B.
, Karaarslan, M.H. (2016) "
Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 8 (17) pp. 433-448
Link
ALTUNTAŞ, B.
, Karaarslan, M.H. (2016) "
Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 8 (17) pp. 433-448
Link
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Determining the Importance Levels of Factors Affecting People's Choice of Rest Area by Analytical Hierarchy Process
DOI
ALTUNTAŞ, B.
(2020) "
Determining the Importance Levels of Factors Affecting People's Choice of Rest Area by Analytical Hierarchy Process
",
İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Derneği
, 6 (25) pp. 662-673
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3830">
ALTUNTAŞ, B.
(2020) "
Determining the Importance Levels of Factors Affecting People's Choice of Rest Area by Analytical Hierarchy Process
",
İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Derneği
, 6 (25) pp. 662-673
DOI
ALTUNTAŞ, B.
(2020) "
Determining the Importance Levels of Factors Affecting People's Choice of Rest Area by Analytical Hierarchy Process
",
İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Derneği
, 6 (25) pp. 662-673
DOI
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Derneği
A Critical Statement to Genetically Modified Crops (GMC)
Link
ALTUNTAŞ, B.
, BEYAZ, R., Yıldız, M. (2020) "
A Critical Statement to Genetically Modified Crops (GMC)
",
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN
, 29 (9) pp. 8719-8726
[SCI Expanded]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3831">
ALTUNTAŞ, B.
, BEYAZ, R., Yıldız, M. (2020) "
A Critical Statement to Genetically Modified Crops (GMC)
",
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN
, 29 (9) pp. 8719-8726
[SCI Expanded]
Link
ALTUNTAŞ, B.
, BEYAZ, R., Yıldız, M. (2020) "
A Critical Statement to Genetically Modified Crops (GMC)
",
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN
, 29 (9) pp. 8719-8726
[SCI Expanded]
Link
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2020
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN
Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Link
DOI
ALTUNTAŞ, B.
, DOĞAN, H.G. (2017) "
Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
",
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi
, 34 (2) pp. 20-28
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3832">
ALTUNTAŞ, B.
, DOĞAN, H.G. (2017) "
Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
",
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi
, 34 (2) pp. 20-28
[TR Dizin]
Link
DOI
ALTUNTAŞ, B.
, DOĞAN, H.G. (2017) "
Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
",
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi
, 34 (2) pp. 20-28
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi
Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerinin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
DOI
ALTUNTAŞ, B.
, Karaarslan, M.H., ÖZDEMİR, H.Ö. (2015) "
Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerinin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
",
Business and Management Studies: An International Journal
, 3 (1) pp. 39-55
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3833">
ALTUNTAŞ, B.
, Karaarslan, M.H., ÖZDEMİR, H.Ö. (2015) "
Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerinin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
",
Business and Management Studies: An International Journal
, 3 (1) pp. 39-55
[TR Dizin]
DOI
ALTUNTAŞ, B.
, Karaarslan, M.H., ÖZDEMİR, H.Ö. (2015) "
Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerinin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
",
Business and Management Studies: An International Journal
, 3 (1) pp. 39-55
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Business and Management Studies: An International Journal
Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi
DOI
Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2016) "
Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 5 (7) pp. 1972-1988
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3834">
Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2016) "
Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 5 (7) pp. 1972-1988
[TR Dizin]
DOI
Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2016) "
Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 5 (7) pp. 1972-1988
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi
DOI
ALTUNTAŞ, B.
, Karaarslan, M.H. (2017) "
Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi
",
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, (19) pp. 277-298
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3835">
ALTUNTAŞ, B.
, Karaarslan, M.H. (2017) "
Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi
",
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, (19) pp. 277-298
[TR Dizin]
DOI
ALTUNTAŞ, B.
, Karaarslan, M.H. (2017) "
Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi
",
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, (19) pp. 277-298
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)
Link
DOĞAN, H.G.,
ALTUNTAŞ, B.
(2017) "
Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)
",
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, 19 (32) pp. 55-64
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3836">
DOĞAN, H.G.,
ALTUNTAŞ, B.
(2017) "
Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)
",
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, 19 (32) pp. 55-64
[TR Dizin]
Link
DOĞAN, H.G.,
ALTUNTAŞ, B.
(2017) "
Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)
",
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, 19 (32) pp. 55-64
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Link
ALTUNTAŞ, B.
(2017) "
Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 6 (6) pp. 89-104
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3837">
ALTUNTAŞ, B.
(2017) "
Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 6 (6) pp. 89-104
[TR Dizin]
Link
ALTUNTAŞ, B.
(2017) "
Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 6 (6) pp. 89-104
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Covert Marketing Strategy and Techniques
Akdoğan, M.Ş.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Covert Marketing Strategy and Techniques
",
11th International Strategic Management Conference
, (pp. 135-148), Viyana, Avusturya, (
Ocak 2015
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3843">
Akdoğan, M.Ş.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Covert Marketing Strategy and Techniques
",
11th International Strategic Management Conference
, (pp. 135-148), Viyana, Avusturya, (
Ocak 2015
)
Akdoğan, M.Ş.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Covert Marketing Strategy and Techniques
",
11th International Strategic Management Conference
, (pp. 135-148), Viyana, Avusturya, (
Ocak 2015
)
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11TH INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE
Tedarikçi Seçimini Etkileyen Kriterlerin Analitik Ağ Süreci Yöntemine Göre Belirlenmesi: Sığır Besiciliği Çiftliklerinde Bir Uygulama
ALTUNTAŞ, B.
, ÖZDEMİR, H.Ö. (2021) "
Tedarikçi Seçimini Etkileyen Kriterlerin Analitik Ağ Süreci Yöntemine Göre Belirlenmesi: Sığır Besiciliği Çiftliklerinde Bir Uygulama
",
International Congress on Business and Marketing
, (pp. 287-303), İstanbul, Türkiye, (
Aralık 2021
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3844">
ALTUNTAŞ, B.
, ÖZDEMİR, H.Ö. (2021) "
Tedarikçi Seçimini Etkileyen Kriterlerin Analitik Ağ Süreci Yöntemine Göre Belirlenmesi: Sığır Besiciliği Çiftliklerinde Bir Uygulama
",
International Congress on Business and Marketing
, (pp. 287-303), İstanbul, Türkiye, (
Aralık 2021
)
ALTUNTAŞ, B.
, ÖZDEMİR, H.Ö. (2021) "
Tedarikçi Seçimini Etkileyen Kriterlerin Analitik Ağ Süreci Yöntemine Göre Belirlenmesi: Sığır Besiciliği Çiftliklerinde Bir Uygulama
",
International Congress on Business and Marketing
, (pp. 287-303), İstanbul, Türkiye, (
Aralık 2021
)
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Business and Marketing
Evaluation of Resting Facility Choice by Analytic Hierarchy Process
ALTUNTAŞ, B.
(2018) "
Evaluation of Resting Facility Choice by Analytic Hierarchy Process
",
Third Mediterranean International Congress on Social Sciences (MECAS III)
, (pp. 111-112), Budapeşte, Macaristan, (
Aralık 2018
)
ALTUNTAŞ, B.
(2018) "
Evaluation of Resting Facility Choice by Analytic Hierarchy Process
",
Third Mediterranean International Congress on Social Sciences (MECAS III)
, (pp. 111-112), Budapeşte, Macaristan, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Third Mediterranean International Congress on Social Sciences (MECAS III)
Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi
Akdoğan, M.Ş.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi
",
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
, (pp. 279-282), Eskişehir, Türkiye, (
Haziran 2015
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3846">
Akdoğan, M.Ş.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi
",
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
, (pp. 279-282), Eskişehir, Türkiye, (
Haziran 2015
)
Akdoğan, M.Ş.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi
",
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
, (pp. 279-282), Eskişehir, Türkiye, (
Haziran 2015
)
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers
Akdoğan, M.Ş.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers
",
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences
, (pp. 23-32), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (
Eylül 2015
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3847">
Akdoğan, M.Ş.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers
",
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences
, (pp. 23-32), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (
Eylül 2015
)
Akdoğan, M.Ş.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers
",
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences
, (pp. 23-32), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (
Eylül 2015
)
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği
ALTUNTAŞ, B.
(2023) "
Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği
",
Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research
, (pp. 168-174), Bakü, Azerbaycan, (
Mayıs 2023
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3848">
ALTUNTAŞ, B.
(2023) "
Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği
",
Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research
, (pp. 168-174), Bakü, Azerbaycan, (
Mayıs 2023
)
ALTUNTAŞ, B.
(2023) "
Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği
",
Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research
, (pp. 168-174), Bakü, Azerbaycan, (
Mayıs 2023
)
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research
Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması
Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması
",
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2015
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3849">
Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması
",
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2015
)
Karaarslan, M.H.,
ALTUNTAŞ, B.
(2015) "
Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması
",
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2015
)
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Tarım Ekonomisi
Tarım İşletmeciliği
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
«
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
»