Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 22348 kayıt
Fen Öğretiminde Geliştirilen Materyallerin Öğrenme Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme Teknikleri
DOI
TAŞDEMİR, A.
(2021) "
Fen Öğretiminde Geliştirilen Materyallerin Öğrenme Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme Teknikleri
",
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 53 (0) pp. 182-205
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-310">
TAŞDEMİR, A.
(2021) "
Fen Öğretiminde Geliştirilen Materyallerin Öğrenme Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme Teknikleri
",
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 53 (0) pp. 182-205
[TR Dizin]
DOI
TAŞDEMİR, A.
(2021) "
Fen Öğretiminde Geliştirilen Materyallerin Öğrenme Stratejileri Bağlamında Değerlendirilmesi: Öz ve Akran Değerlendirme Teknikleri
",
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 53 (0) pp. 182-205
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Pre-Service Teachers' Attitudes towards STEM: Differences Based on Multiple Variables and the Relationship with Academic Achievement
DOI
Kartal, B.,
TAŞDEMİR, A.
(2021) "
Pre-Service Teachers' Attitudes towards STEM: Differences Based on Multiple Variables and the Relationship with Academic Achievement
",
International Journal of Technology in Education
, 4 (2) pp. 200-228
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-311">
Kartal, B.,
TAŞDEMİR, A.
(2021) "
Pre-Service Teachers' Attitudes towards STEM: Differences Based on Multiple Variables and the Relationship with Academic Achievement
",
International Journal of Technology in Education
, 4 (2) pp. 200-228
[ESCI]
DOI
Kartal, B.,
TAŞDEMİR, A.
(2021) "
Pre-Service Teachers' Attitudes towards STEM: Differences Based on Multiple Variables and the Relationship with Academic Achievement
",
International Journal of Technology in Education
, 4 (2) pp. 200-228
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Technology in Education
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler ve Fene Yönelik Tutumları Açısındanİncelenmesi
Link
TAŞDEMİR, A.
, Boysak, M.E. (2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler ve Fene Yönelik Tutumları Açısındanİncelenmesi
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 1 (1) pp. 99-116
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-312">
TAŞDEMİR, A.
, Boysak, M.E. (2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler ve Fene Yönelik Tutumları Açısındanİncelenmesi
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 1 (1) pp. 99-116
Link
TAŞDEMİR, A.
, Boysak, M.E. (2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler ve Fene Yönelik Tutumları Açısındanİncelenmesi
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 1 (1) pp. 99-116
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Acar, D., Tertemiz, N.I.,
TAŞDEMİR, A.
(2019) "
STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 3 (2) pp. 12-23
Acar, D., Tertemiz, N.I.,
TAŞDEMİR, A.
(2019) "
STEM Eğitimi ile Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematik ve Fen Bilimleri Problem Çözme Becerileri ve Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 3 (2) pp. 12-23
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Ve Öğretmeye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları
Link
Acar, D.K.,
TAŞDEMİR, A.
(2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Ve Öğretmeye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları
",
International Journal Of Eurasia SocialScience
, 8 (30) pp. 2281-2305
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-314">
Acar, D.K.,
TAŞDEMİR, A.
(2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Ve Öğretmeye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları
",
International Journal Of Eurasia SocialScience
, 8 (30) pp. 2281-2305
Link
Acar, D.K.,
TAŞDEMİR, A.
(2017) "
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğrenme Ve Öğretmeye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları
",
International Journal Of Eurasia SocialScience
, 8 (30) pp. 2281-2305
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal Of Eurasia SocialScience
Lise Felsefe Öğretim Programlarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
BEYDOĞAN, H.Ö., Cihan, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2006) "
Lise Felsefe Öğretim Programlarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (2) pp. 17-37
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-315">
BEYDOĞAN, H.Ö., Cihan, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2006) "
Lise Felsefe Öğretim Programlarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (2) pp. 17-37
[TR Dizin]
BEYDOĞAN, H.Ö., Cihan, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2006) "
Lise Felsefe Öğretim Programlarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (2) pp. 17-37
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2006
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
The Effects of STEM Training on the Academic Achievement of 4th Grades in Science and Mathematics and their Views on STEM Training Teachers
DOI
Acar, D.K., Tertemiz, N.,
TAŞDEMİR, A.
(2018) "
The Effects of STEM Training on the Academic Achievement of 4th Grades in Science and Mathematics and their Views on STEM Training Teachers
",
International Electronic Journal of Elementary Education
, 10 (4) pp. 505-513
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-316">
Acar, D.K., Tertemiz, N.,
TAŞDEMİR, A.
(2018) "
The Effects of STEM Training on the Academic Achievement of 4th Grades in Science and Mathematics and their Views on STEM Training Teachers
",
International Electronic Journal of Elementary Education
, 10 (4) pp. 505-513
DOI
Acar, D.K., Tertemiz, N.,
TAŞDEMİR, A.
(2018) "
The Effects of STEM Training on the Academic Achievement of 4th Grades in Science and Mathematics and their Views on STEM Training Teachers
",
International Electronic Journal of Elementary Education
, 10 (4) pp. 505-513
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Elementary Education
Faculty Technology Mentoring Program Facilitates- A Case Study
DOI
Konca, A.S.,
TAŞDEMİR, A.
(2018) "
Faculty Technology Mentoring Program Facilitates- A Case Study
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, 6 (3) pp. 38-51
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-317">
Konca, A.S.,
TAŞDEMİR, A.
(2018) "
Faculty Technology Mentoring Program Facilitates- A Case Study
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, 6 (3) pp. 38-51
DOI
Konca, A.S.,
TAŞDEMİR, A.
(2018) "
Faculty Technology Mentoring Program Facilitates- A Case Study
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, 6 (3) pp. 38-51
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
Fizik laboratuvarı dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerinin akadeik başarılarını geliştirme etkisinin araştırılması
Link
Demirbaş, M., Bozdoğan, A.E.,
TAŞDEMİR, A.
(2008) "
Fizik laboratuvarı dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerinin akadeik başarılarını geliştirme etkisinin araştırılması
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 26 (0) pp. 25-34
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-318">
Demirbaş, M., Bozdoğan, A.E.,
TAŞDEMİR, A.
(2008) "
Fizik laboratuvarı dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerinin akadeik başarılarını geliştirme etkisinin araştırılması
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 26 (0) pp. 25-34
[TR Dizin]
Link
Demirbaş, M., Bozdoğan, A.E.,
TAŞDEMİR, A.
(2008) "
Fizik laboratuvarı dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerinin akadeik başarılarını geliştirme etkisinin araştırılması
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 26 (0) pp. 25-34
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okullarda başarı ve başarısızlık olgusu Tipik öğrenci davranışları yönüyle bir durum araştırması
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
, Cengiz, Ç. (2010) "
Okullarda başarı ve başarısızlık olgusu Tipik öğrenci davranışları yönüyle bir durum araştırması
",
Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi
, 23 (2) pp. 471-503
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-319">
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
, Cengiz, Ç. (2010) "
Okullarda başarı ve başarısızlık olgusu Tipik öğrenci davranışları yönüyle bir durum araştırması
",
Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi
, 23 (2) pp. 471-503
[TR Dizin]
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
, Cengiz, Ç. (2010) "
Okullarda başarı ve başarısızlık olgusu Tipik öğrenci davranışları yönüyle bir durum araştırması
",
Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi
, 23 (2) pp. 471-503
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uludağ ÜniversitesiEğitim FakültesiDergisi
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri
Link
KARTAL, T.,
TAŞDEMİR, A.
(2012) "
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (2) pp. 73-96
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-320">
KARTAL, T.,
TAŞDEMİR, A.
(2012) "
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (2) pp. 73-96
[TR Dizin]
Link
KARTAL, T.,
TAŞDEMİR, A.
(2012) "
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (2) pp. 73-96
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Examination of Turkish students opinions related to values in the example of Iraq Saudi Arabia and Turkey
Link
TAŞDEMİR, A.
(2012) "
Examination of Turkish students opinions related to values in the example of Iraq Saudi Arabia and Turkey
",
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, 12 (3) pp. 1707-1739
[SSCI]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-321">
TAŞDEMİR, A.
(2012) "
Examination of Turkish students opinions related to values in the example of Iraq Saudi Arabia and Turkey
",
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, 12 (3) pp. 1707-1739
[SSCI]
Link
TAŞDEMİR, A.
(2012) "
Examination of Turkish students opinions related to values in the example of Iraq Saudi Arabia and Turkey
",
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, 12 (3) pp. 1707-1739
[SSCI]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
Teachers opinions of concepts emphasised in national papers concerning science and technology curriculum
Link
TAŞDEMİR, A.
, TAŞDEMİR, M. (2013) "
Teachers opinions of concepts emphasised in national papers concerning science and technology curriculum
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, 5 (1) pp. 11-24
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-322">
TAŞDEMİR, A.
, TAŞDEMİR, M. (2013) "
Teachers opinions of concepts emphasised in national papers concerning science and technology curriculum
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, 5 (1) pp. 11-24
Link
TAŞDEMİR, A.
, TAŞDEMİR, M. (2013) "
Teachers opinions of concepts emphasised in national papers concerning science and technology curriculum
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, 5 (1) pp. 11-24
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
Survey of the science and primary school teachers candidates scientific attitudes in terms of multi variables
Link
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T. (2013) "
Survey of the science and primary school teachers candidates scientific attitudes in terms of multi variables
",
Journal of Turkish Science Education
, 10 (1) pp. 44-55
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-323">
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T. (2013) "
Survey of the science and primary school teachers candidates scientific attitudes in terms of multi variables
",
Journal of Turkish Science Education
, 10 (1) pp. 44-55
Link
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T. (2013) "
Survey of the science and primary school teachers candidates scientific attitudes in terms of multi variables
",
Journal of Turkish Science Education
, 10 (1) pp. 44-55
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
Using Science Centers and Museums for Teacher Training in Turkey
Link
DOI
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T., Özdemir, A.M., Çabuk, S.N. (2014) "
Using Science Centers and Museums for Teacher Training in Turkey
",
The Asia-Pacific Education Researcher
, 23 (1) pp. 61-72
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-324">
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T., Özdemir, A.M., Çabuk, S.N. (2014) "
Using Science Centers and Museums for Teacher Training in Turkey
",
The Asia-Pacific Education Researcher
, 23 (1) pp. 61-72
[SSCI]
Link
DOI
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T., Özdemir, A.M., Çabuk, S.N. (2014) "
Using Science Centers and Museums for Teacher Training in Turkey
",
The Asia-Pacific Education Researcher
, 23 (1) pp. 61-72
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Asia-Pacific Education Researcher
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde ÖğrencilerinMatematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Link
TAŞDEMİR, A.
, Salman, S. (2016) "
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde ÖğrencilerinMatematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (3) pp. 785-809
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-325">
TAŞDEMİR, A.
, Salman, S. (2016) "
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde ÖğrencilerinMatematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (3) pp. 785-809
[TR Dizin]
Link
TAŞDEMİR, A.
, Salman, S. (2016) "
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Problemlerinde ÖğrencilerinMatematiksel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (3) pp. 785-809
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Mesleki sürecin bazı boyutlarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2007) "
Mesleki sürecin bazı boyutlarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
",
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, 14 (0) pp. 161-174
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-326">
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2007) "
Mesleki sürecin bazı boyutlarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
",
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, 14 (0) pp. 161-174
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2007) "
Mesleki sürecin bazı boyutlarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
",
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, 14 (0) pp. 161-174
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2007
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi
A comparison of Turkish primary school students achievement in science and maths subjects
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
, Gültekin, F., Becerikli, S., Yıldırım, S.G. (2008) "
A comparison of Turkish primary school students achievement in science and maths subjects
",
The Journal of Qafqaz University
, 22 (1) pp. 190-198
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-327">
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
, Gültekin, F., Becerikli, S., Yıldırım, S.G. (2008) "
A comparison of Turkish primary school students achievement in science and maths subjects
",
The Journal of Qafqaz University
, 22 (1) pp. 190-198
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
, Gültekin, F., Becerikli, S., Yıldırım, S.G. (2008) "
A comparison of Turkish primary school students achievement in science and maths subjects
",
The Journal of Qafqaz University
, 22 (1) pp. 190-198
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Qafqaz University
Influence of portfolio evaluation in cooperative learning on student success
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
, Yıldırım, K. (2009) "
Influence of portfolio evaluation in cooperative learning on student success
",
Journal of Theory and Practice in Education
, 5 (1) pp. 53-56
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-328">
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
, Yıldırım, K. (2009) "
Influence of portfolio evaluation in cooperative learning on student success
",
Journal of Theory and Practice in Education
, 5 (1) pp. 53-56
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
, Yıldırım, K. (2009) "
Influence of portfolio evaluation in cooperative learning on student success
",
Journal of Theory and Practice in Education
, 5 (1) pp. 53-56
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Theory and Practice in Education
Yenilenen ilköğretim programı ile ilgili ulusal gazetelerde yayınlanan haberlerin içerik analizi
Link
TAŞDEMİR, A.
, KUŞ, Z. (2011) "
Yenilenen ilköğretim programı ile ilgili ulusal gazetelerde yayınlanan haberlerin içerik analizi
",
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, 11 (1) pp. 155-177
[SSCI]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-329">
TAŞDEMİR, A.
, KUŞ, Z. (2011) "
Yenilenen ilköğretim programı ile ilgili ulusal gazetelerde yayınlanan haberlerin içerik analizi
",
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, 11 (1) pp. 155-177
[SSCI]
Link
TAŞDEMİR, A.
, KUŞ, Z. (2011) "
Yenilenen ilköğretim programı ile ilgili ulusal gazetelerde yayınlanan haberlerin içerik analizi
",
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, 11 (1) pp. 155-177
[SSCI]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
«
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
»