img
img
Toplam 22727 kayıt

Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?

  ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 180), İzmir, (Ağustos 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-5740"> ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 180), İzmir, (Ağustos 2018  ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M., Seferoğlu, S.S. (2018) "Türkiye’de yapılan mobil öğrenme çalışmaları bize ne söylüyor?", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 180), İzmir, (Ağustos 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu

Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme hazırbuluşluğunun akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi

SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme hazırbuluşluğunun akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 194), İzmir, (Ağustos 2018 SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Ön lisans öğrencilerinin mobil öğrenme hazırbuluşluğunun akıllı telefon kullanım durumlarına göre incelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu , (pp. 194), İzmir, (Ağustos 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu

Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri

SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017 SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği

ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2017) "Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017 ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2017) "Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , İzmir, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium

Programlama temelleri dersinin tersyüz sınıf modeliyle öğretimine yönelik öğrenci görüşleri

ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2018) "Programlama temelleri dersinin tersyüz sınıf modeliyle öğretimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018 ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2018) "Programlama temelleri dersinin tersyüz sınıf modeliyle öğretimine yönelik öğrenci görüşleri", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi

SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi", 3th Cyprus International Educational Research Congress , (pp. 107-108), Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017 SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi", 3th Cyprus International Educational Research Congress , (pp. 107-108), Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3th Cyprus International Educational Research Congress

Öğretmen adaylarının problem çözme düzeylerinin incelenmesi

ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2018) "Öğretmen adaylarının problem çözme düzeylerinin incelenmesi", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2823-2830), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2018) "Öğretmen adaylarının problem çözme düzeylerinin incelenmesi", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2823-2830), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. INES Internatıonal Academic Research Congress

Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler

SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2815-2822), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler", IV. INES Internatıonal Academic Research Congress , (pp. 2815-2822), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. INES Internatıonal Academic Research Congress

Digital games and child: A case analysis with positive and negative examples

SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Digital games and child: A case analysis with positive and negative examples", International Child and Information Safety Congress , (pp. 34-35), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018 SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Digital games and child: A case analysis with positive and negative examples", International Child and Information Safety Congress , (pp. 34-35), Ankara, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Child and Information Safety Congress

Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Programlama Öğretiminin Etkisi

ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Programlama Öğretiminin Etkisi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Ağustos 2017 ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Programlama Öğretiminin Etkisi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Ağustos 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer Instructional Technologies Symposium

Determination of Anatomy Self-Efficiency Of 2022-2023 Fall Semester of 2nd Class Ordu University Dentistry Students Taking Distance Education

DOI     Yılmaz, H., POLAT, D., Yılmaz, S., Değermenci, M., Tokpınar, A. (2023) "Determination of Anatomy Self-Efficiency Of 2022-2023 Fall Semester of 2nd Class Ordu University Dentistry Students Taking Distance Education", ODÜ Tıp Dergisi, 10 (3) pp. 121-130 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5750"> Yılmaz, H., POLAT, D., Yılmaz, S., Değermenci, M., Tokpınar, A. (2023) "Determination of Anatomy Self-Efficiency Of 2022-2023 Fall Semester of 2nd Class Ordu University Dentistry Students Taking Distance Education", ODÜ Tıp Dergisi, 10 (3) pp. 121-130 DOI     Yılmaz, H., POLAT, D., Yılmaz, S., Değermenci, M., Tokpınar, A. (2023) "Determination of Anatomy Self-Efficiency Of 2022-2023 Fall Semester of 2nd Class Ordu University Dentistry Students Taking Distance Education", ODÜ Tıp Dergisi, 10 (3) pp. 121-130 DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ODÜ Tıp Dergisi

Students' Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course

POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "Students' Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, (94) p. 232 [SCI Expanded]   POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "Students' Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, (94) p. 232 [SCI Expanded]  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue

Link   Kılınç, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B., KARTAL, T., Sonmez, A., Iserı, B., GÖRGÜLÜ, Ö. (2014) "Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue", Journal Of Turkish Science Education, 11 (3) pp. 79-102 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5752"> Kılınç, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B., KARTAL, T., Sonmez, A., Iserı, B., GÖRGÜLÜ, Ö. (2014) "Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue", Journal Of Turkish Science Education, 11 (3) pp. 79-102 [TR Dizin] Link   Kılınç, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B., KARTAL, T., Sonmez, A., Iserı, B., GÖRGÜLÜ, Ö. (2014) "Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue", Journal Of Turkish Science Education, 11 (3) pp. 79-102 [TR Dizin] Link  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal Of Turkish Science Education

Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue

Link DOI   Kılınç, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B., KARTAL, T., Sönmez, A., İşeri, B., GÖRGÜLÜ, Ö. (2014) "Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue", Turkish Journal of Science Education, 11 (3) pp. 79-102 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5753"> Kılınç, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B., KARTAL, T., Sönmez, A., İşeri, B., GÖRGÜLÜ, Ö. (2014) "Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue", Turkish Journal of Science Education, 11 (3) pp. 79-102 Link DOI   Kılınç, A., AFACAN, Ö., POLAT, D., DEMİRCİ-GÜLER, M.P., Yıldırım, K., DEMİRAL, Ü., Eroğlu, B., KARTAL, T., Sönmez, A., İşeri, B., GÖRGÜLÜ, Ö. (2014) "Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue", Turkish Journal of Science Education, 11 (3) pp. 79-102 Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Science Education

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri

Link   Kaya, V.H., AFACAN, Ö., POLAT, D., Urtekin, A. (2013) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 305-325 [TR Dizin] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5754"> Kaya, V.H., AFACAN, Ö., POLAT, D., Urtekin, A. (2013) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 305-325 [TR Dizin] Link   Kaya, V.H., AFACAN, Ö., POLAT, D., Urtekin, A. (2013) "İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 14 (1) pp. 305-325 [TR Dizin] Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course

Link DOI      POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course", Eurasian Journal of Educational Research, 94 (94) pp. 213-232 [ESCI] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-5755"> POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course", Eurasian Journal of Educational Research, 94 (94) pp. 213-232 [ESCI] Link DOI      POLAT, D., Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course", Eurasian Journal of Educational Research, 94 (94) pp. 213-232 [ESCI] Link DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Journal of Educational Research

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

DOI   Kaya, V.H., POLAT, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", International Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 581-595 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-5756"> Kaya, V.H., POLAT, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", International Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 581-595 DOI   Kaya, V.H., POLAT, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI", International Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 581-595 DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Academic Social Science Studies

The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills

Link    Gödek, Y., Kaya, V.H., POLAT, D. (2015) "The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (1) pp. 3-11 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5757"> Gödek, Y., Kaya, V.H., POLAT, D. (2015) "The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (1) pp. 3-11 Link    Gödek, Y., Kaya, V.H., POLAT, D. (2015) "The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (1) pp. 3-11 Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)

Link DOI      POLAT, D., Uluay, G., BAŞARMAK, U. (2021) "Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)", SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 11 (1) pp. 195-217 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-5758"> POLAT, D., Uluay, G., BAŞARMAK, U. (2021) "Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)", SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 11 (1) pp. 195-217 Link DOI      POLAT, D., Uluay, G., BAŞARMAK, U. (2021) "Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)", SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 11 (1) pp. 195-217 Link DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION

Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino

Link DOI    BAŞARMAK, U., Uluay, G., POLAT, D. (2021) "Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 9 (2) pp. 1-14 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5759"> BAŞARMAK, U., Uluay, G., POLAT, D. (2021) "Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 9 (2) pp. 1-14 Link DOI    BAŞARMAK, U., Uluay, G., POLAT, D. (2021) "Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 9 (2) pp. 1-14 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)