img
Toplam 20751 kayıt

Turkish Science Student Teachers Conceptions on the States of Matter

Link DOI    Aydın, A., Yasemin, G.A. (2013) "Turkish Science Student Teachers Conceptions on the States of Matter", International Education Studies, 6 (5) pp. 104-115 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-130"> Aydın, A., Yasemin, G.A. (2013) "Turkish Science Student Teachers Conceptions on the States of Matter", International Education Studies, 6 (5) pp. 104-115 Link DOI    Aydın, A., Yasemin, G.A. (2013) "Turkish Science Student Teachers Conceptions on the States of Matter", International Education Studies, 6 (5) pp. 104-115 Link DOI   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

Kimya I Ders Kitabının Öğretmen GörüşlerineGöre Değerlendirilmesi

Link    Aydın, A. (2010) "Kimya I Ders Kitabının Öğretmen GörüşlerineGöre Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 207-224 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-131"> Aydın, A. (2010) "Kimya I Ders Kitabının Öğretmen GörüşlerineGöre Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 207-224 Link    Aydın, A. (2010) "Kimya I Ders Kitabının Öğretmen GörüşlerineGöre Değerlendirilmesi", Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 207-224 Link   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Çeşitli Ülkelerde Yapılan Ortaöğretim Kimya Müfredatlarını GeliştirmeÇalışmalarının Karşılaştırılması

Aydın, A. (2011) "Çeşitli Ülkelerde Yapılan Ortaöğretim Kimya Müfredatlarını GeliştirmeÇalışmalarının Karşılaştırılması", Trakya University Journal of Education, 1 (2) pp. 1-27 [TR Dizin]   Aydın, A. (2011) "Çeşitli Ülkelerde Yapılan Ortaöğretim Kimya Müfredatlarını GeliştirmeÇalışmalarının Karşılaştırılması", Trakya University Journal of Education, 1 (2) pp. 1-27 [TR Dizin]  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya University Journal of Education

YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ

Güven, Ç., Aydın, A. (2017) "YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (35) pp. 223-233 [TR Dizin]   Güven, Ç., Aydın, A. (2017) "YEDİNCİ SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BAKIMINDAN ANALİZİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (35) pp. 223-233 [TR Dizin]  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi

Link   Aydın, A. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi", BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi, 13 (1) pp. 78-87 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-134"> Aydın, A. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi", BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi, 13 (1) pp. 78-87 Link   Aydın, A. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi", BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi, 13 (1) pp. 78-87 Link  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi

Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programında Periyodik Sistem ile İlgili Kavramların VerilişSırasının İncelenmesi (A.B.D ve Türkiye Örneği)

Aydın, A. (2008) "Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programında Periyodik Sistem ile İlgili Kavramların VerilişSırasının İncelenmesi (A.B.D ve Türkiye Örneği)", Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10 (1) pp. 76-84 [TR Dizin]   Aydın, A. (2008) "Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programında Periyodik Sistem ile İlgili Kavramların VerilişSırasının İncelenmesi (A.B.D ve Türkiye Örneği)", Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10 (1) pp. 76-84 [TR Dizin]  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi

Link   Aydın, A. (2010) "Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi", BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi, 12 (2) pp. 61-74 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-138"> Aydın, A. (2010) "Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi", BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi, 12 (2) pp. 61-74 Link   Aydın, A. (2010) "Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi", BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi, 12 (2) pp. 61-74 Link  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi

8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi

Güven, Ç., Aydın, A. (2017) "8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 87-106   Güven, Ç., Aydın, A. (2017) "8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 87-106  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi

Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri

  Aydın, A. (2008) "Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri", Eğitim ve Bilim, 33 (148) pp. 87-99 [SSCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-140"> Aydın, A. (2008) "Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri", Eğitim ve Bilim, 33 (148) pp. 87-99 [SSCI]    Aydın, A. (2008) "Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri", Eğitim ve Bilim, 33 (148) pp. 87-99 [SSCI]   
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application

DOI    Aydın, A., Aytekin, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-141"> Aydın, A., Aytekin, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 DOI    Aydın, A., Aytekin, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography

DOI    Kılınç, A., Aydın, A. (2013) "Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography", International Journal of Science Education, 35 (5) pp. 731-752 [SSCI] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-142"> Kılınç, A., Aydın, A. (2013) "Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography", International Journal of Science Education, 35 (5) pp. 731-752 [SSCI] DOI    Kılınç, A., Aydın, A. (2013) "Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography", International Journal of Science Education, 35 (5) pp. 731-752 [SSCI] DOI   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Science Education

John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği

Kıvanç, Z., Aydın, A. (2019) "John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (1) pp. 27-42   Kıvanç, Z., Aydın, A. (2019) "John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (1) pp. 27-42  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi

8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi

Durmaz, S., Aydın, A. (2019) "8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (2) pp. 43-60   Durmaz, S., Aydın, A. (2019) "8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (2) pp. 43-60  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi

Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”

Link DOI    Aydın, A. (2019) "Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”", International Education Studies, 12 (12) pp. 85-100 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-145"> Aydın, A. (2019) "Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”", International Education Studies, 12 (12) pp. 85-100 Link DOI    Aydın, A. (2019) "Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”", International Education Studies, 12 (12) pp. 85-100 Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY

Link    Aydın, A. (2013) "REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY", International Journal of Education and Practice, 1 (5) pp. 51-63 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-146"> Aydın, A. (2013) "REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY", International Journal of Education and Practice, 1 (5) pp. 51-63 Link    Aydın, A. (2013) "REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY", International Journal of Education and Practice, 1 (5) pp. 51-63 Link   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education and Practice

Current Research in Language, Literature and Education

Bilir, Ç.K., Aydın, A. (2022) "Material Development and Meeting the Needs of the Society: Example Practices for Science and Mathematics Education", Kitap: Current Research in Language, Literature and Education, West Bengal/Hindistan : B P International  Kitap Bölümü Bilir, Ç.K., Aydın, A. (2022) "Material Development and Meeting the Needs of the Society: Example Practices for Science and Mathematics Education", Kitap: Current Research in Language, Literature and Education, West Bengal/Hindistan : B P International  Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
B P International

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III

Çiftçi, B., Aydın, A. (2022) "Türkiye ve Singapur Biyoloji Dersi Ortaöğretim Programında Bulunan Hücre Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayınevi  Kitap Bölümü Çiftçi, B., Aydın, A. (2022) "Türkiye ve Singapur Biyoloji Dersi Ortaöğretim Programında Bulunan Hücre Ünitesindeki Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayınevi  Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Yayınevi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II

Kıvanç, Z., Aydın, A. (2021) "Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Amaçlarında Hibrit Eğitime Yönelik Vurgular", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi  Kitap Bölümü Kıvanç, Z., Aydın, A. (2021) "Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Amaçlarında Hibrit Eğitime Yönelik Vurgular", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi  Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Kitabevi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış

Kıvanç, Z., Aydın, A. (2020) "Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarında “Bilimsel Süreç Becerilerinin” Temsil Edilme Durumları", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, Ankara/Türkiye : Akademisyem Kitabevi  Kitap Bölümü Kıvanç, Z., Aydın, A. (2020) "Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarında “Bilimsel Süreç Becerilerinin” Temsil Edilme Durumları", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, Ankara/Türkiye : Akademisyem Kitabevi  Kitap Bölümü
2020 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyem Kitabevi

Genel Kimya 1

Aydın, A. (2016) "KİMYAYA GENEL BAKIŞ", Kitap: Genel Kimya 1, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  Kitap Bölümü Aydın, A. (2016) "KİMYAYA GENEL BAKIŞ", Kitap: Genel Kimya 1, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  Kitap Bölümü
2016 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anı Yayıncılık