img

Prof. Dr. Mustafa ERDEM

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Yönetimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
84
Atıf
359
h-index
11
Proje
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1997
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kamu Yönetimi Bölümü, 1988, 1993
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2001, 2008
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Teftişi (Dr), 2001, 2008
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1993, 1997
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kamu Yönetimi Bölümü, 1988, 1993
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 68, Güz, 2000
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2016-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2009-2016, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2001-2008, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitimin Yönetimi ve Politikası Bölümü, Türkiye
1993-2001, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2017-, Bölüm Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2016-, Anabilim Dalı Başkanı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
2011-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye
Jamaluddin Ahmadı, Yüksek Lisans, Afganistan özel ortaöğretim okullarında örgüt kültürünün örgütsel yaratıcılık üzerinde etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Muhammed Temur, Yüksek Lisans, ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN YILMAZLIK VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ayça Çelik, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin yapısal güçlendirilmesinin mesleki motivasyonları ile ilişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Nasratullah Rahımı, Yüksek Lisans, Yükseköğretimin kültürel değişimdeki rolü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Hasan Taşay, Yüksek Lisans, Okul yönetici ve öğretmen görüşlerine göre Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonu'nu, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Erdal Meriç, Doktora, Öğretmenlerde sabır ve tükenmişlik ilişkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Şemsey Satan, Yüksek Lisans, Örgüt sağlığı ile mesleki motivasyon arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Ecren Kaya, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrenci, öğretmen ve yöneticilerinin öğrenci başarısını etkileyen faktörlere ilişkin görüşl, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Kıymet Yıldırım Sevindim, Yüksek Lisans, Lise müdürlerinin yönetim tarzlarının öğretmenlerin örgütsel sessizliklerini yordama düzeyi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Kıymet Yıldırım Sevindim, Yüksek Lisans, LİSE MÜDÜRLERİNİN SERGİLEDİKLERİ YÖNETİM TARZLARININ ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİKLERİNİ YORDAMA , Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2020, (Asıl Danışman)
Serap Çelik, Yüksek Lisans, İlkokul öğretmenlerinin algıladıkları yönetici iletişim becerileri ile öğretmenlerin motivasyonu ve , Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Kübra Öztürk, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin algılarına göre müdürlerin yönetici yeterlikleri ile öğretmenlerin psikoloj, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Mehmet Ali Öztürk, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin iş yükü algısı ile mesleki tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Serap Çelik, Yüksek Lisans, ilkokul öğretmenlerinin algıladıkları yönetici iletişim becerileri ile öğretmenlerin motivasyon ve i, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2019, (Asıl Danışman)
Kübra Öztürk, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Müdürlerinin Yönetici Yeterlikleri İle Öğretmenlerinin Psik, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2019, (Asıl Danışman)
Mehmet Ali Öztürk, Yüksek Lisans, SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞYÜKÜ ALGISI İLE MESLEKİTÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİARASINDAKİ İLI, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2019, (Asıl Danışman)
Ziyaeddin Halid İpek, Yüksek Lisans, Lise öğretmenlerinin duygusal zekâ ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Emel Bodur, Yüksek Lisans, İlköğretimde görev yapan kadın öğretmenlerin karşılaştıkları cam tavan engeller ile tükenmişlik düze, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Mehmet Kızıldeniz, Yüksek Lisans, Başarılı okul müdürlerinin yönetim uygulamalarının değerlendirilmesi, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Mehmet Konak, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin görüşlerine göre müdürlerin etik liderlik davranışları ile çatışma yönetme stilleri ar, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Fethullah Çelik, Yüksek Lisans, Ortaokul müdürlerinin mizah davranışları ile öğretmenleri etkileme düzeylerine ilişkin öğretmen görü, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Faik Aktaş, Yüksek Lisans, İl eğitim denetmen yardımcılarının seçilme, hizmet içinde ve görev başında yetiştirilme sürecini, i, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Erdal Meriç, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin algılarına göre okul yönetiminde kayırmacılık, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Nazım Çoğaltay, Yüksek Lisans, Türkiye genelinde ceza infaz kurumlarında çalışan öğretmenlerin iş doyum algıları, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman)
2018-2019, Yönetim psikolojisi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2018-2019, Örgütsel davranış, Yüksek Lisans
2018-2019, eğitim bilimine giriş, Lisans
2018-2019, sınıf yönetimi, Lisans
2018-2019, Eğitim yönetimi, Lisans
2018-2019, öğretmenlik uygulaması, Lisans
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2018-2019, DANIŞMANLIK, Yüksek Lisans
2017-2018, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2017-2018, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, EĞİTİM YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, TOPLUMA HİZMET, Lisans
2017-2018, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2017-2018, TEZ DANIŞMANLIK, Yüksek Lisans
2017-2018, seminer, Yüksek Lisans
2016-2017, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2016-2017, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2016-2017, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans
2016-2017, EĞİTİM YÖNETİMİ, Lisans
2016-2017, TEZ DANIŞMANLIK, Yüksek Lisans
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2016-2017, kaynak tarama ve rapor yazma, Lisans
2016-2017, Türk Eğitim Sistemi ve Okul yönetimi, Lisans
2016-2017, bilimsel araştırmalarda veri analizi ve istatistik, Yüksek Lisans
2016-2017, öğretmenlik uygulaması, Lisans
2016-2017, öğretmenlik deneyimi, Lisans
2015-2016, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2015-2016, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2015-2016, eğitim bilimine giriş, Lisans
2015-2016, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans
2015-2016, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2015-2016, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans
2015-2016, danışmanlık, Yüksek Lisans
2015-2016, öğretmenlik uygulaması, Lisans
2014-2015, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2014-2015, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2014-2015, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2014-2015, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans
2014-2015, danışmanlık, Yüksek Lisans
2014-2015, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans
2014-2015, Avrupa Birliği Eğitim Sistemleri, Yüksek Lisans
2013-2014, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2013-2014, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2013-2014, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2013-2014, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans
2013-2014, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans
2013-2014, danışmanlık, Yüksek Lisans
2013-2014, Avrupa Birliği Eğitim Sistemleri, Yüksek Lisans
2012-2013, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2012-2013, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2012-2013, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2012-2013, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans
2012-2013, uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans
2012-2013, yüksek lisans danışmanlık, Yüksek Lisans
2012-2013, yönetimde çağdaş yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2012-2013, avrupa birliği eğitim sistemleri, Yüksek Lisans
2011-2012, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2011-2012, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2011-2012, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2011-2012, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans
2011-2012, yüksek lisans danışmanlık, Lisans
2011-2012, uzmanlık alan eğitimi, Lisans
2010-2011, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2010-2011, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2010-2011, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2010-2011, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans
2009-2010, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
2009-2010, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2009-2010, OKUL GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2009-2010, ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Yüksek Lisans
Kayıt Yok
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞ YÜKÜ ALGISI İLE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2019
Dede Korkut Hikâyelerinde Değerler Ve Karakter Eğitimi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019
THE RELATİON BETWEEN FAVORİTİSM AND ORGANİZATİONAL CYNİCİSM (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2016
Pilot Provinces Communication Component Baseline Survey European Union Turkey Support to Basic Education Programme EU T SBEP Contract No CB SV 01 EUROPEAN UNİON (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2004-2006
Pilot Provinces Communication Component Baseline Survey Ministry of Education Ankara University and European Union (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı
Çağdaş Yönetim Anlayışı Olarak Liselerde Farklılıkların Yönetim Anlayışının Değerlendirmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı
Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi Ve Yetiştirilmesine İlişkin Standartların Türkiye deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı
Kayıt Yok
Erdem, M., Meriç, E., Bayat, D.İ. (2024) "Özel Eğitim Öğretmenlerinde Sabır ve İş Doyumu İlişkisi", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (59) pp. 27-50 [TR Dizin] DOI   
Budak, E.B., Erdem, M. (2023) "Kadın Öğretmenlerin Karşılaştıkları Cam Tavan Engelleriyle Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki", Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (5) pp. 199-228 [TR Dizin] Link  
Meriç, E., Erdem, M. (2023) "Öğretmenlerde Sabır ve Tükenmişlik İlişkisi", Mersin University Journal of the Faculty of Education, 0 (1) pp. 51-83 DOI    
Meriç, E., Erdem, M. (2023) "Öğretmenlerde Sabır ve Tükenmişliği Etkileyen Faktörlere Yönelik Nitel Bir Çözümleme", The Journal of Turkish Educational Sciences, Gazi University, 21 (3) pp. 1605-1637 [TR Dizin] DOI   
Taşay, H., Erdem, M. (2023) "Project on promoting the integration of Syrian children into the Turkish education system according to school administrators and teachers' views", Journal of Teacher Development and Education, 1 (1) pp. 26-39 Link DOI  
Erdem, M., Akın, C. (2022) "How Management Styles Predicts School Culture: A regression analysis study", Pen Academic Publishing, 17 (3) pp. 199-221 DOI  
Meriç, E., Erdem, M. (2022) "ÖĞRETMEN SABIR ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 12 (2) pp. 710-726 [TR Dizin] DOI    
Erdem, M., İpek, Z.H. (2021) "Lise Öğretmenlerinin Duygusal Zeka Ve Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 321-368 [TR Dizin] DOI    
Meriç, E., Erdem, M. (2020) "Prediction of Professional Commitment of Teachers by the Job Characteristics of Teaching Profession (Öğretmenlik Mesleği İş Özelliklerinin Mesleğe Adanmışlığı Yordama Düzeyi)", Educational Administration: Theory and Practice, 26 (2) pp. 449-494 [TR Dizin] Link DOI  
Öztürk, M.A., Erdem, M. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin İş Yükü Algısı ile Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 926-958 [TR Dizin] Link DOI   
Erdem, M., Aytaç, T., Gönül, T. (2020) "THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS'PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL CYNICISM AND SCHOOLADMINISTRATORS' BEHAVIOURS OF FAVOURITISM", European Journal of Education Studies, 7 (6) pp. 1-22 Link DOI  
Öztürk, K., Erdem, M. (2020) "Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Yönetici Yeterlikleri İle Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri Arasındaki İlişki", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (15) pp. 26-47 [TR Dizin] Link DOI   
Bakaç, N., Okçu, V., Erdem, M. (2019) "FARKLILIKLARIN YÖNETİMİNE İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ", Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi, 7 (2) pp. 19-61 Link  
Erdem, M., Meriç, E., Meriç, A. (2019) "İlkokul Öğrencilerinin Çevresel Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi", Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik ve Sanat Eğitimi Dergisi, 2 (1) pp. 21-38 Link  
Aytaç, T., Erdem, M. (2019) "Examining High School Students’ Safe Computer and Internet Usage Awareness", European Journal of Education Studies, 6 (1) pp. 295-311 Link DOI  
Erdem, M., Aytaç, T. (2019) "High School Teachers’xx Perception of Institutional Trust", International Journal of Progressive Education, 15 (1) pp. 76-87 Link DOI  
Süngü, H., İlğan, A., Oksana, P., Erdem, M. (2015) "Predicting teacher job satisfaction based on principals’xx instructional supervision behaviours: a study of Turkish teachers", Irish Educational Studies, 34 (1) pp. 69-88 [SSCI] Link DOI  
Konak, M., Erdem, M. (2015) "Öğretmenlerin Görüşlerine Göre İlkokul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları ile Çatışma Yönetme Stratejileri Arasındaki İlişki", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi, 21 (1) pp. 69-91 [SSCI] Link DOI   
Erdem, M., İlğan, A., İbrahim, U.H. (2014) "Relationship between Learning Organization and Job Satisfaction of Primary School Teachers", International Online Journal of Educational Sciences, 6 (1) pp. 8-20 Link DOI  
Erdem, M. (2014) "The Level of Quality of Work Life to Predict Work Alienation", Educational Sciences: Theory Practice, 14 (0) pp. 1-26 [SSCI] Link DOI  
İlğan, A., Süngü, H., Oksana, P., Erdem, M. (2014) "Examining teacher job satisfaction and principals instructional supervision behaviours A comparative study of Turkish private and public school teachers", Alberta Journal of Educational Research, 60 (1) pp. 98-118 Link  
Erden, A., Erdem, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Okul Yaşamı Kalitesi: Van İli Örneği", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28 (3) pp. 151-165 [SSCI] Link   
Meriç, E., Erdem, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 19 (3) pp. 467-498 Link   
Erdem, M., Halil, U.İ. (2013) "Learning Organization Perceptions in Elementary Education in Terms of Teachers and the Effect of Learning Organization on Organizational Commitment", Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimler Dergisi, 13 (3) pp. 1515-1534 [SSCI] Link DOI  
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M. (2013) "Evaluation of the Standards for Recruiting and Training Elementary School Principals Used in Some European Union Countries by Teachers and School Principals in Turkey", Mevlana International Journal of Education (MIJE), 3 (4) pp. 86-107 Link DOI  
Erdem, M., İlğan, A., Çelik, F. (2013) "Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Turkish Studies, 8 (12) pp. 509-532 Link DOI   
ALİ, E., MUSTAFA, E. (2013) "İlköğretim okullarında okul yaşamı kalitesi Van İli örneği", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28 (3) pp. 151-166 [SSCI] Link  
Meriç, E., Erdem, M. (2013) "İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi (Educational Administration: Theory and Practice), 19 (3) pp. 467-498 [TR Dizin] Link  
Erdem, M., İlğan, A., Çelik, F. (2013) "Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Turkish Studies, 8 (12) pp. 509-532 Link DOI  
Erdem, M., Meriç, E. (2012) "Okul yönetiminde kayırmacılığa ilişkin ölçek geliştirme çalışması", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 141-154 Link  
İlğan, A., Erdem, M., Yapar, B., Aydın, S., Aydemir, Ş.Ş. (2012) "Veli ilgisi ve ilköğretim öğrencilerinin seviye belirleme sınavlarını SBS yordama düzeyi", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 1-17 Link  
İlğan, A., Erdem, M., Yapar, B., Aydemir, Ş., Aydın, S. (2012) "Veli ilgisi farkındalığı ve akademik başarıyı yordama", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 1-17 Link  
Erdem, M. (2011) "İlköğretim Okullarının Mesleki Öğrenme Topluluğu Olma Durumlarının Değerlendirilmesi", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (1) pp. 151-167 Link   
MUSTAFA, E., ABDURRAHMAN, İ. (2011) "MESLEKTAŞ KOÇLUĞU", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (11) pp. 119-136 [TR Dizin] Link  
Erdem, M., Aydın, İ., Taşdan, M., Akın, U., Günay, G. (2011) "Educational problems and solutions in Turkey The views of district governors", Educational Management Administration & Leadership, 39 (2) pp. 242-256 [SSCI] DOI  
MUSTAFA, E., İNAYET, A., MURAT, T., UGUR, A. (2011) "Educational Problems and Solutions in Turkey The Views of District Governors", Educational Management Administration & Leadership, 39 (2) pp. 242-256 [SSCI] Link DOI  
Taşdan, M., Erdem, M. (2010) "İlköğretim okulu öğretmenlerinin iş yaşamı kalitesi ile örgütsel değer algıları arasındaki ilişki düzeyi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 92-113 [TR Dizin] Link  
Erdem, M. (2010) "Öğretmen Algılarına Göre Liselerde İş Yaşamı Kalitesi ve Örgütsel Bağlılıkla İlişkisi", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 16 (4) pp. 511-536 [SSCI] Link   
Erdem, M. (2009) "Örgütsel Kültür Metaforu ve Eğitime Yansımaları", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (10) pp. 150-166 [TR Dizin] Link  
İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M., Memduhoğlu, H.B. (2008) "Örgütsel Gelişim Aracısı Olarak Toplam Kalite Yönetimi ve Stratejik Planlama", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (35) pp. 72-92 [SCI] Link  
Güngör, S.K., Taşdan, M., İlğan, A., Erdem, M. (2007) "İstatistiksel okuryazarlığa dair fikirlerin genişletilmesi İstatistik kuruluşlarının ürünleri üzerine bir analiz", İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Ekonometri ve İstatistik Dergisi, 3 (6) pp. 69-98 Link  
Erdem, M., Çelik, A. (2023) "The Relationship Between Teachers’ Structural Empowerment And Professional Motivation", kongre , Edirne, Türkiye, (Ağustos 2023
Erdem, M., Ahmadı, J. (2023) "The relationship between organizational culture and organizational creativity according to private school teachers: Kabil example", İNTERNATİONAL CONGRESS ON ADVANCED RESEARCH AND APPLICATIONS , Sivas, Türkiye, (Aralık 2023
Erdem, M., Altuntaş, H., Tekinarslan, R. (2023) "Psikolojik Esnekliğin Tükenmişliği Yordama Düzeyi", Öğretmenlerin Gözüyle Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitim Sempozyumu Milli Eğitim Bakanlığı , Ankara, (Aralık 2023
Meriç, E., Erdem, M. (2019) "İş Özellikleri ve Öğretmenlerin Mesleğe Adanmışlıkları Arasındaki İlişki", XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2019
Erdem, M., Akın, C. (2019) "Yönetim Tarzlarının Örgüt Kültürünü Yordama Düzeyi", 14th indernational congress on educational administration , (Mayıs 2019
Erdem, M., Meriç, E., Meriç, A. (2019) "İlkokul Öğrencilerinin Çevresel Farkındalıklarına Yönelik Bir Araştırma", XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 207), Rize, Türkiye, (Nisan 2019
Erdem, M., Sevindim, K.Y. (2019) "Lı̇se müdürlerı̇nı̇n sergı̇ledı̇klerı̇ yönetı̇m tarzlarının öğretmenlerı̇n örgütsel sessı̇zlı̇klerı̇nı̇ yordama düzeyı̇", 3. Uluslararası Eğı̇tı̇m ve Değerler Sempozyumu ISOEVA , (Ekim 2019
Balay, R., Erdem, M. (2018) "Eğitim sistemimizde hikmet arayışı", I. International Symposium Plilosophical Heritage of the Turkiye People , Bişkek, Kırgızistan, (Nisan 2018
Balay, R., Erdem, M. (2018) "Dede korkut hikayelerinde değerler ve karakter eğitimi", I. International Symposium Plilosophical Heritage of the Turkiye People , Bişkek, Kırgızistan, (Nisan 2018
Erdem, M., Öztürk, M.A. (2018) "Sınıf öğretmenlerinin iş yükü algısı ile mesleki tükenmişlik düzeleri arasındaki ilişki.", III. INES İneternational education and social science congress , Alanya, Türkiye, (Nisan 2018
Erdem, M., Öztürk, K. (2018) "Öğretmen algılarına göre müdürlerin yönetici yeterlikleri ile öğretmenlerin psikolojik dayanıklılık düzeyleri arasındaki ilişki", III. INES İneternational education and social science congress , (Nisan 2018
Erdem, M., İpek, Z.H. (2017) "Üniversite öğrencilerinin duygusal zeka düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", I. Uluslar arası ipek yolu akademik çalışmalar sempozyumu , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2017
Erdem, M., İpek, Z.H. (2017) "Ortaöğretimde görev yapan öğretmenlerin duygusal zeka ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki", I. Uluslar arası ipek yolu akademik çalışmalar sempozyumu , Nevşehir, Türkiye, (Eylül 2017
Erdem, M., Kızıldeniz, M. (2016) "BAŞARILI OKUL MÜDÜRLERİ VE DİĞER OKUL MÜDÜRLERİNİN EĞİTİM ÖĞRETİM İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS TEACHİNG AND TRAİNİNG TODAY FOR TOMORROW , (Mayıs 2016
Erdem, M., Turgut, G. (2016) "The Relation between favoritism and organisational cynicism", X EUROPEAN CONGERENCE ON SOCIAL AND BEHAVOORAL SCIENCES , Saraybosna, Bosna Hersek, (Mayıs 2016
Erdem, M., Bodur, E. (2015) "İLKÖĞRETİMDE GÖREV YAPAN KADIN ÖĞRETMENLERİN ÖNÜNDEKİ CAM TAVAN ENGELLER İLE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ", 10. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ , (pp. 115-117), Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2015
İlğan, A., Erdem, M., Akram, M. (2014) "Relationship between learning organization and job satisfaction Sample of Turkish primary school teachers", 3rd. International Conference in Pakistan: Practices & challanges. University of Education. Lahore, Pakistan. , (Ocak 2014
Erdem, M., Meriç, E. (2011) "Okul Yönetiminde Kayırmacılığa İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 866-870), Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011
İlğan, A., Erdem, M. (2010) "Meslektaş koçluğu", 2. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. Dumlupınar Üniversitesi. Kütahya , Türkiye, (Ekim 2010
Erdem, M., Yılmaz, K., Taşdan, M., Başçı, S. (2009) "Türkiye de eğitim bilimlerinin kurumsallaşması", XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 173-178), Denizli, Türkiye, (Aralık 2009
Memduhoğlu, H.B., Taşdan, M., Erdem, M. (2009) "İlköğretim Okullarında Stratejik Planlama Uygulamalarının Değerlendirilmesi", International Conferance on Educational Sciences /ICES - Eastern Mediterranean University. Famagusta, North Cyprus (Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı Doğu Akdeniz Üniversitesi , Gazimagosa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2009
İlğan, A., Çakmak, A., Erdoğmuş, E., Erdem, M., Sevinç, Ö.S. (2008) "İlköğretim okullarının mesleki öğrenme topluluğu olma durumlarının değerlendirilmesi", 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Eylül 2008
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M. (2007) "Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi ve Yetiştirilmesi Standartlarının Türkiye deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi", Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Haziran 2007
Balcı, A., Memduhoğlu, H.B., İlğan, A., Erdem, M., Taşdan, M. (2007) "Bazı Avrupa birliği ülkeleri ilköğretim okul yöneticilerinin seçilmesi ve yetiştirilmesi", II. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Aralık 2007
Yılmaz, K., Taşdan, M., Erdem, M. (2005) "Türkiye de Eğitim Bilimlerinin Kurumsallaşması", 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim fakültesi , Türkiye, (Eylül 2005
Erdem, M. (2017) "İş yaşamı kalitesi ve örgütsel bağlılık", Saarbrücken/Almanya : Lap Lambert Academic Publishing  
Erdem, M., İlğan, A. (2010) "Sınıf Yönetimi", Ankara/Türkiye : NOBEL  
Rahimi, N., Erdem, M. (2023) "Yükseköğretimin Kültürel Değişimdeki Rolü", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi  
Satan, Ş., Erdem, M. (2023) "Örgüt Sağlığı ile mesleki motivasyon arasındaki ilişki", Kitap: Eğitim Bilimlerinda Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi  
Meriç, E., Erdem, M. (2023) "Öğretmenlik mesleği ve sabır", Kitap: Alanında uluslar arası araştırmalar IV Eğitim Bilimleri, İstanbul/Türkiye : Eğitim Yayınevi  
Ünlü, R., Erdem, M., Güngör, S.K. (2023) "Okul öncesi eğitimde duygusal emek", Kitap: Eğitim alanında güncel bilimsel araştırmalar III, Ankara/Türkiye : İKSAD Publishing house  
Altuntaş, H., Erdem, M. (2022) "YÖNETİCİLERİN GÜÇ KULLANMA STİLLERİ İLE ÖRGÜTSEL SİNİZM ARASINDAKİ İLİŞKİ", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar-II, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi  
Kaya, E., Erdem, M. (2022) "öğrenci öğreten ve yönetici gözünden öğrenci başarısını etkileyen faktörler ve çözüm yolları", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi  
Çelik, S., Erdem, M. (2022) "yönetici iletişim becerileri ile öğretmenlerin motivasyonu ve iş doyumu arasındaki ilişki", Kitap: Eğitim Araştırmaları ve Değerlendirmeleri, Ankara/Türkiye : İKSAD  
Kızıldeniz, M., Erdem, M. (2021) "Başarılı okul müdürlerinin yönetim uygulamalarının değerlendirilmesi", Kitap: Prof. Dr. İnayet Aydın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem.NET  
Erdem, M. (2021) "Toplam kalite ve stratejik yönetim MEB'de bürokratik yönetimin alternatifi olabilir mi?", Kitap: Prof. Dr. Ali Balcıy'a Armağan, Ankara/Türkiye : ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ  
Erdem, M. (2020) "Velilerin Hakları ve Sorumlulukları", Kitap: Eğitim Hukuku, Ankara/Türkiye : Pegem.NET   
Erdem, M. (2018) "Türk Eğitim Sistemi", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Ankara/Türkiye : PEGEM Akademi  
Erdem, M. (2018) "öğretim ortamı olarak okul ve sınıf", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Erdem, M., Kodal, M. (2016) "Grupta problem çözme teknikleri", Kitap: Prof Dr Ziya Bursalıoğlu na Armagan, Ankara/Türkiye : ANKARA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI  
Erdem, M. (2015) "Grubun bireyi etkileme yöntemleri", Kitap: Prof Dr İbrahim Ethem Başaran a Armağan, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ  
Erdem, M. (2014) "Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinde Görev Yapan Araştırma Görevlilerinin Takım Çalışmasına İlişkin Algıları", Kitap: Prof Dr Haydar Taymaz Armağan Kitabı Eğitim Yönetimi ve Politikası Yazıları, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ  
İlğan, A., Erdem, M. (2010) "Kendini ve kariyerini nasıl yönetirsin", Kitap: Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Klavuzu, Ankara/Türkiye : Nobel  
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) yüzüncü yıl üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2018, Yrd. Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Business Ethics, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) AHİEVRAN, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EĞİTİM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Journal of Academic Social Science Studies, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) yüzüncü yıl üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 0
Üye, EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE EĞİTİM DENETİCİLERİ DERNEĞİ, 2009-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi (Educational Administration: Theory and Practice)
0 0 0 16 9 23 1 3 52
2
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yönetiminde Kayırmacılık
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
1 0 0 3 17 16 0 0 37
3
The Level of Quality of Work Life to Predict Work Alienation
Educational Sciences: Theory Practice
2 0 0 16 10 6 0 0 34
4
Okul yönetiminde kayırmacılığa ilişkin ölçek geliştirme çalışması
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
0 0 0 5 12 9 0 2 28
5
Öğretmen Algılarına Göre Liselerde İş Yaşamı Kalitesi ve Örgütsel Bağlılıkla İlişkisi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
1 0 0 5 15 3 0 1 25
6
Öğretmenlerin Görüşlerine Göre İlkokul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları ile Çatışma Yönetme Stratejileri Arasındaki İlişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
0 0 0 5 11 3 1 0 20
7
Relationship between Learning Organization and Job Satisfaction of Primary School Teachers
International Online Journal of Educational Sciences
3 0 0 11 3 0 0 2 19
8
Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri
0 0 0 0 1 14 0 0 15
9
Educational problems and solutions in Turkey The views of district governors
Educational Management Administration & Leadership
1 0 0 4 3 3 0 1 12
10
İlköğretim okulu öğretmenlerinin iş yaşamı kalitesi ile örgütsel değer algıları arasındaki ilişki düzeyi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 5 4 2 0 0 11
11
Educational Problems and Solutions in Turkey The Views of District Governors
Educational Management Administration & Leadership
0 0 0 7 0 4 0 0 11
12
Learning Organization Perceptions in Elementary Education in Terms of Teachers and the Effect of Learning Organization on Organizational Commitment
Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimler Dergisi
0 0 0 6 3 0 0 1 10
13
Sınıf Öğretmenlerinin İş Yükü Algısı ile Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 1 9 0 0 0 10
14
İlköğretim okullarında okul yaşamı kalitesi Van İli örneği
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 5 4 0 0 0 9
15
İlkokul Öğrencilerinin Çevresel Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik ve Sanat Eğitimi Dergisi
0 0 0 3 3 0 0 1 7
16
Prediction of Professional Commitment of Teachers by the Job Characteristics of Teaching Profession (Öğretmenlik Mesleği İş Özelliklerinin Mesleğe Adanmışlığı Yordama Düzeyi)
Educational Administration: Theory and Practice
1 0 0 1 2 1 0 1 6
17
Examining teacher job satisfaction and principals instructional supervision behaviours A comparative study of Turkish private and public school teachers
Alberta Journal of Educational Research
1 0 0 2 1 0 0 1 5
18
İlköğretim Okullarının Mesleki Öğrenme Topluluğu Olma Durumlarının Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 0 4 1 0 0 5
19
Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
Turkish Studies
0 0 0 1 4 0 0 0 5
20
Predicting teacher job satisfaction based on principals’xx instructional supervision behaviours: a study of Turkish teachers
Irish Educational Studies
0 0 0 5 0 0 0 0 5
21
Lise öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
Turkish Studies
0 0 0 0 4 0 0 0 4
22
Örgütsel Gelişim Aracısı Olarak Toplam Kalite Yönetimi ve Stratejik Planlama
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 0 2 2 0 0 4
23
THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS'PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL CYNICISM AND SCHOOLADMINISTRATORS' BEHAVIOURS OF FAVOURITISM
European Journal of Education Studies
0 0 0 2 1 0 0 1 4
24
Examining High School Students’ Safe Computer and Internet Usage Awareness
European Journal of Education Studies
0 0 0 2 0 2 0 0 4
25
Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi ve Yetiştirilmesi Standartlarının Türkiye deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi
0 0 0 0 2 1 0 0 3
26
Bazı Avrupa birliği ülkeleri ilköğretim okul yöneticilerinin seçilmesi ve yetiştirilmesi
0 0 0 1 0 2 0 0 3
27
Veli ilgisi ve ilköğretim öğrencilerinin seviye belirleme sınavlarını SBS yordama düzeyi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
0 0 0 0 3 0 0 0 3
28
Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Yönetici Yeterlikleri İle Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
0 0 0 1 1 0 0 0 2
29
FARKLILIKLARIN YÖNETİMİNE İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
0 0 0 1 0 1 0 0 2
30
Öğretmenlerde Sabır ve Tükenmişlik İlişkisi
Mersin University Journal of the Faculty of Education
0 0 0 0 1 0 0 0 1
31
ÖĞRETMEN SABIR ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
32
Lise Öğretmenlerinin Duygusal Zeka Ve Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 0 0 1 0 0 1
33
Veli ilgisi farkındalığı ve akademik başarıyı yordama
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Abdurrahman İlğan
İzmir Demokrasi Üniversitesi
2007 - 2015 17
Erdal Meriç
Ordu Üniversitesi
2011 - 2024 13
Murat Taşdan
Kafkas Üniversitesi
2005 - 2013 10
Hasan Basri Memduhoğlu
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
2007 - 2013 5
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2019 - 2020 3
Ziyaeddin Halid İpek
Kafkas Üniversitesi
2017 - 2021 3
Ali Balcı
-
2007 - 2013 3
ERDEM MUSTAFA
-
2011 - 2013 3
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2018 2
Hilmi Süngü
Bozok Üniversitesi
2014 - 2015 2
Ayşe Meriç
Ordu Üniversitesi
2019 2
Semra Kıranlı Güngör
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
2007 - 2023 2
Kürşad Yılmaz
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
2005 - 2009 2
Burcu Yapar
-
2012 2
Cem Akın
-
2019 - 2022 2
Hasan Altuntaş
-
2022 - 2023 2
Kübra Öztürk
-
2018 - 2020 2
Mehmet Ali Öztürk
-
2018 - 2020 2
Mehmet Kızıldeniz
-
2016 - 2021 2
Parylo Oksana
-
2014 - 2015 2
Süleyman Aydın
-
2012 2
Sıdıka Başçı
-
2009 1
Gonca Günay
-
2011 1
Ömer Seyfettin Sevinç
Düzce Üniversitesi
2008 1
Altan Çakmak
Celâl Bayar Üniversitesi
2008 1
Uğur Akın
-
2011 1
Ali Erden
Uluslararası Final Üniversitesi
2013 1
Veysel Okçu
Siirt Üniversitesi
2019 1
Ruken Ünlü
-
2023 1
Ertuğrul Erdoğmuş
Bartın Üniversitesi
2008 1
İnayet Aydın
-
2011 1
AKIN UGUR
-
2011 1
Ayça Çelik
-
2023 1
AYDIN İNAYET
-
2011 1
Deniz İrem Bayat
-
2024 1
Ecren Kaya
-
2022 1
Emel Bodur
-
2015 1
Emel Bodur Budak
-
2023 1
ERDEN ALİ
-
2013 1
Fethullah Çelik
-
2013 1
Fettullah Çelik
-
2013 1
Gönül Turgut
-
2016 1
Hasan Taşay
-
2023 1
İLGAN ABDURRAHMAN
-
2011 1
Jamaluddin Ahmadı
-
2023 1
Kıymet Yıldırım Sevindim
-
2019 1
Mehmet Konak
-
2015 1
Muhammad Akram
-
2014 1
Musa Kodal
-
2016 1
Naman Bakaç
-
2019 1
Nasratullah Rahimi
-
2023 1
Recep Tekinarslan
-
2023 1
Serap Çelik
-
2022 1
Şemsey Satan
-
2023 1
Şükrü Aydemir
-
2012 1
Şükrü Şakir Aydemir
-
2012 1
TAŞDAN MURAT
-
2011 1
Turgut Gönül
-
2020 1
Uçar Halil İbrahim
-
2014 1
Uçar İbrahim Halil
-
2013 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
117.
78249 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
57.
8598 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
20.
277 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Yönetimi 277
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 142 50 110 100 90 105 95 155 234 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 328 . 452 . 438 . 442 . 457 . 427 . 528 . 462 . 350 . 117 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 190 . 299 . 244 . 249 . 245 . 237 . 299 . 219 . 160 . 57 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 36 . 78 . 53 . 56 . 58 . 51 . 76 . 58 . 32 . 20 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 4 3 3 6 8 5 3 5 11 1
Toplam Makale 2 0 0 0 4 4 1 2 4 1
Toplam Kitap 1 1 1 2 0 1 2 3 4 0
Toplam Bildiri 1 2 2 4 4 0 0 0 3 0
Makale (SCI) 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 4 3 0 1 3 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 1 1 1 1 1
Kitap Yazarlığı 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 1 0 2 0 1 2 3 4 0
Bildiri (Uluslararası) 0 2 2 4 4 0 0 0 1 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri