Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), 2011, 2014 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2011 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Pr. (Açıköğretim), 2018, 2022 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Pr. (Açıköğretim), 2018, 2022 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2011, 2011 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 78, 17 Mart 20, 2018 |
İngilizce, ÜDS, 71, Güz, 2010 |
Konuşmalarım, Matematik Seferberliği Kapsamında Konuşmacı, Kırşehir Cacabey Ortaokulu, 04-01-2023, 04-01-2023 |
Konuşmalarım, Matematik Seferberliği Kapsamında Konuşmacı, Kırşehir Koleji, 15-12-2023, 15-12-2023 |
Konuşmalarım, Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Kapsamında Konuşmacı, Kırşehir Fen Lisesi, 29-12-2023, 29-12-2023 |
Konuşmalarım, Pi Günü Etkinliği Kapsamında Konuşmacı, Kırşehir Yusuf Demir Bilim ve Sanat Merkezi, 14-03-2020, 14-03-2020 |
Konuşmalarım, Eğitimde Farklı Yaklaşımlar Kapsamında Eğitim Verme, Kırşehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 24-06-2019, 28-06-2019 |
Çalıştay, 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı Kapsamında Fakülte Temsilcisi Olarak Katılımcı, Kırşehir Neşet Ertaş Kültür Merkezi, 10-01-2019, 11-01-2019 |
Kongre Düzenleme, 1. Ulusal Eğitim Araştırmaları Öğrenci Kongresi Düzenleme Kurulu Üyeliği, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 23-11-2018, 24-11-2018 |
Kurs, Doktora Sonrası Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitiminden Özel Öğrencilik Kapsam, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi, 13-02-2017, 18-05-2017 |
Kurs, Doktora Sonrası Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitiminden Özel Öğrencilik Kapsam, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi, 03-10-2016, 06-01-2017 |
Kurs, Doktora Sonrası Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitiminden Özel Öğrencilik Kapsamında , Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi, 15-02-2016, 15-05-2016 |
Çalışma, Erasmus Programı Kapsamında Eğitim Alma, Catania Üniversitesi (Universita degli Studi di Catania), İtalya, 22-01-2013, 28-04-2013 |
Kurs, Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) Kapsamında Yurtiçi Yabancı Dil Eğitimi Alma, Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Yabancı Diller Yüksekokulu, 01-11-2010, 13-05-2011 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
2015-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2023-, Komisyon Üyeliği, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2023-2026, Anabilim Dalı Başkanı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2015-, Bologna Koordinatörü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Simge İlanbey, Yüksek Lisans, YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ODAKLI EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISIND, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ahmet Şahin, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin kitap okuma alışkanlkları ile matematik okuryazarlıkları arasındaki ilişkini, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep İğdeli, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme bağlamında matematiksel düşünme becerilerinin, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Pakize Çetin, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının geometrik cisimlere yönelik yazılı anlatım becerilerinin incelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Fatma Şen, Yüksek Lisans, Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Üstün Yetenekli Olmayan Öğrencilerin Orantısal Akıl Yürütme Beceriler, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Bilge Baran, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin kesirler konusuna yönelik temsiller arası dönüşüm süreci yeterliklerinin v, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Eda Nur Çiçek, Yüksek Lisans, Erken Çocukluk Döneminde Orantısal Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Esin Şimşek Altıparmak, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının üçgenler konusuna yönelik kavram imajları ve kavram yanılgıları, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hanife Taşdelen, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının uzamsal yeteneğe yönelik öz yeterlik algıları ile görselleştirme per, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Zehra Taşdelen, Yüksek Lisans, Animasyon destekli öğretim sürecinin matematiksel ilişkilendirme becerilerine etkisi: Türev kavramı , Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Gülen Dağıstan Yalçınkaya, Doktora, Matematik öğretmeni adaylarının matematiksel düşünme bağlamında yabancı dilde okuduğunu anlama becer, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Şevket Şahin, Yüksek Lisans, Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerilerinin Araştırılması: Bir Test Gelişti, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Elif Sargın, Yüksek Lisans, Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının STEM Okuryazarlığı Öz Yeterlilik Al, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Kübra Aytekin Uskun, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin dört işlem problemlerinde gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Raziye Gök, Yüksek Lisans, DİENES İLKELERİNE GÖRE YAPILANDIRILMIŞ GEOGEBRA ETKİNLİKLERİNİN İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNDE K, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Zeynep Karaca, Yüksek Lisans, Matematik öğretiminde kavram karikatürlerinin öğrenci başarısına etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ülkü Bostancı, Yüksek Lisans, Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ile geometrik akıl yürütme be, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2020-2021, ANALİZ-I, Lisans |
2020-2021, ANALİZ-1, Lisans |
2020-2021, ANALİZ-III, Lisans |
2020-2021, ANALİZ-3, Lisans |
2020-2021, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2020-2021, İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ, Lisans |
2020-2021, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-I, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-1, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-III, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-3, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİ VE TOPLUMA YANSIMASI, Yüksek Lisans |
2019-2020, ANALİZ-II, Lisans |
2019-2020, ANALİZ-2, Lisans |
2019-2020, BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ, Lisans |
2019-2020, ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE NİCEL VERİ ANALİZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-I, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-1, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-III, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-II, Lisans |
2018-2019, ANALİZ-2, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, ANALİZ-I, Lisans |
2017-2018, ANALİZ-III, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ANALİZ-II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, ANALİZ-I, Lisans |
2016-2017, ANALİZ-III, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, ANALİZ-II, Lisans |
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ANALİZ-I, Lisans |
2015-2016, ANALİZ-III, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK-I, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK TARİHİ, Lisans |
2015-2016, EĞİTSEL OYUNLARLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, ANALİZ-II, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK-II, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2014-2015, ANALİZ-II, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
Kayıt Yok |
Temel Eğitimde Eğlenceli Matematik (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2023-2023 |
Ulusal ve uluslararası geniş ölçekli sınavların çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 |
Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin incelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
Matematik Dersi Öğretim Programlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020 |
ÜSTÜN YETENEKLİ VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN ÖĞRENCİ VELİLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİNİN İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
Etkinlik davranış kalıbına göre öğretmen adaylarının değerlendirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2017 |
MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLAR İLE MATEMATİK KAVRAMINA İLİŞKİN SAHİP OLUNAN METAFORLAR ARASINDAKİ İLİŞKİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının istatistiksel düşünme becerileri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 |
Öğretmen adaylarının organizasyon huy kalıbına göre değerlendirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
Öğretmen adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2018 |
Üstün Zekâlı Yetenekli Çocuklarla Oynanan Çeşitli Zekâ Oyunlarının Analitik Düşünme ve Karar Verme Becerilerine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2017 |
Schrödinger operatörüne karşılık gelen integral operatörlerinin vanishing Morrey tipli uzaylarda sınırlılığı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2014-2016 |
SCHRÖDİNGER OPERATÖRÜNE KARŞILIK GELEN İNTEGRAL OPERATÖRLERİNİN MORREY UZAYINDA SINIRLILIĞI (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2016 |
SCHRÖDİNGER OPERATÖRÜNE KARŞILIK GELEN KESİRLİ MAKSİMAL OPERATÖRÜN MORREY UZAYLARINDA SINIRLILIĞI (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2015 |
Kayıt Yok |
Baran, B., Kuzu, O. (2023) "Investigating Middle School Students' Competencies in The Process of Transformation Between Representations on Fractions", 6th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium (TÜRKBİLMAT) , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Baran, B., Kuzu, O. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Kesirler Konusuna Yönelik İlişkilendirme Becerisinin İncelenmesi", X. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Türkiye, (Haziran 2023) |
Yalçınkaya, G.D., Kuzu, O., Çalışkan, N. (2022) "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BAĞLAMINDA YABANCI DİLDE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ", TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ (TRB2 ICES)) , (Haziran 2022) |
İğdeli, Z., Kuzu, O., Çil, O. (2022) "Examination of Preservice Teachers' Mathematical Thinking and Modeling Skills", 1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences (ISCDFAMS) , (Mayıs 2022) |
Çetin, P., Kuzu, O. (2022) "Examination of Preservice Mathematics Teachers’ Written Expression Skills for Geometric Objects: Student Diaries", 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON PURE AND APPLIED MATHEMATICS (ICPAM) , (Haziran 2022) |
Altıparmak, E.Ş., Kuzu, O. (2022) "CONCEPT IMAGES AND MISCONCEPTIONS OF PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS ABOUT THE ANGLES AND TRIANGLES CONCEPTS", BURSA 2nd INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS (USBILIM)) , (Nisan 2022) |
Taşdelen, H., Kuzu, O. (2021) "Öğretmen adaylarının uzamsal yeteneğe yönelik öz yeterlik algılarının incelenmesi: Bir ölçek geliştirme ve uygulama çalışması", 2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM (UBEST)) , (Mayıs 2021) |
Taşdelen, Z., Kuzu, O. (2021) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Türev Kavramına Yönelik İlişkilendirme Becerileri ile Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (Mayıs 2021) |
Sargın, E., Kuzu, O. (2021) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Okuryazarlık öz yeterlilik algılarının öğretim sürecine yansıması", 2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM (UBEST)) , (Mayıs 2021) |
Taşdelen, Z., Kuzu, O. (2021) "Matematik öğretmeni adaylarının türev kavramına yönelik ilişkilendirme becerilerinin ve kavram imajlarının araştırılması", 2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM (UBEST)) , (Mayıs 2021) |
Uskun, K.A., Kuzu, O., Çil, O. (2020) "Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dört İşleme Yönelik Problem Çözme Becerilerine Etkisi", 12nd International Educational Community Symposium , Türkiye, (Haziran 2020) |
Uskun, K.A., Kuzu, O., Çil, O. (2019) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımı Çerçevesinde Dört İşlem Becerilerinin İncelenmesi", 12nd International Educational Community Symposium , Türkiye, (Haziran 2019) |
Kuzu, O. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Temsiller Arası Geçiş Becerileri", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT/TURKBİLMAT) , İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) |
Kuzu, O. (2019) "Matematik Öğretiminde Eğitsel Oyunların Rolü", 4. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi , Şanlıurfa, Türkiye, (Şubat 2019) |
Kuzu, O., Çalışkan, N. (2018) "Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin incelenmesi", 4th International Academic Research Congress (INES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Kuzu, Y., Kuzu, O., Gelbal, S. (2018) "TEOG ve LGS Sisteminin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi", 4th International Academic Research Congress (INES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Arıcan, M., Kuzu, O. (2018) "Öğretmen Adaylarının İstatistik ve Olasılık Konusundaki Becerilerinin Analizinden Elde Edilen Sonuçların Doğrulayıcı Faktör Analizi ve Bilişsel Tanı Modelleri ile Karşılaştırılması", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB) , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
Kuzu, O., Sıvacı, S.Y. (2018) "Dijital Oyun Bağımlılığı ile Teknoloji Okuryazarlığı Arasındaki İlişki", 1st International Multidisciplinary Digital Addiction Congress (IMDAC) , Denizli, Türkiye, (Aralık 2018) |
Kuzu, O., Arıcan, M. (2018) "Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistiksel Bilgi ve Becerilerinin Bilişsel Tanı Modeli ile İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB) , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
Kuzu, O., Çil, O., Şimşek, A.S. (2018) "Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences (ICES) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Çil, O., Kuzu, O., Şimşek, A.S. (2018) "2018 Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", 4th International Academic Research Congress (INES) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Kuzu, O., Sıvacı, S.Y. (2018) "Dijital Oyun Bağımlılığı ile Teknoloji Okuryazarlığı Arasındaki İlişki", 1st International Multidisciplinary Digital Addiction Congress (IMDAC) , Denizli, Türkiye, (Kasım 2018) |
Kuzu, O., Sıvacı, S.Y., Kuzu, Y. (2017) "Teacher Candidates’ Attitudes and Views Towards Content Knowledge and Teaching Profession Knowledge Courses", 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , (pp. 2680-2682), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Kuzu, Y., Sıvacı, S.Y., Kuzu, O., Yağmur, G.U. (2017) "Üniversite Tercihini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırması", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 201), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
Kuzu, O., Sıvacı, S.Y., Kuzu, Y. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Oran ve Orantı Konusunda Soru Hazırlama Becerileri", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER) , (pp. 200), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
Çalışkan, N., Kuzu, Y., Kuzu, O. (2017) "Öğretmen Adaylarının Etkinlik Davranış Kalıbına Göre Değerlendirilmesi", 2nd International Academic Research Congress (INES) , (pp. 94), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017) |
Kuzu, O., Kuzu, Y., Sıvacı, S.Y. (2017) "Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Meslek Bilgisi Derslerine Yönelik Tutum ve Metaforları", IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1131-1132), Denizli, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Baş, Ö., Kuzu, O., Gök, B. (2017) "The Impact of Intelligent games on gifted/ talented students’ analytical thinking and decision making skills", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME) , Şanlıurfa, Türkiye, (Ağustos 2017) |
Yıldız, A., Baltacı, S., Kuzu, O. (2017) "The Investigation of the Students’ Cognitive and Metacognitive Competencies According to the Different Variables", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME) , Şanlıurfa, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Arıcan, M., Kuzu, O. (2017) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT) , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Kuzu, O., Arıcan, M. (2017) "A Diagnostic Assessment on Preservice Middle Grades Mathematics Teachers’ Statistical Knowledge and Reasoning Skills", The European Conference on Educational Research (ECER) , Kopenhag, Danimarka, (Ağustos 2017) |
Kuzu, O., Kuzu, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Öğretmen adaylarının matematik kavramına yönelik metafor algıları", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (pp. 155), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
Çalışkan, N., Kuzu, O., Kuzu, Y. (2016) "Öğretmen adaylarına yönelik organizasyon huy kalıbı değerlendirme ölçeği", I. International Academic Research Congress(INES) , (pp. 44), Antalya, Türkiye, (Aralık 2016) |
Kuzu, O., Kuzu, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Matematiğe Yönelik Tutumlar ile Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki", III. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 566-571), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016) |
Sıvacı, S.Y., Kuzu, O., Kuzu, Y. (2016) "Aday öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının öğretmenlik mesleğine ilişkin metaforları üzerindeki etkisi", 4. International Conference on Curriculum and Instuction (ICCI/EPOK) , (pp. 690-692), Antalya, Türkiye, (Eylül 2016) |
Sıvacı, S.Y., Kuzu, O., Kuzu, Y. (2016) "Aday Öğretmenlerde Mesleki Tutumun Mesleğe ilişkin Metaforik Algıya Etkisi", 4. International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI/EPOK) , (pp. 826-834), Antalya, Türkiye, (Aralık 2016) |
Kuzu, O., Çalışkan, N., Kuzu, Y. (2016) "Evaluation of Teacher Candidates According to the Organization People Pattern", 4. International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE) , (pp. 87), Savonlinna, Finlandiya, (Eylül 2016) |
Kuzu, O., Kuzu, Y., Sıvacı, S.Y. (2016) "Matematiğe Yönelik Tutumlar ile Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki", III. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
Kuzu, O., Akbulut, A. (2014) "Role of Some Integral Operators and Spaces in Mathematics", 5.International Conference on New Horizons in Education (INTE) , Paris, Fransa, (Haziran 2014) |
Akbulut, A., Kuzu, O. (2014) "Commutator of Marcinkiewicz Integrals With Rough Kernel Associated With Schrödinger Operator on Vanishing Generalized Morrey spaces", Actual Problems on Mathematics and Mechanics (APMI) , Baku, Azerbaycan, (Mayıs 2014) |
Kuzu, O., Akbulut, A. (2014) "Marcinkiewicz integrals with rough kernel associated with Schrödinger operator on vanishing generalized Morrey spaces", Actual Problems on Mathematics and Mechanics (APMI) , Baku, Azerbaycan, (Mayıs 2014) |
Kuzu, O., Kuzu, Y., Kadakal, M. (2012) "Some Properties of a Sturm Liouville Type Problem and The Green Function", 1st. International Conference on Analysis and Applied Mathematics (ICAAM) , Gümüşhane, Türkiye, (Ekim 2012) |
Kuzu, O., Kadakal, M. (2012) "Asymptotic of Solution Functions of a Sturm Liouville Type Problem and The Green Function", 1st. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA) , Prishtine, Kosova, (Eylül 2012) |
Kayıt Yok |
Kuzu, O., Khoza, S.B. (2023) "Mathematics Curricula and Approaches in South Africa", Kitap: Countries' Mathematics Curricula and Approaches, Ankara/Türkiye : VİZETEK |
Kuzu, O. (2023) "Mathematics Curricula and Approaches in Germany", Kitap: Countries' Mathematics Curricula and Approaches, Ankara/Türkiye : VİZETEK |
Kuzu, O. (2023) "Zenginleştirilmiş Etkinliklerle İdeal Matematik Öğretimi", Kitap: Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ |
Kuzu, O. (2022) "MATEMATIKTE ÜSTÜN YETENEKLI ÖĞRENCILERIN CEBIRSEL DÜŞÜNME VE TEMSIL DÖNÜŞÜM SÜRECI YETERLIKLERI", Kitap: MATEMATİKTE ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER VE EĞİTİMLERİ Örnek Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Türkiye : Nobel Akademi Yayıncılık |
Kuzu, O. (2022) "Dijital Çağda Matematik Öğretiminde Önemli Bir İhtiyaç: Oyun Tabanlı Öğrenme", Kitap: EĞİTİMDE GÜNCEL SORUNLAR ÜZERİNE, Türkiye : Nobel Akademi Yayıncılık |
Kuzu, O., Sıvacı, S.Y., Kuzu, Y. (2018) "Metaphors related to the elements of education", Kitap: Recent Researches in Education, Newcastle Upon Tyne/İngiltere : Cambridge Scholars Publishing |
Kuzu, O., Çalışkan, N. (2018) "Öğretmen adaylarının motivasyon ve matematik kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018, Konya/Türkiye : Çizgi Kitabevi |
Kuzu, O., Çalışkan, N. (2018) "Öğretmen Adaylarının Motivasyon ve Matematik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018, : Çizgi Kitapevi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Reviewer Acknowledgements for International Educational Research, Vol. 1, No. 1, 2018, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Operators and Matrices, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Preservice teachers' attitudes and metaphor perceptions towards mathematics
Cukurova University Faculty of Education Journal
|
0 | 3 | 0 | 5 | 9 | 2 | 0 | 0 | 19 |
2 |
The effects of mind games on higher level thinking skills in gifted students
Journal of Education and Future
|
0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 10 | 0 | 0 | 18 |
3 |
TEOG ve LGS sistemlerinin öğrenci, öğretmen, veli ve öğretmen velilerin görüşleri açısından incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 12 | 1 | 0 | 0 | 18 |
4 |
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 10 | 1 | 0 | 0 | 12 |
5 |
Diagnosing Preservice Teachers' Understanding of Statistics and Probability: Developing a Test for Cognitive Assessment
International Journal of Science and Mathematics Education
|
6 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 11 |
6 |
Marcinkiewicz integrals with rough kernel associated with Schrödinger operator on vanishing generalized Morrey spaces
|
7 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 |
7 |
Preservice mathematics teachers' competencies in the process of transformation between representations for the concept of limit: A qualitative study
Pegem Journal of Education and Instruction
|
0 | 2 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 7 |
8 |
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İntegral Konusundaki Kazanımlarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 0 | 7 |
9 |
Pandemi Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Sınav Performanslarının Değerlendirilmesine Yansıması
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 7 |
10 |
Commutators of Marcinkiewicz integrals associated with Schrödinger operator on generalized weighted Morrey spaces
Journal of Mathematical Inequalities
|
4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
11 |
The Development of a Behavior Patterns Rating Scale for Preservice Teachers
Journal of Education and Learning
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 6 |
12 |
The investigation of students’ cognitive and metacognitive competencies according to different variables
European Journal of Education Studies
|
0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 6 |
13 |
Marcinkiewicz integrals associated with Schrödinger operator on generalized Morrey spaces
Journal of Mathematical Inequalities
|
5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
14 |
Marcinkiewicz integrals with rough kernels associated with Schrodinger Operator on vanishing generalized Morrey spaces
Azerbaijan Journal of Mathematics
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 5 |
15 |
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının İntegral Konusundaki Yeterliklerinin Tanısal Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 4 |
16 |
Çokgenler konusunun öğretiminde kavram karikatürü kullanımının akademik başarıya etkisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
17 |
The Effect of Realistic Mathematics Education on Fourth Graders' 2019 Problem Posing/Problemsolving Skills and Academic Achievement
Journal of Qualitative Research in Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
18 |
Evaluation of teacher candidates according to the organization people pattern
College Student Journal
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 |
19 |
Türkiye ve Almanya Matematik Dersi Öğretim Programlarının Geometri Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 |
20 |
2018 Ortaöğretim Matematik Programının Revize Bloom Taksonomisine ve Programın Ögelerine Göre İncelenmesi
YYU Journal of Education Faculty
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
21 |
Dijital Oyun Bağımlılığı ile Teknoloji Okuryazarlığı Arasındaki İlişki
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 3 |
22 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik öz-yeterlik algıları ve geometrik akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
23 |
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gerçekçi matematik eğitimi çerçevesinde dört işleme yönelik başarı düzeylerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
24 |
Investigation of the preservice teachers’ personality traits according to the activity behavior pattern
International Journal of Eurasia Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
25 |
Dijital Oyun Bağımlılığı ile Teknoloji Okuryazarlığı Arasındaki İlişki
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
26 |
Aday öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının öğretmenlik mesleğine ilişkin metaforları üzerindeki etkisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
27 |
Aday Öğretmenlerde Mesleki Tutumun Mesleğe ilişkin Metaforik Algıya Etkisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
28 |
Öğretmen adaylarının kişilik özelliklerinin dürtü davranış kalıbı açısından değerlendirilmesi
Turkish Journal of Educational Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
29 |
Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
30 |
Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2020) "Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (UBYT) Ödülü" TÜBİTAK |
(2015) "Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (UBYT) Ödülü" TÜBİTAK |
(2011) "Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK |
(2010) "Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu" TÜBİTAK |
(2009) "Lisans Mezuniyet Derecesi" ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2022 | 21 |
Sadık Yüksel Sıvacı
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 16 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 13 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 11 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 6 |
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 6 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 5 |
Kübra Aytekin Uskun
-
|
2019 - 2021 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Özlem Baş
Hacettepe Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 2 |
Bilge Gök
Hacettepe Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 2 |
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Mahir Kadakal
Giresun Üniversitesi
|
2012 | 2 |
Selahattin Gelbal
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Bilge Baran
-
|
2023 | 2 |
Yasemin Çiçek
-
|
2021 - 2023 | 2 |
Zehra Taşdelen
-
|
2021 | 2 |
Zeynep İğdeli
-
|
2022 - 2023 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Elif Sargın
-
|
2021 | 1 |
Esin Şimşek Altıparmak
-
|
2022 | 1 |
Gökhan Uğur Yağmur
-
|
2017 | 1 |
Gülen Dağıstan Yalçınkaya
-
|
2022 | 1 |
Hanife Taşdelen
-
|
2021 | 1 |
Pakize Çetin
-
|
2022 | 1 |
Simon Bhekumuzi Khoza
-
|
2023 | 1 |
Torunoğlu Hayriye
-
|
2020 | 1 |
Ülkü Yeter Bostancı
-
|
2020 | 1 |
Vagif S Guliyev
-
|
2016 | 1 |
Vugar H Hamzayev
-
|
2016 | 1 |
Zeynep Karaca
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 207 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 20 | 92 | 87 | 190 | 70 | 210 | 67 | 130 | 140 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 450 . | 410 . | 461 . | 352 . | 477 . | 324 . | 556 . | 487 . | 444 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 312 . | 257 . | 265 . | 168 . | 263 . | 150 . | 325 . | 242 . | 241 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 64 . | 42 . | 40 . | 13 . | 48 . | 7 . | 56 . | 25 . | 30 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 8 | 12 | 14 | 6 | 12 | 7 | 8 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 3 | 4 | 4 | 10 | 3 | 2 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 7 | 9 | 8 | 2 | 2 | 4 | 4 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 4 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 5 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 6 | 8 | 8 | 2 | 2 | 3 | 4 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |