img
img
Toplam 23510 kayıt

4 4 4 YENİ EĞİTİM SİSTEMİ İLE BİRLİKTE SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDEN SOSYAL BİLGİLER BRANŞINA GEÇİŞ YAPAN ÖĞRETMENLERİN YETERLİKLERİ BİR DURUM ÇALIŞMASI

0 0
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

The Views of Social Studies Preservice Teachers About the Drama Course and its Method

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies

The Views and Suggestions Of Social Studies Teachers About The Implementation Of Drama Method

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

4.ve 5.sınıf yeni sosyal bilgiler programında kazandırılması hedeflenen ortak becerilere ilişkin kazanımların içeriğe yansıması

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
uluslararası ders kitapları ve eğitim materyalleri dergisi

Analysis of Unit Evaluation Questions in the 4th and 5th Grade Social Studies Books

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry

Kavramsal Değişim Metinlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin Kronoloji Becerilerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish History Education Journal

Sosyal Bilgiler Dersi “Demokrasinin Serüveni” Ünitesi ile Öğrencilerin Bilişsel Yapılarının Ve Kavramsal Gelişim Süreçlerinin İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Journal of Educational Sciences International

Yeni Sosyal Bilgiler Programında 4. ve 5. SınıftaKazandırılması Hedeflenen Değerlere İlişkinKazanımların İçeriğe Yansıması

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Değerler Eğitimi Dergisi

2005 Ve 2017 Sosyal Bilgiler Programı 4.Ve 5. Sınıf Ders Kitaplarında Atatürk Ve Atatürkçülük

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Social And Educational Sciences

Yenilenen Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Reflection of Evidence Based Teaching on The 2005 Teacher Guide Books in Social Studies Curriculum

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Pedagojik Formasyon Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojisi Ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Veliler, Öğrenciler Ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri Ve Önerileri

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Değerlere İlişkin Metafor Algıları

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Researcher Social Science Studies

Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Değerlere İlişkin Algıları:Metafor Analizi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Languages’xx Education

Değerler Eğitimine İlişkin Öğretmen, Öğrenci ve Velilerin Karşılıklı Beklenti

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Researcher Social Science Studies

Değerler Eğitiminde Atasözü, Deyim Ve Özdeyişlerin Sosyal Bilgiler Programındaki Yeri.

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

DEĞERLERİN KAZANILMASINDAKİ ETKİLİFAKTÖRLER ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi