Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23395 kayıt
R-package LNIRT for joint modeling of response accuracy and times
3 3
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
PEERJ COMPUTER SCIENCE
2018 Ortaöğretim matematik programının revize Bloom taksonomisine ve programın öğelerine göre incelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Applicability And Efficiency of a Polytomous IRT-Based Computerized Adaptive Test for Measuring Psychological Traits
1 1
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimleri: Lojistik Yordayıcılık
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Validity and Reliability of Turkish Version of Skills Confidence Inventory
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetim Modellerine İlişkin Öğrenci Algısı Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
The power and type I error of Wilcoxon-Mann-Whitney, Welch's t, and student's t tests for Likert-type data
9 9
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
The extended technology acceptance model for Web 2.0 technologies in teaching
25 25
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INNOEDUCA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND EDUCATIONAL INNOVATION
Examining the relationships between the problematic internet consumption and internet engagement profiles of young adults
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Psycho-Educational Research Reviews
Estimation of eTIMSS math ability with response time item response theory and comparison with logistic models
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Üniversite Öğrencilerinin Problemli İnternet Tüketimlerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
Alfa, Omega ve AVE Güvenirlik Katsayılarının Madde Sayısı, Yanıt Kategori Sayısı ve Örneklem Büyüklüğüne Göre İncelenmesi: Simülasyon Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Ortaöğretim Öğrencilerinin Mesleki İlgilerinin Belirlenmesi: Becerilere Güven Mesleki İlgi Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanması.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Lise Öğrencilerinin Siber Aylaklık Düzeyleri ve Okul Başarıları: Öğrenci Özellikleri Üzerine Bir İnceleme
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The 16th International Scientific Research Congress - Social and Educational Sciences
2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS
Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9th International Eurasian Educational Research Congress
Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic
0 0
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
«
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
»