img
img
Toplam 2632 kayıt

Oniki dişli çam kabuk böceği Ips sexdentatus'ta sekonder endosimbiyont bakterilerin taranması ve tanımlanması

Doç. Dr. Tayfun KAYA (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.019 Tamamlandı

Domateste zarara neden olan Lasioptera sp.'de sekonder endosimbiyotik bakterilere yönelik tarama

Doç. Dr. Tayfun KAYA (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.022 Tamamlandı

İzmir İli Bergama İlçesi Kozak Bölgesinde Fıstıkçamı Ormanlarında Kozalak Verimindeki Azalmaların Araştırılması Projesi

Doç. Dr. Tayfun KAYA (Araştırmacı)
Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç)
0 Devam Ediyor

Bazı Dorcadion DALMAN, 1817 (Cerambycidae:Coleoptera) Türleri Üzerine Faunistik ve Moleküler Analizler.

Doç. Dr. Tayfun KAYA (Araştırmacı)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.024 Tamamlandı

kırşehir İli Curculionidae Familyası Üzerinde Taksonomik ve Morfolojik Araştırmalar

Doç. Dr. Tayfun KAYA (Araştırmacı)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.014 Tamamlandı

Türkiye'de Yayılış Gösteren Akdeniz Meyve Sineğinde, Ceratitis Capitata (Wied.) (Diptera: Tephritidae), Cardinium Bakterisinin Taranması Ve Tanımlanması

Doç. Dr. Tayfun KAYA (Yürütücü)
TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje
2.017 Tamamlandı

Nikotine maruz kalan sıçanlarda oluşan karaciğer ve böbrek doku hasarının engellenmesinde astaksantinin koruyucu etkisinin incelenmesi

Dr. Öğr. Üyesi Taylan AKTAŞ (Araştırmacı)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.015 Tamamlandı

Yeni Sosyal Bilgiler Programının Farklı Yönlerden Analizi

Prof. Dr. Tekin ÇELİKKAYA (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.018 Tamamlandı

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin ve Öğrencilerin Beceri Hiyerarşileri

Prof. Dr. Tekin ÇELİKKAYA (Araştırmacı)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.019 Tamamlandı

Evrensel değerlere ilişkin algılar

Prof. Dr. Tekin ÇELİKKAYA (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.017 Tamamlandı

DEĞERLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM

Prof. Dr. Tekin ÇELİKKAYA (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.014 Tamamlandı

ÜNİVERSİTE OKUL İŞBİRLİĞİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLADIĞI MATERYALLERİN İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KULLANILMASI

Prof. Dr. Tekin ÇELİKKAYA (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.015 Tamamlandı

Bazı organik moleküllerin spektroskopik özelliklerinin teorik ve deneysel yöntemlerle incelenmesi

Prof. Dr. Tevfik Raci SERTBAKAN (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.019 Tamamlandı

Combined experimental (FT-IR, FT-Raman, NMR) and theoretical studies on the molecular structure, vibrational spectra, some electronic properties of 4-amino-2-methyl-7(trifluoromethyl)quinolone

Prof. Dr. Tevfik Raci SERTBAKAN (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.017 Tamamlandı

Bazı İmidazole Bileşiklerinin Yapısal ve Spektroskopik Özelliklerinin Teorik ve Deneysel Yöntemlerle İncelenmesi

Prof. Dr. Tevfik Raci SERTBAKAN (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.015 Tamamlandı

Fizik Deneylerinin Öğrenme Stilleri Perspektifinde Bilimsel Süreç Becerilerine, Bilimin Doğasına ve Laboratuvar Kullanımına Yönelik İnançları Üzerine Etkileri

Prof. Dr. Tezcan KARTAL (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.024 Tamamlandı

2237-A-FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK GiRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ (FÖYGE)

Prof. Dr. Tezcan KARTAL ()
TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje
2.020 Tamamlandı

STRES ÜRİNER İNKONTİNANS SEMPTOMU OLAN KADINLARDA SPİNAL STABİLİZASYON EGZERSİZLERİ VE PELVİK TABAN KAS EĞİTİMİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

Doç. Dr. Tufan ULCAY (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
2.023 Tamamlandı