img
img
Toplam 23224 kayıt

Mevcut Uluslararası Döviz Kuru Sisteminin Bretton Woods II Hipotezi PerspektifindenDeğerlendirilmesi

ABUKAN, D., Saral, A.C. (2018) "Mevcut Uluslararası Döviz Kuru Sisteminin Bretton Woods II Hipotezi PerspektifindenDeğerlendirilmesi", 1st International Congress on “People, Power and Politics” , (Ekim 2018 ABUKAN, D., Saral, A.C. (2018) "Mevcut Uluslararası Döviz Kuru Sisteminin Bretton Woods II Hipotezi PerspektifindenDeğerlendirilmesi", 1st International Congress on “People, Power and Politics” , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Congress on “People, Power and Politics”

Küresel Krize Giden Yol: Artan İktisadi Eşitsizlikler ve Küresel Dengesizlikler

ABUKAN, D., Saral, A.C. (2018) "Küresel Krize Giden Yol: Artan İktisadi Eşitsizlikler ve Küresel Dengesizlikler", FSCONGRESS 2018 , (Ekim 2018 ABUKAN, D., Saral, A.C. (2018) "Küresel Krize Giden Yol: Artan İktisadi Eşitsizlikler ve Küresel Dengesizlikler", FSCONGRESS 2018 , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FSCONGRESS 2018

Limits of Financial Manager’s Resposibility During Financial Crisis

Kocaman, Ç.B., Saral, A.C., ABUKAN, D. (2018) "Limits of Financial Manager’s Resposibility During Financial Crisis", 5th International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society , (Ekim 2018 Kocaman, Ç.B., Saral, A.C., ABUKAN, D. (2018) "Limits of Financial Manager’s Resposibility During Financial Crisis", 5th International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society

Sınıflarında Özel Gereksinimli Öğrencileri Olan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Bütünleştirme Ortamlarında Sosyal Bilgiler Öğretimine İlişkin Görüşleri

Link DOI   ÖZTÜRK, D., AKDAL, D. (2022) "Sınıflarında Özel Gereksinimli Öğrencileri Olan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Bütünleştirme Ortamlarında Sosyal Bilgiler Öğretimine İlişkin Görüşleri", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 61 (0) pp. 453-484 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5606"> ÖZTÜRK, D., AKDAL, D. (2022) "Sınıflarında Özel Gereksinimli Öğrencileri Olan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Bütünleştirme Ortamlarında Sosyal Bilgiler Öğretimine İlişkin Görüşleri", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 61 (0) pp. 453-484 [TR Dizin] Link DOI   ÖZTÜRK, D., AKDAL, D. (2022) "Sınıflarında Özel Gereksinimli Öğrencileri Olan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Bütünleştirme Ortamlarında Sosyal Bilgiler Öğretimine İlişkin Görüşleri", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 61 (0) pp. 453-484 [TR Dizin] Link DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Bir Yordayıcı Olarak Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Algının Özyeterlik Üzerine Etkisi: Sınıf Öğretmenlerinden Kanıtlar

Link DOI   Özata, H.B., TAŞDEMİR, A., AKDAL, D. (2024) "Bir Yordayıcı Olarak Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Algının Özyeterlik Üzerine Etkisi: Sınıf Öğretmenlerinden Kanıtlar", Temel Eğitim, 2024 (21) pp. 6-17 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5607"> Özata, H.B., TAŞDEMİR, A., AKDAL, D. (2024) "Bir Yordayıcı Olarak Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Algının Özyeterlik Üzerine Etkisi: Sınıf Öğretmenlerinden Kanıtlar", Temel Eğitim, 2024 (21) pp. 6-17 Link DOI   Özata, H.B., TAŞDEMİR, A., AKDAL, D. (2024) "Bir Yordayıcı Olarak Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Algının Özyeterlik Üzerine Etkisi: Sınıf Öğretmenlerinden Kanıtlar", Temel Eğitim, 2024 (21) pp. 6-17 Link DOI  
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Temel Eğitim

PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ KAYNAŞTIRMA /BÜTÜNLEŞTİRME EĞİTİMİNE YÖNELİK YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

Link DOI    AKDAL, D., Bulat, E., Yüzbaşıoğlu, F. (2023) "PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ KAYNAŞTIRMA /BÜTÜNLEŞTİRME EĞİTİMİNE YÖNELİK YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", International Journal of Eurasia Social Sciences, (0) pp. 1194-1211 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5608"> AKDAL, D., Bulat, E., Yüzbaşıoğlu, F. (2023) "PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ KAYNAŞTIRMA /BÜTÜNLEŞTİRME EĞİTİMİNE YÖNELİK YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", International Journal of Eurasia Social Sciences, (0) pp. 1194-1211 [TR Dizin] Link DOI    AKDAL, D., Bulat, E., Yüzbaşıoğlu, F. (2023) "PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ KAYNAŞTIRMA /BÜTÜNLEŞTİRME EĞİTİMİNE YÖNELİK YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", International Journal of Eurasia Social Sciences, (0) pp. 1194-1211 [TR Dizin] Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

An analysis of the effects of the Early Mathematics Intervention Program on early mathematics skills of pre-school children at risk

Link DOI   Yazıcıoğlu, T., AKDAL, D. (2023) "An analysis of the effects of the Early Mathematics Intervention Program on early mathematics skills of pre-school children at risk", Participatory Educational, 10 (1) pp. 237-250 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5609"> Yazıcıoğlu, T., AKDAL, D. (2023) "An analysis of the effects of the Early Mathematics Intervention Program on early mathematics skills of pre-school children at risk", Participatory Educational, 10 (1) pp. 237-250 Link DOI   Yazıcıoğlu, T., AKDAL, D. (2023) "An analysis of the effects of the Early Mathematics Intervention Program on early mathematics skills of pre-school children at risk", Participatory Educational, 10 (1) pp. 237-250 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational

The Opinions of the Classroom Teachers about the Enrichment Educational Programs forGifted Students Who Continue to the Inclusive Classes

Link DOI   Yazıcıoğlu, T., AKDAL, D. (2020) "The Opinions of the Classroom Teachers about the Enrichment Educational Programs forGifted Students Who Continue to the Inclusive Classes", International Journal of Progressive Education, 16 (6) pp. 202-214 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5610"> Yazıcıoğlu, T., AKDAL, D. (2020) "The Opinions of the Classroom Teachers about the Enrichment Educational Programs forGifted Students Who Continue to the Inclusive Classes", International Journal of Progressive Education, 16 (6) pp. 202-214 Link DOI   Yazıcıoğlu, T., AKDAL, D. (2020) "The Opinions of the Classroom Teachers about the Enrichment Educational Programs forGifted Students Who Continue to the Inclusive Classes", International Journal of Progressive Education, 16 (6) pp. 202-214 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Sesbilgisel Farkındalık Düzeylerini Belirleme Testi” Geliştirme Çalışması

Link DOI   AKDAL, D. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Sesbilgisel Farkındalık Düzeylerini Belirleme Testi” Geliştirme Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 704-749 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5611"> AKDAL, D. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Sesbilgisel Farkındalık Düzeylerini Belirleme Testi” Geliştirme Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 704-749 [TR Dizin] Link DOI   AKDAL, D. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Sesbilgisel Farkındalık Düzeylerini Belirleme Testi” Geliştirme Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 704-749 [TR Dizin] Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

THE EXAMINATION OF THE OPINIONS OF PARENTS WITH CHILDREN WHO HAVE SPECIAL NEEDS REGARDING THE DISTANCE EDUCATION PROCESS

Link    AKDAL, D., BALTACI, Ö., Akbulut, Ö.F. (2021) "THE EXAMINATION OF THE OPINIONS OF PARENTS WITH CHILDREN WHO HAVE SPECIAL NEEDS REGARDING THE DISTANCE EDUCATION PROCESS", international online Journal of education and teaching, 8 (3) pp. 1817-1832 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5612"> AKDAL, D., BALTACI, Ö., Akbulut, Ö.F. (2021) "THE EXAMINATION OF THE OPINIONS OF PARENTS WITH CHILDREN WHO HAVE SPECIAL NEEDS REGARDING THE DISTANCE EDUCATION PROCESS", international online Journal of education and teaching, 8 (3) pp. 1817-1832 Link    AKDAL, D., BALTACI, Ö., Akbulut, Ö.F. (2021) "THE EXAMINATION OF THE OPINIONS OF PARENTS WITH CHILDREN WHO HAVE SPECIAL NEEDS REGARDING THE DISTANCE EDUCATION PROCESS", international online Journal of education and teaching, 8 (3) pp. 1817-1832 Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
international online Journal of education and teaching

Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Sportif Etkinliklerine ve Spora Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Link DOI    AKDAL, D., Başkonuş, T. (2021) "Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Sportif Etkinliklerine ve Spora Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (1) pp. 1-20 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5613"> AKDAL, D., Başkonuş, T. (2021) "Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Sportif Etkinliklerine ve Spora Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (1) pp. 1-20 [TR Dizin] Link DOI    AKDAL, D., Başkonuş, T. (2021) "Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Sportif Etkinliklerine ve Spora Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 11 (1) pp. 1-20 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi

AN ANALYSIS OF THE EDUCATIONAL PROBLEMS EXPERIENCED BY CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN PRESCHOOL EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC PROCESS BASED ON THE PARENTAL VIEWS

Link DOI   AKDAL, D., Yazıcıoğlu, T. (2021) "AN ANALYSIS OF THE EDUCATIONAL PROBLEMS EXPERIENCED BY CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN PRESCHOOL EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC PROCESS BASED ON THE PARENTAL VIEWS", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 6 (16) pp. 2131-2165 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5614"> AKDAL, D., Yazıcıoğlu, T. (2021) "AN ANALYSIS OF THE EDUCATIONAL PROBLEMS EXPERIENCED BY CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN PRESCHOOL EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC PROCESS BASED ON THE PARENTAL VIEWS", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 6 (16) pp. 2131-2165 Link DOI   AKDAL, D., Yazıcıoğlu, T. (2021) "AN ANALYSIS OF THE EDUCATIONAL PROBLEMS EXPERIENCED BY CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN PRESCHOOL EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC PROCESS BASED ON THE PARENTAL VIEWS", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 6 (16) pp. 2131-2165 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education Technology and Scientific Researches

Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine Yönelikİnançları ile Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitimine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link   AKDAL, D., Bozdağ, T., Aydın, Y., Aşkan, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine Yönelikİnançları ile Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitimine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 73-91 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5616"> AKDAL, D., Bozdağ, T., Aydın, Y., Aşkan, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine Yönelikİnançları ile Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitimine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 73-91 Link   AKDAL, D., Bozdağ, T., Aydın, Y., Aşkan, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine Yönelikİnançları ile Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitimine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 73-91 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sesbilgisel Farkındalık Kavramına YönelikBilgi Düzeyleri ve Sınıf İçi Etkinlikler

Link DOI    AKDAL, D. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sesbilgisel Farkındalık Kavramına YönelikBilgi Düzeyleri ve Sınıf İçi Etkinlikler", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (2) pp. 496-515 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5617"> AKDAL, D. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sesbilgisel Farkındalık Kavramına YönelikBilgi Düzeyleri ve Sınıf İçi Etkinlikler", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (2) pp. 496-515 [TR Dizin] Link DOI    AKDAL, D. (2020) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sesbilgisel Farkındalık Kavramına YönelikBilgi Düzeyleri ve Sınıf İçi Etkinlikler", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (2) pp. 496-515 [TR Dizin] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Desteklemeye Yönelik SESFAR Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi

Link DOI    AKDAL, D., Kargın, T. (2019) "Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Desteklemeye Yönelik SESFAR Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (6) pp. 2609-2622 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5618"> AKDAL, D., Kargın, T. (2019) "Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Desteklemeye Yönelik SESFAR Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (6) pp. 2609-2622 [TR Dizin] Link DOI    AKDAL, D., Kargın, T. (2019) "Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Desteklemeye Yönelik SESFAR Müdahale Programının Etkililiğinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (6) pp. 2609-2622 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Toplama İşleminde Gösterdikleri Performans Düzeylerinin İncelenmesi

AKDAL, D., Çağlayan, A. (2023) "Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Toplama İşleminde Gösterdikleri Performans Düzeylerinin İncelenmesi", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023 AKDAL, D., Çağlayan, A. (2023) "Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Toplama İşleminde Gösterdikleri Performans Düzeylerinin İncelenmesi", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi

Özel Eğitim Öğretmenlerinin Osb Olan Çocuklara Yönelik Taklit Becerilerinin Öğretimine İlişkin Görüşleri

AKDAL, D., Demirtaş, E. (2023) "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Osb Olan Çocuklara Yönelik Taklit Becerilerinin Öğretimine İlişkin Görüşleri", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023 AKDAL, D., Demirtaş, E. (2023) "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Osb Olan Çocuklara Yönelik Taklit Becerilerinin Öğretimine İlişkin Görüşleri", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi

Sınıflarında Özel Gereksinimli Öğrencileri Olan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Öğretimine İlişkin Görüşleri

ÖZTÜRK, D., AKDAL, D. (2021) "Sınıflarında Özel Gereksinimli Öğrencileri Olan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Öğretimine İlişkin Görüşleri", VIII. Internetional Eurasian Educational Research Congress (EJER 2021) , (pp. 926-927), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021 ÖZTÜRK, D., AKDAL, D. (2021) "Sınıflarında Özel Gereksinimli Öğrencileri Olan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Öğretimine İlişkin Görüşleri", VIII. Internetional Eurasian Educational Research Congress (EJER 2021) , (pp. 926-927), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Internetional Eurasian Educational Research Congress (EJER 2021)

Okul psikolojik danışmanlarının kaynaştırma eğitimine yönelik tutum ve görüşlerinin incelenmesi

Yılmaz, N., AKDAL, D. (2023) "Okul psikolojik danışmanlarının kaynaştırma eğitimine yönelik tutum ve görüşlerinin incelenmesi", INTERNATIONAL 21 st CENTURY EDUCATIONAL RESEARCH ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ INER CONGRESS , Burdur, Türkiye, (Haziran 2023 Yılmaz, N., AKDAL, D. (2023) "Okul psikolojik danışmanlarının kaynaştırma eğitimine yönelik tutum ve görüşlerinin incelenmesi", INTERNATIONAL 21 st CENTURY EDUCATIONAL RESEARCH ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ INER CONGRESS , Burdur, Türkiye, (Haziran 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL 21 st CENTURY EDUCATIONAL RESEARCH ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ INER CONGRESS

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Eğitiminin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Uygulama Becerilerine Etkisine İlişkin Nitel Bir Çalışma

AKDAL, D., Yazıcıoğlu, T. (2022) "Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Eğitiminin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Uygulama Becerilerine Etkisine İlişkin Nitel Bir Çalışma", 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM of EDUCATION and VALUES (6. ULUSLARARASI EĞİTİM ve DEĞERLER SEMPOZYUMU) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2022 AKDAL, D., Yazıcıoğlu, T. (2022) "Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Eğitiminin Özel Eğitim Öğretmenlerinin Uygulama Becerilerine Etkisine İlişkin Nitel Bir Çalışma", 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM of EDUCATION and VALUES (6. ULUSLARARASI EĞİTİM ve DEĞERLER SEMPOZYUMU) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM of EDUCATION and VALUES (6. ULUSLARARASI EĞİTİM ve DEĞERLER SEMPOZYUMU)