img
2009, 2015 VE 2017 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ YARATICI DÜŞÜNME AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI   
Yazarlar
Doç. Dr. Şükran UÇUŞ GÜLDALI Doç. Dr. Şükran UÇUŞ GÜLDALI
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
İrem Demirbaş
Özet
Hayat Bilgisi, çocuğun çevresini bütünüyle saran ve merak duygusunu ön plana çıkararak çevreyi gözlemlemesini ve hayata uyum sağlamasını kolaylaştıran ilkokul mihver dersidir. Yapılan programlar kendi zamanının şartlarında en iyiyi yakalamak için yapılmaktadır. Bu araştırmanın amacı, 2009, 2015 ve 2017 yılı Hayat Bilgisi dersi öğretim programlarının yaratıcı düşünme
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal Of Eurasia Social Sciences
Dergi ISSN 2146-1961
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2017
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
TRDizin 1

Paylaş