Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23209 kayıt
The Perspectives of Elementary School and MathematicsTeachers Towards Realistic Mathematics Education
Link
Uskun, K.A.,
ÇİL, O.
(2018) "
The Perspectives of Elementary School and MathematicsTeachers Towards Realistic Mathematics Education
",
Türk Akademik Yayınları Dergisi
, 2 (1) pp. 25-45
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19241">
Uskun, K.A.,
ÇİL, O.
(2018) "
The Perspectives of Elementary School and MathematicsTeachers Towards Realistic Mathematics Education
",
Türk Akademik Yayınları Dergisi
, 2 (1) pp. 25-45
Link
Uskun, K.A.,
ÇİL, O.
(2018) "
The Perspectives of Elementary School and MathematicsTeachers Towards Realistic Mathematics Education
",
Türk Akademik Yayınları Dergisi
, 2 (1) pp. 25-45
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınları Dergisi
A comparative exploration of Turkish and Irish curricula via TIMSS cognitive domains
Link
ÇİL, O.
(2022) "
A comparative exploration of Turkish and Irish curricula via TIMSS cognitive domains
",
Issues in Educational Research
, 32 (2) pp. 434-452
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19242">
ÇİL, O.
(2022) "
A comparative exploration of Turkish and Irish curricula via TIMSS cognitive domains
",
Issues in Educational Research
, 32 (2) pp. 434-452
Link
ÇİL, O.
(2022) "
A comparative exploration of Turkish and Irish curricula via TIMSS cognitive domains
",
Issues in Educational Research
, 32 (2) pp. 434-452
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Issues in Educational Research
Preservice Elementary Teachers' Perspectives Around the Peer Assessment Process During an Academic Poster Session
DOI
ÇİL, O.
(2022) "
Preservice Elementary Teachers' Perspectives Around the Peer Assessment Process During an Academic Poster Session
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 8 (1) pp. 317-334
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19243">
ÇİL, O.
(2022) "
Preservice Elementary Teachers' Perspectives Around the Peer Assessment Process During an Academic Poster Session
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 8 (1) pp. 317-334
[TR Dizin]
DOI
ÇİL, O.
(2022) "
Preservice Elementary Teachers' Perspectives Around the Peer Assessment Process During an Academic Poster Session
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 8 (1) pp. 317-334
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-Efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance
Link
ÇİL, O.
(2017) "
Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-Efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 8 (28)
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19244">
ÇİL, O.
(2017) "
Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-Efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 8 (28)
[TR Dizin]
Link
ÇİL, O.
(2017) "
Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-Efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 8 (28)
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences
Examination of Preservice Teachers’ Skills in Classifying Learning Objectives and Problem Posing Involving Fractions
Link
KUZU, O.,
ÇİL, O.
(2022) "
Examination of Preservice Teachers’ Skills in Classifying Learning Objectives and Problem Posing Involving Fractions
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 30 (1) pp. 141-160
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19246">
KUZU, O.,
ÇİL, O.
(2022) "
Examination of Preservice Teachers’ Skills in Classifying Learning Objectives and Problem Posing Involving Fractions
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 30 (1) pp. 141-160
[TR Dizin]
Link
KUZU, O.,
ÇİL, O.
(2022) "
Examination of Preservice Teachers’ Skills in Classifying Learning Objectives and Problem Posing Involving Fractions
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 30 (1) pp. 141-160
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Öğretmenlerin matematik öğretimi ile matematiksel modelleme ve okuryazarlık öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki
Link
ÇİL, O.
, Ünal, Ş. (2021) "
Öğretmenlerin matematik öğretimi ile matematiksel modelleme ve okuryazarlık öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki
",
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)
, 2 (2)
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19247">
ÇİL, O.
, Ünal, Ş. (2021) "
Öğretmenlerin matematik öğretimi ile matematiksel modelleme ve okuryazarlık öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki
",
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)
, 2 (2)
Link
ÇİL, O.
, Ünal, Ş. (2021) "
Öğretmenlerin matematik öğretimi ile matematiksel modelleme ve okuryazarlık öz-yeterlik inançları arasındaki ilişki
",
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)
, 2 (2)
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)
Sınıf öğretmenlerinin oyun temelli matematik etkinliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi.
Link
DOI
ÇİL, O.
, Sefer, F. (2021) "
Sınıf öğretmenlerinin oyun temelli matematik etkinliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi.
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 11 (3) pp. 1366-1385
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19248">
ÇİL, O.
, Sefer, F. (2021) "
Sınıf öğretmenlerinin oyun temelli matematik etkinliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi.
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 11 (3) pp. 1366-1385
[TR Dizin]
Link
DOI
ÇİL, O.
, Sefer, F. (2021) "
Sınıf öğretmenlerinin oyun temelli matematik etkinliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi.
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 11 (3) pp. 1366-1385
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
Link
DOI
Karaman, İ.,
ÇİL, O.
(2021) "
Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 1042-1072
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19250">
Karaman, İ.,
ÇİL, O.
(2021) "
Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 1042-1072
[TR Dizin]
Link
DOI
Karaman, İ.,
ÇİL, O.
(2021) "
Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 1042-1072
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
An Educator’s Response to COVID-19: Preservice Teachers’ Perspectives on Flipped Distance Education
Link
DOI
ÇİL, O.
(2021) "
An Educator’s Response to COVID-19: Preservice Teachers’ Perspectives on Flipped Distance Education
",
IAFOR Journal of Education
, 9 (3)
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19251">
ÇİL, O.
(2021) "
An Educator’s Response to COVID-19: Preservice Teachers’ Perspectives on Flipped Distance Education
",
IAFOR Journal of Education
, 9 (3)
Link
DOI
ÇİL, O.
(2021) "
An Educator’s Response to COVID-19: Preservice Teachers’ Perspectives on Flipped Distance Education
",
IAFOR Journal of Education
, 9 (3)
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IAFOR Journal of Education
The emergence of moral, professional, and political geographies in a clinically simulated parent-teacher interaction
Link
DOI
ÇİL, O.
, Dotger, B. (2017) "
The emergence of moral, professional, and political geographies in a clinically simulated parent-teacher interaction
",
Teaching and Teacher Education
, 67 (0) pp. 237-245
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-19252">
ÇİL, O.
, Dotger, B. (2017) "
The emergence of moral, professional, and political geographies in a clinically simulated parent-teacher interaction
",
Teaching and Teacher Education
, 67 (0) pp. 237-245
[SSCI]
Link
DOI
ÇİL, O.
, Dotger, B. (2017) "
The emergence of moral, professional, and political geographies in a clinically simulated parent-teacher interaction
",
Teaching and Teacher Education
, 67 (0) pp. 237-245
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Teaching and Teacher Education
Pre-Service Teachers’ Identity Characteristics: An Investigation of Pre-Service Teachers’ Decision-Making and Facilitation Processes Within A Clinical Simulation
ÇİL, O.
, Dotger, B.H. (2015) "
Pre-Service Teachers’ Identity Characteristics: An Investigation of Pre-Service Teachers’ Decision-Making and Facilitation Processes Within A Clinical Simulation
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 6 (19) pp. 50-75
[TR Dizin]
ÇİL, O.
, Dotger, B.H. (2015) "
Pre-Service Teachers’ Identity Characteristics: An Investigation of Pre-Service Teachers’ Decision-Making and Facilitation Processes Within A Clinical Simulation
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 6 (19) pp. 50-75
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences
2018 Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
ÇİL, O.
, KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "
2018 Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
",
IV. International Academic Research Congress
, Alanya, Türkiye, (
Aralık 2018
)
ÇİL, O.
, KUZU, O., ŞİMŞEK, A.S. (2018) "
2018 Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
",
IV. International Academic Research Congress
, Alanya, Türkiye, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. International Academic Research Congress
Alternative school calendars: Could they make a dıfference?
ÇİL, O.
(2016) "
Alternative school calendars: Could they make a dıfference?
",
International Conference on Research in Education Science
, (
Mayıs 2016
)
ÇİL, O.
(2016) "
Alternative school calendars: Could they make a dıfference?
",
International Conference on Research in Education Science
, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Research in Education Science
Öğretmenlerin Mesleğe Yönelik Motivasyon İnançları İle Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
ÇİL, O.
(2022) "
Öğretmenlerin Mesleğe Yönelik Motivasyon İnançları İle Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
",
Cumhuriyet 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Mayıs 2022
)
ÇİL, O.
(2022) "
Öğretmenlerin Mesleğe Yönelik Motivasyon İnançları İle Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
",
Cumhuriyet 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
, Ankara, Türkiye, (
Mayıs 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Karataş, M.,
ÇİL, O.
(2022) "
4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
",
13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE)
, Aydın, Türkiye, (
Mayıs 2022
)
Karataş, M.,
ÇİL, O.
(2022) "
4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
",
13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE)
, Aydın, Türkiye, (
Mayıs 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE)
Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi
ÇİL, O.
(2022) "
Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi
",
BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, Bursa, Türkiye, (
Mayıs 2022
)
ÇİL, O.
(2022) "
Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi
",
BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, Bursa, Türkiye, (
Mayıs 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Temelli Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Ünal, Ş.,
ÇİL, O.
(2022) "
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Temelli Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
",
2nd International Conference on Education Studies (USBILIM)
, Ankara, Türkiye, (
Mayıs 2022
)
Ünal, Ş.,
ÇİL, O.
(2022) "
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Temelli Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
",
2nd International Conference on Education Studies (USBILIM)
, Ankara, Türkiye, (
Mayıs 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Conference on Education Studies (USBILIM)
Investigation of preservice elementary and middle school mathematics teachers’ problem posing skills on fractions
KUZU, O.,
ÇİL, O.
(2021) "
Investigation of preservice elementary and middle school mathematics teachers’ problem posing skills on fractions
",
International Online Conference on Mathematics Education
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
KUZU, O.,
ÇİL, O.
(2021) "
Investigation of preservice elementary and middle school mathematics teachers’ problem posing skills on fractions
",
International Online Conference on Mathematics Education
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Conference on Mathematics Education
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ile matematiksel modelleme ve matematik okuryazarlığı öz yeterlik inanç düzeyleri arasındaki ilişki
Ünal, Ş.,
ÇİL, O.
(2021) "
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ile matematiksel modelleme ve matematik okuryazarlığı öz yeterlik inanç düzeyleri arasındaki ilişki
",
III: Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Ünal, Ş.,
ÇİL, O.
(2021) "
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ile matematiksel modelleme ve matematik okuryazarlığı öz yeterlik inanç düzeyleri arasındaki ilişki
",
III: Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III: Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
Pre-service teachers’ perspective around peer assessment
ÇİL, O.
(2016) "
Pre-service teachers’ perspective around peer assessment
",
International Conference on Research in Education Science
, (
Mayıs 2016
)
ÇİL, O.
(2016) "
Pre-service teachers’ perspective around peer assessment
",
International Conference on Research in Education Science
, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Research in Education Science
«
551
552
553
554
555
556
557
558
559
560
»