Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23405 kayıt
Programlama temelleri dersinin tersyüz sınıf modeliyle öğretimine yönelik öğrenci görüşleri
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2018) "
Programlama temelleri dersinin tersyüz sınıf modeliyle öğretimine yönelik öğrenci görüşleri
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, Nevşehir, (
Nisan 2018
)
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2018) "
Programlama temelleri dersinin tersyüz sınıf modeliyle öğretimine yönelik öğrenci görüşleri
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, Nevşehir, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi
",
3th Cyprus International Educational Research Congress
, (pp. 107-108), Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Aralık 2017
)
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi
",
3th Cyprus International Educational Research Congress
, (pp. 107-108), Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Aralık 2017
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3th Cyprus International Educational Research Congress
Öğretmen adaylarının problem çözme düzeylerinin incelenmesi
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2018) "
Öğretmen adaylarının problem çözme düzeylerinin incelenmesi
",
IV. INES Internatıonal Academic Research Congress
, (pp. 2823-2830), Antalya, Türkiye, (
Aralık 2018
)
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2018) "
Öğretmen adaylarının problem çözme düzeylerinin incelenmesi
",
IV. INES Internatıonal Academic Research Congress
, (pp. 2823-2830), Antalya, Türkiye, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. INES Internatıonal Academic Research Congress
Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler
",
IV. INES Internatıonal Academic Research Congress
, (pp. 2815-2822), Antalya, Türkiye, (
Aralık 2018
)
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Mobil öğrenme çalışmalarındaki eğilimler
",
IV. INES Internatıonal Academic Research Congress
, (pp. 2815-2822), Antalya, Türkiye, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. INES Internatıonal Academic Research Congress
Digital games and child: A case analysis with positive and negative examples
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Digital games and child: A case analysis with positive and negative examples
",
International Child and Information Safety Congress
, (pp. 34-35), Ankara, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Digital games and child: A case analysis with positive and negative examples
",
International Child and Information Safety Congress
, (pp. 34-35), Ankara, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Child and Information Safety Congress
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Programlama Öğretiminin Etkisi
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Programlama Öğretiminin Etkisi
",
11th International Computer Instructional Technologies Symposium
, Malatya, Türkiye, (
Ağustos 2017
)
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Programlama Öğretiminin Etkisi
",
11th International Computer Instructional Technologies Symposium
, Malatya, Türkiye, (
Ağustos 2017
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11th International Computer Instructional Technologies Symposium
Determination of Anatomy Self-Efficiency Of 2022-2023 Fall Semester of 2nd Class Ordu University Dentistry Students Taking Distance Education
DOI
Yılmaz, H.,
Polat, D.
, Yılmaz, S., Değermenci, M., Tokpınar, A. (2023) "
Determination of Anatomy Self-Efficiency Of 2022-2023 Fall Semester of 2nd Class Ordu University Dentistry Students Taking Distance Education
",
ODÜ Tıp Dergisi
, 10 (3) pp. 121-130
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5750">
Yılmaz, H.,
Polat, D.
, Yılmaz, S., Değermenci, M., Tokpınar, A. (2023) "
Determination of Anatomy Self-Efficiency Of 2022-2023 Fall Semester of 2nd Class Ordu University Dentistry Students Taking Distance Education
",
ODÜ Tıp Dergisi
, 10 (3) pp. 121-130
DOI
Yılmaz, H.,
Polat, D.
, Yılmaz, S., Değermenci, M., Tokpınar, A. (2023) "
Determination of Anatomy Self-Efficiency Of 2022-2023 Fall Semester of 2nd Class Ordu University Dentistry Students Taking Distance Education
",
ODÜ Tıp Dergisi
, 10 (3) pp. 121-130
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ODÜ Tıp Dergisi
Students' Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course
Polat, D.
, Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "
Students' Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, (94) p. 232
[SSCI]
Polat, D.
, Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "
Students' Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, (94) p. 232
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue
Link
Kılınç, A., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sonmez, A., Iserı, B., Görgülü, Ö. (2014) "
Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue
",
Journal Of Turkish Science Education
, 11 (3) pp. 79-102
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5752">
Kılınç, A., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sonmez, A., Iserı, B., Görgülü, Ö. (2014) "
Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue
",
Journal Of Turkish Science Education
, 11 (3) pp. 79-102
[TR Dizin]
Link
Kılınç, A., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sonmez, A., Iserı, B., Görgülü, Ö. (2014) "
Preservice Science Teachers’ Belief Systems about Teaching socioscientific Issue
",
Journal Of Turkish Science Education
, 11 (3) pp. 79-102
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal Of Turkish Science Education
Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue
Link
DOI
Kılınç, A., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "
Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue
",
Turkish Journal of Science Education
, 11 (3) pp. 79-102
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5753">
Kılınç, A., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "
Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue
",
Turkish Journal of Science Education
, 11 (3) pp. 79-102
Link
DOI
Kılınç, A., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "
Preservice science teachers' belief system about teaching a socioscientific issue
",
Turkish Journal of Science Education
, 11 (3) pp. 79-102
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Journal of Science Education
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri
Link
Kaya, V.H., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Urtekin, A. (2013) "
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 14 (1) pp. 305-325
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5754">
Kaya, V.H., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Urtekin, A. (2013) "
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 14 (1) pp. 305-325
[TR Dizin]
Link
Kaya, V.H., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Urtekin, A. (2013) "
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Bilimsel Bilgi Hakkındaki Görüşleri
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 14 (1) pp. 305-325
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course
Link
DOI
Polat, D.
, Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "
Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 94 (94) pp. 213-232
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5755">
Polat, D.
, Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "
Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 94 (94) pp. 213-232
[SSCI]
Link
DOI
Polat, D.
, Gödek, Y., Kaya, V.H. (2021) "
Students’ Views And Estimation Levels Concerning Their Self-Achievements Based On Learning Diaries: A Case Study Of The Human Anatomy Course
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 94 (94) pp. 213-232
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eurasian Journal of Educational Research
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
DOI
Kaya, V.H.,
Polat, D.
, Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
",
International Journal of Academic Social Science Studies
, (28) pp. 581-595
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5756">
Kaya, V.H.,
Polat, D.
, Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
",
International Journal of Academic Social Science Studies
, (28) pp. 581-595
DOI
Kaya, V.H.,
Polat, D.
, Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
",
International Journal of Academic Social Science Studies
, (28) pp. 581-595
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Academic Social Science Studies
The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills
Link
Gödek, Y., Kaya, V.H.,
Polat, D.
(2015) "
The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 10 (1) pp. 3-11
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5757">
Gödek, Y., Kaya, V.H.,
Polat, D.
(2015) "
The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 10 (1) pp. 3-11
Link
Gödek, Y., Kaya, V.H.,
Polat, D.
(2015) "
The relationship between Turkish primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 10 (1) pp. 3-11
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences
Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)
Link
DOI
Polat, D.
, Uluay, G., Başarmak, U. (2021) "
Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)
",
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, 11 (1) pp. 195-217
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5758">
Polat, D.
, Uluay, G., Başarmak, U. (2021) "
Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)
",
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, 11 (1) pp. 195-217
Link
DOI
Polat, D.
, Uluay, G., Başarmak, U. (2021) "
Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)
",
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, 11 (1) pp. 195-217
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino
Link
DOI
Başarmak, U., Uluay, G.,
Polat, D.
(2021) "
Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, 9 (2) pp. 1-14
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5759">
Başarmak, U., Uluay, G.,
Polat, D.
(2021) "
Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, 9 (2) pp. 1-14
Link
DOI
Başarmak, U., Uluay, G.,
Polat, D.
(2021) "
Views of Pre-service Teachers in Different Disciplines about Coding with Arduino
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, 9 (2) pp. 1-14
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Link
DOI
Kaya, V.H.,
Polat, D.
, Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 9 (30) pp. 569-584
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5760">
Kaya, V.H.,
Polat, D.
, Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 9 (30) pp. 569-584
Link
DOI
Kaya, V.H.,
Polat, D.
, Karamüftüoğlu, İ.O. (2014) "
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
",
The Journal of Academic Social Science Studies
, 9 (30) pp. 569-584
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies
Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue
DOI
Kılınç, A., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "
Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue
",
Journal of Turkish Science Education
, 11 (3) pp. 79-102
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5762">
Kılınç, A., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "
Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue
",
Journal of Turkish Science Education
, 11 (3) pp. 79-102
DOI
Kılınç, A., Afacan, Ö.,
Polat, D.
, Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Demiral, Ü., Eroğlu, B., Kartal, T., Sönmez, A., İşeri, B., Görgülü, Ö. (2014) "
Preservice Science Teachers Belief Systems about Teaching a Socioscientific Issue
",
Journal of Turkish Science Education
, 11 (3) pp. 79-102
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
Determination of the relationship between mathematics literacy, mathematics content knowledge and science literacy according to PISA 2012
Link
DOI
Polat, D.
, Gödek, Y., Kaya, V.H. (2017) "
Determination of the relationship between mathematics literacy, mathematics content knowledge and science literacy according to PISA 2012
",
RESEARCH JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT
, 4 (1) pp. 84-89
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5763">
Polat, D.
, Gödek, Y., Kaya, V.H. (2017) "
Determination of the relationship between mathematics literacy, mathematics content knowledge and science literacy according to PISA 2012
",
RESEARCH JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT
, 4 (1) pp. 84-89
Link
DOI
Polat, D.
, Gödek, Y., Kaya, V.H. (2017) "
Determination of the relationship between mathematics literacy, mathematics content knowledge and science literacy according to PISA 2012
",
RESEARCH JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT
, 4 (1) pp. 84-89
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
RESEARCH JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT
The relationship between Turkish primary school students scientific literacy levels and scientific process skills
Gödek, Y., Kaya, V.H.,
Polat, D.
(2015) "
The relationship between Turkish primary school students scientific literacy levels and scientific process skills
",
Cypriot Journal ofEducational Sciences
, 10 (1) pp. 3-11
Gödek, Y., Kaya, V.H.,
Polat, D.
(2015) "
The relationship between Turkish primary school students scientific literacy levels and scientific process skills
",
Cypriot Journal ofEducational Sciences
, 10 (1) pp. 3-11
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cypriot Journal ofEducational Sciences
«
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
»