img
img
Toplam 23640 kayıt

Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi öğretmen adaylarının GDO’lu besinlerin öğretimi sırasında alacakları roller.

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Science teachers’ views about teaching socioscientific issues: understandings, experiences and suggestions.

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NARST Annual Meeting

Student science teachers’ self-efficacy beliefs about teaching a socio-scientific issue.

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
American Educational Research Association 2012 Annual Meeting

Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları.

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma.

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin? Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri.

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Student Science Teachers Self efficacy Beliefs about Teaching a Socio scientific Issue Paper presentation

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
American Educational Research Association 2012 Annual Meeting (AERA 2012 Congress)

PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ICQH 2016- International Conference on Quality in HigherEducation

Elementary School Students Views and Images Concerning Science Teachers

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cyprus International Conference on EducationalResearch (CY-ICER 2012)

Student science teachers self efficacy beliefs about teaching a socio scientific issue Roundtable discussion

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
American Educational Research Association (AERA) 2012 Annual Meeting

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cyprus International Conference on Educational Research,

Science student teachers views concerning children s learning dificulties and the techniques of identifying misconceptions

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th ECRICE, European Conference on Research In Chemical Education

Öğretmen Adaylarının Çoklu Oylama Multı Votıng Tekniğine İlişkin Farkındalıkları ve Görüşleri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi