img
img
Toplam 23621 kayıt

2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

Link DOI      KUZU, O., ÇİL, O., ŞİMŞEK, A.S. (2019) "2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 129-147 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-1400"> KUZU, O., ÇİL, O., ŞİMŞEK, A.S. (2019) "2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 129-147 [TR Dizin] Link DOI      KUZU, O., ÇİL, O., ŞİMŞEK, A.S. (2019) "2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 129-147 [TR Dizin] Link DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Applicability And Efficiency of a Polytomous IRT-Based Computerized Adaptive Test for Measuring Psychological Traits

DOI         ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2022) "Applicability And Efficiency of a Polytomous IRT-Based Computerized Adaptive Test for Measuring Psychological Traits", JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, 13 (4) pp. 328-344 [ESCI] DOI        " data-bs-content-id="YazarBilgi-1401"> ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2022) "Applicability And Efficiency of a Polytomous IRT-Based Computerized Adaptive Test for Measuring Psychological Traits", JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, 13 (4) pp. 328-344 [ESCI] DOI         ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2022) "Applicability And Efficiency of a Polytomous IRT-Based Computerized Adaptive Test for Measuring Psychological Traits", JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, 13 (4) pp. 328-344 [ESCI] DOI        
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD

Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimleri: Lojistik Yordayıcılık

Link     Uğurlu, C.T., Usta, H.G., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimleri: Lojistik Yordayıcılık", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (2) pp. 345-354 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1414"> Uğurlu, C.T., Usta, H.G., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimleri: Lojistik Yordayıcılık", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (2) pp. 345-354 [TR Dizin] Link     Uğurlu, C.T., Usta, H.G., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimleri: Lojistik Yordayıcılık", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (2) pp. 345-354 [TR Dizin] Link    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Validity and Reliability of Turkish Version of Skills Confidence Inventory

DOI        ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2022) "Validity and Reliability of Turkish Version of Skills Confidence Inventory", Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 12 (64) pp. 89-107 [TR Dizin] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-1415"> ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2022) "Validity and Reliability of Turkish Version of Skills Confidence Inventory", Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 12 (64) pp. 89-107 [TR Dizin] DOI        ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2022) "Validity and Reliability of Turkish Version of Skills Confidence Inventory", Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 12 (64) pp. 89-107 [TR Dizin] DOI       
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi

Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetim Modellerine İlişkin Öğrenci Algısı Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması.

Link DOI       Uğurlu, C.T., Bozpolat, E., Usta, H.G., ŞİMŞEK, A.S. (2021) "Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetim Modellerine İlişkin Öğrenci Algısı Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması.", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (79) pp. 1048-1059 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-1416"> Uğurlu, C.T., Bozpolat, E., Usta, H.G., ŞİMŞEK, A.S. (2021) "Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetim Modellerine İlişkin Öğrenci Algısı Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması.", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (79) pp. 1048-1059 [TR Dizin] Link DOI       Uğurlu, C.T., Bozpolat, E., Usta, H.G., ŞİMŞEK, A.S. (2021) "Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetim Modellerine İlişkin Öğrenci Algısı Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması.", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (79) pp. 1048-1059 [TR Dizin] Link DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

The power and type I error of Wilcoxon-Mann-Whitney, Welch's t, and student's t tests for Likert-type data

Link DOI       ŞİMŞEK, A.S. (2023) "The power and type I error of Wilcoxon-Mann-Whitney, Welch's t, and student's t tests for Likert-type data", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 10 (1) pp. 114-128 [ESCI] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-1417"> ŞİMŞEK, A.S. (2023) "The power and type I error of Wilcoxon-Mann-Whitney, Welch's t, and student's t tests for Likert-type data", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 10 (1) pp. 114-128 [ESCI] Link DOI       ŞİMŞEK, A.S. (2023) "The power and type I error of Wilcoxon-Mann-Whitney, Welch's t, and student's t tests for Likert-type data", INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, 10 (1) pp. 114-128 [ESCI] Link DOI      
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION

The extended technology acceptance model for Web 2.0 technologies in teaching

Link DOI       ŞİMŞEK, A.S., ATEŞ, H. (2022) "The extended technology acceptance model for Web 2.0 technologies in teaching", INNOEDUCA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND EDUCATIONAL INNOVATION, 8 (2) pp. 165-183 [ESCI] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-1419"> ŞİMŞEK, A.S., ATEŞ, H. (2022) "The extended technology acceptance model for Web 2.0 technologies in teaching", INNOEDUCA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND EDUCATIONAL INNOVATION, 8 (2) pp. 165-183 [ESCI] Link DOI       ŞİMŞEK, A.S., ATEŞ, H. (2022) "The extended technology acceptance model for Web 2.0 technologies in teaching", INNOEDUCA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND EDUCATIONAL INNOVATION, 8 (2) pp. 165-183 [ESCI] Link DOI      
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INNOEDUCA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND EDUCATIONAL INNOVATION

Examining the relationships between the problematic internet consumption and internet engagement profiles of young adults

DOI     ŞİMŞEK, A.S., Akbulut, Ö.F. (2022) "Examining the relationships between the problematic internet consumption and internet engagement profiles of young adults", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (3) pp. 480-497 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1420"> ŞİMŞEK, A.S., Akbulut, Ö.F. (2022) "Examining the relationships between the problematic internet consumption and internet engagement profiles of young adults", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (3) pp. 480-497 DOI     ŞİMŞEK, A.S., Akbulut, Ö.F. (2022) "Examining the relationships between the problematic internet consumption and internet engagement profiles of young adults", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (3) pp. 480-497 DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Psycho-Educational Research Reviews

Estimation of eTIMSS math ability with response time item response theory and comparison with logistic models

ŞİMŞEK, A.S. (2022) "Estimation of eTIMSS math ability with response time item response theory and comparison with logistic models", 8th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022 ŞİMŞEK, A.S. (2022) "Estimation of eTIMSS math ability with response time item response theory and comparison with logistic models", 8th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology

Üniversite Öğrencilerinin Problemli İnternet Tüketimlerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi

ŞİMŞEK, A.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Üniversite Öğrencilerinin Problemli İnternet Tüketimlerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi", 22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Muş, Türkiye, (Kasım 2021 ŞİMŞEK, A.S., Akbulut, Ö.F. (2021) "Üniversite Öğrencilerinin Problemli İnternet Tüketimlerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi", 22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , Muş, Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi

Alfa, Omega ve AVE Güvenirlik Katsayılarının Madde Sayısı, Yanıt Kategori Sayısı ve Örneklem Büyüklüğüne Göre İncelenmesi: Simülasyon Çalışması

ŞİMŞEK, A.S. (2021) "Alfa, Omega ve AVE Güvenirlik Katsayılarının Madde Sayısı, Yanıt Kategori Sayısı ve Örneklem Büyüklüğüne Göre İncelenmesi: Simülasyon Çalışması", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2021 ŞİMŞEK, A.S. (2021) "Alfa, Omega ve AVE Güvenirlik Katsayılarının Madde Sayısı, Yanıt Kategori Sayısı ve Örneklem Büyüklüğüne Göre İncelenmesi: Simülasyon Çalışması", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi

Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi

  KUZU, O., ÇİL, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 788-789), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-1427"> KUZU, O., ÇİL, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 788-789), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018  KUZU, O., ÇİL, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 788-789), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Ortaöğretim Öğrencilerinin Mesleki İlgilerinin Belirlenmesi: Becerilere Güven Mesleki İlgi Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanması.

ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2018) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Mesleki İlgilerinin Belirlenmesi: Becerilere Güven Mesleki İlgi Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanması.", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018 ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2018) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Mesleki İlgilerinin Belirlenmesi: Becerilere Güven Mesleki İlgi Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanması.", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Lise Öğrencilerinin Siber Aylaklık Düzeyleri ve Okul Başarıları: Öğrenci Özellikleri Üzerine Bir İnceleme

Sarıyıldız, M.S., ŞİMŞEK, A.S. (2023) "Lise Öğrencilerinin Siber Aylaklık Düzeyleri ve Okul Başarıları: Öğrenci Özellikleri Üzerine Bir İnceleme", The 16th International Scientific Research Congress - Social and Educational Sciences , (pp. 38-39), Ankara, Türkiye, (Mart 2023 Sarıyıldız, M.S., ŞİMŞEK, A.S. (2023) "Lise Öğrencilerinin Siber Aylaklık Düzeyleri ve Okul Başarıları: Öğrenci Özellikleri Üzerine Bir İnceleme", The 16th International Scientific Research Congress - Social and Educational Sciences , (pp. 38-39), Ankara, Türkiye, (Mart 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 16th International Scientific Research Congress - Social and Educational Sciences

2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

  ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-1430"> ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018  ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS

Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler

ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2018) "Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler", 20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 386-390), Samsun, Türkiye, (Kasım 2018 ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2018) "Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler", 20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 386-390), Samsun, Türkiye, (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi

Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018

ŞİMŞEK, A.S. (2022) "Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018", 9th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 945), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022 ŞİMŞEK, A.S. (2022) "Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018", 9th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 945), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th International Eurasian Educational Research Congress

Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic

Link     KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 142-155 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1443"> KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 142-155 Link     KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 142-155 Link    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları

DOI     KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1444"> KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) [TR Dizin] DOI     KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) [TR Dizin] DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri

Link     ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1 (1) pp. 18-26 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1445"> ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1 (1) pp. 18-26 Link     ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1 (1) pp. 18-26 Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi