img
img
Toplam 22729 kayıt

Afet Kitle Fonlaması: Pazarlama Perspektifinden Bir Model Önerisi

Link     Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2023) "Afet Kitle Fonlaması: Pazarlama Perspektifinden Bir Model Önerisi", Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi, 7 (0) pp. 1-34 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3825"> Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2023) "Afet Kitle Fonlaması: Pazarlama Perspektifinden Bir Model Önerisi", Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi, 7 (0) pp. 1-34 Link     Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2023) "Afet Kitle Fonlaması: Pazarlama Perspektifinden Bir Model Önerisi", Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi, 7 (0) pp. 1-34 Link    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi

Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama

Link    ÖZDEMİR, H.Ö., Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2010) "Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama", E-Journal of New World Science Academy, 5 (4) pp. 353-366 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3826"> ÖZDEMİR, H.Ö., Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2010) "Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama", E-Journal of New World Science Academy, 5 (4) pp. 353-366 Link    ÖZDEMİR, H.Ö., Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2010) "Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları Ankara İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama", E-Journal of New World Science Academy, 5 (4) pp. 353-366 Link   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
E-Journal of New World Science Academy

Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve

Link    ALTUNTAŞ, B., Akdoğan, M.Ş. (2016) "Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve", Sosyal Bilimler Metinleri, (2) pp. 71-87 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3827"> ALTUNTAŞ, B., Akdoğan, M.Ş. (2016) "Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve", Sosyal Bilimler Metinleri, (2) pp. 71-87 Link    ALTUNTAŞ, B., Akdoğan, M.Ş. (2016) "Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve", Sosyal Bilimler Metinleri, (2) pp. 71-87 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sosyal Bilimler Metinleri

Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama

Link    ALTUNTAŞ, B., Akdoğan, M.Ş. (2016) "Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama", Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 1-19 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3828"> ALTUNTAŞ, B., Akdoğan, M.Ş. (2016) "Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama", Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 1-19 Link    ALTUNTAŞ, B., Akdoğan, M.Ş. (2016) "Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama", Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3 (2) pp. 1-19 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi

Link   ALTUNTAŞ, B., Karaarslan, M.H. (2016) "Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (17) pp. 433-448 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3829"> ALTUNTAŞ, B., Karaarslan, M.H. (2016) "Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (17) pp. 433-448 Link   ALTUNTAŞ, B., Karaarslan, M.H. (2016) "Türkiye deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (17) pp. 433-448 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Determining the Importance Levels of Factors Affecting People's Choice of Rest Area by Analytical Hierarchy Process

DOI     ALTUNTAŞ, B. (2020) "Determining the Importance Levels of Factors Affecting People's Choice of Rest Area by Analytical Hierarchy Process", İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Derneği, 6 (25) pp. 662-673 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3830"> ALTUNTAŞ, B. (2020) "Determining the Importance Levels of Factors Affecting People's Choice of Rest Area by Analytical Hierarchy Process", İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Derneği, 6 (25) pp. 662-673 DOI     ALTUNTAŞ, B. (2020) "Determining the Importance Levels of Factors Affecting People's Choice of Rest Area by Analytical Hierarchy Process", İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Derneği, 6 (25) pp. 662-673 DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İktisadi Kalkınma ve Sosyal Araştırmalar Derneği

A Critical Statement to Genetically Modified Crops (GMC)

Link     ALTUNTAŞ, B., BEYAZ, R., Yıldız, M. (2020) "A Critical Statement to Genetically Modified Crops (GMC)", FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 29 (9) pp. 8719-8726 [SCI Expanded] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3831"> ALTUNTAŞ, B., BEYAZ, R., Yıldız, M. (2020) "A Critical Statement to Genetically Modified Crops (GMC)", FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 29 (9) pp. 8719-8726 [SCI Expanded] Link     ALTUNTAŞ, B., BEYAZ, R., Yıldız, M. (2020) "A Critical Statement to Genetically Modified Crops (GMC)", FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 29 (9) pp. 8719-8726 [SCI Expanded] Link    
2020 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN

Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi

Link DOI      ALTUNTAŞ, B., DOĞAN, H.G. (2017) "Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi", Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 34 (2) pp. 20-28 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-3832"> ALTUNTAŞ, B., DOĞAN, H.G. (2017) "Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi", Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 34 (2) pp. 20-28 [TR Dizin] Link DOI      ALTUNTAŞ, B., DOĞAN, H.G. (2017) "Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi", Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi, 34 (2) pp. 20-28 [TR Dizin] Link DOI     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi

Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerinin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma

DOI     ALTUNTAŞ, B., Karaarslan, M.H., ÖZDEMİR, H.Ö. (2015) "Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerinin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma", Business and Management Studies: An International Journal, 3 (1) pp. 39-55 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3833"> ALTUNTAŞ, B., Karaarslan, M.H., ÖZDEMİR, H.Ö. (2015) "Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerinin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma", Business and Management Studies: An International Journal, 3 (1) pp. 39-55 [TR Dizin] DOI     ALTUNTAŞ, B., Karaarslan, M.H., ÖZDEMİR, H.Ö. (2015) "Yerel Pazarlarda Tüketicilerin GSM Operatörlerinin Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma", Business and Management Studies: An International Journal, 3 (1) pp. 39-55 [TR Dizin] DOI    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Business and Management Studies: An International Journal

Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi

DOI      Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2016) "Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 1972-1988 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-3834"> Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2016) "Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 1972-1988 [TR Dizin] DOI      Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2016) "Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 5 (7) pp. 1972-1988 [TR Dizin] DOI     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi

DOI      ALTUNTAŞ, B., Karaarslan, M.H. (2017) "Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi", Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, (19) pp. 277-298 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-3835"> ALTUNTAŞ, B., Karaarslan, M.H. (2017) "Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi", Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, (19) pp. 277-298 [TR Dizin] DOI      ALTUNTAŞ, B., Karaarslan, M.H. (2017) "Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi", Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, (19) pp. 277-298 [TR Dizin] DOI     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi

Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)

Link    DOĞAN, H.G., ALTUNTAŞ, B. (2017) "Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)", Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 19 (32) pp. 55-64 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3836"> DOĞAN, H.G., ALTUNTAŞ, B. (2017) "Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)", Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 19 (32) pp. 55-64 [TR Dizin] Link    DOĞAN, H.G., ALTUNTAŞ, B. (2017) "Kırşehir Koşullarında Besi Sığırcılığı Yapan Tarım İşletmelerinin Sorunları ve Çözüm Önerilerine Yönelik Tarımsal Politika Arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe Köyleri Örneği)", Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 19 (32) pp. 55-64 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi

Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

Link    ALTUNTAŞ, B. (2017) "Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 6 (6) pp. 89-104 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3837"> ALTUNTAŞ, B. (2017) "Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 6 (6) pp. 89-104 [TR Dizin] Link    ALTUNTAŞ, B. (2017) "Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 6 (6) pp. 89-104 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

Covert Marketing Strategy and Techniques

    Akdoğan, M.Ş., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Covert Marketing Strategy and Techniques", 11th International Strategic Management Conference , (pp. 135-148), Viyana, Avusturya, (Ocak 2015   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3843"> Akdoğan, M.Ş., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Covert Marketing Strategy and Techniques", 11th International Strategic Management Conference , (pp. 135-148), Viyana, Avusturya, (Ocak 2015    Akdoğan, M.Ş., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Covert Marketing Strategy and Techniques", 11th International Strategic Management Conference , (pp. 135-148), Viyana, Avusturya, (Ocak 2015   
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11TH INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE

Tedarikçi Seçimini Etkileyen Kriterlerin Analitik Ağ Süreci Yöntemine Göre Belirlenmesi: Sığır Besiciliği Çiftliklerinde Bir Uygulama

  ALTUNTAŞ, B., ÖZDEMİR, H.Ö. (2021) "Tedarikçi Seçimini Etkileyen Kriterlerin Analitik Ağ Süreci Yöntemine Göre Belirlenmesi: Sığır Besiciliği Çiftliklerinde Bir Uygulama", International Congress on Business and Marketing , (pp. 287-303), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2021 " data-bs-content-id="YazarBilgi-3844"> ALTUNTAŞ, B., ÖZDEMİR, H.Ö. (2021) "Tedarikçi Seçimini Etkileyen Kriterlerin Analitik Ağ Süreci Yöntemine Göre Belirlenmesi: Sığır Besiciliği Çiftliklerinde Bir Uygulama", International Congress on Business and Marketing , (pp. 287-303), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2021  ALTUNTAŞ, B., ÖZDEMİR, H.Ö. (2021) "Tedarikçi Seçimini Etkileyen Kriterlerin Analitik Ağ Süreci Yöntemine Göre Belirlenmesi: Sığır Besiciliği Çiftliklerinde Bir Uygulama", International Congress on Business and Marketing , (pp. 287-303), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2021 
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Business and Marketing

Evaluation of Resting Facility Choice by Analytic Hierarchy Process

ALTUNTAŞ, B. (2018) "Evaluation of Resting Facility Choice by Analytic Hierarchy Process", Third Mediterranean International Congress on Social Sciences (MECAS III) , (pp. 111-112), Budapeşte, Macaristan, (Aralık 2018 ALTUNTAŞ, B. (2018) "Evaluation of Resting Facility Choice by Analytic Hierarchy Process", Third Mediterranean International Congress on Social Sciences (MECAS III) , (pp. 111-112), Budapeşte, Macaristan, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Third Mediterranean International Congress on Social Sciences (MECAS III)

Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi

   Akdoğan, M.Ş., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 279-282), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2015  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3846"> Akdoğan, M.Ş., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 279-282), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2015   Akdoğan, M.Ş., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Örtülü Pazarlama Stratejisi ve Örtülü Pazarlama İletişim Modeli Önerisi", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 279-282), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2015  
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20. Ulusal Pazarlama Kongresi

Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers

    Akdoğan, M.Ş., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers", V. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 23-32), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (Eylül 2015   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3847"> Akdoğan, M.Ş., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers", V. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 23-32), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (Eylül 2015    Akdoğan, M.Ş., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers", V. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 23-32), St. Petersburg, Rusya Federasyonu, (Eylül 2015   
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences

Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği

  ALTUNTAŞ, B. (2023) "Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği", Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research , (pp. 168-174), Bakü, Azerbaycan, (Mayıs 2023 " data-bs-content-id="YazarBilgi-3848"> ALTUNTAŞ, B. (2023) "Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği", Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research , (pp. 168-174), Bakü, Azerbaycan, (Mayıs 2023  ALTUNTAŞ, B. (2023) "Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği", Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research , (pp. 168-174), Bakü, Azerbaycan, (Mayıs 2023 
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research

Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması

  Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Türkiye, (Haziran 2015 " data-bs-content-id="YazarBilgi-3849"> Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Türkiye, (Haziran 2015  Karaarslan, M.H., ALTUNTAŞ, B. (2015) "Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı Kitle Fonlaması", 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Türkiye, (Haziran 2015 
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20. Ulusal Pazarlama Kongresi