img
Toplam 22345 kayıt

Modern Metin Çözümleme Yöntemlerinin Eleştirel Düşünme Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi

Link     KARADENİZ, A., Gürsoy, Ü. (2014) "Modern Metin Çözümleme Yöntemlerinin Eleştirel Düşünme Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 15 (2) pp. 99-117 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-30"> KARADENİZ, A., Gürsoy, Ü. (2014) "Modern Metin Çözümleme Yöntemlerinin Eleştirel Düşünme Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 15 (2) pp. 99-117 [TR Dizin] Link     KARADENİZ, A., Gürsoy, Ü. (2014) "Modern Metin Çözümleme Yöntemlerinin Eleştirel Düşünme Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 15 (2) pp. 99-117 [TR Dizin] Link    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

Link DOI      KARADENİZ, A. (2014) "Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 113-140 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-31"> KARADENİZ, A. (2014) "Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 113-140 Link DOI      KARADENİZ, A. (2014) "Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algısı Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (1) pp. 113-140 Link DOI     
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Relationship Between The Writing Quality And Self Regulation Skills Of Secondary Education Students

Link      Yalçın, A.M., KARADENİZ, A. (2016) "Relationship Between The Writing Quality And Self Regulation Skills Of Secondary Education Students", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 345-354 Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-32"> Yalçın, A.M., KARADENİZ, A. (2016) "Relationship Between The Writing Quality And Self Regulation Skills Of Secondary Education Students", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 345-354 Link      Yalçın, A.M., KARADENİZ, A. (2016) "Relationship Between The Writing Quality And Self Regulation Skills Of Secondary Education Students", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 345-354 Link     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology

The Relationship Between Faculty Of Education Students Argumentation Skills And Critical Thinking Creative Thinking And Problem Solving Skills

Link      KARADENİZ, A. (2016) "The Relationship Between Faculty Of Education Students Argumentation Skills And Critical Thinking Creative Thinking And Problem Solving Skills", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 1057-1061 Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-33"> KARADENİZ, A. (2016) "The Relationship Between Faculty Of Education Students Argumentation Skills And Critical Thinking Creative Thinking And Problem Solving Skills", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 1057-1061 Link      KARADENİZ, A. (2016) "The Relationship Between Faculty Of Education Students Argumentation Skills And Critical Thinking Creative Thinking And Problem Solving Skills", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 1057-1061 Link     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology

Argüman Kurma Becerisi Üzerine Bir Modelleme Çalışması

Link DOI     KARADENİZ, A. (2016) "Argüman Kurma Becerisi Üzerine Bir Modelleme Çalışması", the Journal of Academic Social Sciences, 4 (36) pp. 258-266 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-34"> KARADENİZ, A. (2016) "Argüman Kurma Becerisi Üzerine Bir Modelleme Çalışması", the Journal of Academic Social Sciences, 4 (36) pp. 258-266 Link DOI     KARADENİZ, A. (2016) "Argüman Kurma Becerisi Üzerine Bir Modelleme Çalışması", the Journal of Academic Social Sciences, 4 (36) pp. 258-266 Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
the Journal of Academic Social Sciences

An Examination of Critical Reading Self efficacy Perceptions among the Students of the Faculty of Education Over Different Variables

Link      KARADENİZ, A. (2015) "An Examination of Critical Reading Self efficacy Perceptions among the Students of the Faculty of Education Over Different Variables", Anthropologist, 22 (2) pp. 167-175 [SSCI] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-35"> KARADENİZ, A. (2015) "An Examination of Critical Reading Self efficacy Perceptions among the Students of the Faculty of Education Over Different Variables", Anthropologist, 22 (2) pp. 167-175 [SSCI] Link      KARADENİZ, A. (2015) "An Examination of Critical Reading Self efficacy Perceptions among the Students of the Faculty of Education Over Different Variables", Anthropologist, 22 (2) pp. 167-175 [SSCI] Link     
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anthropologist

Metin Dil Bilimi Temelli Metin Çözümlemesinin Bağdaşıklık Araçlarını Kullanma ve Tutarlı Metin Oluşturma Becerilerine Etkisi

Link      KARADENİZ, A. (2015) "Metin Dil Bilimi Temelli Metin Çözümlemesinin Bağdaşıklık Araçlarını Kullanma ve Tutarlı Metin Oluşturma Becerilerine Etkisi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 1-17 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-36"> KARADENİZ, A. (2015) "Metin Dil Bilimi Temelli Metin Çözümlemesinin Bağdaşıklık Araçlarını Kullanma ve Tutarlı Metin Oluşturma Becerilerine Etkisi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 1-17 [TR Dizin] Link      KARADENİZ, A. (2015) "Metin Dil Bilimi Temelli Metin Çözümlemesinin Bağdaşıklık Araçlarını Kullanma ve Tutarlı Metin Oluşturma Becerilerine Etkisi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 1-17 [TR Dizin] Link     
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Şiir ve Aruz Öğretimi Hakkında Görüşleri

KARADENİZ, A., CAN, R. (2019) "Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Şiir ve Aruz Öğretimi Hakkında Görüşleri", III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 316-321), Antalya, Türkiye, (Eylül 2019 KARADENİZ, A., CAN, R. (2019) "Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Şiir ve Aruz Öğretimi Hakkında Görüşleri", III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 316-321), Antalya, Türkiye, (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARINDA BAĞDAŞIKLIK VE TUTARLILIK

KARADENİZ, A. (2019) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARINDA BAĞDAŞIKLIK VE TUTARLILIK", International Congress Of Science Culture And Education , (pp. 84), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019 KARADENİZ, A. (2019) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARINDA BAĞDAŞIKLIK VE TUTARLILIK", International Congress Of Science Culture And Education , (pp. 84), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress Of Science Culture And Education

ÖĞRENCİLERİN TUTARLI METİN OLUŞTURMA BECERİLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

KARADENİZ, A. (2019) "ÖĞRENCİLERİN TUTARLI METİN OLUŞTURMA BECERİLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER", International Congress Of Science Culture And Education , (pp. 82), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019 KARADENİZ, A. (2019) "ÖĞRENCİLERİN TUTARLI METİN OLUŞTURMA BECERİLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER", International Congress Of Science Culture And Education , (pp. 82), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress Of Science Culture And Education

TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESKİ TÜRK EDEBİYATI EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

KARADENİZ, A. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESKİ TÜRK EDEBİYATI EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", International Congress of Science Culture and Education , (pp. 81), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019 KARADENİZ, A. (2019) "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESKİ TÜRK EDEBİYATI EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", International Congress of Science Culture and Education , (pp. 81), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Science Culture and Education

Türkçe Eğitimi Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

KARADENİZ, A. (2019) "Türkçe Eğitimi Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", V. International Human and Civilization Congress From Past to Future , (pp. 753-757), Antalya, Türkiye, (Eylül 2019 KARADENİZ, A. (2019) "Türkçe Eğitimi Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", V. International Human and Civilization Congress From Past to Future , (pp. 753-757), Antalya, Türkiye, (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. International Human and Civilization Congress From Past to Future

Şiir Çözümleme Becerisi Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

KARADENİZ, A., KARADENİZ, H. (2019) "Şiir Çözümleme Becerisi Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", V. Human Civilization Congress From Past to Future , (pp. 745-752), Antalya, Türkiye, (Eylül 2019 KARADENİZ, A., KARADENİZ, H. (2019) "Şiir Çözümleme Becerisi Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", V. Human Civilization Congress From Past to Future , (pp. 745-752), Antalya, Türkiye, (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Human Civilization Congress From Past to Future

Ortaöğretim Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ve Yazmaya Yönelik İlgileri Üzerine Bir Araştırma

CAN, R., KARADENİZ, A. (2017) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ve Yazmaya Yönelik İlgileri Üzerine Bir Araştırma", II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Nisan 2017 CAN, R., KARADENİZ, A. (2017) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ve Yazmaya Yönelik İlgileri Üzerine Bir Araştırma", II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu

Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları ve Akıcı Okuma Becerileri: Nitel Bir Araştırma

KARADENİZ, A. (2017) "Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları ve Akıcı Okuma Becerileri: Nitel Bir Araştırma", International Conference on New Horizons in Education 2017 , (pp. 837), Berlin, Almanya, (Aralık 2017 KARADENİZ, A. (2017) "Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları ve Akıcı Okuma Becerileri: Nitel Bir Araştırma", International Conference on New Horizons in Education 2017 , (pp. 837), Berlin, Almanya, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Horizons in Education 2017

Aruz Eğitimi Üzerine Deneysel Bir Çalışma

KARADENİZ, A. (2017) "Aruz Eğitimi Üzerine Deneysel Bir Çalışma", II. Uluslarası Akademik Araştırmalar Kongresi , (pp. 402), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017 KARADENİZ, A. (2017) "Aruz Eğitimi Üzerine Deneysel Bir Çalışma", II. Uluslarası Akademik Araştırmalar Kongresi , (pp. 402), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslarası Akademik Araştırmalar Kongresi

Şiir Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

KARADENİZ, A. (2017) "Şiir Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (pp. 397), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017 KARADENİZ, A. (2017) "Şiir Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (pp. 397), Antalya, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi

Şiir Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri

KARADENİZ, A. (2017) "Şiir Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri", II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu , (pp. 4), Ankara, Türkiye, (Nisan 2017 KARADENİZ, A. (2017) "Şiir Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri", II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu , (pp. 4), Ankara, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatları Öğretimi Sempozyumu

Aruz Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri

KARADENİZ, A. (2016) "Aruz Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri", 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (İNES) , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016 KARADENİZ, A. (2016) "Aruz Öğretimi Üzerine Öğrenci Görüşleri", 1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (İNES) , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (İNES)

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Bağdaşıklık ve Tutarlılık

KARADENİZ, A. (2016) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Bağdaşıklık ve Tutarlılık", III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1927-1928), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016 KARADENİZ, A. (2016) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Bağdaşıklık ve Tutarlılık", III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1927-1928), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi