Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 22733 kayıt
2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
ÇİL, O., KUZU, O.,
ŞİMŞEK, A.S.
(2018) "
2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
",
IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS
, Antalya, Türkiye, (
Aralık 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1430">
ÇİL, O., KUZU, O.,
ŞİMŞEK, A.S.
(2018) "
2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
",
IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS
, Antalya, Türkiye, (
Aralık 2018
)
ÇİL, O., KUZU, O.,
ŞİMŞEK, A.S.
(2018) "
2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
",
IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS
, Antalya, Türkiye, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS
Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler
ŞİMŞEK, A.S.
, Tavşancıl, E. (2018) "
Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler
",
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
, (pp. 386-390), Samsun, Türkiye, (
Kasım 2018
)
ŞİMŞEK, A.S.
, Tavşancıl, E. (2018) "
Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler
",
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
, (pp. 386-390), Samsun, Türkiye, (
Kasım 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018
ŞİMŞEK, A.S.
(2022) "
Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018
",
9th International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 945), İzmir, Türkiye, (
Temmuz 2022
)
ŞİMŞEK, A.S.
(2022) "
Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018
",
9th International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 945), İzmir, Türkiye, (
Temmuz 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9th International Eurasian Educational Research Congress
Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2022) "
Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic
",
Acta Didactica Napocensia
, 15 (2) pp. 142-155
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1443">
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2022) "
Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic
",
Acta Didactica Napocensia
, 15 (2) pp. 142-155
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2022) "
Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic
",
Acta Didactica Napocensia
, 15 (2) pp. 142-155
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3)
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1444">
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3)
[TR Dizin]
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3)
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri
Link
ÖZÜDOĞRU, G.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri
",
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
, 1 (1) pp. 18-26
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1445">
ÖZÜDOĞRU, G.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri
",
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
, 1 (1) pp. 18-26
Link
ÖZÜDOĞRU, G.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri
",
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
, 1 (1) pp. 18-26
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
Link
Ceylan, Z.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
",
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, 5 (0) pp. 359-386
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1446">
Ceylan, Z.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
",
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, 5 (0) pp. 359-386
Link
Ceylan, Z.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills
",
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, 5 (0) pp. 359-386
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi
Link
DOI
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2022) "
4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (0) pp. 46-83
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1448">
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2022) "
4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (0) pp. 46-83
[TR Dizin]
Link
DOI
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2022) "
4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (0) pp. 46-83
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
, KUZU, O. (2023) "
Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense
",
International Journal of Progressive Education
, 19 (5) pp. 172-185
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1449">
KILIÇ-BULUT, A.S.
, KUZU, O. (2023) "
Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense
",
International Journal of Progressive Education
, 19 (5) pp. 172-185
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
, KUZU, O. (2023) "
Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense
",
International Journal of Progressive Education
, 19 (5) pp. 172-185
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates
Link
DOI
BULUT, Ü.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates
",
International Journal of Social Sciences and Education Research
, 4 (4) pp. 560-570
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1452">
BULUT, Ü.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates
",
International Journal of Social Sciences and Education Research
, 4 (4) pp. 560-570
Link
DOI
BULUT, Ü.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates
",
International Journal of Social Sciences and Education Research
, 4 (4) pp. 560-570
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Social Sciences and Education Research
The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students
",
Internatinal Journal of Curriculum and Instruction
, 13 (1) pp. 290-312
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1453">
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students
",
Internatinal Journal of Curriculum and Instruction
, 13 (1) pp. 290-312
Link
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students
",
Internatinal Journal of Curriculum and Instruction
, 13 (1) pp. 290-312
Link
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Internatinal Journal of Curriculum and Instruction
An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students
",
Participatory Educational Research
, 8 (4) pp. 84-102
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1454">
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students
",
Participatory Educational Research
, 8 (4) pp. 84-102
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2021) "
An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students
",
Participatory Educational Research
, 8 (4) pp. 84-102
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Participatory Educational Research
Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills
Link
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Şener, Z.T. (2023) "
Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 7 (1) pp. 303-328
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1455">
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Şener, Z.T. (2023) "
Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 7 (1) pp. 303-328
Link
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Şener, Z.T. (2023) "
Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 7 (1) pp. 303-328
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic
",
International Journal of Educational Research Review
, 8 (3) pp. 596-609
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1456">
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic
",
International Journal of Educational Research Review
, 8 (3) pp. 596-609
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2023) "
Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic
",
International Journal of Educational Research Review
, 8 (3) pp. 596-609
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Educational Research Review
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
Link
DOI
Mersin, N.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Dündar, S. (2017) "
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (0) pp. 1-15
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1457">
Mersin, N.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Dündar, S. (2017) "
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (0) pp. 1-15
[TR Dizin]
Link
DOI
Mersin, N.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Dündar, S. (2017) "
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (0) pp. 1-15
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students
Link
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "
A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students
",
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, 11 (2) pp. 461-491
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1458">
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "
A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students
",
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, 11 (2) pp. 461-491
Link
DOI
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "
A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students
",
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, 11 (2) pp. 461-491
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Ünal, H. (2017) "
The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training
",
European Journal of Education Studies
, 3 (7) pp. 388-407
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1459">
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Ünal, H. (2017) "
The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training
",
European Journal of Education Studies
, 3 (7) pp. 388-407
Şener, Z.T.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
, Ünal, H. (2017) "
The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training
",
European Journal of Education Studies
, 3 (7) pp. 388-407
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Education Studies
TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2016) "
TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016
, (
Aralık 2016
)
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2016) "
TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016
, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016
Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2017) "
Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi
",
Icosresse
, (
Mayıs 2017
)
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2017) "
Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi
",
Icosresse
, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Icosresse
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.
Şener, Z.T., Ünal, H.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.
",
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu
, (
Mayıs 2018
)
Şener, Z.T., Ünal, H.,
KILIÇ-BULUT, A.S.
(2018) "
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.
",
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Muhasebe ve Vergi
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu
«
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
»