img
img
Toplam 23782 kayıt

Student Science Teachers Self efficacy Beliefs about Teaching a Socio scientific Issue Paper presentation

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
American Educational Research Association 2012 Annual Meeting (AERA 2012 Congress)

PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ICQH 2016- International Conference on Quality in HigherEducation

Student science teachers self efficacy beliefs about teaching a socio scientific issue Roundtable discussion

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
American Educational Research Association (AERA) 2012 Annual Meeting

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Science student teachers views concerning children s learning dificulties and the techniques of identifying misconceptions

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th ECRICE, European Conference on Research In Chemical Education

Elementary School Students Views and Images Concerning Science Teachers

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cyprus International Conference on EducationalResearch (CY-ICER 2012)

A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cyprus International Conference on Educational Research,

Öğretmen Adaylarının Çoklu Oylama Multı Votıng Tekniğine İlişkin Farkındalıkları ve Görüşleri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi Ankara İli Örneği

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğrenci Gözüyle Eğitimde Kalite Güvence Sistemini Yeniden Tasarlamak

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Türkiye ve İngiltere'deki Eğitim Programları ve Öğretim Yüksek Lisans Programlarının Karşılaştırmalı Analizi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

Eğitim Sistemlerinde Kalite Arayışı Olarak Öğrenme Yönetim Sistemleri: Özgün Bir Model Olarak AYDEP

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Lisans Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık ve Dijital Bağımlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi