Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23010 kayıt
Examining pre-service teachers’ attitudes, self-efficacy and intentions regarding the use of computers: The case of an educational technology course
KARTAL, B.
(2018) "
Examining pre-service teachers’ attitudes, self-efficacy and intentions regarding the use of computers: The case of an educational technology course
",
IV. International Symposium on Educational and SocialSciences in Turkish Cultural Geography
, (
Aralık 2018
)
KARTAL, B.
(2018) "
Examining pre-service teachers’ attitudes, self-efficacy and intentions regarding the use of computers: The case of an educational technology course
",
IV. International Symposium on Educational and SocialSciences in Turkish Cultural Geography
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. International Symposium on Educational and SocialSciences in Turkish Cultural Geography
Examining pre-service science teachers’ proportional reasoning on the problems related to chemical reactions
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
(2018) "
Examining pre-service science teachers’ proportional reasoning on the problems related to chemical reactions
",
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography
, Azerbaycan, (
Temmuz 2018
)
KARTAL, T.,
KARTAL, B.
(2018) "
Examining pre-service science teachers’ proportional reasoning on the problems related to chemical reactions
",
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography
, Azerbaycan, (
Temmuz 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography
Preservice teachers’ teacher efficacy beliefs and attitudes towards STEM
KARTAL, B.
, KARTAL, T. (2021) "
Preservice teachers’ teacher efficacy beliefs and attitudes towards STEM
",
5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices
, (pp. 380-389), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (
Ekim 2021
)
KARTAL, B.
, KARTAL, T. (2021) "
Preservice teachers’ teacher efficacy beliefs and attitudes towards STEM
",
5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices
, (pp. 380-389), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices
Preservice teachers’ understandings of science, technology, and mathematics and the relationships among these disciplines
KARTAL, B.
, KARTAL, T. (2021) "
Preservice teachers’ understandings of science, technology, and mathematics and the relationships among these disciplines
",
5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices
, (pp. 390-401), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (
Ekim 2021
)
KARTAL, B.
, KARTAL, T. (2021) "
Preservice teachers’ understandings of science, technology, and mathematics and the relationships among these disciplines
",
5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices
, (pp. 390-401), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Öğretim Programlarının Entegrasyonuna Yönelik Görüşleri
Link
AYTEKİN, C.
, Aydın, F. (2017) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Öğretim Programlarının Entegrasyonuna Yönelik Görüşleri
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 30 (2) pp. 443-464
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4688">
AYTEKİN, C.
, Aydın, F. (2017) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Öğretim Programlarının Entegrasyonuna Yönelik Görüşleri
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 30 (2) pp. 443-464
[TR Dizin]
Link
AYTEKİN, C.
, Aydın, F. (2017) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Öğretim Programlarının Entegrasyonuna Yönelik Görüşleri
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 30 (2) pp. 443-464
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Controlling Mathematics Anxiety by the Views of Guidance and Psychological Counseling Candidates
Link
DOI
AYDIN, D.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
Controlling Mathematics Anxiety by the Views of Guidance and Psychological Counseling Candidates
",
European Journal of Educational Research
, 8 (2) pp. 421-431
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4689">
AYDIN, D.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
Controlling Mathematics Anxiety by the Views of Guidance and Psychological Counseling Candidates
",
European Journal of Educational Research
, 8 (2) pp. 421-431
Link
DOI
AYDIN, D.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
Controlling Mathematics Anxiety by the Views of Guidance and Psychological Counseling Candidates
",
European Journal of Educational Research
, 8 (2) pp. 421-431
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Educational Research
The Role of The Mathematical Reasoning in Consultation Process According to Guidance and Psychological Counseling Candidates
Link
AYDIN, D.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
The Role of The Mathematical Reasoning in Consultation Process According to Guidance and Psychological Counseling Candidates
",
Acta Didactica Napocensia
, 12 (1) pp. 131-139
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4690">
AYDIN, D.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
The Role of The Mathematical Reasoning in Consultation Process According to Guidance and Psychological Counseling Candidates
",
Acta Didactica Napocensia
, 12 (1) pp. 131-139
Link
AYDIN, D.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
The Role of The Mathematical Reasoning in Consultation Process According to Guidance and Psychological Counseling Candidates
",
Acta Didactica Napocensia
, 12 (1) pp. 131-139
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Adaylarının Tükenmişlik Yaşayan Matematik Öğretmenlerine Müdahale Önerileri
Link
AYDIN, D.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Adaylarının Tükenmişlik Yaşayan Matematik Öğretmenlerine Müdahale Önerileri
",
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 8 (4) pp. 3232-3246
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4691">
AYDIN, D.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Adaylarının Tükenmişlik Yaşayan Matematik Öğretmenlerine Müdahale Önerileri
",
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 8 (4) pp. 3232-3246
[TR Dizin]
Link
AYDIN, D.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Adaylarının Tükenmişlik Yaşayan Matematik Öğretmenlerine Müdahale Önerileri
",
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 8 (4) pp. 3232-3246
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
Making the Pedagogical Elements Used by Prospective Mathematics Teachers Visible in Teaching: Scenario Writing Activities
Link
DOI
AYTEKİN, C.
(2021) "
Making the Pedagogical Elements Used by Prospective Mathematics Teachers Visible in Teaching: Scenario Writing Activities
",
Acta Educationis Generalis
, 11 (3) pp. 81-104
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4692">
AYTEKİN, C.
(2021) "
Making the Pedagogical Elements Used by Prospective Mathematics Teachers Visible in Teaching: Scenario Writing Activities
",
Acta Educationis Generalis
, 11 (3) pp. 81-104
Link
DOI
AYTEKİN, C.
(2021) "
Making the Pedagogical Elements Used by Prospective Mathematics Teachers Visible in Teaching: Scenario Writing Activities
",
Acta Educationis Generalis
, 11 (3) pp. 81-104
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Educationis Generalis
An investigation of preservice mathematics teachers’ teaching processes about ”procedural and conceptual knowledge” related to division with fractions
Link
DOI
AYTEKİN, C.
, Şahiner, Y. (2020) "
An investigation of preservice mathematics teachers’ teaching processes about ”procedural and conceptual knowledge” related to division with fractions
",
Elementary Education Online
, 19 (2) pp. 958-981
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4693">
AYTEKİN, C.
, Şahiner, Y. (2020) "
An investigation of preservice mathematics teachers’ teaching processes about ”procedural and conceptual knowledge” related to division with fractions
",
Elementary Education Online
, 19 (2) pp. 958-981
[TR Dizin]
Link
DOI
AYTEKİN, C.
, Şahiner, Y. (2020) "
An investigation of preservice mathematics teachers’ teaching processes about ”procedural and conceptual knowledge” related to division with fractions
",
Elementary Education Online
, 19 (2) pp. 958-981
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elementary Education Online
On Rectifying Slant Helices in Euclidean 3-Space
Link
ALTUNKAYA, B., KAHRAMAN-AKSOYAK, F., KULA, L.,
AYTEKİN, C.
(2016) "
On Rectifying Slant Helices in Euclidean 3-Space
",
Konuralp Journal of Mathematics
, 4 (2) pp. 17-24
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4694">
ALTUNKAYA, B., KAHRAMAN-AKSOYAK, F., KULA, L.,
AYTEKİN, C.
(2016) "
On Rectifying Slant Helices in Euclidean 3-Space
",
Konuralp Journal of Mathematics
, 4 (2) pp. 17-24
Link
ALTUNKAYA, B., KAHRAMAN-AKSOYAK, F., KULA, L.,
AYTEKİN, C.
(2016) "
On Rectifying Slant Helices in Euclidean 3-Space
",
Konuralp Journal of Mathematics
, 4 (2) pp. 17-24
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Konuralp Journal of Mathematics
Ortaokul Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerininİncelenmesi
Link
AYTEKİN, C.
, Uçar, Z.T. (2014) "
Ortaokul Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerininİncelenmesi
",
İlköğretim Online
, 13 (2) pp. 546-563
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4695">
AYTEKİN, C.
, Uçar, Z.T. (2014) "
Ortaokul Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerininİncelenmesi
",
İlköğretim Online
, 13 (2) pp. 546-563
[TR Dizin]
Link
AYTEKİN, C.
, Uçar, Z.T. (2014) "
Ortaokul Öğrencilerinin Kesirlerde Tahmin Becerilerininİncelenmesi
",
İlköğretim Online
, 13 (2) pp. 546-563
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
A Comparison of Parents of Gifted Students and Non-Gifted Students: A Case of Expectations from Mathematics Education
Link
DOI
Yıldız, A., BALTACI, S.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
A Comparison of Parents of Gifted Students and Non-Gifted Students: A Case of Expectations from Mathematics Education
",
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 48 (1) pp. 452-497
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4696">
Yıldız, A., BALTACI, S.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
A Comparison of Parents of Gifted Students and Non-Gifted Students: A Case of Expectations from Mathematics Education
",
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 48 (1) pp. 452-497
[ESCI]
Link
DOI
Yıldız, A., BALTACI, S.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
A Comparison of Parents of Gifted Students and Non-Gifted Students: A Case of Expectations from Mathematics Education
",
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 48 (1) pp. 452-497
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Fen Öğretimi Kaygılarının İncelenmesi
Link
Türkmenoğlu, H.,
AYTEKİN, C.
, Arıkan, N. (2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Fen Öğretimi Kaygılarının İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 20 (3) pp. 1545-1594
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4697">
Türkmenoğlu, H.,
AYTEKİN, C.
, Arıkan, N. (2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Fen Öğretimi Kaygılarının İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 20 (3) pp. 1545-1594
[TR Dizin]
Link
Türkmenoğlu, H.,
AYTEKİN, C.
, Arıkan, N. (2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Fen Öğretimi Kaygılarının İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 20 (3) pp. 1545-1594
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Örgütsel Kalite Göstergesi Olarak Çalışan Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Link
ŞİMŞEK, H., ÇETİNKAYA, F.F.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
Örgütsel Kalite Göstergesi Olarak Çalışan Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi
, 29 (2) pp. 233-245
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4698">
ŞİMŞEK, H., ÇETİNKAYA, F.F.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
Örgütsel Kalite Göstergesi Olarak Çalışan Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi
, 29 (2) pp. 233-245
[TR Dizin]
Link
ŞİMŞEK, H., ÇETİNKAYA, F.F.,
AYTEKİN, C.
(2019) "
Örgütsel Kalite Göstergesi Olarak Çalışan Memnuniyeti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi
, 29 (2) pp. 233-245
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerle İligli Görüşleri
Link
AYTEKİN, C.
, SARICA, R., Aytekin, T. (2019) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerle İligli Görüşleri
",
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 38 (0) pp. 30-54
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4699">
AYTEKİN, C.
, SARICA, R., Aytekin, T. (2019) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerle İligli Görüşleri
",
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 38 (0) pp. 30-54
Link
AYTEKİN, C.
, SARICA, R., Aytekin, T. (2019) "
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekalı Öğrencilerle İligli Görüşleri
",
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 38 (0) pp. 30-54
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Teaching Linear Algebra Supprted by GeoGebra Visualization Environment
Link
AYTEKİN, C.
, KIYMAZ, Y. (2019) "
Teaching Linear Algebra Supprted by GeoGebra Visualization Environment
",
Acta Didactica Napocensia
, 12 (2) pp. 75-96
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4700">
AYTEKİN, C.
, KIYMAZ, Y. (2019) "
Teaching Linear Algebra Supprted by GeoGebra Visualization Environment
",
Acta Didactica Napocensia
, 12 (2) pp. 75-96
Link
AYTEKİN, C.
, KIYMAZ, Y. (2019) "
Teaching Linear Algebra Supprted by GeoGebra Visualization Environment
",
Acta Didactica Napocensia
, 12 (2) pp. 75-96
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey
Link
AYTEKİN, C.
, BALTACI, S., Yıldız, A. (2018) "
Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey
",
Acta Didactica Napocensia
, 11 (3) pp. 59-78
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4701">
AYTEKİN, C.
, BALTACI, S., Yıldız, A. (2018) "
Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey
",
Acta Didactica Napocensia
, 11 (3) pp. 59-78
Link
AYTEKİN, C.
, BALTACI, S., Yıldız, A. (2018) "
Investigation of Parents’ Expectations from Mathematics Education in Turkey
",
Acta Didactica Napocensia
, 11 (3) pp. 59-78
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application
Link
AYDIN, A.,
AYTEKİN, C.
(2018) "
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application
",
International Education Studies
, 11 (8) pp. 27-38
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4702">
AYDIN, A.,
AYTEKİN, C.
(2018) "
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application
",
International Education Studies
, 11 (8) pp. 27-38
Link
AYDIN, A.,
AYTEKİN, C.
(2018) "
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application
",
International Education Studies
, 11 (8) pp. 27-38
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Education Studies
İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Link
DOI
ŞİMŞEK, H., Şahinkaya, N.,
AYTEKİN, C.
(2017) "
İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 11 (2) pp. 82-108
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4703">
ŞİMŞEK, H., Şahinkaya, N.,
AYTEKİN, C.
(2017) "
İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 11 (2) pp. 82-108
[TR Dizin]
Link
DOI
ŞİMŞEK, H., Şahinkaya, N.,
AYTEKİN, C.
(2017) "
İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 11 (2) pp. 82-108
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
«
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
»