img
img
Toplam 23780 kayıt

A Comprehensive Model Covering Prospective Teachers’ Technology Use: The Relationships Among Self, Teaching and Learning Conceptions and Attitudes

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Technology, Pedagogy and Education

EĞİTİCİLERİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ: BİLECİK İLİ ÖRNEĞİ

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies (Elektronik)

Matematik Eğitimine Yönelik Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Geliştirilmesi ve Uygulanması

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2017)

Öğretmen adaylarının öğrenme-öğretme anlayışları ve dijital okuryazarlıkları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Conference on Strategic Research in Social Science and Education

A mixed research-based model for pre-service science teachers’ digital literacy: Responses to “which beliefs” and “how and why they interact” questions

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
COMPUTERS EDUCATION

Öğretim materyali olarak dijital hikâye geliştirme aşamalarının ve araçlarının incelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Turkish Adaptation of Digital Literacy Scale and Investigating Pre-service Science Teachers’ Digital Literacy

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Future

Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ve dijital okuryazarlıkları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Conference on Strategic Research in Social Science and Education

DİJİTAL HİKAYELEME YÖNTEMİ İLE ETKİLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

Investigating Educational Research Articles (1980-2014) in terms of Bibliometric Indicators

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

TÜBİTAK DESTEKLİ YAYINLARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ VE ÖZELDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARININ DURUMU

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on Research in Education

Fen Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Kullanımına Yönelik Bir Örnek Uygulama

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2016)

Öğretim Materyali Olarak Dijital Hikaye Geliştirme Aşamalarının İncelenmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2016)

Öğretmen Adaylarının 2014 KPSS Puanlarının Fakülte ve Öğretmenlik Alanlarına Göre Karşılaştırılması

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Muhasebe Eğitimi Alan Lisans Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

EDUTAINMENT APPLICATIONS OF AUGMENTED REALITY THECASE OF AUGMENTED BOOK

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Academic Research Congress(INES-2016)

Student Awareness Towards Rapid Application Development (RAD) in Education

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Trends in Educational Technology - INTET2014

Sosyal Bilimler Alanında Akademik Araştırmalara Destek Amaçlı Yazılımların Kullanımına Yönelik İhtiyaç Analizi

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on New Trends in Educational Technology - INTET2014

ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖĞRENCİLERİN DÜŞÜNME STİLLERİNE GÖRE DÜZENLENMİŞ FARKLI ETKİLEŞİM TASARIMLARININ AKADEMİK BAŞARI VE GÜDÜLENMEYE ETKİSİ

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

A Multiple Case Study of Preservice Science Teachers TPACK Embedded in a Comprehensive Belief System

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Environmental Science Education