Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 1990, 1998 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2001, 2006 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü, 1986, 1990 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2001, 2006 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 1990, 1998 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü, 1986, 1990 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Jüri Üyelikleri, Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 27-12-2023, 27-12-2023 |
Jüri Üyelikleri, Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 27-12-2023, 27-12-2023 |
Konuşmalarım, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, 16-11-2023, 18-11-2023 |
Kongre Düzenleme, II. Develi, Âşık Seyrani ve Türk Kültürü Kongresi, II. Develi, Âşık Seyrani ve Türk Kültürü Kongresi, 10-10-2019, 12-10-2019 |
Kongre Düzenleme, III. Uluslararası Develi - Âşık Seyrânî ve Türk Kültürü Kongresi, Kayseri-Develi, 04-10-2018, 06-10-2018 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Sosyolojisi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri |
2015-, Doçent, Tam Zamanlı, Niğde Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2007-2015, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Niğde Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2001-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitimin Kültürel Temelleri Bölümü, Türkiye |
1995-2001, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Niğde Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2014-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Türkiye |
2010-2018, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Niğde Üniversitesi, Türkiye |
2008-2012, Bölüm Başkanı, Niğde Üniversitesi, Türkiye |
2008-2012, Anabilim Dalı Başkanı, Niğde Üniversitesi, Türkiye |
Mehmet Fatih Urgel, Yüksek Lisans, Fransa, İngiltere ve Türkiye'de ilköğretim yabancı dil öğretim programlarının karşılaştırılması, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Mehmet Akif Taşkın, Yüksek Lisans, TV Kanallarında Yayınlanan Yemek Programlarının Toplumsal Değerler Açısından İncelenmesi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Sümeyye Coşkun, Yüksek Lisans, Değerler eğitimi uygulamalarına yönelik öğretmen ve veli tutumlarının incelenmesi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Kamile Doğan, Yüksek Lisans, Liselerde görev yapan yöneticilerin toplumsal cinsiyet olgusuna bakışlarının belirlenmesi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ayşe Aybike Öztürk, Yüksek Lisans, Cumhuriyetin ilk yıllarında Niğde'de eğitim ve öğretim, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Meltem Eryiğit, Yüksek Lisans, İlkokul ve lise öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algısının çeşitli değişkenler açısından incelenmes, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Yeter Akbulut Uzun, Yüksek Lisans, Üniversite öğrencilerinin toplumsal cinsiyet eşitliğine dair görüşleri, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Burcu Duyar, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin İngilizce kavramına yönelik algılarının belirlenmesi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Burcu İnan, Yüksek Lisans, Bilgisayar destekli öğretimin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi başarılarına ve t, Niğde Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Fırat Kılavuz, Yüksek Lisans, Ortaokul 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerin arkadaşlık hakkındaki tutumları ve arkadaş seçimlerini etkil, Niğde Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Mesut Yıldırım, Yüksek Lisans, Kuruma dayalı aile eğitim programlarının ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okul başarılarına etkile, Niğde Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Ayşe Soylu, Yüksek Lisans, İlk ve ortaöğretim öğrencilerinin otorite algıları üzerine bir inceleme, Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Mehmet Hakan Akıncı, Yüksek Lisans, 9. sınıf tarih dersi Yeni öğretim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi, Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Ramazan Sıdar, Yüksek Lisans, Bilim sanat merkezlerinde okuyan öğrencilerin yaratıcılıklarının problem çözme becerilerine etkisi, Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Emine Can, Yüksek Lisans, Liselerde kimya öğretmenlerinin kimya eğitim programını uygulamalarıyla ilgili sorunları ve çözüm ön, Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
Nazire Türkel, Yüksek Lisans, İlköğretim II. kademe sosyal alan ders kitaplarında görsel boyut ve içerik tutarlılığı açısından inc, Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
Ümit Sivrikaya, Yüksek Lisans, İlköğretimde küresel değerler 100 temel eser üzerine bir inceleme, Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
Ümmühan Eş, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının ve öğretmenlik mesleğini terc, Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
Rafet Kuşcu, Yüksek Lisans, Ortaöğretim sosyal alan ders kitaplarında çağdaş değerler, Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2009, (Asıl Danışman) |
Saliha Bulut Tutkun, Yüksek Lisans, İlköğretim ders kitaplarının görsel boyut ve içerik tutarlılığı açısından incelenmesi, Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman) |
2021-2022, YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYATBOYU ÖĞRENME, Lisans |
2021-2022, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2021-2022, Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim, Yüksek Lisans |
2021-2022, Öğretim Yöntem Teknik Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Çalışma Hayatında Cinsiyet Ayrımcılığı, Yüksek Lisans |
2021-2022, Eğitimde Program Geliştirme, Yüksek Lisans |
2021-2022, Eğitimin Sosyal ev Tarihi Temelleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, AİLE VE YETİŞKİN EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2019-2020, EĞİTİMİN SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim, Yüksek Lisans |
2019-2020, ÇALIŞMA YAŞAMINDA CİNSİYET AYRIMCILIĞI, Yüksek Lisans |
2019-2020, YETİŞKİN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2019-2020, TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, AİLE VE YETİŞKİN EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2018-2019, EĞİTİMİN SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, EĞİTİMİN SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim, Yüksek Lisans |
2018-2019, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2018-2019, TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ, Lisans |
2018-2019, AİLE VE YETİŞKİN EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, AİLE VE YETİŞKİN EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2017-2018, EĞİTİMİN SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, EĞİTİMİN SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, AİLE VE YETİŞKİN EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMİN SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Aile ve Yetişkin Eğitimi, Lisans |
2013-2014, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2013-2014, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2012-2013, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Aile ve Yetişkin Eğitimi, Lisans |
2012-2013, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2012-2013, Eğitimde Güncel Sorunlar, Yüksek Lisans |
2012-2013, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri, Yüksek Lisans |
2011-2012, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2011-2012, Aile ve Yetişkin Eğitimi, Lisans |
2011-2012, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2010-2011, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2010-2011, Aile ve Yetişkin Eğitimi, Lisans |
2010-2011, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2010-2011, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri, Yüksek Lisans |
2009-2010, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2009-2010, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri, Yüksek Lisans |
2009-2010, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2008-2009, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2008-2009, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri, Yüksek Lisans |
2008-2009, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2007-2008, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
Kayıt Yok |
3. ULUSLARARASI DEVELİ - ÂŞIK SEYRANİ VE TÜRK KÜLTÜRÜ KONGRESİ (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2023-2023 |
TELEVİZYON DİZİLERİNDE MİLLİ DEĞERLERTÜRKLÜK VE TÜRK DÜNYASI (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2019-2019 |
MÜBADELE DÖNEMİ DEVELİ VE KÖYLERİNDEN YUNANİSTAN’A GÖÇEN MÜBADİLLERLE KÜLTÜREL İŞBİRLİĞİ KÖPRÜSÜ OLUŞTURMA PROJESİ II (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2019-2019 |
II. ULUSLARARASI DEVELİ - ÂŞIK SEYRANİ VE TÜRK KÜLTÜRÜ KONGRESİ (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2019-2019 |
Niğde’xxnin Tarih ve Kültür Karıncaları Projesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2017-2017 |
I. ULUSLARARASI DEVELİ - ÂŞIK SEYRANİ VE TÜRK KÜLTÜRÜ KONGRESİ (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2017-2018 |
MÜBADELE DÖNEMİ DEVELİ VE KÖYLERİNDEN YUNANİSTAN’A GÖÇEN MÜBADİLLERLE KÜLTÜREL İŞBİRLİĞİ KÖPRÜSÜ OLUŞTURMA PROJESİ I (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Yürütücü , 2017-2018 |
Şefkatli Eller Projesi (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Eğitmen |
Maharetli Eller Projesi (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Eğitmen |
Hayallerine Doğan Güneş (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen |
Bir Sanat Bir Meslek Projesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen |
Kayıt Yok |
Urger, M.F., Özkan, R. (2023) "FRANSA, İNGİLTERE VE TÜRKİYE’DE UYGULANMAKTA OLAN İLKÖĞRETİM YABANCI DİL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI", ERCİYES AKADEMİ, 37 (4) pp. 1800-1819 Link DOI |
Yavuzer, Y., Özkan, R. (2020) "CAM TAVAN ALGISI ÖLÇEĞİ. GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİLİK ÇALIŞMASI", Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (40) pp. 585-599 [TR Dizin] DOI |
Duyar, B., Özkan, R. (2020) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCEKAVRAMINA YÖNELİK METAFORİKALGILARININ BELİRLENMESİ", Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (48) pp. 286-323 |
Uzun, Y.A., Özkan, R. (2020) "Üniversite öğrencilerinin toplumsal cinsiyeteşitliğine dair görüşleri", uluslararası sosyal bilimler eğitimi dergisi, 6 (2) pp. 163-184 |
Özkan, R. (2020) "Formasyon öğrencilerinin öğretmen olgusuna ilişkin algılarının belirlenmesi", ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 6 (1) pp. 17-32 |
Özkan, R. (2020) "Cultural similarities in Lausanne emigrants: Anevaluation in terms of the hospitality value", Educational Research and Reviews, 15 (4) pp. 159-166 Link DOI |
Özkan, R., Polat, B. (2019) "YERLİ DİZİLERDE TOPLUMSALLAŞMA MEKÂNI OLARAK MAHALLEVE MAHALLE YAŞAMI, SEKSENLER DİZİSİ ÖRNEĞİ", ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS, 11 (2) pp. 295-318 Link |
Özkan, R. (2019) "Göç Olgusu ve Toplumsal Yapıya Etkisi", Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 33 (47) pp. 127-145 |
Özkan, R. (2018) "DARÜLMUALLİMÎN’İN İLK NİZAMNAMESİ VE PROF. DR. YAHYA AKYÜZ", SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ AKADEMİK MAATBUAT, 2 (1) pp. 1-15 [TR Dizin] Link |
Özkan, R., Polat, B. (2017) "Toplumsal Bir Değer Olarak Otorite", ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS, 9 (3) pp. 109-127 Link |
Özkan, R. (2017) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kadın Olgusuna İlişkin Algılarının Belirlenmesi", İstanbul Üniversitesi Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi, 14 (2) pp. 7-31 DOI |
Özkan, R. (2017) "Değişen işleviyle eğitim-okul ve öğretmen üzerine", Türk Yurdu Dergisi, 106 (356) pp. 34-38 |
Özkan, R., Polat, B. (2016) "İTAAT KÜLTÜRÜ VE DİN", ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS, 8 (3) pp. 139-149 Link |
Özkan, R., Taşkın, M.A. (2014) "İlköğretim öğrencilerinin vatan olgusuna ilişkin algılarının belirlenmesi", Journal of History School (JOHS), 7 (0) pp. 889-906 |
Özkan, R. (2014) "Aşık Veysel de somut olmayan kültürel miras", International Journal of Human Sciences, 11 (1) pp. 569-583 DOI |
Özkan, R., Soylu, A. (2014) "Eğitim fakültesi öğrencilerinin benimsedikleri temel insani değerler Niğde il örneği", Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 9 (2) pp. 1253-1265 [TR Dizin] |
Özkan, R., Saliha, T.B. (2014) "İlköğretim sosyal alan ders kitaplarının görsel boyut ve içerik tutarlılığı açısından incelenmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 9 (2) pp. 1253-1265 |
Özkan, R. (2014) "Eğitim fakültesi öğrencilerinin Hacı Bektaş Veli yi Tanıma düzeyi ve bektaşilik hakkındaki tutumlarının belirlenmesi", Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks, 6 (1) pp. 241-255 |
Özkan, R. (2014) "İlköğretim öğretmenlerinin benimsedikleri idari ve kültürel değerler Niğde ili örneği", İnternational Online Journal Of Educatıonal Sciences, 6 (1) pp. 198-213 |
Sözer, M.A., Özkan, R. (2013) "Öğretmen Adaylarının Kadın Olgusuna İlişkin Algılarının Belirlenmesi", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (1) pp. 264-276 |
Özkan, R. (2013) "The Women Figure In Primary School Course Books", The Journal of Academic Social Science Studies, 6 (5) pp. 617-631 |
Özkan, R., Pala, M. (2013) "The İnvestigation of the Ability Classroom Application at Primary Schools in Terms of Different Variables", İnternational Journal of Academic Research Part B, 5 (3) pp. 488-496 |
Özkan, R. (2013) "Indicating The Attitudes Of High School Students To Environment", Educational Research and Reviews, 8 (4) pp. 154-163 |
Özkan, R., Sivrikaya, Ü. (2013) "İlköğretimde Küresel Değerler 100 Temel Eser Üzerine Bir İnceleme", Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, (38) pp. 341-351 [TR Dizin] |
Özkan, R. (2013) "Televizyon Dizilerinin Üniversite Öğrencileri Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi Niğde Üniversitesi Örnegi", Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume, 8 (12) pp. 1017-1029 [TR Dizin] |
Özkan, R. (2013) "İLKÖĞRETİM DERS KİTAPLARINDA KADIN FİGÜRÜ̇", International Journal of Social Science, 2 (5) pp. 617-631 Link DOI |
Özkan, R., Polat, B., Soylu, A. (2012) "Yurtdışından Geri Dönen Süryanilerde Sosyo Kültürel Değişim Midyat Örneği", Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi (TÜBAR), (32) pp. 257-268 [TR Dizin] |
Özkan, R. (2012) "Importance Of Physıcal Educatıon Musıc And Art Vısual Art Courses In Terms Of Indıvıdual Development And Socıalısatıon", e-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences, 7 (2) pp. 713-721 |
Özkan, R. (2012) "RESİM (GÖRSEL SANATLAR), MÜZİK VE BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN BİREYSEL GELİŞİM VE SOSYALLEŞME AÇISINDAN ÖNEMİ", NWSA-EDUCATION SCIENCES, 7 (2) pp. 713-721 Link |
Özkan, R., Pektaş, S. (2011) "Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Mezuniyet Başarı Notları İle Kpss Puanları Arasındaki İlişki Üzerine Yapılan Bir Araştırma Eğitim Fakültesi Örneği", Türklük Birimi Araştırmaları (TÜBAR), (30) pp. 269-281 [TR Dizin] |
Özkan, R. (2011) "Toplumsal Yapı Değerler ve Eğitim İlişkisi", Kastamonu: Kastamonu Eğitim Dergisi,, 19 (19) pp. 333-344 [TR Dizin] |
Özkan, R. (2010) "The attitudes of university students to women s labouring", Procedia Social And Behavioral Sciences, 2 (0) pp. 672-676 |
Özkan, R. (2010) "Türk Eğitim Sisteminde Himayeci Değerler İlköğretim Ders Kitapları Örneği", Uluslar Arası İnsan Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 484-503 |
Özkan, R. (2008) "İlköğretim Öğretmenlerinin Himayeci Değerlerle İlgili Görüşleri", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 249-263 [TR Dizin] |
Özkan, R., Gündüz, M. (2008) "Başarının Sosyo Kültürel Kökenleri Başarılı Olanlarla Yapılan Söyleşiler Üzerinden Bir İnceleme", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (16) pp. 145-160 |
Özkan, R. (2006) "Birey ve Toplum Gelişiminde Öğretmen ve Öğretmenlik Mesleğinin Önemi", Milli Eğitim Dergisi, (166) pp. 33-42 [TR Dizin] |
Özkan, R. (2005) "BİREY VE TOPLUM GELİŞİMİNDE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN ÖNEMİ", MİLLİ EĞİTİM, 33 (166) |
Özkan, R. (2004) "Öğretmen Yeterlilikleri Üzerine Bazı Düşünceler", BİLMİN VE AKLIN AYDINLIĞINDA EĞİTİM, (0) |
Özkan, R. (2004) "Geleneksel Toplumlarda Bireysel Gelişim ve Verimlilik", Bilge Dergisi, 11 (0) pp. 14-20 |
Özkan, R. (2004) "Türk Toplumunda Çocuk ve Çocukluk Anlayışı Çocuk ve Çocukluğun Algılanışındaki Gelişmeler", Bilge Dergisi, 11 (41) pp. 19-39 |
Özkan, R. (2004) "Toplumsal Değerlerin Birey ve Toplum Üzerindeki Etkisi", Bilge Dergisi, 10 (39) pp. 20-28 |
Özkan, R. (2004) "Televizyonun Eğitimdeki Yeri ve Televizyon Dizilerinde Verilmek İstenen Mesaj", Milli Eğitim Dergisi, (162) pp. 45-56 [TR Dizin] |
Özkan, R. (2003) "Cumhuriyet ve Dil Toplumsal Birlik Açısından Dilin Önemi", Milli Eğitim Dergisi, 160 (0) pp. 260-271 [TR Dizin] |
Özkan, R. (2001) "Tarihten Bu Güne Ceza Gelişimi", Türk Kültürü Dergisi, (455) pp. 175-184 |
Özkan, R. (2023) "Mübadele Özelinde Göç ve Ortaya Çıkardığı Sorunlar: Göçün Psiko-Sosyal Sonuçları", Sempozyum , Niğde, Türkiye, (Kasım 2023) |
Özkan, R., Orhan, A. (2021) "Âşık Seyrani’de Toplumsal Değerler", II. ULUSLARARASI DEVELİ-ÂŞIK SEYRANİ VE TÜRK KÜLTÜRÜ KONGRESİ , (pp. 45-49), Kayseri, Türkiye, (Ağustos 2021) |
Özkan, R. (2021) "Lozan mübadillerinde kültürel benzerlik", II. ULUSLARARASI DEVELİ-ÂŞIK SEYRANİ VE TÜRK KÜLTÜRÜ KONGRESİ , (pp. 81-93), Kayseri, Türkiye, (Ağustos 2021) |
Özkan, R. (2019) "TELEVİZYON DİZİLERİNDE MİLLİ DEĞERLERTÜRKLÜK VE TÜRK DÜNYASI", VI. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 337-342), (Haziran 2019) |
Özkan, R., Yalçınkaya, E., Talas, M., Polat, B. (2018) "TEMEL İNSANİ DEĞERLERE İLİŞKİN PEDAGOJİK FORMASYONÖĞRENCİLERİNİN ALGILARININ İNCELENMESİ", VI. ULUSLARARASI ÇİN’DEN ADRİYATİK’E SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Şubat 2018) |
Özkan, R. (2018) "Hasretin İki Yakası - Dededen Toruna Yüzyıllık Hasret: Bir Sözlü Tarih Çalışması", Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Ocak 2018) |
Özkan, R. (2018) "YERLİ DİZİLERDE TOPLUMSALLAŞMA MEKÂNI OLARAK MAHALLE VE MAHALLE YAŞAMI,SEKSENLER DİZİSİ ÖRNEĞİ", III. INES ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER KONGRESİ , (Nisan 2018) |
Özkan, R. (2018) "Formasyon öğrencilerinin öğretmen olgusuna ilişkin algılarının belirlenmesi", The Tenth International Congress of Educational Research , (Mayıs 2018) |
Özkan, R. (2017) "Türk televizyon dizilerinde aile ve kadın", IV. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Nisan 2017) |
Özkan, R. (2017) "Ortaokul öğrencilerinin ‘aile’ olgusuna yönelik algılarının belirlenmesi", 1. Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi , (Aralık 2017) |
Özkan, R. (2017) "Ortaokul öğrencilerinin “öğretmen” olgusuna yönelik algılarının belirlenmesi", II. Internatıonal Academıc Research Congress , (Aralık 2017) |
Özkan, R. (2017) "Formasyon öğrencilerinin kadın olgusuna ilişkin algılarının belirlenmesi", IV. International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress , (Haziran 2017) |
Özkan, R. (2015) "Eğitim fakültesi öğrencilerinin kadın olgusuna ilişkin algılarının incelenmesi Niğde örneği", 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 16-17-18 Nisan 2015, Niğde. , Türkiye, (Nisan 2015) |
Özkan, R. (2015) "Evli bireylerin kadın olgusuna ilişkin algılarının incelenmesi", 1. Uluslar arası Çukurova kadın çalışmaları kongresi. Çukurova Üniversitesi, 9-11 Nisan 2015, Adana. , (Ekim 2015) |
Özkan, R., Akif, T.M., Sözer, M.A. (2013) "İlköğretim öğrencilerinin vatan olgusuna ilişkin Algılarının belirlenmesi", 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7 Eylül, Eskişehir. , Türkiye, (Eylül 2013) |
Özkan, R., Sözer, M.A. (2013) "Eğitim Fakültesi öğrencilerinin vatan olgusuna ilişkin oluşturdukları metaforların incelenmesi", 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7 Eylül, Eskişehir. , Türkiye, (Eylül 2013) |
Özkan, R., Soylu, A. (2012) "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Benimsedikleri Temel İnsani Değerlerin Belirlenmesi Niğde Üniversitesi Örneği", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Özkan, R. (2012) "Televizyon Dizilerinin Üniversite Öğrencileri Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi Niğde Üniversitesi Örneği", I. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu , (Mayıs 2012) |
SAMİ, P., RECEP, Ö. (2012) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Yeterlik Algıları Niğde Üniversitesi Örneği", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012) |
AYŞE, S., RECEP, Ö. (2011) "İlköğretim Okullarında Sosyal Kulüp Faaliyetleri Uygulamasının Etkililiğine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Karşılaştırılması", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011) |
Özkan, R. (2010) "Öğretmen Adaylarının Kadının Çalışmasına Karşı Tutumları", II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2010) |
RECEP, Ö., AYŞE, S. (2010) "Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi", 9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2010) |
Özkan, R. (2010) "Üniversite Öğrencilerinin Benimsedikleri Temel İnsani Değerler Niğde İl Örneği", Değerler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Ekim 2010) |
Özkan, R. (2009) "The Women Figure in Primary School Course Books", IMWC, International Multidisciplinary Women's Congress , (Ekim 2009) |
Özkan, R. (2021) "2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ ve ÖNERİLER Türkiye’de Öğretmen Yetiştirme 4. Cilt", Ankara/Türkiye : TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLAR |
Özkan, R., Sözer, M.A., Sever, M., Avşaroğlu, S., Şimşek, H., Özdemir, Y., Çetin, O., Aydemir, H., Yalçınkaya, E., Can, N. (2016) "EDİTÖRLÜK EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ", : PEGEM |
Özkan, R. (2023) "Türkistan Özlemi", Kitap: Türk Dünyasının Ali Şamil Hocası Hatıralar, Bakü/Azerbaycan : Köhlen Neşriyatı |
Öztürk, A.A., Özkan, R. (2022) "Cumhuriyetin İlk Yıllarında Niğde’de Eğitim ve Öğretim", Kitap: NİĞDE ARAŞTIRMALARI, Niğde/Türkiye : SONÇAĞ AKADEMİ |
Özkan, R. (2021) "İSTATİSTİKLERDE KADIN", Kitap: KADIN ÇALIŞMALARI, Ankara/Türkiye : NOBEL |
Sözer, M.A., Özkan, R., Şimşek, H., Gurbetoğlu, A., Beşirli, H., Poyraz, C., Karacabey, M.F., Talas, M. (2019) "Temel Kavramlar", Kitap: eğitim Sosyolojisi, : pegem akademi |
Güçlü, M., Çalışkan, M., Özkan, R., Aksu, H.H., Özer, B., Eraslan, L., Zeybek, G., Yıldızlı, H., Dilekli, Y., Kilis, S., Hamurcu, G.C., Karagözlü, S., Ekşioğlu, S., Özen, F., Akkaya, E., Yıldırım, Y. (2018) "ÖĞRETİM STRATEJİLERİ", Kitap: ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Türkiye : MAYA AKADEMİ |
Özkan, R., Polat, B. (2018) "TRUST AS A SOCIAL VALUE", Kitap: CULTURE AND SOCIETY, Sofia/Bulgaristan : Academy for European Culture “Orpheus Lira” – Sofia “Publications” |
Özkan, R. (2018) "EDUCATION-CHANGE AND SOCIALSTRUCTURE", Kitap: CULTURE AND SOCİETY, : Academy for European Culture “Orpheus Lira” – Sofia “Publications” |
Özkan, R., Sözer, M.A., Sever, M., Avşaroğlu, S., Şimşek, H., Özdemir, Y., Çetin, O., Aydemir, H., Can, N., Yalçınkaya, E. (2016) "TEMEL KAVRAMLAR", Kitap: Eğitim Bilimine Giriş, Ankara : Pegem AKADEMİ |
Özkan, R., Sever, M., Avşaroğlu, S., Sözer, M.A., Şimşek, H., Özdemir, Y., Çetin, O., Can, N., Aydemir, H., Yalçınkaya, E. (2016) "EĞİTİM-ÖĞRETİM İLKELERİ, EĞİTİM SİSTEMLERİNİN OLUŞMASINAETKİ EDEN FAKTÖRLER VE EĞİTİMİN İŞLEVLERİ", Kitap: Eğitim Bilimine Giriş, Ankar : PEGEM AKADEMİ |
Özkan, R. (2011) "Sözlü ve yazılı kültür ürünlerinde himayeci değerler", Kitap: Prof Dr Yahya AKYÜZ e Armağan Türk Eğitim Tarihi Araştırmaları, Türkiye : Pegem Akademi Yayınları |
Özkan, R. (2010) "Sosyalleşme etkeni olarak toplumsal değerler", Kitap: Cumhuriyet Dönemi Türk Kültürü Atatürk Dönemi 1920 1938, Türkiye : Dil ve Tarih Yüksek Kurumu, Atatürk Kültür Merkezi Başkanlığı |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) III. Uluslararası Develi - Âşık Seyrânî ve Türk Kültürü Kongresi / 1. Cilt “Develi Bildirileri, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) III. Uluslararası Develi - Âşık Seyrânî ve Türk Kültürü Kongresi / 2. Cilt “Seyrânî Bildirileri, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) III. Uluslararası Develi - Âşık Seyrânî ve Türk Kültürü Kongresi / 3. Cilt “Türk Kültürü Bildirileri”, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) KADIN ÇALIŞMALARI, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) II. Uluslararası Develi-Âşık Seyrani ve Türk Kültürü Kongresi 2. Kitap. “ Seyrani Bildirileri”, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) II. Uluslararası Develi-Âşık Seyrani ve Türk Kültürü Kongresi 1. Kitap. “Develi Bildirileri”, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) II. Uluslararası Develi-Âşık Seyrani ve Türk Kültürü Kongresi 3. Kitap. “Türk Kültürü Bildirileri”, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) I. Uluslararası Develi-Âşık Seyrani ve Türk Kültürü Kongresi 2. Kitap. “ Seyrani Bildirileri”, 2019, Editör |
(Uluslararası - Kitap) I. Uluslararası Develi-Âşık Seyrani ve Türk Kültürü Kongresi 3. Kitap. “Türk Kültürü Bildirileri”, 2019, Editör |
(Uluslararası - Kitap) I. Uluslararası Develi-Âşık Seyrani ve Türk Kültürü Kongresi 1. Kitap. “Develi Bildirileri”, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi, 2018, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi, 2018, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) International journal of field education, 2018, |
(Uluslararası - Kitap) Eğitim Bilimine Giriş, 2016, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) TURKISH STUDIES - EĞİTİM BİLİMLERİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hasan Ali Yücel Egitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Researcher: Social Sciences Studies (RSSS), 2017 |
(Ulusal - Diğer) 25. ulusal eğitim bilimleri kongresi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Diğer) eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Studies, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisine (KEFAD), 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) 1- E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA), 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) 2- The International Journal of Human Sciences, 0 |
Yönetim Kurulu Üyesi, Niğde Üniversitesi Kadın Araştırmaları Merkezi NÜKAM, 2015- |
Üye, Niğde Üniversitesi Kaşgarlı Mahmud Uygur-Çin Uygulama ve Araştırmaları Merkezi (KAMUÇAM) Danışma Kurulu, 2013- |
Yönetim Kurulu Üyesi, Niğde Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsü, 2012-2012 |
Üye, Niğde Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsü Enstitü Kurulu, 2012-2014 |
Yönetim Kurulu Üyesi, Niğde Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011-2011 |
Üye, Nüğde Üniversitesi Döner Semaye İşletme Müdürlüğü Yürütme Kurulu, 2010- |
Üye, Niğde ÜniversitesiEğitim Fakültesi Fakülte Kurulu, 2008-2012 |
Üye, Niğde Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kurulu, 2008-2011 |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Türk Eğitim Sisteminde Himayeci Değerler İlköğretim Ders Kitapları Örneği
Uluslar Arası İnsan Bilimleri Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 5 | 15 | 4 | 2 | 0 | 27 |
2 |
Birey ve Toplum Gelişiminde Öğretmen ve Öğretmenlik Mesleğinin Önemi
Milli Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 8 | 5 | 0 | 1 | 0 | 14 |
3 |
Toplumsal Yapı Değerler ve Eğitim İlişkisi
Kastamonu: Kastamonu Eğitim Dergisi,
|
0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 5 | 2 | 0 | 13 |
4 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin benimsedikleri temel insani değerler Niğde il örneği
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
|
0 | 0 | 0 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 7 |
5 |
İlköğretim öğrencilerinin vatan olgusuna ilişkin algılarının belirlenmesi
Journal of History School (JOHS)
|
0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 1 | 0 | 0 | 7 |
6 |
The Women Figure In Primary School Course Books
The Journal of Academic Social Science Studies
|
0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 1 | 0 | 7 |
7 |
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Mezuniyet Başarı Notları İle Kpss Puanları Arasındaki İlişki Üzerine Yapılan Bir Araştırma Eğitim Fakültesi Örneği
Türklük Birimi Araştırmaları (TÜBAR)
|
0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 1 | 0 | 6 |
8 |
İlköğretimde Küresel Değerler 100 Temel Eser Üzerine Bir İnceleme
Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 6 |
9 |
BİREY VE TOPLUM GELİŞİMİNDE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN ÖNEMİ
MİLLİ EĞİTİM
|
1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 5 |
10 |
İLKÖĞRETİM DERS KİTAPLARINDA KADIN FİGÜRÜ̇
International Journal of Social Science
|
0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 |
11 |
Göç Olgusu ve Toplumsal Yapıya Etkisi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 5 |
12 |
İlköğretim sosyal alan ders kitaplarının görsel boyut ve içerik tutarlılığı açısından incelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
13 |
CAM TAVAN ALGISI ÖLÇEĞİ. GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİLİK ÇALIŞMASI
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 |
14 |
Televizyonun Eğitimdeki Yeri ve Televizyon Dizilerinde Verilmek İstenen Mesaj
Milli Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
15 |
İTAAT KÜLTÜRÜ VE DİN
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
16 |
Başarının Sosyo Kültürel Kökenleri Başarılı Olanlarla Yapılan Söyleşiler Üzerinden Bir İnceleme
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
17 |
Aşık Veysel de somut olmayan kültürel miras
International Journal of Human Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
18 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Himayeci Değerlerle İlgili Görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
19 |
Öğretmen Adaylarının Kadın Olgusuna İlişkin Algılarının Belirlenmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
20 |
Cumhuriyet ve Dil Toplumsal Birlik Açısından Dilin Önemi
Milli Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
21 |
RESİM (GÖRSEL SANATLAR), MÜZİK VE BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNİN BİREYSEL GELİŞİM VE SOSYALLEŞME AÇISINDAN ÖNEMİ
NWSA-EDUCATION SCIENCES
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
22 |
Toplumsal Bir Değer Olarak Otorite
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
23 |
Eğitim Bilimine Giriş
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
24 |
Eğitim Bilimine Giriş
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Mehmet Akif Sözer
Gazi Üniversitesi
|
2013 - 2019 | 7 |
Bayram Polat
Niğde Üniversitesi
|
2012 - 2019 | 6 |
Hüseyin Şimşek
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 4 |
Elvan Yalçınkaya
Erciyes Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 4 |
Mustafa Sever
Ankara Üniversitesi
|
2016 | 3 |
Niyazi Can
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
|
2016 | 3 |
Oğuz Çetin
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2016 | 3 |
Yalçın Özdemir
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2016 | 3 |
Ayşe Soylu
Niğde Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 3 |
Selahattin Avşaroğlu
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2016 | 3 |
Hasan Aydemir
İnönü Üniversitesi
|
2016 | 3 |
ÖZKAN RECEP
-
|
2010 - 2012 | 3 |
Mustafa Talas
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
SOYLU AYŞE
-
|
2010 - 2011 | 2 |
Hayati Beşirli
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Gülnur Candan Hamurcu
Erciyes Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Hasan Hüseyin Aksu
Giresun Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Selcan Kilis
Giresun Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Mehmet Fatih Karacabey
Harran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Mustafa Gündüz
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Cengiz Poyraz
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2019 | 1 |
Ali Gurbetoğlu
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Hülya Yıldızlı
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2018 | 1 |
Muhittin Çalışkan
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Yıldız Yıldırım
Boğaziçi Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Emrah Akkaya
Giresun Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Yalçın Dilekli
Aksaray Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Subhan Ekşioğlu
Sakarya Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Gülçin Zeybek
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Mustafa Güçlü
Erciyes Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Yasemin Yavuzer
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Savaş Karagözlü
Bartın Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Sami Pektaş
Niğde Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Fatmanur Özen
Giresun Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Bayram Özer
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Levent Eraslan
Anadolu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ali Orhan
-
|
2021 | 1 |
Ayşe Aybike Öztürk
-
|
2022 | 1 |
Burcu Duyar
-
|
2020 | 1 |
Mehmet Akif Taşkın
-
|
2014 | 1 |
Mehmet Fatih Urger
-
|
2023 | 1 |
Mevlüt Pala
-
|
2013 | 1 |
PEKTAŞ SAMİ
-
|
2012 | 1 |
Taşkın Mehmeet Akif
-
|
2013 | 1 |
Tutkun Bulut Saliha
-
|
2014 | 1 |
Ümit Sivrikaya
-
|
2013 | 1 |
Yeter Akbulut Uzun
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 946 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Sosyolojisi, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 13 | 144 | 75 | 144 | 105 | 95 | 140 | 40 | 60 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 457 . | 358 . | 473 . | 398 . | 442 . | 437 . | 483 . | 577 . | 524 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 319 . | 207 . | 276 . | 208 . | 232 . | 244 . | 257 . | 328 . | 318 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 141 . | 63 . | 86 . | 67 . | 70 . | 77 . | 83 . | 140 . | 111 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 78 . | 21 . | 44 . | 31 . | 41 . | 45 . | 44 . | 68 . | 59 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 11 . | 2 . | 5 . | 5 . | 4 . | 7 . | 8 . | 14 . | 7 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 17 . | 3 . | 11 . | 8 . | 7 . | 12 . | 13 . | 20 . | 17 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 7 | 8 | 6 | 5 | 2 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 3 | 1 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 2 | 0 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 0 | 4 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 4 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |