Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1997 |
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kamu Yönetimi Bölümü, 1988, 1993 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2001, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2001, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1997 |
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kamu Yönetimi Bölümü, 1988, 1993 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 68, Güz, 2000 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2016-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2009-2016, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2001-2008, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitimin Yönetimi ve Politikası Bölümü, Türkiye |
1993-2001, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2016-, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye |
Jamaluddin Ahmadı, Yüksek Lisans, Afganistan özel ortaöğretim okullarında örgüt kültürünün örgütsel yaratıcılık üzerinde etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Muhammed Temur, Yüksek Lisans, ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN YILMAZLIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ayça Çelik, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin yapısal güçlendirilmesinin mesleki motivasyonları ile ilişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Nasratullah Rahımı, Yüksek Lisans, Yükseköğretimin kültürel değişimdeki rolü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hasan Taşay, Yüksek Lisans, Okul yönetici ve öğretmen görüşlerine göre Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonu'nu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Erdal Meriç, Doktora, Öğretmenlerde sabır ve tükenmişlik ilişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Şemsey Satan, Yüksek Lisans, Örgüt sağlığı ile mesleki motivasyon arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Ecren Kaya, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrenci, öğretmen ve yöneticilerinin öğrenci başarısını etkileyen faktörlere ilişkin görüşl, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Kıymet Yıldırım Sevindim, Yüksek Lisans, Lise müdürlerinin yönetim tarzlarının öğretmenlerin örgütsel sessizliklerini yordama düzeyi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Kıymet Yıldırım Sevindim, Yüksek Lisans, LİSE MÜDÜRLERİNİN SERGİLEDİKLERİ YÖNETİM TARZLARININ ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİKLERİNİ YORDAMA , Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2020, (Asıl Danışman) |
Serap Çelik, Yüksek Lisans, İlkokul öğretmenlerinin algıladıkları yönetici iletişim becerileri ile öğretmenlerin motivasyonu ve , Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Kübra Öztürk, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin algılarına göre müdürlerin yönetici yeterlikleri ile öğretmenlerin psikoloj, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mehmet Ali Öztürk, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin iş yükü algısı ile mesleki tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Serap Çelik, Yüksek Lisans, ilkokul öğretmenlerinin algıladıkları yönetici iletişim becerileri ile öğretmenlerin motivasyon ve i, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2019, (Asıl Danışman) |
Kübra Öztürk, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Müdürlerinin Yönetici Yeterlikleri İle Öğretmenlerinin Psik, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2019, (Asıl Danışman) |
Mehmet Ali Öztürk, Yüksek Lisans, SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞYÜKÜ ALGISI İLE MESLEKİTÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİARASINDAKİ İLI, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2019, (Asıl Danışman) |
Ziyaeddin Halid İpek, Yüksek Lisans, Lise öğretmenlerinin duygusal zekâ ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Emel Bodur, Yüksek Lisans, İlköğretimde görev yapan kadın öğretmenlerin karşılaştıkları cam tavan engeller ile tükenmişlik düze, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Mehmet Kızıldeniz, Yüksek Lisans, Başarılı okul müdürlerinin yönetim uygulamalarının değerlendirilmesi, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Mehmet Konak, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin görüşlerine göre müdürlerin etik liderlik davranışları ile çatışma yönetme stilleri ar, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Fethullah Çelik, Yüksek Lisans, Ortaokul müdürlerinin mizah davranışları ile öğretmenleri etkileme düzeylerine ilişkin öğretmen görü, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Faik Aktaş, Yüksek Lisans, İl eğitim denetmen yardımcılarının seçilme, hizmet içinde ve görev başında yetiştirilme sürecini, i, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Erdal Meriç, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin algılarına göre okul yönetiminde kayırmacılık, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Nazım Çoğaltay, Yüksek Lisans, Türkiye genelinde ceza infaz kurumlarında çalışan öğretmenlerin iş doyum algıları, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
2018-2019, Yönetim psikolojisi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, Örgütsel davranış, Yüksek Lisans |
2018-2019, eğitim bilimine giriş, Lisans |
2018-2019, sınıf yönetimi, Lisans |
2018-2019, Eğitim yönetimi, Lisans |
2018-2019, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, DANIŞMANLIK, Yüksek Lisans |
2017-2018, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, EĞİTİM YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET, Lisans |
2017-2018, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TEZ DANIŞMANLIK, Yüksek Lisans |
2017-2018, seminer, Yüksek Lisans |
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2016-2017, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2016-2017, EĞİTİM YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, TEZ DANIŞMANLIK, Yüksek Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, kaynak tarama ve rapor yazma, Lisans |
2016-2017, Türk Eğitim Sistemi ve Okul yönetimi, Lisans |
2016-2017, bilimsel araştırmalarda veri analizi ve istatistik, Yüksek Lisans |
2016-2017, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2016-2017, öğretmenlik deneyimi, Lisans |
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, eğitim bilimine giriş, Lisans |
2015-2016, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2015-2016, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2015-2016, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2015-2016, danışmanlık, Yüksek Lisans |
2015-2016, öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2014-2015, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2014-2015, danışmanlık, Yüksek Lisans |
2014-2015, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2014-2015, Avrupa Birliği Eğitim Sistemleri, Yüksek Lisans |
2013-2014, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2013-2014, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2013-2014, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2013-2014, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2013-2014, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2013-2014, danışmanlık, Yüksek Lisans |
2013-2014, Avrupa Birliği Eğitim Sistemleri, Yüksek Lisans |
2012-2013, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2012-2013, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2012-2013, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2012-2013, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2012-2013, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2012-2013, yüksek lisans danışmanlık, Yüksek Lisans |
2012-2013, yönetimde çağdaş yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2012-2013, avrupa birliği eğitim sistemleri, Yüksek Lisans |
2011-2012, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2011-2012, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2011-2012, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2011-2012, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2011-2012, yüksek lisans danışmanlık, Lisans |
2011-2012, uzmanlık alan eğitimi, Lisans |
2010-2011, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2010-2011, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2010-2011, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2010-2011, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
2009-2010, SINIF YÖNETİMİ, Lisans |
2009-2010, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2009-2010, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2009-2010, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Erdem, M., Meriç, E., Bayat, D.İ. (2024) "Özel Eğitim Öğretmenlerinde Sabır ve İş Doyumu İlişkisi", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (59) pp. 27-50 [TR Dizin] DOI |
Budak, E.B., Erdem, M. (2023) "Kadın Öğretmenlerin Karşılaştıkları Cam Tavan Engelleriyle Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki", Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (5) pp. 199-228 [TR Dizin] Link |
Meriç, E., Erdem, M. (2023) "Öğretmenlerde Sabır ve Tükenmişlik İlişkisi", Mersin University Journal of the Faculty of Education, 0 (1) pp. 51-83 DOI |
Meriç, E., Erdem, M. (2023) "Öğretmenlerde Sabır ve Tükenmişliği Etkileyen Faktörlere Yönelik Nitel Bir Çözümleme", The Journal of Turkish Educational Sciences, Gazi University, 21 (3) pp. 1605-1637 [TR Dizin] DOI |
Taşay, H., Erdem, M. (2023) "Project on promoting the integration of Syrian children into the Turkish education system according to school administrators and teachers' views", Journal of Teacher Development and Education, 1 (1) pp. 26-39 Link DOI |
Erdem, M., Akın, C. (2022) "How Management Styles Predicts School Culture: A regression analysis study", Pen Academic Publishing, 17 (3) pp. 199-221 DOI |
Meriç, E., Erdem, M. (2022) "ÖĞRETMEN SABIR ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 12 (2) pp. 710-726 [TR Dizin] DOI |
Erdem, M., İpek, Z.H. (2021) "Lise Öğretmenlerinin Duygusal Zeka Ve Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 321-368 [TR Dizin] DOI |
Meriç, E., Erdem, M. (2020) "Prediction of Professional Commitment of Teachers by the Job Characteristics of Teaching Profession (Öğretmenlik Mesleği İş Özelliklerinin Mesleğe Adanmışlığı Yordama Düzeyi)", Educational Administration: Theory and Practice, 26 (2) pp. 449-494 [TR Dizin] Link DOI |
Öztürk, M.A., Erdem, M. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin İş Yükü Algısı ile Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 926-958 [TR Dizin] Link DOI |
Erdem, M., Aytaç, T., Gönül, T. (2020) "THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS'PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL CYNICISM AND SCHOOLADMINISTRATORS' BEHAVIOURS OF FAVOURITISM", European Journal of Education Studies, 7 (6) pp. 1-22 Link DOI |
Öztürk, K., Erdem, M. (2020) "Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Yönetici Yeterlikleri İle Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri Arasındaki İlişki", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (15) pp. 26-47 [TR Dizin] Link DOI |
Bakaç, N., Okçu, V., Erdem, M. (2019) "FARKLILIKLARIN YÖNETİMİNE İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ", Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi, 7 (2) pp. 19-61 Link |
Erdem, M., Meriç, E., Meriç, A. (2019) "İlkokul Öğrencilerinin Çevresel Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik ve Sanat Eğitimi Dergisi, 2 (1) pp. 21-38 Link |
Aytaç, T., Erdem, M. (2019) "Examining High School Students’ Safe Computer and Internet Usage Awareness", European Journal of Education Studies, 6 (1) pp. 295-311 Link DOI |
Erdem, M., Aytaç, T. (2019) "High School Teachers’xx Perception of Institutional Trust", International Journal of Progressive Education, 15 (1) pp. 76-87 Link DOI |
Süngü, H., İlğan, A., Oksana, P., Erdem, M. (2015) "Predicting teacher job satisfaction based on principals’xx instructional supervision behaviours: a study of Turkish teachers", Irish Educational Studies, 34 (1) pp. 69-88 [SSCI] Link DOI |
Konak, M., Erdem, M. (2015) "Öğretmenlerin Görüşlerine Göre İlkokul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları ile Çatışma Yönetme Stratejileri Arasındaki İlişki", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi, 21 (1) pp. 69-91 [SSCI] Link DOI |
Erdem, M., İlğan, A., İbrahim, U.H. (2014) "Relationship between Learning Organization and Job Satisfaction of Primary School Teachers", International Online Journal of Educational Sciences, 6 (1) pp. 8-20 Link DOI |
Erdem, M. (2014) "The Level of Quality of Work Life to Predict Work Alienation", Educational Sciences: Theory Practice, 14 (0) pp. 1-26 [SSCI] Link DOI |
İlğan, A., Süngü, H., Oksana, P., Erdem, M. (2014) "Examining teacher job satisfaction and principals instructional supervision behaviours A comparative study of Turkish private and public school teachers", Alberta Journal of Educational Research, 60 (1) pp. 98-118 Link |
Erden, A., Erdem, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Okul Yaşamı Kalitesi: Van İli Örneği", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28 (3) pp. 151-165 [SSCI] Link |
Meriç, E., Erdem, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 19 (3) pp. 467-498 Link |
Erdem, M., Halil, U.İ. (2013) "Learning Organization Perceptions in Elementary Education in Terms of Teachers and the Effect of Learning Organization on Organizational Commitment", Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimler Dergisi, 13 (3) pp. 1515-1534 [SSCI] Link DOI |
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M. (2013) "Evaluation of the Standards for Recruiting and Training Elementary School Principals Used in Some European Union Countries by Teachers and School Principals in Turkey", Mevlana International Journal of Education (MIJE), 3 (4) pp. 86-107 Link DOI |
Erdem, M., İlğan, A., Çelik, F. (2013) "Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Turkish Studies, 8 (12) pp. 509-532 Link DOI |
ALİ, E., MUSTAFA, E. (2013) "İlköğretim okullarında okul yaşamı kalitesi Van İli örneği", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28 (3) pp. 151-166 [SSCI] Link |
Meriç, E., Erdem, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi (Educational Administration: Theory and Practice), 19 (3) pp. 467-498 [TR Dizin] Link |
Erdem, M., İlğan, A., Çelik, F. (2013) "Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Turkish Studies, 8 (12) pp. 509-532 Link DOI |
Erdem, M., Meriç, E. (2012) "Okul yönetiminde kayırmacılığa ilişkin ölçek geliştirme çalışması", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 141-154 Link |
İlğan, A., Erdem, M., Yapar, B., Aydın, S., Aydemir, Ş.Ş. (2012) "Veli ilgisi ve ilköğretim öğrencilerinin seviye belirleme sınavlarını SBS yordama düzeyi", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 1-17 Link |
İlğan, A., Erdem, M., Yapar, B., Aydemir, Ş., Aydın, S. (2012) "Veli ilgisi farkındalığı ve akademik başarıyı yordama", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 1-17 Link |
Erdem, M. (2011) "İlköğretim Okullarının Mesleki Öğrenme Topluluğu Olma Durumlarının Değerlendirilmesi", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 151-167 Link |
MUSTAFA, E., ABDURRAHMAN, İ. (2011) "MESLEKTAŞ KOÇLUĞU", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (11) pp. 119-136 [TR Dizin] Link |
Erdem, M., Aydın, İ., Taşdan, M., Akın, U., Günay, G. (2011) "Educational problems and solutions in Turkey The views of district governors", Educational Management Administration & Leadership, 39 (2) pp. 242-256 [SSCI] DOI |
MUSTAFA, E., İNAYET, A., MURAT, T., UGUR, A. (2011) "Educational Problems and Solutions in Turkey The Views of District Governors", Educational Management Administration & Leadership, 39 (2) pp. 242-256 [SSCI] Link DOI |
Taşdan, M., Erdem, M. (2010) "İlköğretim okulu öğretmenlerinin iş yaşamı kalitesi ile örgütsel değer algıları arasındaki ilişki düzeyi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 92-113 [TR Dizin] Link |
Erdem, M. (2010) "Öğretmen Algılarına Göre Liselerde İş Yaşamı Kalitesi ve Örgütsel Bağlılıkla İlişkisi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 16 (4) pp. 511-536 [SSCI] Link |
Erdem, M. (2009) "Örgütsel Kültür Metaforu ve Eğitime Yansımaları", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (10) pp. 150-166 [TR Dizin] Link |
İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M., Memduhoğlu, H.B. (2008) "Örgütsel Gelişim Aracısı Olarak Toplam Kalite Yönetimi ve Stratejik Planlama", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (35) pp. 72-92 [SCI] Link |
Güngör, S.K., Taşdan, M., İlğan, A., Erdem, M. (2007) "İstatistiksel okuryazarlığa dair fikirlerin genişletilmesi İstatistik kuruluşlarının ürünleri üzerine bir analiz", İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Ekonometri ve İstatistik Dergisi, 3 (6) pp. 69-98 Link |
Erdem, M., Çelik, A. (2023) "The Relationship Between Teachers’ Structural Empowerment And Professional Motivation", kongre , Edirne, Türkiye, (Ağustos 2023) |
Erdem, M., Ahmadı, J. (2023) "The relationship between organizational culture and organizational creativity according to private school teachers: Kabil example", İNTERNATİONAL CONGRESS ON ADVANCED RESEARCH AND APPLICATIONS , Sivas, Türkiye, (Aralık 2023) |
Erdem, M., Altuntaş, H., Tekinarslan, R. (2023) "Psikolojik Esnekliğin Tükenmişliği Yordama Düzeyi", Öğretmenlerin Gözüyle Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitim Sempozyumu Milli Eğitim Bakanlığı , Ankara, (Aralık 2023) |
Meriç, E., Erdem, M. (2019) "İş Özellikleri ve Öğretmenlerin Mesleğe Adanmışlıkları Arasındaki İlişki", XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2019) |
Erdem, M., Akın, C. (2019) "Yönetim Tarzlarının Örgüt Kültürünü Yordama Düzeyi", 14th indernational congress on educational administration , (Mayıs 2019) |
Erdem, M., Meriç, E., Meriç, A. (2019) "İlkokul Öğrencilerinin Çevresel Farkındalıklarına Yönelik Bir Araştırma", XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 207), Rize, Türkiye, (Nisan 2019) |
Erdem, M., Sevindim, K.Y. (2019) "Lı̇se müdürlerı̇nı̇n sergı̇ledı̇klerı̇ yönetı̇m tarzlarının öğretmenlerı̇n örgütsel sessı̇zlı̇klerı̇nı̇ yordama düzeyı̇", 3. Uluslararası Eğı̇tı̇m ve Değerler Sempozyumu ISOEVA , (Ekim 2019) |
Balay, R., Erdem, M. (2018) "Eğitim sistemimizde hikmet arayışı", I. International Symposium Plilosophical Heritage of the Turkiye People , Bişkek, Kırgızistan, (Nisan 2018) |
Balay, R., Erdem, M. (2018) "Dede korkut hikayelerinde değerler ve karakter eğitimi", I. International Symposium Plilosophical Heritage of the Turkiye People , Bişkek, Kırgızistan, (Nisan 2018) |
Erdem, M., Öztürk, M.A. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin iş yükü algısı ile mesleki tükenmişlik düzeleri arasındaki ilişki.", III. INES İneternational education and social science congress , Alanya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Erdem, M., Öztürk, K. (2018) "Öğretmen algılarına göre müdürlerin yönetici yeterlikleri ile öğretmenlerin psikolojik dayanıklılık düzeyleri arasındaki ilişki", III. INES İneternational education and social science congress , (Nisan 2018) |
Erdem, M., İpek, Z.H. (2017) "Üniversite öğrencilerinin duygusal zeka düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", I. Uluslar arası ipek yolu akademik çalışmalar sempozyumu , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2017) |
Erdem, M., İpek, Z.H. (2017) "Ortaöğretimde görev yapan öğretmenlerin duygusal zeka ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki", I. Uluslar arası ipek yolu akademik çalışmalar sempozyumu , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2017) |
Erdem, M., Kızıldeniz, M. (2016) "BAŞARILI OKUL MÜDÜRLERİ VE DİĞER OKUL MÜDÜRLERİNİN EĞİTİM ÖĞRETİM İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS TEACHİNG AND TRAİNİNG TODAY FOR TOMORROW , (Mayıs 2016) |
Erdem, M., Turgut, G. (2016) "The Relation between favoritism and organisational cynicism", X EUROPEAN CONGERENCE ON SOCIAL AND BEHAVOORAL SCIENCES , Saraybosna, Bosna Hersek, (Mayıs 2016) |
Erdem, M., Bodur, E. (2015) "İLKÖĞRETİMDE GÖREV YAPAN KADIN ÖĞRETMENLERİN ÖNÜNDEKİ CAM TAVAN ENGELLER İLE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", 10. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ , (pp. 115-117), Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2015) |
İlğan, A., Erdem, M., Akram, M. (2014) "Relationship between learning organization and job satisfaction Sample of Turkish primary school teachers", 3rd. International Conference in Pakistan: Practices & challanges. University of Education. Lahore, Pakistan. , (Ocak 2014) |
Erdem, M., Meriç, E. (2011) "Okul Yönetiminde Kayırmacılığa İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 866-870), Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011) |
İlğan, A., Erdem, M. (2010) "Meslektaş koçluğu", 2. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. Dumlupınar Üniversitesi. Kütahya , Türkiye, (Ekim 2010) |
Erdem, M., Yılmaz, K., Taşdan, M., Başçı, S. (2009) "Türkiye de eğitim bilimlerinin kurumsallaşması", XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 173-178), Denizli, Türkiye, (Aralık 2009) |
Memduhoğlu, H.B., Taşdan, M., Erdem, M. (2009) "İlköğretim Okullarında Stratejik Planlama Uygulamalarının Değerlendirilmesi", International Conferance on Educational Sciences /ICES - Eastern Mediterranean University. Famagusta, North Cyprus (Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı Doğu Akdeniz Üniversitesi , Gazimagosa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2009) |
İlğan, A., Çakmak, A., Erdoğmuş, E., Erdem, M., Sevinç, Ö.S. (2008) "İlköğretim okullarının mesleki öğrenme topluluğu olma durumlarının değerlendirilmesi", 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Eylül 2008) |
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M. (2007) "Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi ve Yetiştirilmesi Standartlarının Türkiye deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi", Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Haziran 2007) |
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M. (2007) "Bazı Avrupa birliği ülkeleri ilköğretim okul yöneticilerinin seçilmesi ve yetiştirilmesi", II. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Aralık 2007) |
Yılmaz, K., Taşdan, M., Erdem, M. (2005) "Türkiye de Eğitim Bilimlerinin Kurumsallaşması", 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim fakültesi , Türkiye, (Eylül 2005) |
Erdem, M. (2017) "İş yaşamı kalitesi ve örgütsel bağlılık", Saarbrücken/Almanya : Lap Lambert Academic Publishing |
Erdem, M., İlğan, A. (2010) "Sınıf Yönetimi", Ankara/Türkiye : NOBEL |
Rahimi, N., Erdem, M. (2023) "Yükseköğretimin Kültürel Değişimdeki Rolü", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi |
Satan, Ş., Erdem, M. (2023) "Örgüt Sağlığı ile mesleki motivasyon arasındaki ilişki", Kitap: Eğitim Bilimlerinda Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi |
Meriç, E., Erdem, M. (2023) "Öğretmenlik mesleği ve sabır", Kitap: Alanında uluslar arası araştırmalar IV Eğitim Bilimleri, İstanbul/Türkiye : Eğitim Yayınevi |
Ünlü, R., Erdem, M., Güngör, S.K. (2023) "Okul öncesi eğitimde duygusal emek", Kitap: Eğitim alanında güncel bilimsel araştırmalar III, Ankara/Türkiye : İKSAD Publishing house |
Altuntaş, H., Erdem, M. (2022) "YÖNETİCİLERİN GÜÇ KULLANMA STİLLERİ İLE ÖRGÜTSEL SİNİZM ARASINDAKİ İLİŞKİ", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar-II, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi |
Kaya, E., Erdem, M. (2022) "öğrenci öğreten ve yönetici gözünden öğrenci başarısını etkileyen faktörler ve çözüm yolları", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi |
Çelik, S., Erdem, M. (2022) "yönetici iletişim becerileri ile öğretmenlerin motivasyonu ve iş doyumu arasındaki ilişki", Kitap: Eğitim Araştırmaları ve Değerlendirmeleri, Ankara/Türkiye : İKSAD |
Kızıldeniz, M., Erdem, M. (2021) "Başarılı okul müdürlerinin yönetim uygulamalarının değerlendirilmesi", Kitap: Prof. Dr. İnayet Aydın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem.NET |
Erdem, M. (2021) "Toplam kalite ve stratejik yönetim MEB'de bürokratik yönetimin alternatifi olabilir mi?", Kitap: Prof. Dr. Ali Balcıy'a Armağan, Ankara/Türkiye : ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ |
Erdem, M. (2020) "Velilerin Hakları ve Sorumlulukları", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem.NET |
Erdem, M. (2018) "Türk Eğitim Sistemi", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Ankara/Türkiye : PEGEM Akademi |
Erdem, M. (2018) "öğretim ortamı olarak okul ve sınıf", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Erdem, M., Kodal, M. (2016) "Grupta problem çözme teknikleri", Kitap: Prof Dr Ziya Bursalıoğlu na Armagan, Ankara/Türkiye : ANKARA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI |
Erdem, M. (2015) "Grubun bireyi etkileme yöntemleri", Kitap: Prof Dr İbrahim Ethem Başaran a Armağan, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Erdem, M. (2014) "Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinde Görev Yapan Araştırma Görevlilerinin Takım Çalışmasına İlişkin Algıları", Kitap: Prof Dr Haydar Taymaz Armağan Kitabı Eğitim Yönetimi ve Politikası Yazıları, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
İlğan, A., Erdem, M. (2010) "Kendini ve kariyerini nasıl yönetirsin", Kitap: Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Klavuzu, Ankara/Türkiye : Nobel |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) yüzüncü yıl üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2018, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Business Ethics, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) AHİEVRAN, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Journal of Academic Social Science Studies, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) yüzüncü yıl üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 0 |
Üye, EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE EĞİTİM DENETİCİLERİ DERNEĞİ, 2009- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi (Educational Administration: Theory and Practice)
|
0 | 0 | 0 | 16 | 9 | 23 | 1 | 3 | 52 |
2 |
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
|
1 | 0 | 0 | 3 | 17 | 16 | 0 | 0 | 37 |
3 |
The Level of Quality of Work Life to Predict Work Alienation
Educational Sciences: Theory Practice
|
2 | 0 | 0 | 16 | 10 | 6 | 0 | 0 | 34 |
4 |
Okul yönetiminde kayırmacılığa ilişkin ölçek geliştirme çalışması
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 12 | 9 | 0 | 2 | 28 |
5 |
Öğretmen Algılarına Göre Liselerde İş Yaşamı Kalitesi ve Örgütsel Bağlılıkla İlişkisi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
|
1 | 0 | 0 | 5 | 15 | 3 | 0 | 1 | 25 |
6 |
Öğretmenlerin Görüşlerine Göre İlkokul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları ile Çatışma Yönetme Stratejileri Arasındaki İlişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 11 | 3 | 1 | 0 | 20 |
7 |
Relationship between Learning Organization and Job Satisfaction of Primary School Teachers
International Online Journal of Educational Sciences
|
3 | 0 | 0 | 11 | 3 | 0 | 0 | 2 | 19 |
8 |
Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 14 | 0 | 0 | 15 |
9 |
Educational problems and solutions in Turkey The views of district governors
Educational Management Administration & Leadership
|
1 | 0 | 0 | 4 | 3 | 3 | 0 | 1 | 12 |
10 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin iş yaşamı kalitesi ile örgütsel değer algıları arasındaki ilişki düzeyi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 4 | 2 | 0 | 0 | 11 |
11 |
Educational Problems and Solutions in Turkey The Views of District Governors
Educational Management Administration & Leadership
|
0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 4 | 0 | 0 | 11 |
12 |
Learning Organization Perceptions in Elementary Education in Terms of Teachers and the Effect of Learning Organization on Organizational Commitment
Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 6 | 3 | 0 | 0 | 1 | 10 |
13 |
Sınıf Öğretmenlerinin İş Yükü Algısı ile Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 9 | 0 | 0 | 0 | 10 |
14 |
İlköğretim okullarında okul yaşamı kalitesi Van İli örneği
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 9 |
15 |
İlkokul Öğrencilerinin Çevresel Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik ve Sanat Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 7 |
16 |
Prediction of Professional Commitment of Teachers by the Job Characteristics of Teaching Profession (Öğretmenlik Mesleği İş Özelliklerinin Mesleğe Adanmışlığı Yordama Düzeyi)
Educational Administration: Theory and Practice
|
1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 6 |
17 |
Examining teacher job satisfaction and principals instructional supervision behaviours A comparative study of Turkish private and public school teachers
Alberta Journal of Educational Research
|
1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 |
18 |
İlköğretim Okullarının Mesleki Öğrenme Topluluğu Olma Durumlarının Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 5 |
19 |
Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 |
20 |
Predicting teacher job satisfaction based on principals’xx instructional supervision behaviours: a study of Turkish teachers
Irish Educational Studies
|
0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
21 |
Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 |
22 |
Örgütsel Gelişim Aracısı Olarak Toplam Kalite Yönetimi ve Stratejik Planlama
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 4 |
23 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS'PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL CYNICISM AND SCHOOLADMINISTRATORS' BEHAVIOURS OF FAVOURITISM
European Journal of Education Studies
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 4 |
24 |
Examining High School Students’ Safe Computer and Internet Usage Awareness
European Journal of Education Studies
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 |
25 |
Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi ve Yetiştirilmesi Standartlarının Türkiye deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 |
26 |
Bazı Avrupa birliği ülkeleri ilköğretim okul yöneticilerinin seçilmesi ve yetiştirilmesi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
27 |
Veli ilgisi ve ilköğretim öğrencilerinin seviye belirleme sınavlarını SBS yordama düzeyi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 |
28 |
Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Yönetici Yeterlikleri İle Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
29 |
FARKLILIKLARIN YÖNETİMİNE İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
30 |
Öğretmenlerde Sabır ve Tükenmişlik İlişkisi
Mersin University Journal of the Faculty of Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
31 |
ÖĞRETMEN SABIR ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
32 |
Lise Öğretmenlerinin Duygusal Zeka Ve Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
33 |
Veli ilgisi farkındalığı ve akademik başarıyı yordama
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Abdurrahman İlğan
İzmir Demokrasi Üniversitesi
|
2007 - 2015 | 17 |
Erdal Meriç
Ordu Üniversitesi
|
2011 - 2024 | 13 |
Murat Taşdan
Kafkas Üniversitesi
|
2005 - 2013 | 10 |
Hasan Basri Memduhoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2007 - 2013 | 5 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 3 |
Ziyaeddin Halid İpek
Kafkas Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 3 |
Ali Balcı
-
|
2007 - 2013 | 3 |
ERDEM MUSTAFA
-
|
2011 - 2013 | 3 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Hilmi Süngü
Bozok Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Ayşe Meriç
Ordu Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Semra Kıranlı Güngör
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2007 - 2023 | 2 |
Kürşad Yılmaz
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2005 - 2009 | 2 |
Burcu Yapar
-
|
2012 | 2 |
Cem Akın
-
|
2019 - 2022 | 2 |
Hasan Altuntaş
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Kübra Öztürk
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Mehmet Ali Öztürk
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Mehmet Kızıldeniz
-
|
2016 - 2021 | 2 |
Parylo Oksana
-
|
2014 - 2015 | 2 |
Süleyman Aydın
-
|
2012 | 2 |
Sıdıka Başçı
-
|
2009 | 1 |
Gonca Günay
-
|
2011 | 1 |
Ömer Seyfettin Sevinç
Düzce Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Altan Çakmak
Celâl Bayar Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Uğur Akın
-
|
2011 | 1 |
Ali Erden
Uluslararası Final Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Veysel Okçu
Siirt Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Ruken Ünlü
-
|
2023 | 1 |
Ertuğrul Erdoğmuş
Bartın Üniversitesi
|
2008 | 1 |
İnayet Aydın
-
|
2011 | 1 |
AKIN UGUR
-
|
2011 | 1 |
Ayça Çelik
-
|
2023 | 1 |
AYDIN İNAYET
-
|
2011 | 1 |
Deniz İrem Bayat
-
|
2024 | 1 |
Ecren Kaya
-
|
2022 | 1 |
Emel Bodur
-
|
2015 | 1 |
Emel Bodur Budak
-
|
2023 | 1 |
ERDEN ALİ
-
|
2013 | 1 |
Fethullah Çelik
-
|
2013 | 1 |
Fettullah Çelik
-
|
2013 | 1 |
Gönül Turgut
-
|
2016 | 1 |
Hasan Taşay
-
|
2023 | 1 |
İLGAN ABDURRAHMAN
-
|
2011 | 1 |
Jamaluddin Ahmadı
-
|
2023 | 1 |
Kıymet Yıldırım Sevindim
-
|
2019 | 1 |
Mehmet Konak
-
|
2015 | 1 |
Muhammad Akram
-
|
2014 | 1 |
Musa Kodal
-
|
2016 | 1 |
Naman Bakaç
-
|
2019 | 1 |
Nasratullah Rahimi
-
|
2023 | 1 |
Recep Tekinarslan
-
|
2023 | 1 |
Serap Çelik
-
|
2022 | 1 |
Şemsey Satan
-
|
2023 | 1 |
Şükrü Aydemir
-
|
2012 | 1 |
Şükrü Şakir Aydemir
-
|
2012 | 1 |
TAŞDAN MURAT
-
|
2011 | 1 |
Turgut Gönül
-
|
2020 | 1 |
Uçar Halil İbrahim
-
|
2014 | 1 |
Uçar İbrahim Halil
-
|
2013 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Yönetimi | 277 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 142 | 50 | 110 | 100 | 90 | 105 | 95 | 155 | 234 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 328 . | 452 . | 438 . | 442 . | 457 . | 427 . | 528 . | 462 . | 350 . | 117 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 190 . | 299 . | 244 . | 249 . | 245 . | 237 . | 299 . | 219 . | 160 . | 57 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 36 . | 78 . | 53 . | 56 . | 58 . | 51 . | 76 . | 58 . | 32 . | 20 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 3 | 3 | 6 | 8 | 5 | 3 | 5 | 11 | 1 |
Toplam Makale | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 1 | 2 | 4 | 1 |
Toplam Kitap | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 2 | 2 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 2 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |