img
img
Toplam 23616 kayıt

Preservice teachers’ understandings of science, technology, and mathematics and the relationships among these disciplines

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Öğretim Programlarının Entegrasyonuna Yönelik Görüşleri

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Controlling Mathematics Anxiety by the Views of Guidance and Psychological Counseling Candidates

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Educational Research

The Role of The Mathematical Reasoning in Consultation Process According to Guidance and Psychological Counseling Candidates

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Adaylarının Tükenmişlik Yaşayan Matematik Öğretmenlerine Müdahale Önerileri

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi

Making the Pedagogical Elements Used by Prospective Mathematics Teachers Visible in Teaching: Scenario Writing Activities

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Educationis Generalis

An investigation of preservice mathematics teachers’ teaching processes about ”procedural and conceptual knowledge” related to division with fractions

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elementary Education Online

On Rectifying Slant Helices in Euclidean 3-Space

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Konuralp Journal of Mathematics

Ortaokul Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerininİncelenmesi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

A Comparison of Parents of Gifted Students and Non-Gifted Students: A Case of Expectations from Mathematics Education

2 2
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Fen Öğretimi Kaygılarının İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Örgütsel Kalite Göstergesi Olarak Çalışan Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerle İligli Görüşleri

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Teaching Linear Algebra Supprted by GeoGebra Visualization Environment

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

Matematik ve Fen Öğretimine Yönelik Kaygı (MFÖK) Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik GeoGebra Destekli Etkinlik Hazırlamak İçin Yürütülen Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinden Yansımalar

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Matematik Eğitimi Veli Beklenti Ölçeği’nin Geliştirilmesi (MEVBÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi