Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23782 kayıt
Student Science Teachers Self efficacy Beliefs about Teaching a Socio scientific Issue Paper presentation
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
American Educational Research Association 2012 Annual Meeting (AERA 2012 Congress)
PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ICQH 2016- International Conference on Quality in HigherEducation
Student science teachers self efficacy beliefs about teaching a socio scientific issue Roundtable discussion
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
American Educational Research Association (AERA) 2012 Annual Meeting
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Science student teachers views concerning children s learning dificulties and the techniques of identifying misconceptions
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9th ECRICE, European Conference on Research In Chemical Education
Elementary School Students Views and Images Concerning Science Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cyprus International Conference on EducationalResearch (CY-ICER 2012)
A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cyprus International Conference on Educational Research,
Öğretmen Adaylarının Çoklu Oylama Multı Votıng Tekniğine İlişkin Farkındalıkları ve Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi Ankara İli Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Öğrenci Gözüyle Eğitimde Kalite Güvence Sistemini Yeniden Tasarlamak
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Türkiye ve İngiltere'deki Eğitim Programları ve Öğretim Yüksek Lisans Programlarının Karşılaştırmalı Analizi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
Eğitim Sistemlerinde Kalite Arayışı Olarak Öğrenme Yönetim Sistemleri: Özgün Bir Model Olarak AYDEP
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Lisans Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık ve Dijital Bağımlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
«
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
»