img
img
Toplam 22996 kayıt

Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children

DOI   KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children", Eurasian Journal of Educational Research, 21 (92) pp. 185-210 [ESCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-22631"> KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children", Eurasian Journal of Educational Research, 21 (92) pp. 185-210 [ESCI] DOI   KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children", Eurasian Journal of Educational Research, 21 (92) pp. 185-210 [ESCI] DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Journal of Educational Research

Mind games with the views of classroom teachers

Link DOI    KULA, S.S. (2021) "Mind games with the views of classroom teachers", International Journal of Research in Education and Science, 7 (3) pp. 747-766 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-22632"> KULA, S.S. (2021) "Mind games with the views of classroom teachers", International Journal of Research in Education and Science, 7 (3) pp. 747-766 Link DOI    KULA, S.S. (2021) "Mind games with the views of classroom teachers", International Journal of Research in Education and Science, 7 (3) pp. 747-766 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Research in Education and Science

The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher

Link DOI   KULA, S.S. (2021) "The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher", African Educational Research Journal, 9 (3) pp. 679-686 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-22633"> KULA, S.S. (2021) "The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher", African Educational Research Journal, 9 (3) pp. 679-686 Link DOI   KULA, S.S. (2021) "The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher", African Educational Research Journal, 9 (3) pp. 679-686 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
African Educational Research Journal

Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddeti Önlemeye İlişkin Önerilerinin İncelenmesi

Link DOI    KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddeti Önlemeye İlişkin Önerilerinin İncelenmesi", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 978-993 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-22634"> KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddeti Önlemeye İlişkin Önerilerinin İncelenmesi", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 978-993 [TR Dizin] Link DOI    KULA, S.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddeti Önlemeye İlişkin Önerilerinin İncelenmesi", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 978-993 [TR Dizin] Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program

DOI   GENÇTANIRIM-KURT, D., Zorbaz, O., Zorbaz, S.D., Kılıç, Ö.U., Avcı, D., KULA, S.S., Gürlen, E. (2021) "Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 816-859 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-22635"> GENÇTANIRIM-KURT, D., Zorbaz, O., Zorbaz, S.D., Kılıç, Ö.U., Avcı, D., KULA, S.S., Gürlen, E. (2021) "Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 816-859 [TR Dizin] DOI   GENÇTANIRIM-KURT, D., Zorbaz, O., Zorbaz, S.D., Kılıç, Ö.U., Avcı, D., KULA, S.S., Gürlen, E. (2021) "Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (2) pp. 816-859 [TR Dizin] DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri

KULA, S.S., Demirel, M. (2012) "Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 2 (0) pp. 244-255 [SSCI]   KULA, S.S., Demirel, M. (2012) "Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 2 (0) pp. 244-255 [SSCI]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education

Opinions of academic staff about 2013 higher education law draft the case of ahi evran university

Link DOI   KULA, S.S., Özdemir, M.Ç. (2013) "Opinions of academic staff about 2013 higher education law draft the case of ahi evran university", Journal of Higher Education and Science, 2 (0) pp. 117-127 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-22640"> KULA, S.S., Özdemir, M.Ç. (2013) "Opinions of academic staff about 2013 higher education law draft the case of ahi evran university", Journal of Higher Education and Science, 2 (0) pp. 117-127 [TR Dizin] Link DOI   KULA, S.S., Özdemir, M.Ç. (2013) "Opinions of academic staff about 2013 higher education law draft the case of ahi evran university", Journal of Higher Education and Science, 2 (0) pp. 117-127 [TR Dizin] Link DOI  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Higher Education and Science

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi

Link   KULA, S.S., Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (0) pp. 58-80 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-22641"> KULA, S.S., Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (0) pp. 58-80 Link   KULA, S.S., Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (0) pp. 58-80 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları

Link    Budak, Y., KULA, S.S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 311-329 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-22642"> Budak, Y., KULA, S.S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 311-329 [TR Dizin] Link    Budak, Y., KULA, S.S. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 311-329 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ

Link DOI    Budak, Y., GENÇTANIRIM-KURT, D., KULA, S.S. (2018) "BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (48) pp. 415-436 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-22643"> Budak, Y., GENÇTANIRIM-KURT, D., KULA, S.S. (2018) "BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (48) pp. 415-436 [TR Dizin] Link DOI    Budak, Y., GENÇTANIRIM-KURT, D., KULA, S.S. (2018) "BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (48) pp. 415-436 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete İlişkin Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki (The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Sensitivity to Violence Against Children and Empathic Tendencies)

Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)

Link DOI    KULA, S.S., Tekkol, İ.A. (2019) "Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)", Eurasian Journal of Educational Research, 81 (0) pp. 165-188 [ESCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-22650"> KULA, S.S., Tekkol, İ.A. (2019) "Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)", Eurasian Journal of Educational Research, 81 (0) pp. 165-188 [ESCI] Link DOI    KULA, S.S., Tekkol, İ.A. (2019) "Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)", Eurasian Journal of Educational Research, 81 (0) pp. 165-188 [ESCI] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Journal of Educational Research

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi

KULA, S.S., ÖZASLAN, D. (2023) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Kasım 2023 KULA, S.S., ÖZASLAN, D. (2023) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Kasım 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi

KULA, S.S., Karakuş, R. (2022) "Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 196-197), Ankara, Türkiye, (Ekim 2022 KULA, S.S., Karakuş, R. (2022) "Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 196-197), Ankara, Türkiye, (Ekim 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri

Oğuz, H.C., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., KULA, S.S. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2021 Oğuz, H.C., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., KULA, S.S. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri", 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri

Demirel, M., KULA, S.S. (2012) "Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri", International Conference on Interdisciplinary Research In Education (ICOINE 2012) , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2012 Demirel, M., KULA, S.S. (2012) "Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri", International Conference on Interdisciplinary Research In Education (ICOINE 2012) , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Interdisciplinary Research In Education (ICOINE 2012)

Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları

KULA, S.S., TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N. (2013) "Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları", ULEAD 2013 Annual Congress: International Congress on Research in Education , (pp. 164), Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2013 KULA, S.S., TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N. (2013) "Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları", ULEAD 2013 Annual Congress: International Congress on Research in Education , (pp. 164), Nevşehir, Türkiye, (Mayıs 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULEAD 2013 Annual Congress: International Congress on Research in Education

Öğrencilerin Pedagojik Beklentilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

ÜNAL, M., KULA, S.S. (2017) "Öğrencilerin Pedagojik Beklentilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , (pp. 259), Alanya/ Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 ÜNAL, M., KULA, S.S. (2017) "Öğrencilerin Pedagojik Beklentilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , (pp. 259), Alanya/ Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS)

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

KULA, S.S., Tekkol, İ.A. (2017) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , (pp. 87-88), Alanya/ Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 KULA, S.S., Tekkol, İ.A. (2017) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , (pp. 87-88), Alanya/ Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS)