img
img
Toplam 23248 kayıt

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

DOI      Elyıldırım, E., BAŞAR, T. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (2) pp. 461-479 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23652"> Elyıldırım, E., BAŞAR, T. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (2) pp. 461-479 [TR Dizin] DOI      Elyıldırım, E., BAŞAR, T. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (2) pp. 461-479 [TR Dizin] DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

The Effect of Digital Stories on 3rd Graders' Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson

DOI     BAŞAR, T. (2022) "The Effect of Digital Stories on 3rd Graders' Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson", Participatory Educational Research, 9 (5) pp. 127-142 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23654"> BAŞAR, T. (2022) "The Effect of Digital Stories on 3rd Graders' Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson", Participatory Educational Research, 9 (5) pp. 127-142 DOI     BAŞAR, T. (2022) "The Effect of Digital Stories on 3rd Graders' Achievement, Attitudes and Motivation in Science Lesson", Participatory Educational Research, 9 (5) pp. 127-142 DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

Evaluation of the Curriculum of Elementary School Third Grade Science Course

Link DOI     BAŞAR, T., Yağcı, E. (2017) "Evaluation of the Curriculum of Elementary School Third Grade Science Course", EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education, 13 (8) pp. 4609-4633 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23655"> BAŞAR, T., Yağcı, E. (2017) "Evaluation of the Curriculum of Elementary School Third Grade Science Course", EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education, 13 (8) pp. 4609-4633 [SSCI] Link DOI     BAŞAR, T., Yağcı, E. (2017) "Evaluation of the Curriculum of Elementary School Third Grade Science Course", EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education, 13 (8) pp. 4609-4633 [SSCI] Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education

Brain-Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis

DOI     Şen, Z., BAŞAR, T., Aşkın, İ., Turan, S. (2015) "Brain-Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis", TED EĞİTİM VE BİLİM, 40 (181) pp. 41-56 [SSCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23656"> Şen, Z., BAŞAR, T., Aşkın, İ., Turan, S. (2015) "Brain-Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis", TED EĞİTİM VE BİLİM, 40 (181) pp. 41-56 [SSCI] DOI     Şen, Z., BAŞAR, T., Aşkın, İ., Turan, S. (2015) "Brain-Based Learning Studies in Turkey: A Review for Methodological Analysis", TED EĞİTİM VE BİLİM, 40 (181) pp. 41-56 [SSCI] DOI    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TED EĞİTİM VE BİLİM

Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü

Link DOI      Yağcı, E., BAŞAR, T., Aşkın, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [ESCI] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23657"> Yağcı, E., BAŞAR, T., Aşkın, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [ESCI] Link DOI      Yağcı, E., BAŞAR, T., Aşkın, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [ESCI] Link DOI     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

Evaluation of Middle-School 6th Grade Mathematics Curriculum

DOI     BAŞAR, T. (2021) "Evaluation of Middle-School 6th Grade Mathematics Curriculum", International Journal of Progressive Education, 17 (2) pp. 139-154 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23658"> BAŞAR, T. (2021) "Evaluation of Middle-School 6th Grade Mathematics Curriculum", International Journal of Progressive Education, 17 (2) pp. 139-154 DOI     BAŞAR, T. (2021) "Evaluation of Middle-School 6th Grade Mathematics Curriculum", International Journal of Progressive Education, 17 (2) pp. 139-154 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi

Link DOI      BAŞAR, T. (2021) "2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 218-235 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23659"> BAŞAR, T. (2021) "2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 218-235 [TR Dizin] Link DOI      BAŞAR, T. (2021) "2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 218-235 [TR Dizin] Link DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Determination of Curriculum Literacy Levels of School Administrators

Link DOI      BAŞAR, T., Berilgen, S. (2021) "Determination of Curriculum Literacy Levels of School Administrators", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 348-361 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23660"> BAŞAR, T., Berilgen, S. (2021) "Determination of Curriculum Literacy Levels of School Administrators", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 348-361 [TR Dizin] Link DOI      BAŞAR, T., Berilgen, S. (2021) "Determination of Curriculum Literacy Levels of School Administrators", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (2) pp. 348-361 [TR Dizin] Link DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Teacher views on the curriculum of elementary school third grade science course

Link DOI      BAŞAR, T., Yağcı, E. (2018) "Teacher views on the curriculum of elementary school third grade science course", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 8 (1) pp. 59-82 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23661"> BAŞAR, T., Yağcı, E. (2018) "Teacher views on the curriculum of elementary school third grade science course", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 8 (1) pp. 59-82 Link DOI      BAŞAR, T., Yağcı, E. (2018) "Teacher views on the curriculum of elementary school third grade science course", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 8 (1) pp. 59-82 Link DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi

Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

Link      BAŞAR, T., Yavaşlı, M. (2020) "Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 8 (2) pp. 270-291 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23663"> BAŞAR, T., Yavaşlı, M. (2020) "Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 8 (2) pp. 270-291 [TR Dizin] Link      BAŞAR, T., Yavaşlı, M. (2020) "Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 8 (2) pp. 270-291 [TR Dizin] Link     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

DOI      BAŞAR, T., DEMİRAL, Ü. (2020) "2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 261-292 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23664"> BAŞAR, T., DEMİRAL, Ü. (2020) "2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 261-292 [TR Dizin] DOI      BAŞAR, T., DEMİRAL, Ü. (2020) "2013, 2017 ve 2018 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 261-292 [TR Dizin] DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma

Link      Tekkol, İ.A., BAŞAR, T., Şen, Z., Turan, S. (2017) "Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1187-1202 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23665"> Tekkol, İ.A., BAŞAR, T., Şen, Z., Turan, S. (2017) "Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1187-1202 [TR Dizin] Link      Tekkol, İ.A., BAŞAR, T., Şen, Z., Turan, S. (2017) "Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1187-1202 [TR Dizin] Link     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Link DOI      BAŞAR, T., Aşkın, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 7 (2) pp. 355-371 [ESCI] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23666"> BAŞAR, T., Aşkın, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 7 (2) pp. 355-371 [ESCI] Link DOI      BAŞAR, T., Aşkın, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 7 (2) pp. 355-371 [ESCI] Link DOI     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi

The Role of Web 2.0 Tools in Teaching English as A Foreign Language

Şahin, L., BAŞAR, T. (2021) "The Role of Web 2.0 Tools in Teaching English as A Foreign Language", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021 Şahin, L., BAŞAR, T. (2021) "The Role of Web 2.0 Tools in Teaching English as A Foreign Language", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education

Pre-School Teachers' Perspectives on Distance Education

Elyıldırım, E., BAŞAR, T. (2021) "Pre-School Teachers' Perspectives on Distance Education", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021 Elyıldırım, E., BAŞAR, T. (2021) "Pre-School Teachers' Perspectives on Distance Education", 8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education , Trabzon, Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

BAŞAR, T. (2021) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Ekim 2021 BAŞAR, T. (2021) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Dijital Okuryazarlık ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması

BAŞAR, T. (2021) "Dijital Okuryazarlık ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2021 BAŞAR, T. (2021) "Dijital Okuryazarlık ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

2018 Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi

BAŞAR, T. (2021) "2018 Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021 BAŞAR, T. (2021) "2018 Teknoloji ve Tasarım Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress

Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum

Tekkol, İ.A., BAŞAR, T. (2021) "Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum", 8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning , Burdur, Türkiye, (Mart 2021 Tekkol, İ.A., BAŞAR, T. (2021) "Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum", 8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning , Burdur, Türkiye, (Mart 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning

An Investigation the Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels and Their Communication Skill Levels

  BAŞAR, T., Tekkol, İ.A. (2021) "An Investigation the Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels and Their Communication Skill Levels", 4th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021 " data-bs-content-id="YazarBilgi-23674"> BAŞAR, T., Tekkol, İ.A. (2021) "An Investigation the Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels and Their Communication Skill Levels", 4th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021  BAŞAR, T., Tekkol, İ.A. (2021) "An Investigation the Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels and Their Communication Skill Levels", 4th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021 
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices