img
img
Toplam 23009 kayıt

Hydrogeological Investigation of the north of Kaman (Kırşehir) region (Kaman (Kırşehir) kuzeyinin hidrojeolojik incelemesi).

Keskin, T.E., Subaşı, B., BAŞIBÜYÜK, Z. (2017) "Hydrogeological Investigation of the north of Kaman (Kırşehir) region (Kaman (Kırşehir) kuzeyinin hidrojeolojik incelemesi).", 5th International Symposium On Innovative Technologies in Engineering and Science (ISITES 2017) , (pp. 580-589), Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2017 Keskin, T.E., Subaşı, B., BAŞIBÜYÜK, Z. (2017) "Hydrogeological Investigation of the north of Kaman (Kırşehir) region (Kaman (Kırşehir) kuzeyinin hidrojeolojik incelemesi).", 5th International Symposium On Innovative Technologies in Engineering and Science (ISITES 2017) , (pp. 580-589), Bakü, Azerbaycan, (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Symposium On Innovative Technologies in Engineering and Science (ISITES 2017)

Kırşehir Doğal Afet Duyarlılık Alanlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Kullanılarak Belirlenmesi

BAŞIBÜYÜK, Z., Elibol, E., EKDUR, E., Nazik, L., Pehlivaner, M., Yılmaz, S. (2016) "Kırşehir Doğal Afet Duyarlılık Alanlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Kullanılarak Belirlenmesi", Uluslararası Doğal Afet ve Afet Yönetimi Sempozyumu , Karabük, Türkiye, (Mart 2016 BAŞIBÜYÜK, Z., Elibol, E., EKDUR, E., Nazik, L., Pehlivaner, M., Yılmaz, S. (2016) "Kırşehir Doğal Afet Duyarlılık Alanlarının Coğrafi Bilgi Sistemleri Kullanılarak Belirlenmesi", Uluslararası Doğal Afet ve Afet Yönetimi Sempozyumu , Karabük, Türkiye, (Mart 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Doğal Afet ve Afet Yönetimi Sempozyumu

Examining the Speaking Self-Efficacy of Pre-service Teachers Concerning Different Variables

Link DOI        HAYRAN, Z. (2020) "Examining the Speaking Self-Efficacy of Pre-service Teachers Concerning Different Variables", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 20 (90) pp. 1-18 [ESCI] Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-26161"> HAYRAN, Z. (2020) "Examining the Speaking Self-Efficacy of Pre-service Teachers Concerning Different Variables", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 20 (90) pp. 1-18 [ESCI] Link DOI        HAYRAN, Z. (2020) "Examining the Speaking Self-Efficacy of Pre-service Teachers Concerning Different Variables", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 20 (90) pp. 1-18 [ESCI] Link DOI       
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)

Link DOI    HAYRAN, Z. (2021) "Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (1) pp. 347-360 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26162"> HAYRAN, Z. (2021) "Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (1) pp. 347-360 [TR Dizin] Link DOI    HAYRAN, Z. (2021) "Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (1) pp. 347-360 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences

Ortaokul Öğrencilerinin Kavramları Anlamlandırma Eğilimleri

Link     BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Kavramları Anlamlandırma Eğilimleri", Milli Eğitim, 0 (210) pp. 303-318 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-26165"> BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Kavramları Anlamlandırma Eğilimleri", Milli Eğitim, 0 (210) pp. 303-318 [TR Dizin] Link     BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Kavramları Anlamlandırma Eğilimleri", Milli Eğitim, 0 (210) pp. 303-318 [TR Dizin] Link    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Survey of Children s Novels in Terms of Interpersonal Communication Conflict

Link   HAYRAN, Z. (2016) "Survey of Children s Novels in Terms of Interpersonal Communication Conflict", TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology), (0) pp. 585-590 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-26166"> HAYRAN, Z. (2016) "Survey of Children s Novels in Terms of Interpersonal Communication Conflict", TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology), (0) pp. 585-590 Link   HAYRAN, Z. (2016) "Survey of Children s Novels in Terms of Interpersonal Communication Conflict", TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology), (0) pp. 585-590 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology)

Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening/Monitoring Skills

Link    HAYRAN, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening/Monitoring Skills", TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology), (0) pp. 304-310 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26167"> HAYRAN, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening/Monitoring Skills", TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology), (0) pp. 304-310 Link    HAYRAN, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening/Monitoring Skills", TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology), (0) pp. 304-310 Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TOJET (The Turkish Online Journal of Educational Technology)

Proverbs and Idioms in Children’s Books

Link DOI    HAYRAN, Z. (2017) "Proverbs and Idioms in Children’s Books", Journal of Education and Training Studies, 5 (12) pp. 8-13 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-26168"> HAYRAN, Z. (2017) "Proverbs and Idioms in Children’s Books", Journal of Education and Training Studies, 5 (12) pp. 8-13 Link DOI    HAYRAN, Z. (2017) "Proverbs and Idioms in Children’s Books", Journal of Education and Training Studies, 5 (12) pp. 8-13 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Öz Yeterlik Algıları

Link DOI      MEHMET, E., HAYRAN, Z. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Öz Yeterlik Algıları", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (77) pp. 1-16 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-26171"> MEHMET, E., HAYRAN, Z. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Öz Yeterlik Algıları", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (77) pp. 1-16 [TR Dizin] Link DOI      MEHMET, E., HAYRAN, Z. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Öz Yeterlik Algıları", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (77) pp. 1-16 [TR Dizin] Link DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Karşılaştırma Yeterliğini Kullanma Düzeylerine Etkisi

HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2013) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Karşılaştırma Yeterliğini Kullanma Düzeylerine Etkisi", 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Niğde, Türkiye, (Ekim 2013 HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2013) "Nitelikli Çocuk Kitaplarının Öğrencilerin Bilişsel Karşılaştırma Yeterliğini Kullanma Düzeylerine Etkisi", 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Niğde, Türkiye, (Ekim 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı

İlköğretim 5.Sınıf Türkçe Derslerinde Metin Türlerinin Okuma Becerisine Etkisi

  HAYRAN, Z. (2011) "İlköğretim 5.Sınıf Türkçe Derslerinde Metin Türlerinin Okuma Becerisine Etkisi", III. ULUSLARARASI TÜRKÇENiN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI (III. UTEOK) , (pp. 199-210), İzmir, Türkiye, (Ekim 2011 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26177"> HAYRAN, Z. (2011) "İlköğretim 5.Sınıf Türkçe Derslerinde Metin Türlerinin Okuma Becerisine Etkisi", III. ULUSLARARASI TÜRKÇENiN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI (III. UTEOK) , (pp. 199-210), İzmir, Türkiye, (Ekim 2011  HAYRAN, Z. (2011) "İlköğretim 5.Sınıf Türkçe Derslerinde Metin Türlerinin Okuma Becerisine Etkisi", III. ULUSLARARASI TÜRKÇENiN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI (III. UTEOK) , (pp. 199-210), İzmir, Türkiye, (Ekim 2011 
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. ULUSLARARASI TÜRKÇENiN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI (III. UTEOK)

Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening-Monitoring Skills

  HAYRAN, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening-Monitoring Skills", INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education , (pp. 302-308), Berlin, Almanya, (Kasım 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-26178"> HAYRAN, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening-Monitoring Skills", INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education , (pp. 302-308), Berlin, Almanya, (Kasım 2017  HAYRAN, Z. (2017) "Investigation of Teacher Opinions on Measurement Tools Used to Evaluate Listening-Monitoring Skills", INTE 2017 International Conference on New Horizons in Education , (pp. 302-308), Berlin, Almanya, (Kasım 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Online Journal of Educational Technology

Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi

Er, M., HAYRAN, Z. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi", EJER CONGRESS 2020 , (pp. 1578-1579), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2020 Er, M., HAYRAN, Z. (2020) "Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi", EJER CONGRESS 2020 , (pp. 1578-1579), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS 2020

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algılarının İncelenmesi

HAYRAN, Z. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algılarının İncelenmesi", 12th INTERNATIONALTURKISH EDUCATION AND TEACHINGCONFERENCE , İzmir, Türkiye, (Ekim 2019 HAYRAN, Z. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algılarının İncelenmesi", 12th INTERNATIONALTURKISH EDUCATION AND TEACHINGCONFERENCE , İzmir, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12th INTERNATIONALTURKISH EDUCATION AND TEACHINGCONFERENCE

Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)

HAYRAN, Z. (2019) "Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)", Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 2490-2491), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019 HAYRAN, Z. (2019) "Öğrencilerin Kitap Okuma Alışkanlıkları (Kırşehir İl Örneği)", Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 2490-2491), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterliklerinin İncelenmesi

HAYRAN, Z. (2018) "Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterliklerinin İncelenmesi", V. International Eurasian Educational Research Congress/EJER Congress 2018 , (Haziran 2018 HAYRAN, Z. (2018) "Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterliklerinin İncelenmesi", V. International Eurasian Educational Research Congress/EJER Congress 2018 , (Haziran 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. International Eurasian Educational Research Congress/EJER Congress 2018

İlköğretim 6 Sınıf Türkçe Derslerinde İşe Koşulan Dinleme Türleri

HAYRAN, Z. (2012) "İlköğretim 6 Sınıf Türkçe Derslerinde İşe Koşulan Dinleme Türleri", V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Mersin, Türkiye, (Temmuz 2012 HAYRAN, Z. (2012) "İlköğretim 6 Sınıf Türkçe Derslerinde İşe Koşulan Dinleme Türleri", V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , Mersin, Türkiye, (Temmuz 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı

Ortaokul 5 Sınıflarda Çoklu Ortama Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Kavramları Adlandırma ve Anlamlandırma Eğilimleri

BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "Ortaokul 5 Sınıflarda Çoklu Ortama Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Kavramları Adlandırma ve Anlamlandırma Eğilimleri", Eurasian Educational Research Congress 2015 / 2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 2015 , Ankara, Türkiye, (Kasım 2015 BEYDOĞAN, H.Ö., HAYRAN, Z. (2015) "Ortaokul 5 Sınıflarda Çoklu Ortama Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Kavramları Adlandırma ve Anlamlandırma Eğilimleri", Eurasian Educational Research Congress 2015 / 2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 2015 , Ankara, Türkiye, (Kasım 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Educational Research Congress 2015 / 2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 2015

Dinleme İzleme Türlerinin Öğrenmeye Etkisi

HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2015) "Dinleme İzleme Türlerinin Öğrenmeye Etkisi", 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2015 HAYRAN, Z., BEYDOĞAN, H.Ö. (2015) "Dinleme İzleme Türlerinin Öğrenmeye Etkisi", 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı

Ortaokul 6 Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Değerlendirmede Öğretim Sürecinde Kullanılan Ölçme Araçları

HAYRAN, Z. (2016) "Ortaokul 6 Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Değerlendirmede Öğretim Sürecinde Kullanılan Ölçme Araçları", IIIrd International Eurasian Educational Research Congress / III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 2122-2123), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016 HAYRAN, Z. (2016) "Ortaokul 6 Sınıf Türkçe Dersi Basılı Öğretim Materyallerinde Konuşma Becerisini Değerlendirmede Öğretim Sürecinde Kullanılan Ölçme Araçları", IIIrd International Eurasian Educational Research Congress / III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 2122-2123), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress / III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi