img
img
Toplam 23557 kayıt

Examination of Preservice Teachers’ Skills in Classifying Learning Objectives and Problem Posing Involving Fractions

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Öğretmenlerin matematik öğretimi ile matematiksel modelleme ve okuryazarlık öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)

Sınıf öğretmenlerinin oyun temelli matematik etkinliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi.

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

An Educator’s Response to COVID-19: Preservice Teachers’ Perspectives on Flipped Distance Education

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IAFOR Journal of Education

The emergence of moral, professional, and political geographies in a clinically simulated parent-teacher interaction

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Teaching and Teacher Education

Pre-Service Teachers’ Identity Characteristics: An Investigation of Pre-Service Teachers’ Decision-Making and Facilitation Processes Within A Clinical Simulation

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

2018 Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Academic Research Congress

Alternative school calendars: Could they make a dıfference?

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education Science

Öğretmenlerin Mesleğe Yönelik Motivasyon İnançları İle Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE)

Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Temelli Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Education Studies (USBILIM)

Investigation of preservice elementary and middle school mathematics teachers’ problem posing skills on fractions

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Conference on Mathematics Education

İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ile matematiksel modelleme ve matematik okuryazarlığı öz yeterlik inanç düzeyleri arasındaki ilişki

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III: Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

Pre-service teachers’ perspective around peer assessment

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education Science

Türkiye 2017 İlköğretim Ulusal Matematik Programındaki Kazanımların Bilgi ve Bilişsel Süreç Boyutlarının İncelenmesi.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences (ICES 2018)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlilik İnançları İle Matematiksel Modelleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Gerçekçi Matematik Eğitimine Yönelik Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONALCONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES 2017