img
img
Toplam 22999 kayıt

Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyonu Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Link   Turgut, G., BAŞARMAK, U. (2019) "Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyonu Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 3 (2) pp. 51-66 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24434"> Turgut, G., BAŞARMAK, U. (2019) "Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyonu Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 3 (2) pp. 51-66 Link   Turgut, G., BAŞARMAK, U. (2019) "Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyonu Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 3 (2) pp. 51-66 Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri

Link DOI   BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (0) pp. 53-61 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24435"> BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (0) pp. 53-61 Link DOI   BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (0) pp. 53-61 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi

Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration

Link   BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2020) "Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration", International Journal of Technology in Education and Science, 4 (1) pp. 53-71 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24436"> BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2020) "Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration", International Journal of Technology in Education and Science, 4 (1) pp. 53-71 Link   BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2020) "Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration", International Journal of Technology in Education and Science, 4 (1) pp. 53-71 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Technology in Education and Science

The Effects of Perceived Internal and External Barriers to Technology Integration on Lifelong Learning Tendencies among Teacher Candidates

DOI   BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B., Şahin, Y.L. (2020) "The Effects of Perceived Internal and External Barriers to Technology Integration on Lifelong Learning Tendencies among Teacher Candidates", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (2) pp. 169-187 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-24437"> BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B., Şahin, Y.L. (2020) "The Effects of Perceived Internal and External Barriers to Technology Integration on Lifelong Learning Tendencies among Teacher Candidates", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (2) pp. 169-187 DOI   BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B., Şahin, Y.L. (2020) "The Effects of Perceived Internal and External Barriers to Technology Integration on Lifelong Learning Tendencies among Teacher Candidates", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (2) pp. 169-187 DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

The Views of The Quality Ambassadors on Quality Management in Higher Education and the Technological Barriers Encountered

Link DOI    Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U., Gültekin, G.S., Elmas, M. (2020) "The Views of The Quality Ambassadors on Quality Management in Higher Education and the Technological Barriers Encountered", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (1) pp. 316-351 [ESCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24438"> Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U., Gültekin, G.S., Elmas, M. (2020) "The Views of The Quality Ambassadors on Quality Management in Higher Education and the Technological Barriers Encountered", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (1) pp. 316-351 [ESCI] Link DOI    Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U., Gültekin, G.S., Elmas, M. (2020) "The Views of The Quality Ambassadors on Quality Management in Higher Education and the Technological Barriers Encountered", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (1) pp. 316-351 [ESCI] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Üniversite Öğrencilerinin Blok Tabanlı Robotik Kodlama Deneyimlerinin İncelenmesi Ve Gerçek Hayata Olan Etkisi

Altun, H.İ., BAŞARMAK, U. (2022) "Üniversite Öğrencilerinin Blok Tabanlı Robotik Kodlama Deneyimlerinin İncelenmesi Ve Gerçek Hayata Olan Etkisi", 2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2022 Altun, H.İ., BAŞARMAK, U. (2022) "Üniversite Öğrencilerinin Blok Tabanlı Robotik Kodlama Deneyimlerinin İncelenmesi Ve Gerçek Hayata Olan Etkisi", 2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning

Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıladıkları Teknoloji Engellerinin Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri Çerçevesinde İncelenmesi

BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2019) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıladıkları Teknoloji Engellerinin Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri Çerçevesinde İncelenmesi", The International Virtual Symposium Of Innovations In Education And Social Sciences (IVSESS 2019) , Ankara, Türkiye, (Nisan 2019 BAŞARMAK, U., Hamutoğlu, N.B. (2019) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıladıkları Teknoloji Engellerinin Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri Çerçevesinde İncelenmesi", The International Virtual Symposium Of Innovations In Education And Social Sciences (IVSESS 2019) , Ankara, Türkiye, (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Virtual Symposium Of Innovations In Education And Social Sciences (IVSESS 2019)

The Relationship between Thinking Styles and Attitudes of Preservice Teachers from Department of Computers Education and Instructional Technologies (CEIT) Toward Information and Communication Technologies

YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "The Relationship between Thinking Styles and Attitudes of Preservice Teachers from Department of Computers Education and Instructional Technologies (CEIT) Toward Information and Communication Technologies", II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2015) , (pp. 67), Amasya, Türkiye, (Kasım 2016 YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "The Relationship between Thinking Styles and Attitudes of Preservice Teachers from Department of Computers Education and Instructional Technologies (CEIT) Toward Information and Communication Technologies", II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2015) , (pp. 67), Amasya, Türkiye, (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2015)

Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi

BAŞARMAK, U., SIRAKAYA, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 1017-1024), Rize, Türkiye, (Ağustos 2016 BAŞARMAK, U., SIRAKAYA, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 1017-1024), Rize, Türkiye, (Ağustos 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016)

Investigation of Computer Game Addiction of the Outgoing Student Science and Art Center (Samsun-Kırşehir Example)

Alkan, A., BAŞARMAK, U. (2016) "Investigation of Computer Game Addiction of the Outgoing Student Science and Art Center (Samsun-Kırşehir Example)", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2016) , (pp. 14), Samsun, Türkiye, (Eylül 2016 Alkan, A., BAŞARMAK, U. (2016) "Investigation of Computer Game Addiction of the Outgoing Student Science and Art Center (Samsun-Kırşehir Example)", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2016) , (pp. 14), Samsun, Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2016)

Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri

YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 41), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016 YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 41), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016)

Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables

SIRAKAYA, M., BAŞARMAK, U., BALTACI, Ö. (2014) "Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables", 5th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014) , (pp. 3094-3101), Paris, Fransa, (Aralık 2014 SIRAKAYA, M., BAŞARMAK, U., BALTACI, Ö. (2014) "Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables", 5th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014) , (pp. 3094-3101), Paris, Fransa, (Aralık 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014)

A Case Study Of Project Based Learning For Teaching Educational Software Development

GÜNEŞ, E., BAŞARMAK, U., YAĞCI, M. (2016) "A Case Study Of Project Based Learning For Teaching Educational Software Development", 7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016) , (pp. 241), Viyana, Avusturya, (Aralık 2016 GÜNEŞ, E., BAŞARMAK, U., YAĞCI, M. (2016) "A Case Study Of Project Based Learning For Teaching Educational Software Development", 7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016) , (pp. 241), Viyana, Avusturya, (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016)

Purposes of Secondary School Students In Using Social Network

BAŞARMAK, U. (2016) "Purposes of Secondary School Students In Using Social Network", 7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016) , (pp. 243), Viyana, Avusturya, (Aralık 2016 BAŞARMAK, U. (2016) "Purposes of Secondary School Students In Using Social Network", 7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016) , (pp. 243), Viyana, Avusturya, (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016)

Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Eğitsel Uygulamalara İlişkin Görüşleri

BAŞARMAK, U. (2017) "Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Eğitsel Uygulamalara İlişkin Görüşleri", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017) , (pp. 484), Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017 BAŞARMAK, U. (2017) "Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Eğitsel Uygulamalara İlişkin Görüşleri", 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017) , (pp. 484), Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017)

Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç ve Teknoloji Entegrasyon Algı Düzeylerine Etkisi

BAŞARMAK, U. (2017) "Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç ve Teknoloji Entegrasyon Algı Düzeylerine Etkisi", 5th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2017) , (pp. 469), İzmir, Türkiye, (Ekim 2017 BAŞARMAK, U. (2017) "Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç ve Teknoloji Entegrasyon Algı Düzeylerine Etkisi", 5th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2017) , (pp. 469), İzmir, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2017)

Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulama Deneyimleri İle Gerçek Sınıf Ortamındaki Deneyimlerinin Karşılaştırılması

BAŞARMAK, U. (2017) "Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulama Deneyimleri İle Gerçek Sınıf Ortamındaki Deneyimlerinin Karşılaştırılması", International Conference On Awareness , Krakow, Polonya, (Kasım 2017 BAŞARMAK, U. (2017) "Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulama Deneyimleri İle Gerçek Sınıf Ortamındaki Deneyimlerinin Karşılaştırılması", International Conference On Awareness , Krakow, Polonya, (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference On Awareness

Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının, Bilgisayar Yaşantıları Açısından Değerlendirilmesi

Yiğit, R.D., BAŞARMAK, U., Oran, Ş.K. (2010) "Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının, Bilgisayar Yaşantıları Açısından Değerlendirilmesi", 3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009) , (pp. 153-156), Trabzon, Türkiye, (Mart 2010 Yiğit, R.D., BAŞARMAK, U., Oran, Ş.K. (2010) "Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının, Bilgisayar Yaşantıları Açısından Değerlendirilmesi", 3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009) , (pp. 153-156), Trabzon, Türkiye, (Mart 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)

5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ve Araştırma Sorgulamaya Yönelik Tutumlarının Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile incelenmesi

Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U. (2019) "5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ve Araştırma Sorgulamaya Yönelik Tutumlarının Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile incelenmesi", 2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019) , (pp. 46), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2019 Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U. (2019) "5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ve Araştırma Sorgulamaya Yönelik Tutumlarının Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile incelenmesi", 2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019) , (pp. 46), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019)

6. Sınıf Mülteci Öğrencilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile Bilgisayarca Düşünme ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U. (2019) "6. Sınıf Mülteci Öğrencilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile Bilgisayarca Düşünme ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi", 2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019) , (pp. 45), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2019 Hamutoğlu, N.B., BAŞARMAK, U. (2019) "6. Sınıf Mülteci Öğrencilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile Bilgisayarca Düşünme ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi", 2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019) , (pp. 45), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019)