ÖZGEÇMİŞ
Prof. Dr. Mustafa ERDEM
Öğrenim Durumu
Doktora
Ankara Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Fakültesi/Eğitimin Yönetimi Ve Politikası Bölümü/Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı
Tez adı: Öğretmenlerine göre kamu ve özel liselerde iş yaşamı kalitesi ve örgütsel bağlılıkla ilişkisi (2008)
Tez Danışmanı: Prof. Dr. Ali BALCI
Yüksek Lisans
Yüzüncü Yıl Üniversitesi/ Sosyal Bilimler Enstitüsü/ Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi Anabilim Dalı
Tez adı: Ortaöğretim yöneticilerinin yetiştirilmeleri ve mesleki yeterlikleri (Van İli örneği), 1996.
Tez Danışmanı: Yrd. Doç. Dr. İlhami NALÇACIOĞLU
Lisans
Uludağ Üniversitesi/İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi/Kamu Yönetimi,
1993 Lisans mezuniyetinden sonra Yüzüncü Yıl Üniversitesinde yüksek lisans öğrenimime başladım. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsünde doktora eğitimimi tamamladım. Doktora eğitimimi tamamladıktan sonra yüzüncü yıl üniversitesinde yardımcı doçent olarak göreve başladım. 2014 yılında doçentlik başvurumu yaptım. 2015 yılında doçentlik eser değerlendirmesinden geçtim. 2016 yılında Kırşehir Ahi Evran Üniversitesinde yardımcı doçent olarak göreve başladım. 2018 yılında eğitim yönetimi alanında doçentlik, 2023 yılında profesörlük unvanını aldım. Halen Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi Anabilim Dalında Profesör olarak görev yapmaktayım. Alanımda lisans, yüksek lisans ve doktora düzeyinde dersler vermekteyim. Eğitim yönetimi alanında 22 yüksek lisans tezi yönetmiş ve bunlardan 19 yüksek lisans tezi tamamlanmış, 6 yüksek lisans tezi devam etmektedir. Bir doktora tezi tamamlanmış ve biri tez aşamasında diğeri ders aşamasında doktora tez danışmanlığı devam etmektedir. Alanda 22 uluslararası hakemli dergilerde, 13 ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalem bulunmaktadır. Bununla birlikte 17 adet uluslararası ve ulusal kitap bölüm yazarlığım bulunmaktadır. 25 adet uluslararası bildiri, 10 adet ulusal bildiri, 1 uluslararası kuruluşlarca desteklenen proje, 4 adet ulusal kuruluşlarca desteklenen projede görev aldım. Aynı zamanda birçok çalıştay ve seminerlere katıldım.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2001, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1997 |
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kamu Yönetimi Bölümü, 1988, 1993 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2001, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1997 |
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kamu Yönetimi Bölümü, 1988, 1993 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 68, Güz, 2000 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2016-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2009-2016, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2001-2008, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitimin Yönetimi ve Politikası Bölümü, Türkiye |
1993-2001, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2016-, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye |
Muhammed Temur, Yüksek Lisans, ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN YILMAZLIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Sümeyye Sayak, Yüksek Lisans, Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarının Gerçekleştirilmesinde Mesleki ve Teknik Eğitimin Rolü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Jamaluddin Ahmadı, Yüksek Lisans, Afganistan özel ortaöğretim okullarında örgüt kültürünün örgütsel yaratıcılık üzerinde etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Hasan Taşay, Yüksek Lisans, Okul yönetici ve öğretmen görüşlerine göre Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonu'nu Destekleme Projesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Nasratullah Rahımı, Yüksek Lisans, Yükseköğretimin kültürel değişimdeki rolü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ayça Çelik, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin yapısal güçlendirilmesinin mesleki motivasyonları ile ilişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Erdal Meriç, Doktora, Öğretmenlerde sabır ve tükenmişlik ilişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Şemsey Satan, Yüksek Lisans, Örgüt sağlığı ile mesleki motivasyon arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Kıymet Yıldırım Sevindim, Yüksek Lisans, LİSE MÜDÜRLERİNİN SERGİLEDİKLERİ YÖNETİM TARZLARININ ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİKLERİNİ YORDAMA DÜZEYİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2020, (Asıl Danışman) |
Kıymet Yıldırım Sevindim, Yüksek Lisans, Lise müdürlerinin yönetim tarzlarının öğretmenlerin örgütsel sessizliklerini yordama düzeyi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Ecren Kaya, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrenci, öğretmen ve yöneticilerinin öğrenci başarısını etkileyen faktörlere ilişkin görüşlerinin pareto analizi ile değerlendirilmesi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Mehmet Ali Öztürk, Yüksek Lisans, SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞYÜKÜ ALGISI İLE MESLEKİTÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİARASINDAKİ İLİŞKİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2019, (Asıl Danışman) |
Kübra Öztürk, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Müdürlerinin Yönetici Yeterlikleri İle Öğretmenlerinin Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri Arasındaki İlişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2019, (Asıl Danışman) |
Serap Çelik, Yüksek Lisans, ilkokul öğretmenlerinin algıladıkları yönetici iletişim becerileri ile öğretmenlerin motivasyon ve iş doyumu arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2019, (Asıl Danışman) |
Mehmet Ali Öztürk, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin iş yükü algısı ile mesleki tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Kübra Öztürk, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin algılarına göre müdürlerin yönetici yeterlikleri ile öğretmenlerin psikolojik dayanıklılık düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Serap Çelik, Yüksek Lisans, İlkokul öğretmenlerinin algıladıkları yönetici iletişim becerileri ile öğretmenlerin motivasyonu ve iş doyumu arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ziyaeddin Halid İpek, Yüksek Lisans, Lise öğretmenlerinin duygusal zekâ ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Mehmet Kızıldeniz, Yüksek Lisans, Başarılı okul müdürlerinin yönetim uygulamalarının değerlendirilmesi, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Emel Bodur, Yüksek Lisans, İlköğretimde görev yapan kadın öğretmenlerin karşılaştıkları cam tavan engeller ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Fethullah Çelik, Yüksek Lisans, Ortaokul müdürlerinin mizah davranışları ile öğretmenleri etkileme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri(Muş ili örneği), Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Mehmet Konak, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin görüşlerine göre müdürlerin etik liderlik davranışları ile çatışma yönetme stilleri arasındaki ilişki (Batman ili örneği), Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Erdal Meriç, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin algılarına göre okul yönetiminde kayırmacılık, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Faik Aktaş, Yüksek Lisans, İl eğitim denetmen yardımcılarının seçilme, hizmet içinde ve görev başında yetiştirilme sürecini, il eğitim denetmeni ve il eğitim denetmen yardımcılarının benimseme düzeyleri, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Nazım Çoğaltay, Yüksek Lisans, Türkiye genelinde ceza infaz kurumlarında çalışan öğretmenlerin iş doyum algıları, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
2018-2019, DANIŞMANLIK, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2018-2019, Eğitim yönetimi, Lisans |
2018-2019, sınıf yönetimi, Lisans |
2018-2019, eğitim bilimine giriş, Lisans |
2018-2019, Örgütsel davranış, Yüksek Lisans |
2018-2019, Yönetim psikolojisi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, seminer, Yüksek Lisans |
2017-2018, TEZ DANIŞMANLIK, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET, Lisans |
2017-2018, EĞİTİM YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2016-2017, öğretmenlik deneyimi, Lisans |
2016-2017, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2016-2017, bilimsel araştırmalarda veri analizi ve istatistik, Yüksek Lisans |
2016-2017, Türk Eğitim Sistemi ve Okul yönetimi, Lisans |
2016-2017, kaynak tarama ve rapor yazma, Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, TEZ DANIŞMANLIK, Yüksek Lisans |
2016-2017, EĞİTİM YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2016-2017, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2015-2016, danışmanlık, Yüksek Lisans |
2015-2016, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2015-2016, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2015-2016, eğitim bilimine giriş, Lisans |
2015-2016, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, Avrupa Birliği Eğitim Sistemleri, Yüksek Lisans |
2014-2015, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2014-2015, danışmanlık, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2014-2015, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2014-2015, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2013-2014, Avrupa Birliği Eğitim Sistemleri, Yüksek Lisans |
2013-2014, danışmanlık, Yüksek Lisans |
2013-2014, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2013-2014, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2013-2014, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2013-2014, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2013-2014, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2012-2013, avrupa birliği eğitim sistemleri, Yüksek Lisans |
2012-2013, yönetimde çağdaş yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2012-2013, yüksek lisans danışmanlık, Yüksek Lisans |
2012-2013, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2012-2013, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2012-2013, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2012-2013, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2012-2013, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2011-2012, uzmanlık alan eğitimi, Lisans |
2011-2012, yüksek lisans danışmanlık, Lisans |
2011-2012, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2011-2012, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2011-2012, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2011-2012, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2010-2011, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2010-2011, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2010-2011, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2010-2011, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2009-2010, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2009-2010, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2009-2010, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2009-2010, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ERDEM, M., Altuntaş, H., Tekinarslan, R. (2024) "The Predictive Level of Psychological Flexibility on Burnout", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 25 (2) pp. 1307-1350 Link DOI |
ERDEM, M., Meriç, E., Bayat, D.İ. (2024) "Özel Eğitim Öğretmenlerinde Sabır ve İş Doyumu İlişkisi", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (59) pp. 27-50 [TR Dizin] DOI |
Budak, E.B., ERDEM, M. (2023) "Kadın Öğretmenlerin Karşılaştıkları Cam Tavan Engelleriyle Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki", Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (5) pp. 199-228 [TR Dizin] Link |
Meriç, E., ERDEM, M. (2023) "Öğretmenlerde Sabır ve Tükenmişliği Etkileyen Faktörlere Yönelik Nitel Bir Çözümleme", The Journal of Turkish Educational Sciences, Gazi University, 21 (3) pp. 1605-1637 [TR Dizin] DOI |
Meriç, E., ERDEM, M. (2023) "Öğretmenlerde Sabır ve Tükenmişlik İlişkisi", Mersin University Journal of the Faculty of Education, 0 (1) pp. 51-83 DOI |
Taşay, H., ERDEM, M. (2023) "Project on promoting the integration of Syrian children into the Turkish education system according to school administrators and teachers' views", Journal of Teacher Development and Education, 1 (1) pp. 26-39 Link DOI |
ERDEM, M., Akın, C. (2022) "How Management Styles Predicts School Culture: A regression analysis study", Pen Academic Publishing, 17 (3) pp. 199-221 DOI |
Meriç, E., ERDEM, M. (2022) "ÖĞRETMEN SABIR ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 12 (2) pp. 710-726 [TR Dizin] DOI |
ERDEM, M., İpek, Z.H. (2021) "Lise Öğretmenlerinin Duygusal Zeka Ve Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 321-368 [TR Dizin] DOI |
Meriç, E., ERDEM, M. (2020) "Prediction of Professional Commitment of Teachers by the Job Characteristics of Teaching Profession (Öğretmenlik Mesleği İş Özelliklerinin Mesleğe Adanmışlığı Yordama Düzeyi)", Educational Administration: Theory and Practice, 26 (2) pp. 449-494 [TR Dizin] Link DOI |
ERDEM, M., AYTAÇ, T., Gönül, T. (2020) "THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS'PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL CYNICISM AND SCHOOLADMINISTRATORS' BEHAVIOURS OF FAVOURITISM", European Journal of Education Studies, 7 (6) pp. 1-22 Link DOI |
Öztürk, K., ERDEM, M. (2020) "Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Yönetici Yeterlikleri İle Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri Arasındaki İlişki", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (15) pp. 26-47 [TR Dizin] Link DOI |
Öztürk, M.A., ERDEM, M. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin İş Yükü Algısı ile Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 926-958 [TR Dizin] Link DOI |
Bakaç, N., Okçu, V., ERDEM, M. (2019) "FARKLILIKLARIN YÖNETİMİNE İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ", Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi, 7 (2) pp. 19-61 Link |
ERDEM, M., Meriç, E., Meriç, A. (2019) "İlkokul Öğrencilerinin Çevresel Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik ve Sanat Eğitimi Dergisi, 2 (1) pp. 21-38 Link |
AYTAÇ, T., ERDEM, M. (2019) "Examining High School Students’ Safe Computer and Internet Usage Awareness", European Journal of Education Studies, 6 (1) pp. 295-311 Link DOI |
ERDEM, M., AYTAÇ, T. (2019) "High School Teachers’xx Perception of Institutional Trust", International Journal of Progressive Education, 15 (1) pp. 76-87 Link DOI |
Konak, M., ERDEM, M. (2015) "Öğretmenlerin Görüşlerine Göre İlkokul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları ile Çatışma Yönetme Stratejileri Arasındaki İlişki", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi, 21 (1) pp. 69-91 [SSCI] Link DOI |
Süngü, H., İlğan, A., Oksana, P., ERDEM, M. (2015) "Predicting teacher job satisfaction based on principals’xx instructional supervision behaviours: a study of Turkish teachers", Irish Educational Studies, 34 (1) pp. 69-88 [SSCI] Link DOI |
İlğan, A., Süngü, H., Oksana, P., ERDEM, M. (2014) "Examining teacher job satisfaction and principals instructional supervision behaviours A comparative study of Turkish private and public school teachers", Alberta Journal of Educational Research, 60 (1) pp. 98-118 Link |
ERDEM, M., İlğan, A., İbrahim, U.H. (2014) "Relationship between Learning Organization and Job Satisfaction of Primary School Teachers", International Online Journal of Educational Sciences, 6 (1) pp. 8-20 Link DOI |
ERDEM, M. (2014) "The Level of Quality of Work Life to Predict Work Alienation", Educational Sciences: Theory Practice, 14 (0) pp. 1-26 [SSCI] Link DOI |
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., ERDEM, M., Taşdan, M. (2013) "Evaluation of the Standards for Recruiting and Training Elementary School Principals Used in Some European Union Countries by Teachers and School Principals in Turkey", Mevlana International Journal of Education (MIJE), 3 (4) pp. 86-107 Link DOI |
ERDEM, M., Halil, U.İ. (2013) "Learning Organization Perceptions in Elementary Education in Terms of Teachers and the Effect of Learning Organization on Organizational Commitment", Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimler Dergisi, 13 (3) pp. 1515-1534 [SSCI] Link DOI |
ERDEM, M., İlğan, A., Çelik, F. (2013) "Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Turkish Studies, 8 (12) pp. 509-532 Link DOI |
Meriç, E., ERDEM, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 19 (3) pp. 467-498 Link |
Erden, A., ERDEM, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Okul Yaşamı Kalitesi: Van İli Örneği", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28 (3) pp. 151-165 [SSCI] Link |
ERDEM, M., İlğan, A., Çelik, F. (2013) "Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Turkish Studies, 8 (12) pp. 509-532 Link DOI |
Meriç, E., ERDEM, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi (Educational Administration: Theory and Practice), 19 (3) pp. 467-498 [TR Dizin] Link |
ALİ, E., MUSTAFA, E. (2013) "İlköğretim okullarında okul yaşamı kalitesi Van İli örneği", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28 (3) pp. 151-166 [SSCI] Link |
ERDEM, M., Meriç, E. (2012) "Okul yönetiminde kayırmacılığa ilişkin ölçek geliştirme çalışması", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 141-154 Link |
İlğan, A., ERDEM, M., Yapar, B., Aydemir, Ş., Aydın, S. (2012) "Veli ilgisi farkındalığı ve akademik başarıyı yordama", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 1-17 Link |
İlğan, A., ERDEM, M., Yapar, B., Aydın, S., Aydemir, Ş.Ş. (2012) "Veli ilgisi ve ilköğretim öğrencilerinin seviye belirleme sınavlarını SBS yordama düzeyi", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 1-17 Link |
ERDEM, M., Aydın, İ., Taşdan, M., Akın, U., Günay, G. (2011) "Educational problems and solutions in Turkey The views of district governors", Educational Management Administration & Leadership, 39 (2) pp. 242-256 [SSCI] DOI |
MUSTAFA, E., İNAYET, A., MURAT, T., UGUR, A. (2011) "Educational Problems and Solutions in Turkey The Views of District Governors", Educational Management Administration & Leadership, 39 (2) pp. 242-256 [SSCI] Link DOI |
ERDEM, M. (2011) "İlköğretim Okullarının Mesleki Öğrenme Topluluğu Olma Durumlarının Değerlendirilmesi", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 151-167 Link |
MUSTAFA, E., ABDURRAHMAN, İ. (2011) "MESLEKTAŞ KOÇLUĞU", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (11) pp. 119-136 [TR Dizin] Link |
Taşdan, M., ERDEM, M. (2010) "İlköğretim okulu öğretmenlerinin iş yaşamı kalitesi ile örgütsel değer algıları arasındaki ilişki düzeyi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 92-113 [TR Dizin] Link |
ERDEM, M. (2010) "Öğretmen Algılarına Göre Liselerde İş Yaşamı Kalitesi ve Örgütsel Bağlılıkla İlişkisi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 16 (4) pp. 511-536 [SSCI] Link |
ERDEM, M. (2009) "Örgütsel Kültür Metaforu ve Eğitime Yansımaları", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (10) pp. 150-166 [TR Dizin] Link |
İlğan, A., ERDEM, M., Taşdan, M., Memduhoğlu, H.B. (2008) "Örgütsel Gelişim Aracısı Olarak Toplam Kalite Yönetimi ve Stratejik Planlama", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (35) pp. 72-92 [SCI] Link |
Güngör, S.K., Taşdan, M., İlğan, A., ERDEM, M. (2007) "İstatistiksel okuryazarlığa dair fikirlerin genişletilmesi İstatistik kuruluşlarının ürünleri üzerine bir analiz", İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Ekonometri ve İstatistik Dergisi, 3 (6) pp. 69-98 Link |
ERDEM, M., Altuntaş, H., Tekinarslan, R. (2023) "Psikolojik Esnekliğin Tükenmişliği Yordama Düzeyi", Öğretmenlerin Gözüyle Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitim Sempozyumu Milli Eğitim Bakanlığı , Ankara, (Aralık 2023) |
ERDEM, M., Ahmadı, J. (2023) "The relationship between organizational culture and organizational creativity according to private school teachers: Kabil example", İNTERNATİONAL CONGRESS ON ADVANCED RESEARCH AND APPLICATIONS , Sivas, Türkiye, (Aralık 2023) |
ERDEM, M., Çelik, A. (2023) "The Relationship Between Teachers’ Structural Empowerment And Professional Motivation", kongre , Edirne, Türkiye, (Ağustos 2023) |
ERDEM, M., Sevindim, K.Y. (2019) "Lı̇se müdürlerı̇nı̇n sergı̇ledı̇klerı̇ yönetı̇m tarzlarının öğretmenlerı̇n örgütsel sessı̇zlı̇klerı̇nı̇ yordama düzeyı̇", 3. Uluslararası Eğı̇tı̇m ve Değerler Sempozyumu ISOEVA , (Ekim 2019) |
ERDEM, M., Akın, C. (2019) "Yönetim Tarzlarının Örgüt Kültürünü Yordama Düzeyi", 14th indernational congress on educational administration , (Mayıs 2019) |
ERDEM, M., Meriç, E., Meriç, A. (2019) "İlkokul Öğrencilerinin Çevresel Farkındalıklarına Yönelik Bir Araştırma", XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 207), Rize, Türkiye, (Nisan 2019) |
Meriç, E., ERDEM, M. (2019) "İş Özellikleri ve Öğretmenlerin Mesleğe Adanmışlıkları Arasındaki İlişki", XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2019) |
BALAY, R., ERDEM, M. (2018) "Dede korkut hikayelerinde değerler ve karakter eğitimi", I. International Symposium Plilosophical Heritage of the Turkiye People , Bişkek, Kırgızistan, (Nisan 2018) |
BALAY, R., ERDEM, M. (2018) "Eğitim sistemimizde hikmet arayışı", I. International Symposium Plilosophical Heritage of the Turkiye People , Bişkek, Kırgızistan, (Nisan 2018) |
ERDEM, M., Öztürk, K. (2018) "Öğretmen algılarına göre müdürlerin yönetici yeterlikleri ile öğretmenlerin psikolojik dayanıklılık düzeyleri arasındaki ilişki", III. INES İneternational education and social science congress , (Nisan 2018) |
ERDEM, M., Öztürk, M.A. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin iş yükü algısı ile mesleki tükenmişlik düzeleri arasındaki ilişki.", III. INES İneternational education and social science congress , Alanya, Türkiye, (Nisan 2018) |
ERDEM, M., İpek, Z.H. (2017) "Ortaöğretimde görev yapan öğretmenlerin duygusal zeka ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki", I. Uluslar arası ipek yolu akademik çalışmalar sempozyumu , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2017) |
ERDEM, M., İpek, Z.H. (2017) "Üniversite öğrencilerinin duygusal zeka düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", I. Uluslar arası ipek yolu akademik çalışmalar sempozyumu , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2017) |
ERDEM, M., Kızıldeniz, M. (2016) "BAŞARILI OKUL MÜDÜRLERİ VE DİĞER OKUL MÜDÜRLERİNİN EĞİTİM ÖĞRETİM İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS TEACHİNG AND TRAİNİNG TODAY FOR TOMORROW , (Mayıs 2016) |
ERDEM, M., Turgut, G. (2016) "The Relation between favoritism and organisational cynicism", X EUROPEAN CONGERENCE ON SOCIAL AND BEHAVOORAL SCIENCES , Saraybosna, Bosna Hersek, (Mayıs 2016) |
ERDEM, M., Bodur, E. (2015) "İLKÖĞRETİMDE GÖREV YAPAN KADIN ÖĞRETMENLERİN ÖNÜNDEKİ CAM TAVAN ENGELLER İLE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", 10. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ , (pp. 115-117), Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2015) |
İlğan, A., ERDEM, M., Akram, M. (2014) "Relationship between learning organization and job satisfaction Sample of Turkish primary school teachers", 3rd. International Conference in Pakistan: Practices & challanges. University of Education. Lahore, Pakistan. , (Ocak 2014) |
ERDEM, M., Meriç, E. (2011) "Okul Yönetiminde Kayırmacılığa İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 866-870), Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011) |
İlğan, A., ERDEM, M. (2010) "Meslektaş koçluğu", 2. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. Dumlupınar Üniversitesi. Kütahya , Türkiye, (Ekim 2010) |
ERDEM, M., Yılmaz, K., Taşdan, M., Başçı, S. (2009) "Türkiye de eğitim bilimlerinin kurumsallaşması", XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 173-178), Denizli, Türkiye, (Aralık 2009) |
Memduhoğlu, H.B., Taşdan, M., ERDEM, M. (2009) "İlköğretim Okullarında Stratejik Planlama Uygulamalarının Değerlendirilmesi", International Conferance on Educational Sciences /ICES - Eastern Mediterranean University. Famagusta, North Cyprus (Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı Doğu Akdeniz Üniversitesi , Gazimagosa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2009) |
İlğan, A., Çakmak, A., Erdoğmuş, E., ERDEM, M., Sevinç, Ö.S. (2008) "İlköğretim okullarının mesleki öğrenme topluluğu olma durumlarının değerlendirilmesi", 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Eylül 2008) |
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., ERDEM, M., Taşdan, M. (2007) "Bazı Avrupa birliği ülkeleri ilköğretim okul yöneticilerinin seçilmesi ve yetiştirilmesi", II. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Aralık 2007) |
Erdem, M., Yılmaz, K., ERDEM, M. (2005) "Türkiye de Eğitim Bilimlerinin Kurumsallaşması", 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim fakültesi , Denizli, Türkiye, (Eylül 2005) |
ERDEM, M. (2017) "İş yaşamı kalitesi ve örgütsel bağlılık", Saarbrücken/Almanya : Lap Lambert Academic Publishing, ISBN: 978-3-330-06836-0 |
ERDEM, M., İlğan, A. (2010) "Kendini ve karyerini nasıl yönetirsin", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: 326 / 406, ISBN: 978-605-395-301-2 |
Meriç, E., ERDEM, M. (2023) "Öğretmenlik mesleği ve sabır", Kitap: Alanında uluslar arası araştırmalar IV Eğitim Bilimleri, İstanbul/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 41 / 60, ISBN: 978-625-6489-62-2 |
Ünlü, R., ERDEM, M., Güngör, S.K. (2023) "Okul öncesi eğitimde duygusal emek", Kitap: Eğitim alanında güncel bilimsel araştırmalar III, Ankara/Türkiye : İKSAD Publishing house, Bölüm Sayfaları: 111 / 146, ISBN: 978-625-367-332-1 |
Satan, Ş., ERDEM, M. (2023) "Örgüt Sağlığı ile mesleki motivasyon arasındaki ilişki", Kitap: Eğitim Bilimlerinda Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 451 / 482, ISBN: 978-625-6399-68-6 |
Rahimi, N., ERDEM, M. (2023) "Yükseköğretimin Kültürel Değişimdeki Rolü", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 263 / 292, ISBN: 978-625-6399-68-6 |
Çelik, S., ERDEM, M. (2022) "yönetici iletişim becerileri ile öğretmenlerin motivasyonu ve iş doyumu arasındaki ilişki", Kitap: Eğitim Araştırmaları ve Değerlendirmeleri, Ankara/Türkiye : İKSAD, Bölüm Sayfaları: 185 / 215, ISBN: 978-625-8213-58-4 |
Kaya, E., ERDEM, M. (2022) "öğrenci öğreten ve yönetici gözünden öğrenci başarısını etkileyen faktörler ve çözüm yolları", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 15 / 46, ISBN: 978-625-7276-06-1 |
Altuntaş, H., ERDEM, M. (2022) "YÖNETİCİLERİN GÜÇ KULLANMA STİLLERİ İLE ÖRGÜTSEL SİNİZM ARASINDAKİ İLİŞKİ", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar-II, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 93 / 116, ISBN: 978-625-6399-05-1 |
ERDEM, M. (2021) "Toplam kalite ve stratejik yönetim MEB'de bürokratik yönetimin alternatifi olabilir mi?", Kitap: Prof. Dr. Ali Balcıy'a Armağan, Ankara/Türkiye : ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Bölüm Sayfaları: 235 / 248, ISBN: 978-605-136-509-1 |
Kızıldeniz, M., ERDEM, M. (2021) "Başarılı okul müdürlerinin yönetim uygulamalarının değerlendirilmesi", Kitap: Prof. Dr. İnayet Aydın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem.NET, Bölüm Sayfaları: 405 / 419, ISBN: 978-625-8044-12-6 |
ERDEM, M. (2020) "Velilerin Hakları ve Sorumlulukları", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem.NET, Bölüm Sayfaları: 227 / 249, ISBN: 9786257880589 |
ERDEM, M. (2018) "öğretim ortamı olarak okul ve sınıf", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 361 / 378, ISBN: 978-605-241-417-0 |
ERDEM, M. (2018) "Türk Eğitim Sistemi", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Ankara/Türkiye : PEGEM Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 33, ISBN: 978-9944-919-67-8 |
ERDEM, M., Kodal, M. (2016) "Grupta problem çözme teknikleri", Kitap: Prof Dr Ziya Bursalıoğlu na Armagan, Ankara/Türkiye : ANKARA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 489 / 509, ISBN: 978-605-136-302-8 |
ERDEM, M. (2015) "Grubun bireyi etkileme yöntemleri", Kitap: Prof Dr İbrahim Ethem Başaran a Armağan, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 354 / 371, ISBN: 978-605-170-062-5 |
ERDEM, M. (2014) "Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinde Görev Yapan Araştırma Görevlilerinin Takım Çalışmasına İlişkin Algıları", Kitap: Prof Dr Haydar Taymaz Armağan Kitabı Eğitim Yönetimi ve Politikası Yazıları, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 406 / 422, ISBN: 978-605-364-932-8 |
İlğan, A., ERDEM, M. (2010) "Kendini ve kariyerini nasıl yönetirsin", Kitap: Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Klavuzu, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 326 / 407, ISBN: 9786053953012 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) yüzüncü yıl üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Business Ethics, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) AHİEVRAN, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) yüzüncü yıl üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Journal of Academic Social Science Studies, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 0 |
Üye, EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE EĞİTİM DENETİCİLERİ DERNEĞİ, 2009- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Abdurrahman İlğan
Düzce Üniversitesi
|
2007 - 2015 | 16 |
Erdal Meriç
Ordu Üniversitesi
|
2011 - 2024 | 13 |
Murat Taşdan
Kafkas Üniversitesi
|
2005 - 2013 | 9 |
Hasan Basri Memduhoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2007 - 2013 | 4 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 3 |
Ziyaeddin Halid İpek
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 3 |
ERDEM MUSTAFA
-
|
2011 - 2013 | 3 |
Hasan Altuntaş
-
|
2022 - 2024 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Hilmi Süngü
Bozok Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Ayşe Meriç
Ordu Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Semra Kıranlı Güngör
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2007 - 2023 | 2 |
Ali Balcı
-
|
2007 - 2013 | 2 |
Burcu Yapar
-
|
2012 | 2 |
Cem Akın
-
|
2019 - 2022 | 2 |
Kübra Öztürk
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Mehmet Ali Öztürk
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Mehmet Kızıldeniz
-
|
2016 - 2021 | 2 |
Parylo Oksana
-
|
2014 - 2015 | 2 |
Recep Tekinarslan
-
|
2023 - 2024 | 2 |
Süleyman Aydın
-
|
2012 | 2 |
Sıdıka Başçı
-
|
2009 | 1 |
Gonca Günay
-
|
2011 | 1 |
Ömer Seyfettin Sevinç
Düzce Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Altan Çakmak
Celâl Bayar Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Uğur Akın
-
|
2011 | 1 |
Ali Erden
Uluslararası Final Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Veysel Okçu
Siirt Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Ruken Ünlü
-
|
2023 | 1 |
Ertuğrul Erdoğmuş
Bartın Üniversitesi
|
2008 | 1 |
İnayet Aydın
-
|
2011 | 1 |
Kürşad Yılmaz
Dumlupınar Üniversitesi
|
2009 | 1 |
AKIN UGUR
-
|
2011 | 1 |
Ayça Çelik
-
|
2023 | 1 |
AYDIN İNAYET
-
|
2011 | 1 |
Deniz İrem Bayat
-
|
2024 | 1 |
Ecren Kaya
-
|
2022 | 1 |
Emel Bodur
-
|
2015 | 1 |
Emel Bodur Budak
-
|
2023 | 1 |
ERDEN ALİ
-
|
2013 | 1 |
Fethullah Çelik
-
|
2013 | 1 |
Fettullah Çelik
-
|
2013 | 1 |
Gönül Turgut
-
|
2016 | 1 |
Hasan Taşay
-
|
2023 | 1 |
İLGAN ABDURRAHMAN
-
|
2011 | 1 |
Jamaluddin Ahmadı
-
|
2023 | 1 |
Kıymet Yıldırım Sevindim
-
|
2019 | 1 |
Mehmet Konak
-
|
2015 | 1 |
Muhammad Akram
-
|
2014 | 1 |
Musa Kodal
-
|
2016 | 1 |
Naman Bakaç
-
|
2019 | 1 |
Nasratullah Rahimi
-
|
2023 | 1 |
Serap Çelik
-
|
2022 | 1 |
Şemsey Satan
-
|
2023 | 1 |
Şükrü Aydemir
-
|
2012 | 1 |
Şükrü Şakir Aydemir
-
|
2012 | 1 |
TAŞDAN MURAT
-
|
2011 | 1 |
Turgut Gönül
-
|
2020 | 1 |
Uçar Halil İbrahim
-
|
2014 | 1 |
Uçar İbrahim Halil
-
|
2013 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 319 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 142 | 50 | 110 | 100 | 90 | 105 | 95 | 155 | 234 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 329 . | 454 . | 439 . | 444 . | 454 . | 424 . | 531 . | 470 . | 371 . | 344 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 186 . | 298 . | 247 . | 249 . | 248 . | 233 . | 297 . | 220 . | 173 . | 186 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 35 . | 80 . | 53 . | 63 . | 61 . | 51 . | 82 . | 64 . | 32 . | 59 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 3 | 3 | 6 | 8 | 5 | 3 | 5 | 11 | 2 |
Toplam Makale | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 1 | 2 | 4 | 2 |
Toplam Kitap | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 2 | 2 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 0 | 1 | 3 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 2 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |