img
img
Toplam 23405 kayıt

The Investigation of Cyber Bullying Level of Teacher Candidates In Relation to Several Variables

Alsancak-Sırakaya, D., Korkmaz, Ö. (2011) "The Investigation of Cyber Bullying Level of Teacher Candidates In Relation to Several Variables", The International Educational Technology Conference , (Kasım 2011 Alsancak-Sırakaya, D., Korkmaz, Ö. (2011) "The Investigation of Cyber Bullying Level of Teacher Candidates In Relation to Several Variables", The International Educational Technology Conference , (Kasım 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Educational Technology Conference

The Effect of Hypertexts with Different Lengths on Reading and Comprehension Skills of the Students

Şahin, A., Alsancak-Sırakaya, D. (2011) "The Effect of Hypertexts with Different Lengths on Reading and Comprehension Skills of the Students", World Conference on Educational Technology Researches , (pp. 347-354), (Kasım 2011 Şahin, A., Alsancak-Sırakaya, D. (2011) "The Effect of Hypertexts with Different Lengths on Reading and Comprehension Skills of the Students", World Conference on Educational Technology Researches , (pp. 347-354), (Kasım 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Conference on Educational Technology Researches

Ters Yüz Sınıf Modeline ve Eğitimdeki Uygulamalarına Genel Bakış

Alsancak-Sırakaya, D., Özdemir, S. (2015) "Ters Yüz Sınıf Modeline ve Eğitimdeki Uygulamalarına Genel Bakış", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Ekim 2015 Alsancak-Sırakaya, D., Özdemir, S. (2015) "Ters Yüz Sınıf Modeline ve Eğitimdeki Uygulamalarına Genel Bakış", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Geleceğin Sınıfları OyunlaştırılmışTers Yüz Sınıflar

Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Geleceğin Sınıfları OyunlaştırılmışTers Yüz Sınıflar", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016 Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Geleceğin Sınıfları OyunlaştırılmışTers Yüz Sınıflar", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Eğitsel İnternet Kullanımı ile İnternet Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Şahin, C., Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Eğitsel İnternet Kullanımı ile İnternet Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 3rd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress , (Kasım 2016 Şahin, C., Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Eğitsel İnternet Kullanımı ile İnternet Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 3rd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress , (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress

The Investigation of Attitude and Readiness of Information and Communication Technologies Pre service Teachers Toward Web Based Learning

   Yağcı, M., Alsancak-Sırakaya, D., Özüdoğru, G. (2015) "The Investigation of Attitude and Readiness of Information and Communication Technologies Pre service Teachers Toward Web Based Learning", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 1099-1106), Paris, Fransa, (Ocak 2015  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5729"> Yağcı, M., Alsancak-Sırakaya, D., Özüdoğru, G. (2015) "The Investigation of Attitude and Readiness of Information and Communication Technologies Pre service Teachers Toward Web Based Learning", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 1099-1106), Paris, Fransa, (Ocak 2015   Yağcı, M., Alsancak-Sırakaya, D., Özüdoğru, G. (2015) "The Investigation of Attitude and Readiness of Information and Communication Technologies Pre service Teachers Toward Web Based Learning", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 1099-1106), Paris, Fransa, (Ocak 2015  
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, INTE 2014

Web tabanlı bir öğrenme ortamı geliştirilmesi

Yağcı, M., Özüdoğru, G., Alsancak-Sırakaya, D. (2014) "Web tabanlı bir öğrenme ortamı geliştirilmesi", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 319-323), Paris, Fransa, (Ağustos 2014 Yağcı, M., Özüdoğru, G., Alsancak-Sırakaya, D. (2014) "Web tabanlı bir öğrenme ortamı geliştirilmesi", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 319-323), Paris, Fransa, (Ağustos 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education

Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Uygulamalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri

Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Uygulamalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016 Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Uygulamalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Trends in Educational Augmented Reality Studies

Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Trends in Educational Augmented Reality Studies", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference , Samsun, Türkiye, (Kasım 2016 Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2016) "Trends in Educational Augmented Reality Studies", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference , Samsun, Türkiye, (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference

Ters Yüz Sınıf Modelinde Denetim Odağının Öğrencilerin Başarısı Üzerine Etkisi

Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M. (2016) "Ters Yüz Sınıf Modelinde Denetim Odağının Öğrencilerin Başarısı Üzerine Etkisi", IV. International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium , (pp. 39), Elazığ, Türkiye, (Aralık 2016 Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M. (2016) "Ters Yüz Sınıf Modelinde Denetim Odağının Öğrencilerin Başarısı Üzerine Etkisi", IV. International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium , (pp. 39), Elazığ, Türkiye, (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Instructional TechnologiesTeacher Education Symposium

Eğitim Uygulamaları için yeni Fırsat Bulut Bilişim

  Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2014) "Eğitim Uygulamaları için yeni Fırsat Bulut Bilişim", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 356-363), Konya, Türkiye, (Mart 2014 " data-bs-content-id="YazarBilgi-5734"> Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2014) "Eğitim Uygulamaları için yeni Fırsat Bulut Bilişim", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 356-363), Konya, Türkiye, (Mart 2014  Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2014) "Eğitim Uygulamaları için yeni Fırsat Bulut Bilişim", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , (pp. 356-363), Konya, Türkiye, (Mart 2014 
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu

Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi

Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D., Çakmak, E.K. (2013) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013 Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D., Çakmak, E.K. (2013) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium

Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2013) "Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013 Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M., Çakmak, E.K. (2013) "Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium

Oyunlaştırma konusunda yapılan çalışmalardaki eğilimler

Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M. (2019) "Oyunlaştırma konusunda yapılan çalışmalardaki eğilimler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri , (pp. 585-593), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2019 Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M. (2019) "Oyunlaştırma konusunda yapılan çalışmalardaki eğilimler", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri , (pp. 585-593), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri

Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği

Alsancak-Sırakaya, D., Yurdugül, H. (2015) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Ekim 2015 Alsancak-Sırakaya, D., Yurdugül, H. (2015) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Artırılmış gerçeklik eğitiminin öğretmenlerin bireysel yenilikçilikleri üzerindeki etkisi

Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2019) "Artırılmış gerçeklik eğitiminin öğretmenlerin bireysel yenilikçilikleri üzerindeki etkisi", 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (pp. 325-326), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019 Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2019) "Artırılmış gerçeklik eğitiminin öğretmenlerin bireysel yenilikçilikleri üzerindeki etkisi", 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (pp. 325-326), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu

Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?

  Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 180), İzmir, (Ağustos 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-5740"> Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 180), İzmir, (Ağustos 2018  Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 180), İzmir, (Ağustos 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu

Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme hazırbuluşluğunun akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi

Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2018) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme hazırbuluşluğunun akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 194), İzmir, (Ağustos 2018 Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2018) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme hazırbuluşluğunun akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 194), İzmir, (Ağustos 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu

Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri

Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017 Sırakaya, M., Alsancak-Sırakaya, D. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği

Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M. (2017) "Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017 Alsancak-Sırakaya, D., Sırakaya, M. (2017) "Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium