img
img
Toplam 23487 kayıt

Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi Ankara İli Örneği

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi

Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi

Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına İlişkin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğrenci Gözüyle Eğitimde Kalite Güvence Sistemini Yeniden Tasarlamak

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Türkiye ve İngiltere'deki Eğitim Programları ve Öğretim Yüksek Lisans Programlarının Karşılaştırmalı Analizi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

Eğitim Sistemlerinde Kalite Arayışı Olarak Öğrenme Yönetim Sistemleri: Özgün Bir Model Olarak AYDEP

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Lisans Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık ve Dijital Bağımlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Exploring Education Faculty Students’ Perceptions Towards Hidden Curriculum

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Congress on Curriculum and Instruction

Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programının Meslek Liseleri Okul Psikolojik Danışmanlarının ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Lise Öğrencilerinin Yabancı Dil Kaygısının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi

Tek Çocuk Olmanın Kişiliğe Yansımaları: Nitel Bir Çalışma

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kadın ve Aile Araştırmaları Dergisi

Üniversite Öğrencilerinde Madde Kullanım Riskinin Karanlık Üçlü Kişilik Özellikleri Açısından İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi