img
Examining teacher job satisfaction and principals instructional supervision behaviours A comparative study of Turkish private and public school teachers  
Yazarlar
Abdurrahman İlğan
Düzce Üniversitesi, Türkiye
Hilmi Süngü
Bozok Üniversitesi, Türkiye
Parylo Oksana
Prof. Dr. Mustafa ERDEM
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Alberta Journal of Educational Research
Dergi ISSN 1923-1857
Dergi Tarandığı Indeksler Australian Education Index, ERIC
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 10-2014
Cilt No 60
Sayı 1
Sayfalar 98 / 118
Makale Linki http://www.ajer.ca/
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş