Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Pr. (Açıköğretim), 2018, 2022 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Pr. (Açıköğretim), 2018, 2022 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), 2011, 2014 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
Okan KUZU, Doktora, Schrödinger operatörüne karşılık gelen Marcinkiewicz integral operatörünün Morrey uzaylarında sınırlılığı, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2014 |
Okan KUZU, Yüksek Lisans, Bir Sturm-Liouville tipindeki problemin çözüm fonksiyonlarının asimptotiği ve green fonksiyonu, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2011 |
İngilizce, YÖKDİL, 78, 17 Mart 20, 2018 |
İngilizce, ÜDS, 71, Güz, 2010 |
Konuşmalarım, Matematik Seferberliği Kapsamında Konuşmacı, Kırşehir Cacabey Ortaokulu, 04-01-2023, 04-01-2023 |
Konuşmalarım, Matematik Seferberliği Kapsamında Konuşmacı, Kırşehir Koleji, 15-12-2023, 15-12-2023 |
Konuşmalarım, Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Kapsamında Konuşmacı, Kırşehir Fen Lisesi, 29-12-2023, 29-12-2023 |
Konuşmalarım, Pi Günü Etkinliği Kapsamında Konuşmacı, Kırşehir Yusuf Demir Bilim ve Sanat Merkezi, 14-03-2020, 14-03-2020 |
Konuşmalarım, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar Kapsamında Eğitim Verme, Kırşehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 24-06-2019, 28-06-2019 |
Çalıştay, 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı Kapsamında Fakülte Temsilcisi Olarak Katılımcı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür Merkezi, 10-01-2019, 11-01-2019 |
Kongre Düzenleme, 1. Ulusal Eğitim Araştırmaları Öğrenci Kongresi Düzenleme Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 23-11-2018, 24-11-2018 |
Kurs, Doktora Sonrası Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitiminden Özel Öğrencilik Kapsam, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi, 13-02-2017, 18-05-2017 |
Kurs, Doktora Sonrası Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitiminden Özel Öğrencilik Kapsam, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi, 03-10-2016, 06-01-2017 |
Kurs, Doktora Sonrası Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitiminden Özel Öğrencilik Kapsamında, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi, 15-02-2016, 15-05-2016 |
Çalışma, Erasmus Programı Kapsamında Eğitim Alma, Catania Üniversitesi (Universita degli Studi di Catania), İtalya, 22-01-2013, 28-04-2013 |
Kurs, Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) Kapsamında Yurtiçi Yabancı Dil Eğitimi Alma, Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Yabancı Diller Yüksekokulu, 01-11-2010, 13-05-2011 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
2015-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2025-, Dekan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2024-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-2026, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Komisyon Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Bologna Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Buse Nur Ergül Ersöz, Yüksek Lisans, Matematiksel Problemlerin Çözümünde Yapay Zekâ Sohbet Robotlarının Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
Çağatay Fatih Soykan, Yüksek Lisans, İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersi 2024 Yılı Öğretim Programının CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
Bilge Baran, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin kesirlerde temsiller arası dönüşüm yapabilme yeterlik düzeylerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Simge İlanbey, Yüksek Lisans, YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ODAKLI EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Pakize Çetin, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının geometrik cisimlere yönelik yazılı anlatım becerilerinin incelenmesi: Öğrenci günlükleri, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep İğdeli, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme bağlamında matematiksel düşünme becerilerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ahmet Şahin, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin kitap okuma alışkanlkları ile matematik okuryazarlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Gülen Dağıstan Yalçınkaya, Doktora, Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel düşünme bağlamında yabancı dilde okuduğunu anlama becerisi üzerine deneysel bir araştırma, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hanife Taşdelen, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının uzamsal yeteneğe yönelik öz yeterlik algıları ile görselleştirme performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi: Bir ölçek geliştirme ve uygulama çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Esin Şimşek Altıparmak, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının üçgenler konusuna yönelik kavram imajları ve kavram yanılgıları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Kübra Aytekin Uskun, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin dört işlem problemlerinde gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının problem çözme ve problem kurma başarılarına etkisinin araştırılması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Ülkü Bostancı, Yüksek Lisans, Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ile geometrik akıl yürütme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Zeynep Karaca, Yüksek Lisans, Matematik öğretiminde kavram karikatürlerinin öğrenci başarısına etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ, Lisans |
2020-2021, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2020-2021, ANALİZ-3, Lisans |
2020-2021, ANALİZ-III, Lisans |
2020-2021, ANALİZ-1, Lisans |
2020-2021, ANALİZ-I, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE NİCEL VERİ ANALİZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME, Yüksek Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-2, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-II, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİ VE TOPLUMA YANSIMASI, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-3, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-III, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-1, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-I, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-2, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-II, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-III, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-1, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-I, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, ANALİZ-II, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ANALİZ-III, Lisans |
2017-2018, ANALİZ-I, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, ANALİZ-II, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
2016-2017, ANALİZ-III, Lisans |
2016-2017, ANALİZ-I, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK-II, Lisans |
2015-2016, ANALİZ-II, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, EĞİTSEL OYUNLARLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK TARİHİ, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
2015-2016, ANALİZ-III, Lisans |
2015-2016, ANALİZ-I, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, ANALİZ-II, Lisans |
Kayıt Yok |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Araştırmacı , 2023-2024 ![]() |
Temel Eğitimde Eğlenceli Matematik Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2023-2023 ![]() |
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Tasarım Temelli Doğal Afet Eğitimi Uygulamaları-II TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 ![]() |
Matematik Dersi Öğretim Programlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020 ![]() |
Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin incelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 ![]() |
Ulusal ve uluslararası geniş ölçekli sınavların çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 ![]() |
Etkinlik davranış kalıbına göre öğretmen adaylarının değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 ![]() |
ÜSTÜN YETENEKLİ VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN ÖĞRENCİ VELİLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİNİN İNCELENMESİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 ![]() |
Öğretmen adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2018 ![]() |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının istatistiksel düşünme becerileri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 ![]() |
Öğretmen adaylarının organizasyon huy kalıbına göre değerlendirilmesi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 ![]() |
MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLAR İLE MATEMATİK KAVRAMINA İLİŞKİN SAHİP OLUNAN METAFORLAR ARASINDAKİ İLİŞKİ Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
Üstün Zekâlı Yetenekli Çocuklarla Oynanan Çeşitli Zekâ Oyunlarının Analitik Düşünme ve Karar Verme Becerilerine Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2017 ![]() |
Schrödinger operatörüne karşılık gelen integral operatörlerinin vanishing Morrey tipli uzaylarda sınırlılığı Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2014-2016 ![]() |
SCHRÖDİNGER OPERATÖRÜNE KARŞILIK GELEN KESİRLİ MAKSİMAL OPERATÖRÜN MORREY UZAYLARINDA SINIRLILIĞI Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2015 ![]() |
SCHRÖDİNGER OPERATÖRÜNE KARŞILIK GELEN İNTEGRAL OPERATÖRLERİNİN MORREY UZAYINDA SINIRLILIĞI Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2016 ![]() |
Kayıt Yok |
KUZU, O., Toptaş, V., Göçer, V. (2025) "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Perspektifinde 2018 ve 2024 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 26 (0) pp. 114-140 [TR Dizin] Link DOI ![]() |
KUZU, O., Göçer, V., Akçay, A.O. (2024) "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Kapsamında İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı’nın İncelenmesi", RumeliDE Journal of Language and Literature Studies, 2024 (41) pp. 640-667 Link DOI ![]() |
GÜLBAHAR, B., KUZU, O., Sıvacı, S.Y. (2023) "The Relationship Between The Attitudes of Teaching Profession, Life Satisfaction, Possible Selves and The Emotional States of Pre-Service Teachers", International Journal on Lifelong Education and Leadership, 9 (2) pp. 18-33 DOI ![]() |
KILIÇ-BULUT, A.S., KUZU, O. (2023) "Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense", International Journal of Progressive Education, 19 (5) pp. 172-185 DOI ![]() |
KUZU, O., Çiçek, Y., İğdeli, Z. (2023) "A Comparison of the Mathematics Curriculums in Turkey and Germany in the Context of Algebra Learning Domain", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5 (1) pp. 51-69 Link DOI ![]() |
KUZU, Y., KUZU, O. (2022) "A Bibliometric Analysis of Studies on Educational Games", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (3) pp. 724-740 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
KUZU, O., ÇİL, O. (2022) "Examination of Preservice Teachers’ Skills in Classifying Learning Objectives and Problem Posing Involving Fractions", Kastamonu Education Journal, 30 (1) pp. 141-160 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
KUZU, O. (2021) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının İntegral Konusundaki Yeterliklerinin Tanısal Değerlendirilmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 1402-1418 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
Uskun, K.A., ÇİL, O., KUZU, O. (2021) "The Effect of Realistic Mathematics Education on Fourth Graders' 2019 Problem Posing/Problemsolving Skills and Academic Achievement", JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI, 0 (28) pp. 22-50 [ESCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
Çiçek, Y., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2021) "Türkiye ve Almanya Matematik Dersi Öğretim Programlarının Geometri Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 225-260 Link DOI ![]() |
Uskun, K.A., KUZU, O., ÇİL, O. (2020) "İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gerçekçi matematik eğitimi çerçevesinde dört işleme yönelik başarı düzeylerinin incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 1561-1606 Link DOI ![]() ![]() |
KUZU, O. (2020) "Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Sınav Performanslarının Değerlendirilmesine Yansıması", Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, 10 (2) pp. 239-271 DOI ![]() |
KUZU, O. (2020) "Preservice mathematics teachers' competencies in the process of transformation between representations for the concept of limit: A qualitative study", PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, 10 (4) pp. 1037-1065 DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
KUZU, O. (2020) "Preservice mathematics teachers' representation transformation competence levels in the process of solving limit problems", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 306-315 Link DOI ![]() |
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., Hayriye, T. (2020) "Öğretmen adaylarının kişilik özelliklerinin dürtü davranış kalıbı açısından değerlendirilmesi", Turkish Journal of Educational Studies, 7 (3) pp. 96-117 Link ![]() |
Karaca, Z., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2020) "Çokgenler konusunun öğretiminde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi", Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5 (1) pp. 110-125 Link ![]() |
Arıcan, M., KUZU, O. (2020) "Diagnosing Preservice Teachers' Understanding of Statistics and Probability: Developing a Test for Cognitive Assessment", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 18 (4) pp. 771-790 [SSCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
KUZU, O., Arıcan, M. (2020) "Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers' Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables", JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, 11 (1) pp. 13-26 [ESCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
Bostancı, Ü.Y., KUZU, O., Sıvacı, S.Y. (2020) "Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ve geometrik akıl yürütme becerilerinin incelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (54) pp. 282-310 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Baş, Ö., KUZU, O., Gök, B. (2020) "The effects of mind games on higher level thinking skills in gifted students", JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, 0 (17) pp. 1-13 [ESCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
KUZU, O., ÇİL, O., ŞİMŞEK, A.S. (2019) "2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 129-147 [TR Dizin] DOI ![]() |
ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2019) "2018 Ortaöğretim Matematik Programının Revize Bloom Taksonomisine ve Programın Ögelerine Göre İncelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 1402-1418 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
KUZU, Y., KUZU, O., Gelbal, S. (2019) "TEOG ve LGS sistemlerinin öğrenci, öğretmen, veli ve öğretmen velilerin görüşleri açısından incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (1) pp. 112-130 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2019) "2018 Ortaöğretim Matematik Programının Revize Bloom Taksonomisine ve Programın Ögelerine Göre İncelenmesi", YYU Journal of Education Faculty, 16 (1) pp. 1402-1418 [TR Dizin] Link ![]() |
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O. (2018) "Investigation of the preservice teachers’ personality traits according to the activity behavior pattern", International Journal of Eurasia Social Sciences, 9 (34) pp. 2069-2085 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2018) "Preservice teachers' attitudes and metaphor perceptions towards mathematics", CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, 47 (2) pp. 897-931 [ESCI] Link DOI ![]() ![]() |
Yıldız, A., BALTACI, S., KUZU, O. (2018) "The investigation of students’ cognitive and metacognitive competencies according to different variables", European Journal of Education Studies, 4 (10) pp. 81-98 Link DOI ![]() |
KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O. (2018) "Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (37) pp. 128-156 Link ![]() |
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y. (2017) "Evaluation of teacher candidates according to the organization people pattern", College Student Journal, 51 (4) pp. 561-569 Link ![]() |
KUZU, O. (2017) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İntegral Konusundaki Kazanımlarının İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 948-970 [TR Dizin] Link ![]() ![]() |
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., KUZU, Y. (2017) "The Development of a Behavior Patterns Rating Scale for Preservice Teachers", Journal of Education and Learning, 6 (1) pp. 130-142 DOI ![]() |
Guliyev, V.S., AKBULUT, A., Hamzayev, V.H., KUZU, O. (2016) "Commutators of Marcinkiewicz integrals associated with Schrödinger operator on generalized weighted Morrey spaces", JOURNAL OF MATHEMATICAL INEQUALITIES, 10 (4) pp. 947-970 [SCI Expanded] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
KUZU, O. (2015) "Marcinkiewicz integral associated with Schrödinger operators and its commutator on generalized Morrey spaces related to certain nonnegative potentials", Far East Journal of Applied Mathematics, 90 (2) pp. 149-172 Link DOI ![]() |
AKBULUT, A., KUZU, O. (2014) "Marcinkiewicz integrals associated with Schrödinger operator on generalized Morrey spaces", JOURNAL OF MATHEMATICAL INEQUALITIES, 8 (4) pp. 791-801 [SCI Expanded] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
AKBULUT, A., KUZU, O. (2014) "Marcinkiewicz integrals with rough kernels associated with Schrodinger Operator on vanishing generalized Morrey spaces", Azerbaijan Journal of Mathematics, 4 (1) pp. 40-54 Link ![]() |
Baran, B., KUZU, O. (2023) "Investigating Middle School Students' Competencies in The Process of Transformation Between Representations on Fractions", 6th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium (TÜRKBİLMAT) , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() |
Baran, B., KUZU, O. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Kesirler Konusuna Yönelik İlişkilendirme Becerisinin İncelenmesi", X. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Türkiye, (Haziran 2023) ![]() |
Çetin, P., KUZU, O. (2022) "Examination of Preservice Mathematics Teachers’ Written Expression Skills for Geometric Objects: Student Diaries", 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON PURE AND APPLIED MATHEMATICS (ICPAM) , (Haziran 2022) ![]() |
Yalçınkaya, G.D., KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2022) "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BAĞLAMINDA YABANCI DİLDE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ", TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ (TRB2 ICES)) , (Haziran 2022) ![]() |
İğdeli, Z., KUZU, O., ÇİL, O. (2022) "Examination of Preservice Teachers' Mathematical Thinking and Modeling Skills", 1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences (ISCDFAMS) , (Mayıs 2022) ![]() |
Altıparmak, E.Ş., KUZU, O. (2022) "CONCEPT IMAGES AND MISCONCEPTIONS OF PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS ABOUT THE ANGLES AND TRIANGLES CONCEPTS", BURSA 2nd INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS (USBILIM)) , (Nisan 2022) ![]() |
Taşdelen, Z., KUZU, O. (2021) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Türev Kavramına Yönelik İlişkilendirme Becerileri ile Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (Mayıs 2021) ![]() |
Taşdelen, Z., KUZU, O. (2021) "Matematik öğretmeni adaylarının türev kavramına yönelik ilişkilendirme becerilerinin ve kavram imajlarının araştırılması", 2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM (UBEST)) , (Mayıs 2021) ![]() |
Sargın, E., KUZU, O. (2021) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Okuryazarlık öz yeterlilik algılarının öğretim sürecine yansıması", 2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM (UBEST)) , (Mayıs 2021) ![]() |
Taşdelen, H., KUZU, O. (2021) "Öğretmen adaylarının uzamsal yeteneğe yönelik öz yeterlik algılarının incelenmesi: Bir ölçek geliştirme ve uygulama çalışması", 2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM (UBEST)) , (Mayıs 2021) ![]() |
Uskun, K.A., KUZU, O., ÇİL, O. (2020) "Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dört İşleme Yönelik Problem Çözme Becerilerine Etkisi", 12nd International Educational Community Symposium , Türkiye, (Haziran 2020) ![]() |
KUZU, O. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Temsiller Arası Geçiş Becerileri", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT/TURKBİLMAT) , İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) ![]() |
Uskun, K.A., KUZU, O., ÇİL, O. (2019) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımı Çerçevesinde Dört İşlem Becerilerinin İncelenmesi", 12nd International Educational Community Symposium , Türkiye, (Haziran 2019) ![]() |
KUZU, O. (2019) "Matematik Öğretiminde Eğitsel Oyunların Rolü", 4. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi , Şanlıurfa, Türkiye, (Şubat 2019) ![]() |
KUZU, O., Sıvacı, S.Y. (2018) "Dijital Oyun Bağımlılığı ile Teknoloji Okuryazarlığı Arasındaki İlişki", 1st International Multidisciplinary Digital Addiction Congress (IMDAC) , Denizli, Türkiye, (Aralık 2018) ![]() |
KUZU, O., Sıvacı, S.Y. (2018) "Dijital Oyun Bağımlılığı ile Teknoloji Okuryazarlığı Arasındaki İlişki", 1st International Multidisciplinary Digital Addiction Congress (IMDAC) , Denizli, Türkiye, (Kasım 2018) ![]() |
ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "2018 Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", 4th International Academic Research Congress (INES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2018) "Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin incelenmesi", 4th International Academic Research Congress (INES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
KUZU, Y., KUZU, O., Gelbal, S. (2018) "TEOG ve LGS Sisteminin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi", 4th International Academic Research Congress (INES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) ![]() |
KUZU, O., Arıcan, M. (2018) "Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistiksel Bilgi ve Becerilerinin Bilişsel Tanı Modeli ile İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB) , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
Arıcan, M., KUZU, O. (2018) "Öğretmen Adaylarının İstatistik ve Olasılık Konusundaki Becerilerinin Analizinden Elde Edilen Sonuçların Doğrulayıcı Faktör Analizi ve Bilişsel Tanı Modelleri ile Karşılaştırılması", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB) , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
KUZU, O., ÇİL, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences (ICES) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() |
KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Oran ve Orantı Konusunda Soru Hazırlama Becerileri", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 200), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) ![]() |
KUZU, Y., Sıvacı, S.Y., KUZU, O., Yağmur, G.U. (2017) "Üniversite Tercihini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırması", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 201), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) ![]() |
ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y., KUZU, O. (2017) "Öğretmen Adaylarının Etkinlik Davranış Kalıbına Göre Değerlendirilmesi", 2nd International Academic Research Congress (INES) , (pp. 94), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) ![]() |
KUZU, O., Arıcan, M. (2017) "A Diagnostic Assessment on Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Statistical Knowledge and Reasoning Skills", The European Conference on Educational Research (ECER) , Kopenhag, Danimarka, (Ağustos 2017) ![]() |
Baş, Ö., KUZU, O., Gök, B. (2017) "The Impact of Intelligent games on gifted/ talented students’ analytical thinking and decision making skills", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME) , Şanlıurfa, Türkiye, (Ağustos 2017) ![]() |
Arıcan, M., KUZU, O. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT) , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) ![]() |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2017) "Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Meslek Bilgisi Derslerine Yönelik Tutum ve Metaforları", IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1131-1132), Denizli, Türkiye, (Mayıs 2017) ![]() |
Yıldız, A., BALTACI, S., KUZU, O. (2017) "The Investigation of the Students’ Cognitive and Metacognitive Competencies According to the Different Variables", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME) , Şanlıurfa, Türkiye, (Mayıs 2017) ![]() |
KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2017) "Teacher Candidates’ Attitudes and Views Towards Content Knowledge and Teaching Profession Knowledge Courses", 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , (pp. 2680-2682), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) ![]() |
Sıvacı, S.Y., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Aday Öğretmenlerde Mesleki Tutumun Mesleğe ilişkin Metaforik Algıya Etkisi", 4. International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI/EPOK) , (pp. 826-834), Antalya, Türkiye, (Aralık 2016) ![]() |
ÇALIŞKAN, N., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Öğretmen adaylarına yönelik organizasyon huy kalıbı değerlendirme ölçeği", I. International Academic Research Congress(INES) , (pp. 44), Antalya, Türkiye, (Aralık 2016) ![]() |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Matematiğe Yönelik Tutumlar ile Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki", III. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 566-571), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016) ![]() |
Sıvacı, S.Y., KUZU, O., KUZU, Y. (2016) "Aday öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının öğretmenlik mesleğine ilişkin metaforları üzerindeki etkisi", 4. International Conference on Curriculum and Instuction (ICCI/EPOK) , (pp. 690-692), Antalya, Türkiye, (Eylül 2016) ![]() |
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N., KUZU, Y. (2016) "Evaluation of Teacher Candidates According to the Organization People Pattern", 4. International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE) , (pp. 87), Savonlinna, Finlandiya, (Eylül 2016) ![]() |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Öğretmen adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (pp. 155), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) ![]() |
KUZU, O., KUZU, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Matematiğe Yönelik Tutumlar ile Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki", III. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) ![]() |
KUZU, O., AKBULUT, A. (2014) "Role of Some Integral Operators and Spaces in Mathematics", 5.International Conference on New Horizons in Education (INTE) , Paris, Fransa, (Haziran 2014) ![]() |
AKBULUT, A., KUZU, O. (2014) "Commutator of Marcinkiewicz Integrals With Rough Kernel Associated With Schrödinger Operator on Vanishing Generalized Morrey spaces", Actual Problems on Mathematics and Mechanics (APMI) , Baku, Azerbaycan, (Mayıs 2014) ![]() |
KUZU, O., AKBULUT, A. (2014) "Marcinkiewicz integrals with rough kernel associated with Schrödinger operator on vanishing generalized Morrey spaces", Actual Problems on Mathematics and Mechanics (APMI) , (pp. 40-54), Baku, Azerbaycan, (Ocak 2014) ![]() ![]() ![]() |
KUZU, O., KUZU, Y., Kadakal, M. (2012) "Some Properties of a Sturm Liouville Type Problem and The Green Function", 1st. International Conference on Analysis and Applied Mathematics (ICAAM) , Gümüşhane, Türkiye, (Ekim 2012) ![]() |
KUZU, O., Kadakal, M. (2012) "Asymptotic of Solution Functions of a Sturm Liouville Type Problem and The Green Function", 1st. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA) , Prishtine, Kosova, (Eylül 2012) ![]() |
Kayıt Yok |
KUZU, O. (2023) "Mathematics Curricula and Approaches in Germany", Kitap: Countries' Mathematics Curricula and Approaches, Ankara/Türkiye : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 1 / 14, ISBN: 978-625-94310-0-0 ![]() |
KUZU, O., Khoza, S.B. (2023) "Mathematics Curricula and Approaches in South Africa", Kitap: Countries' Mathematics Curricula and Approaches, Ankara/Türkiye : VİZETEK, Bölüm Sayfaları: 87 / 99, ISBN: 978-625-94310-0-0 ![]() |
KUZU, O. (2023) "Zenginleştirilmiş Etkinliklerle İdeal Matematik Öğretimi", Kitap: Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 161 / 182, ISBN: 978-625-6489-40-0 ![]() |
KUZU, O. (2022) "Dijital Çağda Matematik Öğretiminde Önemli Bir İhtiyaç: Oyun Tabanlı Öğrenme", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL SORUNLAR ÜZERİNE, Türkiye : Nobel Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 259 / 289, ISBN: 978-625-427-152-6 ![]() |
KUZU, O. (2022) "MATEMATIKTE ÜSTÜN YETENEKLI ÖĞRENCILERIN CEBIRSEL DÜŞÜNME VE TEMSIL DÖNÜŞÜM SÜRECI YETERLIKLERI", Kitap: MATEMATİKTE ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER VE EĞİTİMLERİ Örnek Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Türkiye : Nobel Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 147 / 178, ISBN: 978-625-417-988-4 ![]() |
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2018) "Öğretmen Adaylarının Motivasyon ve Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018, : Çizgi Kitapevi, Bölüm Sayfaları: 5 / 11, ISBN: 978-605-196-224-5 ![]() |
KUZU, O., ÇALIŞKAN, N. (2018) "Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018, Konya/Türkiye : Çizgi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 5 / 11, ISBN: 978-605-196-224-5 ![]() |
KUZU, O., Sıvacı, S.Y., KUZU, Y. (2018) "Metaphors related to the elements of education", Kitap: Recent Researches in Education, Newcastle Upon Tyne/İngiltere : Cambridge Scholars Publishing, Bölüm Sayfaları: 612 / 627, ISBN: 978-1-5275-1303-7 ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Reviewer Acknowledgements for International Educational Research, Vol. 1, No. 1, 2018, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Operators and Matrices, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2020) "Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (UBYT) Ödülü" TÜBİTAK |
(2015) "Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (UBYT) Ödülü" TÜBİTAK |
(2011) "Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK |
(2010) "Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu" TÜBİTAK |
(2009) "Lisans Mezuniyet Derecesi" ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2022 | 21 |
![]()
Sadık Yüksel Sıvacı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 16 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 13 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 11 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 6 |
![]()
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 6 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 5 |
![]()
Kübra Aytekin Uskun
-
|
2019 - 2021 | 4 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Özlem Baş
![]() |
2017 - 2020 | 2 |
![]()
Bilge Gök
![]() |
2017 - 2020 | 2 |
![]()
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Mahir Kadakal
![]() |
2012 | 2 |
![]()
Selahattin Gelbal
![]() |
2018 - 2019 | 2 |
![]()
Bilge Baran
-
|
2023 | 2 |
![]()
Veysel Göçer
-
|
2024 - 2025 | 2 |
![]()
Yasemin Çiçek
-
|
2021 - 2023 | 2 |
![]()
Zehra Taşdelen
-
|
2021 | 2 |
![]()
Zeynep İğdeli
-
|
2022 - 2023 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Ahmet Oğuz Akçay
-
|
2024 | 1 |
![]()
Veli Toptaş
![]() |
2025 | 1 |
![]()
Elif Sargın
-
|
2021 | 1 |
![]()
Esin Şimşek Altıparmak
-
|
2022 | 1 |
![]()
Gökhan Uğur Yağmur
-
|
2017 | 1 |
![]()
Gülen Dağıstan Yalçınkaya
-
|
2022 | 1 |
![]()
Hanife Taşdelen
-
|
2021 | 1 |
![]()
Pakize Çetin
-
|
2022 | 1 |
![]()
Simon Bhekumuzi Khoza
-
|
2023 | 1 |
![]()
Torunoğlu Hayriye
-
|
2020 | 1 |
![]()
Ülkü Yeter Bostancı
-
|
2020 | 1 |
![]()
Vagif S Guliyev
-
|
2016 | 1 |
![]()
Vugar H Hamzayev
-
|
2016 | 1 |
![]()
Zeynep Karaca
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79054 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10770 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 295 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 20 | 92 | 87 | 190 | 70 | 210 | 67 | 130 | 180 | 15 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | 419 . | 469 . | 352 . | 480 . | 333 . | 557 . | 507 . | 425 . | 542 . | 240 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 297 . | 261 . | 260 . | 159 . | 271 . | 151 . | 333 . | 248 . | 218 . | 342 . | 133 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 67 . | 48 . | 47 . | 16 . | 52 . | 8 . | 64 . | 34 . | 30 . | 71 . | 27 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 8 | 12 | 14 | 6 | 12 | 7 | 8 | 8 | 1 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 3 | 4 | 4 | 10 | 3 | 2 | 3 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 7 | 9 | 8 | 2 | 2 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 5 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 6 | 8 | 8 | 2 | 2 | 3 | 4 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |