| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2007, 2012 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2003, 2006 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr., 1998, 2002 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2007, 2012 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2003, 2006 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr., 1998, 2002 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YDS, 67, Bahar, 2014 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi |
| 2024-, Profesör, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
| 2012-2018, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2009-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2015-2021, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2015-2016, Myo/Yüksekokul Müdürü, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2013-2015, Bölüm Başkan Yardımcısı, Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2017-2018, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÇAĞDAŞ YÖNTEM TEKNİK VE YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2017-2018, OKUL DENEYİMİ,, Lisans |
| 2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
| 2016-2017, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, YARATICI YAZMA, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÇAĞDAŞ YÖNTEM TEKNİK VE YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2016-2017, ANLATMA TEKNİKLERİ II YAZMA EĞİTİMİ, Lisans |
| 2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
| 2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
| 2015-2016, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, SEMİNER, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, YARATICI YAZMA, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, UZMANLIK ALANI, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÇAĞDAŞ YÖNTEM TEKNİK VE YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, ANLATMA TEKNİKLERİ II: YAZMA EĞİTİMİ, Lisans |
| 2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2015-2016, OKUL DENEYİMİ,, Lisans |
| 2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
| 2013-2014, Yaratıcı Yazma, Yüksek Lisans |
| 2013-2014, Türkçe Öğretiminde Çağdaş Yöntem Teknik ve Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
| 2013-2014, Anlatma Teknikleri Yazma Eğitimi, Lisans |
| 2013-2014, ÖZel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
| 2012-2013, Türkçenin Çağdaş Sorunları, Lisans |
| 2011-2012, Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Kitap) AKADEMİDE 50 YIL SEVGİYLE, BİLGİYLE PROF. DR. SEVİM NİLAY IŞIKSALAN'A ARMAĞAN YAZILAR, 2025, Editör |
| (Uluslararası - Kitap) TÜRKLÜK BİLİMİ'NE ADANMIŞ BİR ÖMÜR PROF. DR. İSMET ÇETİN'E ARMAĞAN, 2024, Editör |
| (Ulusal - Dergi) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 2017, Editör, Yayın Sayısı:1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 - 2021 | 10 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 7 |
|
Seyit Ateş
|
2012 - 2014 | 4 |
|
Kasım Yıldırım
|
2012 - 2014 | 4 |
|
Behçet Altuntaş
-
|
2015 - 2020 | 4 |
|
Devrim Murat Güzelküçük
-
|
2023 - 2025 | 4 |
|
Ali Kıribiş
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2023 | 2 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2011 | 1 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
|
İsmet Çetin
|
2012 | 1 |
|
Abdullah Mutlu
-
|
2021 | 1 |
|
Behcet Altuntaş
-
|
2023 | 1 |
|
Özgür İlanbey
-
|
2016 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi | 41 |
| Anahtar Kelimeler | Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 60 | 95 | 85 | 0 | 15 | 15 | 20 | 40 | 135 | 80 | 40 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 422 . | 419 . | 477 . | - | 541 . | 528 . | 598 . | 600 . | 471 . | 486 . | 363 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 252 . | 254 . | 261 . | - | 318 . | 312 . | 372 . | 329 . | 256 . | 284 . | 212 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 5 . | 3 . | 5 . | - | 10 . | 11 . | 12 . | 10 . | 5 . | 13 . | 4 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 5 . | 3 . | 5 . | - | 10 . | 10 . | 9 . | 8 . | 4 . | 10 . | 4 . |
| Toplam Yayın | 3 | 4 | 6 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 6 | 2 | 1 |
| Toplam Makale | 1 | 4 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 |
| Toplam Bildiri | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 |
| Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |