img
img
Toplam 22733 kayıt

2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

  ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-1430"> ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018  ÇİL, O., KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "2018 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS

Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler

ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2018) "Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler", 20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 386-390), Samsun, Türkiye, (Kasım 2018 ŞİMŞEK, A.S., Tavşancıl, E. (2018) "Mesleki İlgilerin Belirlenmesindeki Ölçme Sorunlarına Yönelik Öneriler: Bilgisayarlı Bireyselleştirilmiş Testler", 20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi , (pp. 386-390), Samsun, Türkiye, (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi

Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018

ŞİMŞEK, A.S. (2022) "Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018", 9th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 945), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022 ŞİMŞEK, A.S. (2022) "Examining the importance of student-level variables in predicting computational thinking skills by country with artificial neural networks: ICILS 2018", 9th International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 945), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th International Eurasian Educational Research Congress

Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic

Link     KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 142-155 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1443"> KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 142-155 Link     KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "Teachers' Views about Mathematics Instruction during the Covid 19 Pandemic", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 142-155 Link    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları

DOI     KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1444"> KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) [TR Dizin] DOI     KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramlarına İlişkin Algıları", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) [TR Dizin] DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri

Link     ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1 (1) pp. 18-26 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1445"> ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1 (1) pp. 18-26 Link     ÖZÜDOĞRU, G., KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "8. Sınıf Öğrencilerinin Covid 19 Pandemi Döneminde Matematik Dersi Deneyimleri", Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1 (1) pp. 18-26 Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi

Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills

Link    Ceylan, Z., KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills", Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (0) pp. 359-386 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1446"> Ceylan, Z., KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills", Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (0) pp. 359-386 Link    Ceylan, Z., KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Eighth Grade Students' Solving Real Life Problems Requiring Spatial Thinking Skills", Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (0) pp. 359-386 Link   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi

4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi

Link DOI    Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (0) pp. 46-83 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1448"> Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (0) pp. 46-83 [TR Dizin] Link DOI    Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S. (2022) "4. ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (0) pp. 46-83 [TR Dizin] Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense

Link     KILIÇ-BULUT, A.S., KUZU, O. (2023) "Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense", International Journal of Progressive Education, 19 (5) pp. 172-185 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1449"> KILIÇ-BULUT, A.S., KUZU, O. (2023) "Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense", International Journal of Progressive Education, 19 (5) pp. 172-185 Link     KILIÇ-BULUT, A.S., KUZU, O. (2023) "Mathematical Reasoning Skills as a Predictive of Number Sense", International Journal of Progressive Education, 19 (5) pp. 172-185 Link    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates

Link DOI     BULUT, Ü., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates", International Journal of Social Sciences and Education Research, 4 (4) pp. 560-570 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1452"> BULUT, Ü., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates", International Journal of Social Sciences and Education Research, 4 (4) pp. 560-570 Link DOI     BULUT, Ü., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "Education-growth nexus in middle-income countries: an empirical examination for schooling rates", International Journal of Social Sciences and Education Research, 4 (4) pp. 560-570 Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Social Sciences and Education Research

The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students

Link    KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students", Internatinal Journal of Curriculum and Instruction, 13 (1) pp. 290-312 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1453"> KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students", Internatinal Journal of Curriculum and Instruction, 13 (1) pp. 290-312 Link    KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "The effect of the integration of science and mathematics on critical thinking and scientific process skills of the gifted students", Internatinal Journal of Curriculum and Instruction, 13 (1) pp. 290-312 Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Internatinal Journal of Curriculum and Instruction

An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students

DOI      KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students", Participatory Educational Research, 8 (4) pp. 84-102 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-1454"> KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students", Participatory Educational Research, 8 (4) pp. 84-102 DOI      KILIÇ-BULUT, A.S. (2021) "An Empirical Investigation of Mathematics Learning Approaches and Metacognitive Awareness of Students", Participatory Educational Research, 8 (4) pp. 84-102 DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills

Link DOI     KILIÇ-BULUT, A.S., Şener, Z.T. (2023) "Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 7 (1) pp. 303-328 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1455"> KILIÇ-BULUT, A.S., Şener, Z.T. (2023) "Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 7 (1) pp. 303-328 Link DOI     KILIÇ-BULUT, A.S., Şener, Z.T. (2023) "Analysis of Secondary School Mathematics Curriculum Learning Outcomes by TIMSS-2019 Cognitive Domain Skills", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 7 (1) pp. 303-328 Link DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)

Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic

DOI     KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic", International Journal of Educational Research Review, 8 (3) pp. 596-609 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1456"> KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic", International Journal of Educational Research Review, 8 (3) pp. 596-609 DOI     KILIÇ-BULUT, A.S. (2023) "Mathematics Teachers Knowledge on Misconceptions and Solution Suggestions: Ratio-Proportion Topic", International Journal of Educational Research Review, 8 (3) pp. 596-609 DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Research Review

Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi

Link DOI     Mersin, N., KILIÇ-BULUT, A.S., Dündar, S. (2017) "Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (0) pp. 1-15 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-1457"> Mersin, N., KILIÇ-BULUT, A.S., Dündar, S. (2017) "Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (0) pp. 1-15 [TR Dizin] Link DOI     Mersin, N., KILIÇ-BULUT, A.S., Dündar, S. (2017) "Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (0) pp. 1-15 [TR Dizin] Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students

Link DOI      KILIÇ-BULUT, A.S., Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 11 (2) pp. 461-491 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-1458"> KILIÇ-BULUT, A.S., Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 11 (2) pp. 461-491 Link DOI      KILIÇ-BULUT, A.S., Yıldız, A., BALTACI, S. (2020) "A Comparison of Mathematics Learning Approaches of Gifted and Non-Gifted Students", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 11 (2) pp. 461-491 Link DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)

The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training

  Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S., Ünal, H. (2017) "The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training", European Journal of Education Studies, 3 (7) pp. 388-407   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1459"> Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S., Ünal, H. (2017) "The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training", European Journal of Education Studies, 3 (7) pp. 388-407    Şener, Z.T., KILIÇ-BULUT, A.S., Ünal, H. (2017) "The Metaphorical Perceptions Of Students On A Teacher-Training Course Towards The Concepts Of ‘Teacher’ And ‘Teacher Training", European Journal of Education Studies, 3 (7) pp. 388-407   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

KILIÇ-BULUT, A.S. (2016) "TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016 , (Aralık 2016 KILIÇ-BULUT, A.S. (2016) "TIMSS SINAVININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016 , (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnes Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi 2016

Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi

KILIÇ-BULUT, A.S. (2017) "Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi", Icosresse , (Mayıs 2017 KILIÇ-BULUT, A.S. (2017) "Türk Öğrencilerin Ölçüsel Tahmin Yapmada Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi", Icosresse , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Icosresse

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.

Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.", Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu , (Mayıs 2018 Şener, Z.T., Ünal, H., KILIÇ-BULUT, A.S. (2018) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çevre ve Alan İlişkisine Yönelik Tasarlanan Materyale Yönelik Görüşleri.", Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Alan Eğitiminde Materyal Sempozyumu