img
img
Toplam 23510 kayıt

Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tarih Okulu Dergisi (TOD)

Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher

53 53
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Research in Science Teaching

Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolia Journal of Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Evaluation of Prospective Science Teachers’ Computer Self-Efficacy

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolian Journal of Educational Science

Investigation of Prospective Science Teachers’ Attitudes Towards Computers in Terms of Different Variables

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolian Journal of Educational Science

The Expectations of Post Graduate Students from Academic Staff Members: The Example of Educational Sciences Institution

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolia Journal of Educational Sciences

Station Technique: A Sample Lesson Activity on Cells.

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolian Journal of Educational Science

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerine Göre Öğretim Programının Boyutları Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Tutum ve Bilişötesi Öğrenme Stratejilerine İlişkin Farkındalık Düzeylerinin Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

School Students Conceptions about Biodiversity Loss Definitions Reasons Results and Solutions

27 27
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Research in Science Education

The Effects of the Computer Aided Teaching to the 7th Grade Students' Comprehension of “A Journey to the Interior Structure of The Matter" Subject.

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Conference ICT in The Education of The Balkan Countries

Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Teknoloji ile Fen Öğretimi Özyeterlik İnançları ve Web 2.0 Araçları Kullanım Niyetine Etkisi: Fizik Deneyleri Örneği

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasian Educational Research Congress

Fen Kavramlarının Öğretiminde Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Web 2.0 Araçlarına Yönelik Yeterlik İnançları Üzerine Etkisi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasian Educational Research Congress

The effect of using technology in concept teaching on constructivist beliefs

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ases International Kayseri Scientific Research Conference

The effect of use of virtual laboratory in teaching physics concepts on the development of technological pedagogical content knowledge

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ases International Kayseri Scientific Research Conference