Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 22999 kayıt
Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyonu Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Link
Turgut, G.,
BAŞARMAK, U.
(2019) "
Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyonu Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 3 (2) pp. 51-66
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24434">
Turgut, G.,
BAŞARMAK, U.
(2019) "
Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyonu Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 3 (2) pp. 51-66
Link
Turgut, G.,
BAŞARMAK, U.
(2019) "
Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyonu Yeterliklerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 3 (2) pp. 51-66
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri
Link
DOI
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B. (2019) "
Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri
",
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (0) pp. 53-61
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24435">
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B. (2019) "
Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri
",
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (0) pp. 53-61
Link
DOI
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B. (2019) "
Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri
",
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, 5 (0) pp. 53-61
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration
Link
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B. (2020) "
Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration
",
International Journal of Technology in Education and Science
, 4 (1) pp. 53-71
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24436">
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B. (2020) "
Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration
",
International Journal of Technology in Education and Science
, 4 (1) pp. 53-71
Link
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B. (2020) "
Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration
",
International Journal of Technology in Education and Science
, 4 (1) pp. 53-71
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Technology in Education and Science
The Effects of Perceived Internal and External Barriers to Technology Integration on Lifelong Learning Tendencies among Teacher Candidates
DOI
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B., Şahin, Y.L. (2020) "
The Effects of Perceived Internal and External Barriers to Technology Integration on Lifelong Learning Tendencies among Teacher Candidates
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 12 (2) pp. 169-187
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24437">
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B., Şahin, Y.L. (2020) "
The Effects of Perceived Internal and External Barriers to Technology Integration on Lifelong Learning Tendencies among Teacher Candidates
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 12 (2) pp. 169-187
DOI
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B., Şahin, Y.L. (2020) "
The Effects of Perceived Internal and External Barriers to Technology Integration on Lifelong Learning Tendencies among Teacher Candidates
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 12 (2) pp. 169-187
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
The Views of The Quality Ambassadors on Quality Management in Higher Education and the Technological Barriers Encountered
Link
DOI
Hamutoğlu, N.B.,
BAŞARMAK, U.
, Gültekin, G.S., Elmas, M. (2020) "
The Views of The Quality Ambassadors on Quality Management in Higher Education and the Technological Barriers Encountered
",
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 49 (1) pp. 316-351
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24438">
Hamutoğlu, N.B.,
BAŞARMAK, U.
, Gültekin, G.S., Elmas, M. (2020) "
The Views of The Quality Ambassadors on Quality Management in Higher Education and the Technological Barriers Encountered
",
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 49 (1) pp. 316-351
[ESCI]
Link
DOI
Hamutoğlu, N.B.,
BAŞARMAK, U.
, Gültekin, G.S., Elmas, M. (2020) "
The Views of The Quality Ambassadors on Quality Management in Higher Education and the Technological Barriers Encountered
",
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 49 (1) pp. 316-351
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Üniversite Öğrencilerinin Blok Tabanlı Robotik Kodlama Deneyimlerinin İncelenmesi Ve Gerçek Hayata Olan Etkisi
Altun, H.İ.,
BAŞARMAK, U.
(2022) "
Üniversite Öğrencilerinin Blok Tabanlı Robotik Kodlama Deneyimlerinin İncelenmesi Ve Gerçek Hayata Olan Etkisi
",
2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning
, Balıkesir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Altun, H.İ.,
BAŞARMAK, U.
(2022) "
Üniversite Öğrencilerinin Blok Tabanlı Robotik Kodlama Deneyimlerinin İncelenmesi Ve Gerçek Hayata Olan Etkisi
",
2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning
, Balıkesir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2 nd International Conference on Educational Technology and Online Learning
Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıladıkları Teknoloji Engellerinin Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri Çerçevesinde İncelenmesi
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B. (2019) "
Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıladıkları Teknoloji Engellerinin Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri Çerçevesinde İncelenmesi
",
The International Virtual Symposium Of Innovations In Education And Social Sciences (IVSESS 2019)
, Ankara, Türkiye, (
Nisan 2019
)
BAŞARMAK, U.
, Hamutoğlu, N.B. (2019) "
Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Algıladıkları Teknoloji Engellerinin Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri Çerçevesinde İncelenmesi
",
The International Virtual Symposium Of Innovations In Education And Social Sciences (IVSESS 2019)
, Ankara, Türkiye, (
Nisan 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The International Virtual Symposium Of Innovations In Education And Social Sciences (IVSESS 2019)
The Relationship between Thinking Styles and Attitudes of Preservice Teachers from Department of Computers Education and Instructional Technologies (CEIT) Toward Information and Communication Technologies
YAĞCI, M.,
BAŞARMAK, U.
(2016) "
The Relationship between Thinking Styles and Attitudes of Preservice Teachers from Department of Computers Education and Instructional Technologies (CEIT) Toward Information and Communication Technologies
",
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2015)
, (pp. 67), Amasya, Türkiye, (
Kasım 2016
)
YAĞCI, M.,
BAŞARMAK, U.
(2016) "
The Relationship between Thinking Styles and Attitudes of Preservice Teachers from Department of Computers Education and Instructional Technologies (CEIT) Toward Information and Communication Technologies
",
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2015)
, (pp. 67), Amasya, Türkiye, (
Kasım 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2015)
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi
BAŞARMAK, U.
, SIRAKAYA, M. (2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi
",
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016)
, (pp. 1017-1024), Rize, Türkiye, (
Ağustos 2016
)
BAŞARMAK, U.
, SIRAKAYA, M. (2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi
",
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016)
, (pp. 1017-1024), Rize, Türkiye, (
Ağustos 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016)
Investigation of Computer Game Addiction of the Outgoing Student Science and Art Center (Samsun-Kırşehir Example)
Alkan, A.,
BAŞARMAK, U.
(2016) "
Investigation of Computer Game Addiction of the Outgoing Student Science and Art Center (Samsun-Kırşehir Example)
",
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2016)
, (pp. 14), Samsun, Türkiye, (
Eylül 2016
)
Alkan, A.,
BAŞARMAK, U.
(2016) "
Investigation of Computer Game Addiction of the Outgoing Student Science and Art Center (Samsun-Kırşehir Example)
",
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2016)
, (pp. 14), Samsun, Türkiye, (
Eylül 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL 2016)
Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri
YAĞCI, M.,
BAŞARMAK, U.
(2016) "
Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri
",
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016)
, (pp. 41), Rize, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
YAĞCI, M.,
BAŞARMAK, U.
(2016) "
Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri
",
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016)
, (pp. 41), Rize, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016)
Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables
SIRAKAYA, M.,
BAŞARMAK, U.
, BALTACI, Ö. (2014) "
Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables
",
5th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014)
, (pp. 3094-3101), Paris, Fransa, (
Aralık 2014
)
SIRAKAYA, M.,
BAŞARMAK, U.
, BALTACI, Ö. (2014) "
Analysis of teacher candidates educational internet self efficacy beliefs in terms of various variables
",
5th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014)
, (pp. 3094-3101), Paris, Fransa, (
Aralık 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014)
A Case Study Of Project Based Learning For Teaching Educational Software Development
GÜNEŞ, E.,
BAŞARMAK, U.
, YAĞCI, M. (2016) "
A Case Study Of Project Based Learning For Teaching Educational Software Development
",
7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016)
, (pp. 241), Viyana, Avusturya, (
Aralık 2016
)
GÜNEŞ, E.,
BAŞARMAK, U.
, YAĞCI, M. (2016) "
A Case Study Of Project Based Learning For Teaching Educational Software Development
",
7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016)
, (pp. 241), Viyana, Avusturya, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016)
Purposes of Secondary School Students In Using Social Network
BAŞARMAK, U.
(2016) "
Purposes of Secondary School Students In Using Social Network
",
7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016)
, (pp. 243), Viyana, Avusturya, (
Aralık 2016
)
BAŞARMAK, U.
(2016) "
Purposes of Secondary School Students In Using Social Network
",
7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016)
, (pp. 243), Viyana, Avusturya, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7th International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016)
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Eğitsel Uygulamalara İlişkin Görüşleri
BAŞARMAK, U.
(2017) "
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Eğitsel Uygulamalara İlişkin Görüşleri
",
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017)
, (pp. 484), Malatya, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
BAŞARMAK, U.
(2017) "
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Eğitsel Uygulamalara İlişkin Görüşleri
",
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017)
, (pp. 484), Malatya, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017)
Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç ve Teknoloji Entegrasyon Algı Düzeylerine Etkisi
BAŞARMAK, U.
(2017) "
Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç ve Teknoloji Entegrasyon Algı Düzeylerine Etkisi
",
5th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2017)
, (pp. 469), İzmir, Türkiye, (
Ekim 2017
)
BAŞARMAK, U.
(2017) "
Mikro Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç ve Teknoloji Entegrasyon Algı Düzeylerine Etkisi
",
5th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2017)
, (pp. 469), İzmir, Türkiye, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2017)
Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulama Deneyimleri İle Gerçek Sınıf Ortamındaki Deneyimlerinin Karşılaştırılması
BAŞARMAK, U.
(2017) "
Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulama Deneyimleri İle Gerçek Sınıf Ortamındaki Deneyimlerinin Karşılaştırılması
",
International Conference On Awareness
, Krakow, Polonya, (
Kasım 2017
)
BAŞARMAK, U.
(2017) "
Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretim Uygulama Deneyimleri İle Gerçek Sınıf Ortamındaki Deneyimlerinin Karşılaştırılması
",
International Conference On Awareness
, Krakow, Polonya, (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference On Awareness
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının, Bilgisayar Yaşantıları Açısından Değerlendirilmesi
Yiğit, R.D.,
BAŞARMAK, U.
, Oran, Ş.K. (2010) "
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının, Bilgisayar Yaşantıları Açısından Değerlendirilmesi
",
3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)
, (pp. 153-156), Trabzon, Türkiye, (
Mart 2010
)
Yiğit, R.D.,
BAŞARMAK, U.
, Oran, Ş.K. (2010) "
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının, Bilgisayar Yaşantıları Açısından Değerlendirilmesi
",
3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)
, (pp. 153-156), Trabzon, Türkiye, (
Mart 2010
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)
5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ve Araştırma Sorgulamaya Yönelik Tutumlarının Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile incelenmesi
Hamutoğlu, N.B.,
BAŞARMAK, U.
(2019) "
5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ve Araştırma Sorgulamaya Yönelik Tutumlarının Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile incelenmesi
",
2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019)
, (pp. 46), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2019
)
Hamutoğlu, N.B.,
BAŞARMAK, U.
(2019) "
5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ve Araştırma Sorgulamaya Yönelik Tutumlarının Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile incelenmesi
",
2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019)
, (pp. 46), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019)
6. Sınıf Mülteci Öğrencilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile Bilgisayarca Düşünme ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Hamutoğlu, N.B.,
BAŞARMAK, U.
(2019) "
6. Sınıf Mülteci Öğrencilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile Bilgisayarca Düşünme ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
",
2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019)
, (pp. 45), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2019
)
Hamutoğlu, N.B.,
BAŞARMAK, U.
(2019) "
6. Sınıf Mülteci Öğrencilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile Bilgisayarca Düşünme ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
",
2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019)
, (pp. 45), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2th International Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019)
«
691
692
693
694
695
696
697
698
699
700
»