img
Toplam 22348 kayıt

Fen Öğretiminde Geliştirilen Materyallerin Öğrenme Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme Teknikleri

DOI   TAŞDEMİR, A. (2021) "Fen Öğretiminde Geliştirilen Materyallerin Öğrenme Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme Teknikleri", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 53 (0) pp. 182-205 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-310"> TAŞDEMİR, A. (2021) "Fen Öğretiminde Geliştirilen Materyallerin Öğrenme Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme Teknikleri", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 53 (0) pp. 182-205 [TR Dizin] DOI   TAŞDEMİR, A. (2021) "Fen Öğretiminde Geliştirilen Materyallerin Öğrenme Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme Teknikleri", Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 53 (0) pp. 182-205 [TR Dizin] DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Pre-Service Teachers' Attitudes towards STEM: Differences Based on Multiple Variables and the Relationship with Academic Achievement

DOI   Kartal, B., TAŞDEMİR, A. (2021) "Pre-Service Teachers' Attitudes towards STEM: Differences Based on Multiple Variables and the Relationship with Academic Achievement", International Journal of Technology in Education, 4 (2) pp. 200-228 [ESCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-311"> Kartal, B., TAŞDEMİR, A. (2021) "Pre-Service Teachers' Attitudes towards STEM: Differences Based on Multiple Variables and the Relationship with Academic Achievement", International Journal of Technology in Education, 4 (2) pp. 200-228 [ESCI] DOI   Kartal, B., TAŞDEMİR, A. (2021) "Pre-Service Teachers' Attitudes towards STEM: Differences Based on Multiple Variables and the Relationship with Academic Achievement", International Journal of Technology in Education, 4 (2) pp. 200-228 [ESCI] DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Technology in Education

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler ve Fene Yönelik Tutumları Açısındanİncelenmesi

Link   TAŞDEMİR, A., Boysak, M.E. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler ve Fene Yönelik Tutumları Açısındanİncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 1 (1) pp. 99-116 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-312"> TAŞDEMİR, A., Boysak, M.E. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler ve Fene Yönelik Tutumları Açısındanİncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 1 (1) pp. 99-116 Link   TAŞDEMİR, A., Boysak, M.E. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler ve Fene Yönelik Tutumları Açısındanİncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 1 (1) pp. 99-116 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Acar, D., Tertemiz, N.I., TAŞDEMİR, A. (2019) "STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (2) pp. 12-23   Acar, D., Tertemiz, N.I., TAŞDEMİR, A. (2019) "STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (2) pp. 12-23  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Ve Öğretmeye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları

Link   Acar, D.K., TAŞDEMİR, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Ve Öğretmeye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları", International Journal Of Eurasia SocialScience, 8 (30) pp. 2281-2305 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-314"> Acar, D.K., TAŞDEMİR, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Ve Öğretmeye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları", International Journal Of Eurasia SocialScience, 8 (30) pp. 2281-2305 Link   Acar, D.K., TAŞDEMİR, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Ve Öğretmeye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları", International Journal Of Eurasia SocialScience, 8 (30) pp. 2281-2305 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia SocialScience

Lise Felsefe Öğretim Programlarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi

  BEYDOĞAN, H.Ö., Cihan, M., TAŞDEMİR, A. (2006) "Lise Felsefe Öğretim Programlarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 17-37 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-315"> BEYDOĞAN, H.Ö., Cihan, M., TAŞDEMİR, A. (2006) "Lise Felsefe Öğretim Programlarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 17-37 [TR Dizin]    BEYDOĞAN, H.Ö., Cihan, M., TAŞDEMİR, A. (2006) "Lise Felsefe Öğretim Programlarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 17-37 [TR Dizin]   
2006 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effects of STEM Training on the Academic Achievement of 4th Grades in Science and Mathematics and their Views on STEM Training Teachers

DOI   Acar, D.K., Tertemiz, N., TAŞDEMİR, A. (2018) "The Effects of STEM Training on the Academic Achievement of 4th Grades in Science and Mathematics and their Views on STEM Training Teachers", International Electronic Journal of Elementary Education, 10 (4) pp. 505-513 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-316"> Acar, D.K., Tertemiz, N., TAŞDEMİR, A. (2018) "The Effects of STEM Training on the Academic Achievement of 4th Grades in Science and Mathematics and their Views on STEM Training Teachers", International Electronic Journal of Elementary Education, 10 (4) pp. 505-513 DOI   Acar, D.K., Tertemiz, N., TAŞDEMİR, A. (2018) "The Effects of STEM Training on the Academic Achievement of 4th Grades in Science and Mathematics and their Views on STEM Training Teachers", International Electronic Journal of Elementary Education, 10 (4) pp. 505-513 DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Elementary Education

Faculty Technology Mentoring Program Facilitates- A Case Study

DOI   Konca, A.S., TAŞDEMİR, A. (2018) "Faculty Technology Mentoring Program Facilitates- A Case Study", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 6 (3) pp. 38-51 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-317"> Konca, A.S., TAŞDEMİR, A. (2018) "Faculty Technology Mentoring Program Facilitates- A Case Study", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 6 (3) pp. 38-51 DOI   Konca, A.S., TAŞDEMİR, A. (2018) "Faculty Technology Mentoring Program Facilitates- A Case Study", Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), 6 (3) pp. 38-51 DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)

Fizik laboratuvarı dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerinin akadeik başarılarını geliştirme etkisinin araştırılması

Link    Demirbaş, M., Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A. (2008) "Fizik laboratuvarı dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerinin akadeik başarılarını geliştirme etkisinin araştırılması", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26 (0) pp. 25-34 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-318"> Demirbaş, M., Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A. (2008) "Fizik laboratuvarı dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerinin akadeik başarılarını geliştirme etkisinin araştırılması", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26 (0) pp. 25-34 [TR Dizin] Link    Demirbaş, M., Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A. (2008) "Fizik laboratuvarı dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerinin akadeik başarılarını geliştirme etkisinin araştırılması", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26 (0) pp. 25-34 [TR Dizin] Link   
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Okullarda başarı ve başarısızlık olgusu Tipik öğrenci davranışları yönüyle bir durum araştırması

  TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Cengiz, Ç. (2010) "Okullarda başarı ve başarısızlık olgusu Tipik öğrenci davranışları yönüyle bir durum araştırması", Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi, 23 (2) pp. 471-503 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-319"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Cengiz, Ç. (2010) "Okullarda başarı ve başarısızlık olgusu Tipik öğrenci davranışları yönüyle bir durum araştırması", Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi, 23 (2) pp. 471-503 [TR Dizin]    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Cengiz, Ç. (2010) "Okullarda başarı ve başarısızlık olgusu Tipik öğrenci davranışları yönüyle bir durum araştırması", Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi, 23 (2) pp. 471-503 [TR Dizin]   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi

Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri

Link    KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 73-96 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-320"> KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 73-96 [TR Dizin] Link    KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 73-96 [TR Dizin] Link   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Examination of Turkish students opinions related to values in the example of Iraq Saudi Arabia and Turkey

Link   TAŞDEMİR, A. (2012) "Examination of Turkish students opinions related to values in the example of Iraq Saudi Arabia and Turkey", Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 12 (3) pp. 1707-1739 [SSCI] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-321"> TAŞDEMİR, A. (2012) "Examination of Turkish students opinions related to values in the example of Iraq Saudi Arabia and Turkey", Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 12 (3) pp. 1707-1739 [SSCI] Link   TAŞDEMİR, A. (2012) "Examination of Turkish students opinions related to values in the example of Iraq Saudi Arabia and Turkey", Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 12 (3) pp. 1707-1739 [SSCI] Link  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri

Teachers opinions of concepts emphasised in national papers concerning science and technology curriculum

Link   TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2013) "Teachers opinions of concepts emphasised in national papers concerning science and technology curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-322"> TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2013) "Teachers opinions of concepts emphasised in national papers concerning science and technology curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 Link   TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2013) "Teachers opinions of concepts emphasised in national papers concerning science and technology curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies

Survey of the science and primary school teachers candidates scientific attitudes in terms of multi variables

Link    TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the science and primary school teachers candidates scientific attitudes in terms of multi variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-323"> TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the science and primary school teachers candidates scientific attitudes in terms of multi variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55 Link    TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the science and primary school teachers candidates scientific attitudes in terms of multi variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55 Link   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Using Science Centers and Museums for Teacher Training in Turkey

Link DOI   TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Özdemir, A.M., Çabuk, S.N. (2014) "Using Science Centers and Museums for Teacher Training in Turkey", The Asia-Pacific Education Researcher, 23 (1) pp. 61-72 [SSCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-324"> TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Özdemir, A.M., Çabuk, S.N. (2014) "Using Science Centers and Museums for Teacher Training in Turkey", The Asia-Pacific Education Researcher, 23 (1) pp. 61-72 [SSCI] Link DOI   TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., Özdemir, A.M., Çabuk, S.N. (2014) "Using Science Centers and Museums for Teacher Training in Turkey", The Asia-Pacific Education Researcher, 23 (1) pp. 61-72 [SSCI] Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Asia-Pacific Education Researcher

İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde ÖğrencilerinMatematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

Link    TAŞDEMİR, A., Salman, S. (2016) "İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde ÖğrencilerinMatematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 785-809 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-325"> TAŞDEMİR, A., Salman, S. (2016) "İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde ÖğrencilerinMatematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 785-809 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, A., Salman, S. (2016) "İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde ÖğrencilerinMatematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (3) pp. 785-809 [TR Dizin] Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Mesleki sürecin bazı boyutlarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2007) "Mesleki sürecin bazı boyutlarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 14 (0) pp. 161-174 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-326"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2007) "Mesleki sürecin bazı boyutlarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 14 (0) pp. 161-174 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2007) "Mesleki sürecin bazı boyutlarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 14 (0) pp. 161-174 Link  
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi

A comparison of Turkish primary school students achievement in science and maths subjects

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Gültekin, F., Becerikli, S., Yıldırım, S.G. (2008) "A comparison of Turkish primary school students achievement in science and maths subjects", The Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-327"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Gültekin, F., Becerikli, S., Yıldırım, S.G. (2008) "A comparison of Turkish primary school students achievement in science and maths subjects", The Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Gültekin, F., Becerikli, S., Yıldırım, S.G. (2008) "A comparison of Turkish primary school students achievement in science and maths subjects", The Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Qafqaz University

Influence of portfolio evaluation in cooperative learning on student success

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K. (2009) "Influence of portfolio evaluation in cooperative learning on student success", Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-56 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-328"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K. (2009) "Influence of portfolio evaluation in cooperative learning on student success", Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-56 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K. (2009) "Influence of portfolio evaluation in cooperative learning on student success", Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-56 Link  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Theory and Practice in Education

Yenilenen ilköğretim programı ile ilgili ulusal gazetelerde yayınlanan haberlerin içerik analizi

Link    TAŞDEMİR, A., KUŞ, Z. (2011) "Yenilenen ilköğretim programı ile ilgili ulusal gazetelerde yayınlanan haberlerin içerik analizi", Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 11 (1) pp. 155-177 [SSCI] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-329"> TAŞDEMİR, A., KUŞ, Z. (2011) "Yenilenen ilköğretim programı ile ilgili ulusal gazetelerde yayınlanan haberlerin içerik analizi", Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 11 (1) pp. 155-177 [SSCI] Link    TAŞDEMİR, A., KUŞ, Z. (2011) "Yenilenen ilköğretim programı ile ilgili ulusal gazetelerde yayınlanan haberlerin içerik analizi", Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri, 11 (1) pp. 155-177 [SSCI] Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri