Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2003 |
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1997, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2003 |
Lisans, Türkiye, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1997, 2001 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 71, Güz, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2021-2021, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2016-2021, Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2013-2017, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2006-2009, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye |
2002-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2016-2019, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Cahide Karakaş Tan, Yüksek Lisans, İlkokul düzeyi çevre tutum ölçeği geliştirme ve uygulama çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
İbrahim Alptekin, Yüksek Lisans, Bilimsel hikâyelerle desteklenen fen öğretiminin ilkokul öğrencilerinin akademik başarılarına etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hatice Ceren Oğuz, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi düzeyleri ve uzaktan eğitim sürecinde fen bilimleri dersi bağlamında görüşlerinin belirlenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Rabia Seyfi, Yüksek Lisans, Kırsal kesimde görev yapan sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri dersi öğretim sürecinde karşılaştıkları sorunlar, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Sevda Nur Açıkgöz, Yüksek Lisans, Fen bilimleri dersi odaklı öğrenci sorumluluk ölçeğinin geliştirilmesi ve ilkokul öğrencilerinin sorumluluk düzeylerinin belirlenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Erdal Demirtaş, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri dersi öğretim sürecinde karşılaştıkları sorunlar, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Bayram Irmak, Yüksek Lisans, Fen bilimleri derslerine yönelik kalıplaşmış düşünce ölçeği geliştirme ve uygulama çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Yasemin Büyükşahin, Yüksek Lisans, Kırsal ve kentsel bölgelerde yaşayan ilkokul öğrencilerinin günlük bilim kavramlarına ilişkin farkındalık düzeylerinin karşılaştırılması, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Serdar Sağlam, Yüksek Lisans, İlköğretim 4 ve 5. sınıf öğrencilerine göre çevre sorunlarının betimlenmesi ve öğrencilerin çevre konularına ilişkin tutumları, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Çevre Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2014-2015, Çevre Eğitimi, Lisans |
2014-2015, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi I, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2013-2014, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2013-2014, Çevre Eğitimi, Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2013-2014, Fen Eğitimi (Okul Öncesi Öğretmenliği A.B.D.), Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi I, Lisans |
2012-2013, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2012-2013, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2012-2013, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2012-2013, Çevre Eğitimi, Lisans |
2012-2013, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2012-2013, Çevre Bilinci (Fen Bilgisi Öğret. A.B.D.), Lisans |
2012-2013, Fen Bilgisi Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2012-2013, Kavram Öğretimi, Yüksek Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi I, Lisans |
2011-2012, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2011-2012, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2011-2012, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2011-2012, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2011-2012, Çevre Eğitimi, Lisans |
2011-2012, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2010-2011, Okul Deneyimi I, Lisans |
2010-2011, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2010-2011, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2010-2011, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2010-2011, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2010-2011, Çevre Eğitimi, Lisans |
2010-2011, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2009-2010, Okul Deneyimi I, Lisans |
2009-2010, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2009-2010, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2009-2010, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2009-2010, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2009-2010, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2008-2009, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2008-2009, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2008-2009, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2007-2008, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2006-2007, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2005-2006, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Açıkgöz, S.N., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2024) "Science lesson-focused responsibility levels of primary school pupils", Journal of Turkish Science Education, 21 (0) Link DOI |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2024) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (1) [TR Dizin] Link DOI |
Tan, C.K., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2024) "Development of an Environmental Attitude Scale for Primary School Students*", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), (0) Link |
Tan, C.K., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2024) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (1) pp. 480-508 Link DOI |
Tan, C.K., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2024) "Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre ve Geri Dönüşüm Farkındalığı Üzerine Bir Eylem Araştırması", International Journal of Social Sciences, 8 (33) pp. 57-81 Link DOI |
Alptekin, İ., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2022) "BİLİMSEL HİKÂYELERLE DESTEKLENEN FEN ÖĞRETİMİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 1040-1060 [TR Dizin] DOI |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Irmak, B. (2021) "Stereotyped Thoughts of Teacher Candidates Towards Science Courses: Sample of Turkey", International Technology and Education Journal, 5 (2) pp. 1-12 Link |
Irmak, B., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2021) "Study of Developing Stereotyped Thoughts Scale Toward Science Courses", International Journal of Modern Education Studies, 5 (2) pp. 445-467 Link DOI |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Alptekin, İ. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel İlkyardım Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,, 22 (1) pp. 299-231 [TR Dizin] Link DOI |
Açıkgöz, S.N., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2021) "The Science Course-Focused Responsibility Scale Towards Primary School Students’: Study of the", Education Quarterly Reviews, 4 (0) pp. 637-650 DOI |
KULA, S.S., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2021) "University-school cooperation: Perspectives of pre-service teachers, practice teachers and faculty members", Asian Journal of University Education, 17 (0) pp. 47-62 DOI |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Açıkgöz, S.N. (2019) "2018 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Sorumluluk Kazanımlarına Yer Vermesi Bakımından İncelenmesi", Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, (0) [ESCI] |
KULA, S.S., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin İnterneti Eğitim Amaçlı Kullanma Durumları (Internet Usage of Classroom Teachers for Educational Purposes)", Yüzüncü Yıl Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 620-647 [TR Dizin] Link DOI |
Açıkgöz, S.N., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2019) "Examination of the Science Course Curriculum of the Year 2018 in Terms of Including Lesson Outcomes Regarding Responsibility", JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI, 7 (1) p. 419 [ESCI] DOI |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Irmak, B. (2018) "Fen Eğitiminde Teknoloji Kullanımı Üzerine Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 2473-2496 [TR Dizin] DOI |
Kılınç, A., Özlem, A., Dilber, P., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., Büşra, İ., GÖRGÜLÜ, Ö. (2014) "Preservice Science Teacher s Belief Systems About Teaching a Socioscientific Issue", Journal of Turkish Science Education, 11 (3) pp. 79-102 |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Dilber, P. (2014) "Öğretmen Adaylarının Karar Verme Süreçlerinde Fen Bilgilerini Kullanma Becerilerinin İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (0) pp. 171-204 |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Kaya, S., Uzun, A. (2014) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretimde İnternet Kullanımına İlişkin Görüşleri Kırşehir İli Örneği", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 263-280 |
Büyükşahin, Y., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2014) "Kırsal Ve Kentsel Bölgelerde Yaşayan İlkokul Öğrencilerinin Günlük Hayatta Karşılaştıkları Biyolojik Kavramlara İlişkin Farkındalık Düzeylerinin Karşılaştırılması", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 5 (14) pp. 148-166 |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2013) "Akademik Personelin Sürdürülebilir Çevre Eğitimine Yönelik Davranış Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 4 (13) pp. 67-82 |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2013) "Investigation on the inclusion of socio scientific acquisitions in curriculum of science and technology lesson", Educational Research and Reviews, 8 (24) pp. 2295-2302 DOI |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2013) "Success And Faılure In Scıence Educatıon A Focus Group Study On Turkish Students", Journal of Baltic Science Education, 12 (6) pp. 716-729 [SSCI] |
Özlem, A., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2013) "The Impact of Field Trips on Attitudes and Behaviours Related to Sustainable Environmental Education", World Applied Sciences Journal, 23 (8) pp. 1100-1105 DOI |
Kılınç, A., Tezcan, K., Eroğlu, B., Ümit, D., Afacan, Ö., Dilber, P., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GÖRGÜLÜ, Ö. (2013) "Preservice science teachers efficacy about a socioscientific issue Research in Science Education", Research in Science Education, 43 (0) pp. 2455-2475 [SSCI] |
Sağlam, S., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2013) "İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum ve Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science Studies., 6 (4) pp. 283-303 |
Özlem, A., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "Development Of Attitude Scale İn The Context Of Sustainable Environmental Education", . Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 4 (4) pp. 2479-2488 [SSCI] |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Özlem, A. (2012) "A Study On Developıng A Behavıour Scale Towards Sustainable Envıronmental Education", Journal of Baltic Science Education, 11 (3) pp. 224-235 [SSCI] |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Ve Teknoloji Dersine İlişkin Metaforik Tanımlamaları", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 11 (4) pp. 53-63 |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yağbasan, R. (2008) "Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarında Kullanılan Analojilerin ve Analojilere İlişkin Problemlerin Betimlenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (16) pp. 105-122 [TR Dizin] |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2008) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrenilmesi Gereken En Önemli Konunun Ne Olduğuna İlişkin Düşünceleri", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 113-121 [TR Dizin] |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Numanoğlu, N.S. (2023) "KAVRAM KARİKATÜRÜ DESTEKLİ TGA TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ", CUMHURIYET 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , Afyonkarahisar, Türkiye, (Eylül 2023) |
Tan, C.K., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2023) "İlkokul Düzeyi Çevre Eğitimi Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", 10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Haziran 2023) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., KULA, S.S. (2018) "Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Fakülteleri Ile Okulların İş Birliğine İlişkin Beklentileri (Expectations of Primary School Teachers Regarding the Cooperation Between Faculties of Education and Schools)", Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi (ILTER) , (pp. 608), Amasya, Türkiye, (Eylül 2018) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Açıkgöz, S.N. (2018) "2018 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Sosyal Sorumluluk Kazanımlarına Yer Vermesi Bakımından İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2018), , (Mayıs 2018) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GENÇTANIRIM-KURT, D., ÇİL, O., BAŞ, M. (2018) "Determination the needs of teachers, parents and students in science education", 10th World Conference on Educational Sciences (WCES 2018) , Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mart 2018) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GENÇTANIRIM-KURT, D., ÇİL, O., BAŞ, M. (2017) "Etkili fen öğretimi için fen bilimleri öğretmenlerinin ihtiyaçlarının belirlenmesi", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , (Aralık 2017) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., GENÇTANIRIM-KURT, D., ÇİL, O., BAŞ, M. (2017) "Fen eğitimine ilişkin öğrenci ihtiyaçları", II. Internatıonal Academıc Research Congress (INES) , Antalya, (Aralık 2017) |
KULA, S.S., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin İnternet Kullanım Durumlarının İncelenmesi", 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 80), Kahramanmaraş, Türkiye, (Ekim 2017) |
Seçen, B., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2017) "Öğretmenlerin Sürdürülebilir Çevre Eğitimine İlişkin Tutum Düzeylerinin Belirlenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences , (Ağustos 2017) |
Irmak, B., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2017) "Türk ve Suriyeli Öğretmenlerin Sürdürülebilir Çevre Eğitimine İlişkin Davranış Düzeylerinin Belirlenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences , (Temmuz 2017) |
DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Kılınç, A., Sönmez, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongres , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
POLAT, D., Kılınç, A., GÖRGÜLÜ, Ö., AFACAN, Ö., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2012) "Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel Konulara Ve Bu Konuların Öğretimine Nasıl Yaklaşıyor Pratikler Faydalar Sorunlar Ve Öneriler Üzerine Nitel Bir Çalışma", X. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Temmuz 2012) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Sarıkaya, M. (2004) "Eğitim Sisteminde Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgıları İlköğretim Üniversite Düzeyinde Karşılaştırma", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2004) |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2004) "Öğrencilerin Kuvvet Konusunda Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri İlköğretim Üniversite Düzeyinde Karşılaştırma", VII. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2004) |
Kayıt Yok |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Eryaşar, A.S. (2022) "Madde ve Isı", Kitap: 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi El Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 251 / 262, ISBN: 978-625-8325-23-2 |
Eryaşar, A.S., DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2022) "Saf Madde ve Karışımlar", Kitap: 7. VE 8. SINIF FEN BİLİMLERİ KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİ/ ÖĞRETMEN KİTABI, Ankara/Türkiye : Pegem Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 65 / 75, ISBN: 978-625-6357-55-6 |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yağbasan, R. (2017) "Fen Eğitiminde Analoji", Kitap: Fen Bilimleri Öğretimi (Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri), : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-241-066-0 |
DEMİRCİ-GÜLER, M.P. (2016) "Çevre Sorunlarına Yeni Yaklaşımlar ve ÇED Raporları", Kitap: Çevre Eğitimi, Türkiye : Lisans Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Fen Bilimleri Öğretimi (Yaklaşımlar ve Kazanımlar Doğrultusunda Uygulama Örnekleri), 2017, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Turkish Science Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Türk Fen Eğitimi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
Üye, TEMA, 2012- |
Üye, AERA, 2012- |
(2014) "Yayın Teşvik" TÜBİTAK |
(2013) "Yayın Teşvik" TÜBİTAK |
(2012) "Yayın Teşvik" TÜBİTAK |
(2001) "Anabilim Dalı lisans mezuniyet üçüncülüğü" İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
Afacan Özlem
-
|
2012 - 2014 | 4 |
Bayram Irmak
-
|
2017 - 2021 | 4 |
Cahide Karakaş Tan
-
|
2023 - 2024 | 4 |
Sevda Nur Açıkgöz
-
|
2019 - 2024 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 3 |
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 3 |
Polat Dilber
-
|
2013 - 2014 | 3 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Arzu Sönmez Eryaşar
Iğdır Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Rahmi Yağbasan
Başkent Üniversitesi
|
2008 - 2017 | 2 |
Ahmet Kılınç
-
|
2013 - 2014 | 2 |
Arzu Sönmez
-
|
2014 | 2 |
İbrahim Alptekin
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Sinan Kaya
Mevlana Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Mustafa Sarıkaya
Gazi Üniversitesi
|
2004 | 1 |
Sevda Nur Açıkgöz
-
|
2018 | 1 |
Yasemin Büyükşahin
Bartın Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Adem Uzun
-
|
2014 | 1 |
Bayza Seçen
-
|
2017 | 1 |
Demiral Ümit
-
|
2013 | 1 |
İşeri Büşra
-
|
2014 | 1 |
Kartal Tezcan
-
|
2013 | 1 |
Nehir Sıla Numanoğlu
-
|
2023 | 1 |
Özlem Afacan
-
|
2013 | 1 |
Serdar Sağlam
-
|
2013 | 1 |
Tezcan Kartal
-
|
2014 | 1 |
Ümit Demiral
-
|
2014 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 449 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 40 | 65 | 27 | 30 | 0 | 75 | 95 | 10 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 466 . | 482 . | 519 . | 511 . | - | 553 . | 530 . | 600 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 308 . | 289 . | 319 . | 301 . | - | 316 . | 279 . | 371 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 101 . | 67 . | 103 . | 80 . | - | 82 . | 69 . | 120 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 85 . | 60 . | 86 . | 71 . | - | 62 . | 55 . | 99 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 6 | 4 | 2 | 0 | 5 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |