img
img
Toplam 23250 kayıt

Effect of the blended learning environment and the application of virtualclass upon the achievement and the attitude against the geography course

Link DOI      DİKMENLİ, Y., Ünaldı, Ü.E. (2013) "Effect of the blended learning environment and the application of virtualclass upon the achievement and the attitude against the geography course", Mevlana International Journal of Education (MIJE), 3 (2) pp. 43-56 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25526"> DİKMENLİ, Y., Ünaldı, Ü.E. (2013) "Effect of the blended learning environment and the application of virtualclass upon the achievement and the attitude against the geography course", Mevlana International Journal of Education (MIJE), 3 (2) pp. 43-56 Link DOI      DİKMENLİ, Y., Ünaldı, Ü.E. (2013) "Effect of the blended learning environment and the application of virtualclass upon the achievement and the attitude against the geography course", Mevlana International Journal of Education (MIJE), 3 (2) pp. 43-56 Link DOI     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mevlana International Journal of Education (MIJE)

Define Adası Hikâye Kitabının Coğrafi Kavramlar Açısından İncelenmesi

Link DOI     YAKAR, H., DİKMENLİ, Y. (2022) "Define Adası Hikâye Kitabının Coğrafi Kavramlar Açısından İncelenmesi", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 6 (3) pp. 213-226 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25527"> YAKAR, H., DİKMENLİ, Y. (2022) "Define Adası Hikâye Kitabının Coğrafi Kavramlar Açısından İncelenmesi", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 6 (3) pp. 213-226 [TR Dizin] Link DOI     YAKAR, H., DİKMENLİ, Y. (2022) "Define Adası Hikâye Kitabının Coğrafi Kavramlar Açısından İncelenmesi", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 6 (3) pp. 213-226 [TR Dizin] Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi

Öğretmenlerin Toprak Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

Link    DİKMENLİ, Y., Gezer, E. (2022) "Öğretmenlerin Toprak Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 96-110 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25528"> DİKMENLİ, Y., Gezer, E. (2022) "Öğretmenlerin Toprak Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 96-110 Link    DİKMENLİ, Y., Gezer, E. (2022) "Öğretmenlerin Toprak Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 96-110 Link   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Teacher Candidates’ Perceptions of the European Union (EU): A Scale Development Study and Perceptions Levels

DOI       DİKMENLİ, Y. (2022) "Teacher Candidates’ Perceptions of the European Union (EU): A Scale Development Study and Perceptions Levels", Participatory Educational Research (Per), 9 (4) pp. 213-230 DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25529"> DİKMENLİ, Y. (2022) "Teacher Candidates’ Perceptions of the European Union (EU): A Scale Development Study and Perceptions Levels", Participatory Educational Research (Per), 9 (4) pp. 213-230 DOI       DİKMENLİ, Y. (2022) "Teacher Candidates’ Perceptions of the European Union (EU): A Scale Development Study and Perceptions Levels", Participatory Educational Research (Per), 9 (4) pp. 213-230 DOI      
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research (Per)

Determination of Geographical Concepts in the Heidi Storybook

DOI     DİKMENLİ, Y., Asal, R., Turan, B.N. (2022) "Determination of Geographical Concepts in the Heidi Storybook", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 83-94 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25530"> DİKMENLİ, Y., Asal, R., Turan, B.N. (2022) "Determination of Geographical Concepts in the Heidi Storybook", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 83-94 DOI     DİKMENLİ, Y., Asal, R., Turan, B.N. (2022) "Determination of Geographical Concepts in the Heidi Storybook", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 83-94 DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

KÜÇÜK PRENS HİKÂYE KİTABINDA YER ALAN COĞRAFİ KAVRAMLARIN İNCELENMESİ

DOI      Gezer, E., DİKMENLİ, Y. (2022) "KÜÇÜK PRENS HİKÂYE KİTABINDA YER ALAN COĞRAFİ KAVRAMLARIN İNCELENMESİ", Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 58 (0) pp. 289-306 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25531"> Gezer, E., DİKMENLİ, Y. (2022) "KÜÇÜK PRENS HİKÂYE KİTABINDA YER ALAN COĞRAFİ KAVRAMLARIN İNCELENMESİ", Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 58 (0) pp. 289-306 DOI      Gezer, E., DİKMENLİ, Y. (2022) "KÜÇÜK PRENS HİKÂYE KİTABINDA YER ALAN COĞRAFİ KAVRAMLARIN İNCELENMESİ", Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 58 (0) pp. 289-306 DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi

TÜRKİYE’DE DEPREMLE İLGİLİ EĞİTİM ALANINA YÖNELİK LİSANSÜSTÜ TEZ ÇALIŞMALARININ ANALİZİ: BİR İÇERİK ANALİZİ

Link    Gezer, E., DİKMENLİ, Y. (2020) "TÜRKİYE’DE DEPREMLE İLGİLİ EĞİTİM ALANINA YÖNELİK LİSANSÜSTÜ TEZ ÇALIŞMALARININ ANALİZİ: BİR İÇERİK ANALİZİ", Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED), 1 (1) pp. 33-55 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25532"> Gezer, E., DİKMENLİ, Y. (2020) "TÜRKİYE’DE DEPREMLE İLGİLİ EĞİTİM ALANINA YÖNELİK LİSANSÜSTÜ TEZ ÇALIŞMALARININ ANALİZİ: BİR İÇERİK ANALİZİ", Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED), 1 (1) pp. 33-55 Link    Gezer, E., DİKMENLİ, Y. (2020) "TÜRKİYE’DE DEPREMLE İLGİLİ EĞİTİM ALANINA YÖNELİK LİSANSÜSTÜ TEZ ÇALIŞMALARININ ANALİZİ: BİR İÇERİK ANALİZİ", Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED), 1 (1) pp. 33-55 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Bilge Eğitim Dergisi (ABED)

Coğrafya Öğretmenlerinin Okul Dışı Coğrafya Öğretimine İlişkin Görüşleri

Link      Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2016) "Coğrafya Öğretmenlerinin Okul Dışı Coğrafya Öğretimine İlişkin Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 17 (1) pp. 363-382 Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25533"> Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2016) "Coğrafya Öğretmenlerinin Okul Dışı Coğrafya Öğretimine İlişkin Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 17 (1) pp. 363-382 Link      Çifçi, T., DİKMENLİ, Y. (2016) "Coğrafya Öğretmenlerinin Okul Dışı Coğrafya Öğretimine İlişkin Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 17 (1) pp. 363-382 Link     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

Tüketici Çevre Bilinci Algı Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

Link    DİKMENLİ, Y., Konca, A.S. (2016) "Tüketici Çevre Bilinci Algı Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 12 (6) pp. 1273-1289 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25535"> DİKMENLİ, Y., Konca, A.S. (2016) "Tüketici Çevre Bilinci Algı Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 12 (6) pp. 1273-1289 Link    DİKMENLİ, Y., Konca, A.S. (2016) "Tüketici Çevre Bilinci Algı Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 12 (6) pp. 1273-1289 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde Kuram ve Uygulama

Okul Öncesi Öğretmenlerin İş Doyumu ve Veli Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Link DOI     Konca, A.S., DİKMENLİ, Y. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerin İş Doyumu ve Veli Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2005-2035 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25536"> Konca, A.S., DİKMENLİ, Y. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerin İş Doyumu ve Veli Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2005-2035 Link DOI     Konca, A.S., DİKMENLİ, Y. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerin İş Doyumu ve Veli Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2005-2035 Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

İlkokul Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Toplumsal Cinsiyet Açısından İncelenmesi

DOI       Sönmez, K., DİKMENLİ, Y. (2021) "İlkokul Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Toplumsal Cinsiyet Açısından İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 10 (1) pp. 434-458 DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25537"> Sönmez, K., DİKMENLİ, Y. (2021) "İlkokul Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Toplumsal Cinsiyet Açısından İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 10 (1) pp. 434-458 DOI       Sönmez, K., DİKMENLİ, Y. (2021) "İlkokul Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Toplumsal Cinsiyet Açısından İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 10 (1) pp. 434-458 DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE ALAN BİLGİ DÜZEYLERİ

Link      DİKMENLİ, Y., Çifçi, T. (2015) "PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE ALAN BİLGİ DÜZEYLERİ", Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi, 39 (2) pp. 155-172 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25538"> DİKMENLİ, Y., Çifçi, T. (2015) "PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE ALAN BİLGİ DÜZEYLERİ", Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi, 39 (2) pp. 155-172 [TR Dizin] Link      DİKMENLİ, Y., Çifçi, T. (2015) "PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE ALAN BİLGİ DÜZEYLERİ", Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi, 39 (2) pp. 155-172 [TR Dizin] Link     
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi

Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri

Link      DİKMENLİ, Y., Ünaldı, Ü.E. (2013) "Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 326-347 Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25539"> DİKMENLİ, Y., Ünaldı, Ü.E. (2013) "Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 326-347 Link      DİKMENLİ, Y., Ünaldı, Ü.E. (2013) "Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 326-347 Link     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye’de Heyelan Üzerine Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının Genel Eğilimleri

Link DOI    Orduhan, B., Kozanhan, M., Satılmış, L.Y., DİKMENLİ, Y. (2021) "Türkiye’de Heyelan Üzerine Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının Genel Eğilimleri", Gelecek Vizyonlar Dergisi, 5 (7) pp. 28-39 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-25540"> Orduhan, B., Kozanhan, M., Satılmış, L.Y., DİKMENLİ, Y. (2021) "Türkiye’de Heyelan Üzerine Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının Genel Eğilimleri", Gelecek Vizyonlar Dergisi, 5 (7) pp. 28-39 Link DOI    Orduhan, B., Kozanhan, M., Satılmış, L.Y., DİKMENLİ, Y. (2021) "Türkiye’de Heyelan Üzerine Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının Genel Eğilimleri", Gelecek Vizyonlar Dergisi, 5 (7) pp. 28-39 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gelecek Vizyonlar Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

DOI     Çelik, B.B., DİKMENLİ, Y. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 5 (1) pp. 46-65 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25542"> Çelik, B.B., DİKMENLİ, Y. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 5 (1) pp. 46-65 DOI     Çelik, B.B., DİKMENLİ, Y. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı ve Yansıtıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 5 (1) pp. 46-65 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi

Öğretmenlerin Avrupa Birliği’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

Link DOI   DİKMENLİ, Y., Altay, O. (2021) "Öğretmenlerin Avrupa Birliği’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 87-97 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-25543"> DİKMENLİ, Y., Altay, O. (2021) "Öğretmenlerin Avrupa Birliği’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 87-97 Link DOI   DİKMENLİ, Y., Altay, O. (2021) "Öğretmenlerin Avrupa Birliği’ne Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 87-97 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Afet Bilinci Algısı ve Deprem Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi

DOI       Tekin, Ö., DİKMENLİ, Y. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Afet Bilinci Algısı ve Deprem Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (1) pp. 258-271 [TR Dizin] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25544"> Tekin, Ö., DİKMENLİ, Y. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Afet Bilinci Algısı ve Deprem Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (1) pp. 258-271 [TR Dizin] DOI       Tekin, Ö., DİKMENLİ, Y. (2021) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Afet Bilinci Algısı ve Deprem Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7 (1) pp. 258-271 [TR Dizin] DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Üniversite Öğrencilerinin Kırşehir in Tarihi ve Kültürel Turizm Değerlerine Yönelik Farkındalıkları

   Ablak, S., DİKMENLİ, Y., Çetin, T. (2014) "Üniversite Öğrencilerinin Kırşehir in Tarihi ve Kültürel Turizm Değerlerine Yönelik Farkındalıkları", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (2) pp. 171-186    " data-bs-content-id="YazarBilgi-25546"> Ablak, S., DİKMENLİ, Y., Çetin, T. (2014) "Üniversite Öğrencilerinin Kırşehir in Tarihi ve Kültürel Turizm Değerlerine Yönelik Farkındalıkları", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (2) pp. 171-186     Ablak, S., DİKMENLİ, Y., Çetin, T. (2014) "Üniversite Öğrencilerinin Kırşehir in Tarihi ve Kültürel Turizm Değerlerine Yönelik Farkındalıkları", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (2) pp. 171-186    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Yaşamındaki Yalnızlık Düzeylerinin İncelenmesi

Link DOI       Gafa, İ., DİKMENLİ, Y. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Yaşamındaki Yalnızlık Düzeylerinin İncelenmesi", KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 5 (1) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-25548"> Gafa, İ., DİKMENLİ, Y. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Yaşamındaki Yalnızlık Düzeylerinin İncelenmesi", KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 5 (1) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI       Gafa, İ., DİKMENLİ, Y. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Yaşamındaki Yalnızlık Düzeylerinin İncelenmesi", KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 5 (1) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI      
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ

Öğretmen Adaylarının Afet Bilinci Algı Düzeylerinin İncelenmesi

    DİKMENLİ, Y., YAKAR, H. (2019) "Öğretmen Adaylarının Afet Bilinci Algı Düzeylerinin İncelenmesi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 386-416 [TR Dizin]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-25549"> DİKMENLİ, Y., YAKAR, H. (2019) "Öğretmen Adaylarının Afet Bilinci Algı Düzeylerinin İncelenmesi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 386-416 [TR Dizin]      DİKMENLİ, Y., YAKAR, H. (2019) "Öğretmen Adaylarının Afet Bilinci Algı Düzeylerinin İncelenmesi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 386-416 [TR Dizin]     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi