Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2009, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektronik Bilgisayar Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 1992, 1996 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2009, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektronik Bilgisayar Eğitimi (Yl) (Tezsiz), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 1992, 1996 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 65, 2017 |
İngilizce, KPDS, 55, 2008 |
Kongre Düzenleme, 13. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Kırşehir, 02-05-2019, 04-05-2019 |
Kurs, STEMkar Robotlar, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Robotik Kodlama Laboratuvarı, Kırşehir, 15-12-2018, 15-03-2019 |
Kurs, Çizgi Film ve Animasyon, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar Laboratuvarı, Kırşehir, 15-12-2018, 15-03-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Materyal Geliştirme |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2004-2014, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2018-, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2016-2019, Bölüm Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Halil İbrahim Altun, Yüksek Lisans, Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Algoritmik Düşünme Becerilerini Geliştirmelerine Yönelik Bir Eylem Araştırması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Zehra Görkem, Yüksek Lisans, Öğretmen Adaylarının Metaverse Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi: Kırşehir İli Örneği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Selçuk Demirtaş, Yüksek Lisans, Ortaöğretim Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojileri Yeterlikleri: Kırşehir İli Örneği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Pınar Arslan, Yüksek Lisans, Vücudumuzdaki sistemler ünitesine ilişkin beceri temelli yeni nesilsoruların öğrenme sürecine etkisinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Gülhan Turgut, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin teknoloji entegrasyonu düzeylerinin belirlenmesi: Kırşehir ili örneği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2019-2020, Masaüstü Yayıncılık, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri - I, Lisans |
2019-2020, İşletim Sistemleri ve Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Eğitsel Bilgisayar Oyunu Tasarımı, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri - II, Lisans |
2019-2020, Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretimi, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Grafik ve Canlandırma, Lisans |
2018-2019, Masaüstü Yayıncılık, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri - I, Lisans |
2018-2019, İşletim Sistemleri ve Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Eğitsel Bilgisayar Oyunu Tasarımı, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Eğitimde Grafik ve Canlandırma, Lisans |
2017-2018, Masaüstü Yayıncılık, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Özel Öğretim Yöntemleri - I, Lisans |
2017-2018, İşletim Sistemleri ve Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Özel Öğretim Yöntemleri - II, Lisans |
2017-2018, Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretimi, Lisans |
2017-2018, Eğitimde Grafik ve Canlandırma, Lisans |
2016-2017, Masaüstü Yayıncılık, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Özel Öğretim Yöntemleri - I, Lisans |
2016-2017, İşletim Sistemleri ve Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Eğitsel Bilgisayar Oyunu Tasarımı, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Özel Öğretim Yöntemleri - II, Lisans |
2016-2017, Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçları ile Alana Özgü Etkinlik Becerilerinin Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2024-2025 |
ScratchJr ve Bilgisayarsız Kodlama Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Kodlama ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2024-2025 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2024-2025 |
Hadi Dijital Hikaye Tasarlayalım!” Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): , 2019-2021 |
STEMkar Robotlar Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2018-2019 |
Şehrin İzleri (Çizgi Animasyon) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2018-2019 |
2018-1-TR01-KA203-058832 EARLYCODE Developing Teaching Materials for Preschool Teaching Undergraduates on Computational Thinking and Introduction to Coding Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2018-2021 |
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik ve Pedagojik İnançlarının Teknoloji Kabulleri Üzerindeki Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
"Kod adı 2023" Projesinin 12-15 Yaş Aralığındaki Gençlerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 |
Digital Age Disease Nomophobia: High School Sample Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Öğretim elemanlarının ve öğrencilerin eğitsel amaçlı sosyal ağ kullanım durumlarının belirlenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİNİN (KEFAD) DONANIMSAL VE YAZILIMSAL ALTYAPISININ GELİŞTİRİLMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2019 |
Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç ve Teknoloji Entegrasyon Algı Düzeylerine Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Eğitsel Uygulamalara İlişkin Görüşleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2017 |
Purposes of Secondary School Students in using Social Network Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Proje tabanlı öğrenme kapsamında eğitim yazılımı geliştirilmesi ve uygulanması. Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME YETERLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2014-2016 |
DEĞERLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2012-2014 |
Kayıt Yok |
Görkem, Z., BAŞARMAK, U. (2024) "Öğretmen Adaylarının Metaverse Kavramına Yönelik Bilgi, Tutum ve Farkındalıklarının İncelenmesi: Kırşehir İli Örneği", Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2 (1) pp. 19-31 Link |
POLAT, D., BAŞARMAK, U., DEMİRAL, Ü. (2023) "Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Başlama Referansları, Tutum Bileşenleri ve Motivasyon Kaynakları", Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (2) pp. 29-54 Link |
POLAT, D., BAŞARMAK, U. (2023) "Robotik Kodlama Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Özellikleri", Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi, 6 (3) pp. 296-320 Link DOI |
Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U., Çam, E., Salar, H.C. (2022) "Investigation of Secondary School Students' Attitudes Towards Computational Thinking, Problem-Solving Skills and Research-Inquiry", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 6 (2) pp. 429-461 Link DOI |
Kartal, B., BAŞARMAK, U. (2022) "Preservice Computer Science Teachers’ Beliefs, Motivational Orientations, and Teaching Practices", Educational Studies (CEDS), 4 (2) pp. 1-24 [SSCI] Link DOI |
POLAT, D., Uluay, G., BAŞARMAK, U. (2021) "Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)", Sakarya University Journal of Education, 11 (1) pp. 195-217 [TR Dizin] Link |
BAŞARMAK, U., Uluay, G., POLAT, D. (2021) "Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 9 (2) pp. 1-14 Link DOI |
Gezgin, D.M., Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U., Dağlı, E.S. (2020) "Akıllı Telefon Kullanım Becerisi Bağlamında Okul Öncesi Öğretmenlerinin Nomofobi Eğilimlerinin İncelenmesi", Mediterranean Journal of Educational Research, 14 (32) pp. 1-16 [TR Dizin] DOI |
BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B., Şahin, Y.L. (2020) "The Effects of Perceived Internal and External Barriers to Technology Integration on Lifelong Learning Tendencies among Teacher Candidates", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (2) pp. 169-187 DOI |
Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U., Gültekin, G.S., Elmas, M. (2020) "The Views of The Quality Ambassadors on Quality Management in Higher Education and the Technological Barriers Encountered", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (1) pp. 316-351 [ESCI] Link DOI |
Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U. (2020) "External and Internal Barriers in Technology Integration: A Structural Regression Analysis", Journal of Information Technology Education: Research, 19 (0) pp. 17-40 [ESCI] Link DOI |
BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2020) "Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration", International Journal of Technology in Education and Science, 4 (1) pp. 53-71 Link |
Turgut, G., BAŞARMAK, U. (2019) "Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyonu Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 3 (2) pp. 51-66 Link |
Tay, B.A., BAŞARMAK, U. (2019) "The Effect of Cliffhangers Technique Designed with Band Caricatures on Talented Students in Social Studies Lesson and Their Completion State", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 4 (10) pp. 476-496 Link DOI |
BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (0) pp. 53-61 Link DOI |
BAŞARMAK, U. (2019) "The Effect Of Digital Teaching Material (Public Service Ad) Development Process On Preservice Teachers’Creative Thinking Skills", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 7 (4) pp. 126-144 Link DOI |
BAŞARMAK, U., YAKAR, H., GÜNEŞ, E., KUŞ, Z. (2019) "Analysis of Digital Citizenship Subject Contents of Secondary Education Curricula", Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 10 (1) pp. 26-51 [TR Dizin] Link DOI |
BAŞARMAK, U. (2018) "Purposes of Social Network Usage Among Secondary School Students", International Journal of Eurasia Social Sciences, 9 (31) pp. 747-766 [TR Dizin] Link |
KUŞ, Z., GÜNEŞ, E., BAŞARMAK, U., YAKAR, H. (2017) "Gençlere Yönelik Dijital Vatandaşlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Journal of Computer and Education Research, 5 (10) pp. 298-316 Link DOI |
BAŞARMAK, U., Ahmet, M. (2016) "The Effect of Online Learning Environment Based on Caricature Animation Used in Science and Technology Course on the Success and Attitude of the Student for Humor", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 15 (4) pp. 107-118 Link |
YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 565-579 [TR Dizin] Link |
OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Determination of Perception of Community of Inquiry", Educational Research and Reviews, 11 (12) pp. 1085-1092 Link DOI |
BAŞARMAK, U., Mahiroğlu, A. (2015) "Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Kullanılan Karikatür Animasyonuna İlişkin Öğrenci Görüşleri", International Journal of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 234-253 Link |
Durmuş, A., BAŞARMAK, U. (2014) "Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz yeterlik İnançları ve Problemli İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (3) pp. 49-67 [TR Dizin] Link |
ÇELİKKAYA, T., BAŞARMAK, U., Filoğlu, S., Şahin, B. (2013) "Reflection Levels of Values to Be Gained Explicitly in Secondary Schools on Textbooks", The Online Journal of New Horizons in Education, 3 (2) pp. 8-20 Link |
TÜRKYILMAZ, M., BAŞARMAK, U. (2011) "Ana Dil Öğretiminde Hiper Metin Kullanımının Okuduğunu Anlamaya Etkisi", SDÜ Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011 (23) pp. 197-212 [TR Dizin] Link |
BAŞARMAK, U., Gelibolu, M.F. (2010) "Öğretmen Adaylarının İnternet Konusundaki Bazı Kavramları Anlama Düzeyleri İle Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (3) pp. 249-262 [TR Dizin] Link |
BAŞARMAK, U., Güyer, T. (2009) "Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kaygı Düzeyleri", Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009 (3) pp. 227-239 Link |
Altun, H.İ., BAŞARMAK, U., Dilek, H. (2024) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Algoritmik Düşünme Becerilerini Geliştirmelerine Yönelik Bir Eylem Araştırması", 4th International Conference on Educational Technology and Online Learning , (pp. 232), Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2024) |
Altun, H.İ., BAŞARMAK, U. (2022) "Üniversite Öğrencilerinin Blok Tabanlı Robotik Kodlama Deneyimlerinin İncelenmesi Ve Gerçek Hayata Olan Etkisi", 2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2022) |
BAŞARMAK, U., Durmuş, A. (2019) "Öğretmen Adaylarının İnternet Öz-yeterlik Düzeyleri ile Problemli İnternet Kullanım Durumları Arasındaki İlişki", 8th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014) , (pp. 216-219), Edirne, Türkiye, (Aralık 2019) |
BAŞARMAK, U., Uluay, G., POLAT, D. (2019) "Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", 7th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2019) , (pp. 131-132), Antalya, Türkiye, (Kasım 2019) |
Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U. (2019) "5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ve Araştırma Sorgulamaya Yönelik Tutumlarının Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile incelenmesi", 2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019) , (pp. 46), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2019) |
Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U. (2019) "6. Sınıf Mülteci Öğrencilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile Bilgisayarca Düşünme ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi", 2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019) , (pp. 45), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2019) |
BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2019) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıladıkları Teknoloji Engellerinin Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri Çerçevesinde İncelenmesi", The International Virtual Symposium Of Innovations In Education And Social Sciences (IVSESS 2019) , Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
GÜNEŞ, E., BAŞ, M., BAŞARMAK, U. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Deneyimleri Bağlamında İncelenmesi", 1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS 2018) , (pp. 195-196), Antalya, Türkiye, (Kasım 2018) |
BAŞARMAK, U., GÜNEŞ, E. (2018) "Türkiyedeki Üniversite Web Sitelerinin Farklı Boyutlara Göre Değerlendirilmesi", 1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS 2018) , (pp. 193-194), Antalya, Türkiye, (Kasım 2018) |
BAŞARMAK, U. (2018) "”Kod adı 2023” Projesinin 12-15 Yaş Aralığındaki Gençlerin Yaratıcı DüşünmeBecerilerine Etkisi", IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (TURKCESS 2018) , (pp. 177), Bakü, Azerbaycan, (Haziran 2018) |
KUŞ, Z., GÜNEŞ, E., YAKAR, H., BAŞARMAK, U. (2018) "Geleneksel Vatandaşlıktan Dijital Vatandaşlığa: Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Vatandaşlık Algıları", 12th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018) , (pp. 326), İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018) |
BAŞARMAK, U., YAKAR, H., GÜNEŞ, E., KUŞ, Z. (2018) "Ortaöğretim Programlarının Dijital Vatandaşlık Konu İçeriklerinin Analizi", 12th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018) , (pp. 327), İzmir, Türkiye, (Mayıs 2018) |
BAŞARMAK, U., GÜNEŞ, E. (2017) "Digital Age Disease Nomophobia: High School Sample", 8th International Conference on New Horizons in Education Conference (INTE 2017) , (pp. 1031), Berlin, Almanya, (Kasım 2017) |
BAŞARMAK, U. (2017) "Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulama Deneyimleri İle Gerçek Sınıf Ortamındaki Deneyimlerinin Karşılaştırılması", International Conference On Awareness , Krakow, Polonya, (Kasım 2017) |
BAŞARMAK, U. (2017) "Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç ve Teknoloji Entegrasyon Algı Düzeylerine Etkisi", 5th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2017) , (pp. 469), İzmir, Türkiye, (Ekim 2017) |
BAŞARMAK, U., YAĞCI, M. (2017) "Teacher Candidates’ Use of Instructional Technology and MaterialDevelopment Self Efficacy Processing Scale: A Study Of DevelopingScale", 8th World Conference on Educational Sciences (WCES 2016) , (pp. 584-591), Madrid, İspanya, (Haziran 2017) |
BAŞARMAK, U. (2017) "Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Eğitsel Uygulamalara İlişkin Görüşleri", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017) , (pp. 484), Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
KUŞ, Z., GÜNEŞ, E., BAŞARMAK, U., YAKAR, H. (2017) "Gençlere Yönelik Dijital Vatandaşlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017) , (pp. 216-217), Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
GÜNEŞ, E., BAŞARMAK, U., İslim, Ö.F. (2017) "Uzaktan Eğitimde İçerik Geliştirme: Bir Örnek Uygulama ve Değerlendirme Çalışması", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017) , (pp. 479-480), Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
GÜNEŞ, E., BAŞARMAK, U., YAĞCI, M. (2016) "A Case Study Of Project Based Learning For Teaching Educational Software Development", 7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016) , (pp. 241), Viyana, Avusturya, (Aralık 2016) |
BAŞARMAK, U. (2016) "Purposes of Secondary School Students In Using Social Network", 7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016) , (pp. 243), Viyana, Avusturya, (Aralık 2016) |
YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "The Relationship between Thinking Styles and Attitudes of Preservice Teachers from Department of Computers Education and Instructional Technologies (CEIT) Toward Information and Communication Technologies", II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2015) , (pp. 67), Amasya, Türkiye, (Kasım 2016) |
Alkan, A., BAŞARMAK, U. (2016) "Investigation of Computer Game Addiction of the Outgoing Student Science and Art Center (Samsun-Kırşehir Example)", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2016) , (pp. 14), Samsun, Türkiye, (Eylül 2016) |
BAŞARMAK, U., SIRAKAYA, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 1017-1024), Rize, Türkiye, (Ağustos 2016) |
YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 41), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
SIRAKAYA, M., BAŞARMAK, U., BALTACI, Ö. (2014) "Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables", 5th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014) , (pp. 3094-3101), Paris, Fransa, (Aralık 2014) |
Durmuş, A., BAŞARMAK, U. (2014) "Öğretmen Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanım Öz-yeterlik İnançları ve Problemli İnternet Kullanım Durumlarının İncelenmesi", International Conference on New Trends in Educational Technology (INTET’ 2014) , (pp. 29), Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Nisan 2014) |
ÇELİKKAYA, T., BAŞARMAK, U., Filoğlu, S., Şahin, B. (2014) "Teacher Parent s in the Efficiency of the Value Education", 5th World Conference on Educational Sciences (WCES 2013) , (pp. 1106-1113), Roma, İtalya, (Şubat 2014) |
ÇELİKKAYA, T., BAŞARMAK, U., Filoğlu, S., Şahin, B. (2012) "Ortaokulda Doğrudan Kazandırılacak Değerlerin Sosyal Bilgiler Kitaplarına Yansıma Düzeyleri", 3rd International Science And Technology Conference (ISTEC 2012) , (pp. 908-917), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, (Aralık 2012) |
BAŞARMAK, U. (2012) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Yazılımlarını Değerlendirme Kriterleri", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliğ Eğitimi Sempozyumu (USOS 2012) , (pp. 179-180), Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
BAŞARMAK, U., Yıldırım, S., Alkan, A. (2011) "Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavına Yönelik Görüşleri", 11th International Educational Technology Conference (IETC 2011) , (pp. 1870-1874), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2011) |
BAŞARMAK, U., Gelibolu, M.F., Bayır, E.A. (2010) "Inspection of Preservice Teachers’ Misconception about Internet Related Concepts", 13th International Conference “ICT In The Education Of The Balkan Countries , (pp. 319-323), Varna, Bulgaristan, (Haziran 2010) |
Yiğit, R.D., BAŞARMAK, U., Oran, Ş.K. (2010) "Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının, Bilgisayar Yaşantıları Açısından Değerlendirilmesi", 3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009) , (pp. 153-156), Trabzon, Türkiye, (Mart 2010) |
Kayıt Yok |
BAŞARMAK, U. (2024) "Öğretimde Yapay Zekadan Yararlanmak", Kitap: İŞTE ARANAN UZMAN ÖĞRETMEN Beceriler, Roller ve Sorumluluklar, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 345 / 364, ISBN: 978-625-371-750-6 |
BAŞARMAK, U. (2023) "Zenginleştirilmiş İdeal Dijital Öğrenme Ortamları", Kitap: Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Ankara/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 255 / 272, ISBN: 978-625-6489-40-0 |
Salar, H.C., BAŞARMAK, U., Sezgin, M.E. (2023) "Educational Integration of the Metaverse Environment in the Context of Web 3.0 Technologies: A Critical Overview of Planning, Implementation, and Evaluation", Kitap: Shaping the Future of Online Learning: Education in the Metaverse, Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 154 / 173, ISBN: 2326-8905 |
BAŞARMAK, U. (2021) "Dijital Çağda Öğrenme Fırsatları", Kitap: Dijital Çağda Öğretme ve Öğrenme, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 155 / 168, ISBN: 978-625-7582-24-7 |
BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2020) "Açık ve Uzaktan Eğitimde Öğretim Materyali Geliştirme", Kitap: Açık ve Uzaktan Öğrenme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 157 / 178, ISBN: 978-625-7052-90-0 |
Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U. (2020) "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Tasarımı", Kitap: Çevrimiçi Öğrenme: Farklı Bakış Açıları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 195 / 222, ISBN: 9786257052245 |
BAŞARMAK, U., YAĞCI, M. (2019) "Bilgisayar Donanım", Kitap: Eğitimde Bilişim Teknolojileri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 24, ISBN: 978-605-318-384-6 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Human Sciences, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (U-EFAD), 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (U-EFAD), 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kuramsal Eğitim Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Nazire Burçin Hamutoğlu
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 12 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 10 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 7 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 3 |
Gülşah Uluay
Ordu Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 3 |
Alpaslan Durmuş
Ostim Teknik Üniversitesi
|
2014 - 2019 | 3 |
Bilge Şahin
-
|
2012 - 2014 | 3 |
Simge Filoğlu
-
|
2012 - 2014 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 2 |
Mehmet Fikret Gelibolu
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
|
2010 | 2 |
Hurşit Cem Salar
Pamukkale Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Ayşe Alkan
-
|
2011 - 2016 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ömer Faruk İslim
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Raziye Demiralay Yiğit
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Muzaffer Elmas
Sakarya Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Serkan Yıldırım
Atatürk Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Halil İbrahim Altun
-
|
2022 | 1 |
Emre Çam
-
|
2022 | 1 |
Şirin Karadeniz Oran
Bahçeşehir Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Büşra Kartal
-
|
2022 | 1 |
Hasan Dilek
-
|
2024 | 1 |
Deniz Mertkan Gezgin
Trakya Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Esma Aybike Bayır
Gazi Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Gözde Sezen Gültekin
Sakarya Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Yusuf Levent Şahin
Anadolu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Mehmet Emre Sezgin
-
|
2023 | 1 |
Tolga Güyer
Gazi Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Ahmet Mahiroğlu
-
|
2015 | 1 |
Betül Akyürek Tay
-
|
2019 | 1 |
Ecem Seray Dağlı
-
|
2020 | 1 |
Gülhan Turgut
-
|
2019 | 1 |
Halil İbrahim Altun
-
|
2024 | 1 |
Mahiroğlu Ahmet
-
|
2016 | 1 |
Zehra Görkem
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 661 |
Anahtar Kelimeler | Materyal Geliştirme, Eğitim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 95 | 50 | 40 | 145 | 170 | 75 | 75 | 110 | 60 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 457 . | 411 . | 497 . | 506 . | 396 . | 362 . | 553 . | 550 . | 500 . | 357 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 253 . | 303 . | 306 . | 194 . | 179 . | 316 . | 298 . | 277 . | 189 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 102 . | 59 . | 90 . | 89 . | 40 . | 40 . | 74 . | 78 . | 66 . | 46 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 27 . | 15 . | 27 . | 27 . | 7 . | 10 . | 17 . | 23 . | 17 . | 11 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 61 . | 32 . | 49 . | 57 . | 15 . | 19 . | 38 . | 45 . | 31 . | 21 . |
Toplam Yayın | 1 | 9 | 8 | 6 | 10 | 7 | 3 | 3 | 4 | 3 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 1 | 1 | 5 | 5 | 2 | 2 | 2 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 6 | 7 | 5 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 6 | 7 | 5 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |