Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 21916 kayıt
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi
Link
AYDIN, A.
(2011) "
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi
",
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi
, 13 (1) pp. 78-87
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-134">
AYDIN, A.
(2011) "
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi
",
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi
, 13 (1) pp. 78-87
Link
AYDIN, A.
(2011) "
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Bazı Matematik Kavramlarına Yönelik Hatalarının veBilgi Eksiklerinin Tespit Edilmesi
",
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi
, 13 (1) pp. 78-87
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi
Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programında Periyodik Sistem ile İlgili Kavramların VerilişSırasının İncelenmesi (A.B.D ve Türkiye Örneği)
AYDIN, A.
(2008) "
Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programında Periyodik Sistem ile İlgili Kavramların VerilişSırasının İncelenmesi (A.B.D ve Türkiye Örneği)
",
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, 10 (1) pp. 76-84
[TR Dizin]
AYDIN, A.
(2008) "
Ortaöğretim Kimya Dersi Öğretim Programında Periyodik Sistem ile İlgili Kavramların VerilişSırasının İncelenmesi (A.B.D ve Türkiye Örneği)
",
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, 10 (1) pp. 76-84
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi
Link
AYDIN, A.
(2010) "
Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi
",
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi
, 12 (2) pp. 61-74
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-138">
AYDIN, A.
(2010) "
Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi
",
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi
, 12 (2) pp. 61-74
Link
AYDIN, A.
(2010) "
Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim Kimya ÖğretimProgramlarının Esnek Program Ve UygulamalarıAçısından Değerlendirilmesi
",
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi
, 12 (2) pp. 61-74
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
BAÜ Fen Bil. Enst. Dergisi
8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi
Güven, Ç.,
AYDIN, A.
(2017) "
8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi
",
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi
, 2 (1) pp. 87-106
Güven, Ç.,
AYDIN, A.
(2017) "
8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi
",
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi
, 2 (1) pp. 87-106
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi
Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri
AYDIN, A.
(2008) "
Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri
",
Eğitim ve Bilim
, 33 (148) pp. 87-99
[SSCI]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-140">
AYDIN, A.
(2008) "
Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri
",
Eğitim ve Bilim
, 33 (148) pp. 87-99
[SSCI]
AYDIN, A.
(2008) "
Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri
",
Eğitim ve Bilim
, 33 (148) pp. 87-99
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Bilim
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application
DOI
AYDIN, A.
, AYTEKİN, C. (2018) "
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application
",
International Education Studies
, 11 (8) pp. 27-38
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-141">
AYDIN, A.
, AYTEKİN, C. (2018) "
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application
",
International Education Studies
, 11 (8) pp. 27-38
DOI
AYDIN, A.
, AYTEKİN, C. (2018) "
Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application
",
International Education Studies
, 11 (8) pp. 27-38
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Education Studies
Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography
DOI
Kılınç, A.,
AYDIN, A.
(2013) "
Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography
",
International Journal of Science Education
, 35 (5) pp. 731-752
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-142">
Kılınç, A.,
AYDIN, A.
(2013) "
Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography
",
International Journal of Science Education
, 35 (5) pp. 731-752
[SSCI]
DOI
Kılınç, A.,
AYDIN, A.
(2013) "
Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography
",
International Journal of Science Education
, 35 (5) pp. 731-752
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Science Education
John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği
Kıvanç, Z.,
AYDIN, A.
(2019) "
John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği
",
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi
, 4 (1) pp. 27-42
Kıvanç, Z.,
AYDIN, A.
(2019) "
John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği
",
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi
, 4 (1) pp. 27-42
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi
8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi
Durmaz, S.,
AYDIN, A.
(2019) "
8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi
",
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi
, 4 (2) pp. 43-60
Durmaz, S.,
AYDIN, A.
(2019) "
8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi
",
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi
, 4 (2) pp. 43-60
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi
Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”
Link
DOI
AYDIN, A.
(2019) "
Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”
",
International Education Studies
, 12 (12) pp. 85-100
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-145">
AYDIN, A.
(2019) "
Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”
",
International Education Studies
, 12 (12) pp. 85-100
Link
DOI
AYDIN, A.
(2019) "
Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”
",
International Education Studies
, 12 (12) pp. 85-100
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Education Studies
REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY
Link
AYDIN, A.
(2013) "
REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY
",
International Journal of Education and Practice
, 1 (5) pp. 51-63
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-146">
AYDIN, A.
(2013) "
REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY
",
International Journal of Education and Practice
, 1 (5) pp. 51-63
Link
AYDIN, A.
(2013) "
REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY
",
International Journal of Education and Practice
, 1 (5) pp. 51-63
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Education and Practice
İçimizdeki Bilge nin Nitelikleri
AYDIN, A.
(2015) "
İçimizdeki Bilge nin Nitelikleri
", Ankara/Türkiye :
Favori Yayınları
, ISBN: 978-605-4794-93-5
AYDIN, A.
(2015) "
İçimizdeki Bilge nin Nitelikleri
", Ankara/Türkiye :
Favori Yayınları
, ISBN: 978-605-4794-93-5
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Favori Yayınları
2018 Yılı Ortaöğretim Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yeniden Düzenlenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
AYDIN, A.
, Ayyıldız, Y., Nakiboğlu, C. (2019) "
2018 Yılı Ortaöğretim Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yeniden Düzenlenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
",
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Mayıs 2019
)
AYDIN, A.
, Ayyıldız, Y., Nakiboğlu, C. (2019) "
2018 Yılı Ortaöğretim Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yeniden Düzenlenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
",
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Mayıs 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz- Yeterlilik Algılar
Gazioğlu, F., ATEŞ, H.,
AYDIN, A.
(2022) "
Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz- Yeterlilik Algılar
",
12th International Congress on Social Sciences-Humanities And Education
, İstanbul, Türkiye, (
Mart 2022
)
Gazioğlu, F., ATEŞ, H.,
AYDIN, A.
(2022) "
Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz- Yeterlilik Algılar
",
12th International Congress on Social Sciences-Humanities And Education
, İstanbul, Türkiye, (
Mart 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12th International Congress on Social Sciences-Humanities And Education
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Araçlarını Kullanma Niyetlerinin Belirlenmesi
Öz, İ., ATEŞ, H.,
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Araçlarını Kullanma Niyetlerinin Belirlenmesi
",
2 nd. International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’22) Proceedings Book
, Bandırma, Türkiye, (
Mart 2022
)
Öz, İ., ATEŞ, H.,
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Araçlarını Kullanma Niyetlerinin Belirlenmesi
",
2 nd. International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’22) Proceedings Book
, Bandırma, Türkiye, (
Mart 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2 nd. International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’22) Proceedings Book
The material design of cacabey astronomy and space theme
ATEŞ, H.,
AYDIN, A.
, Uluay, G., Arıkan, N. (2017) "
The material design of cacabey astronomy and space theme
",
II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)
, Roma, İtalya, (
Mayıs 2017
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-162">
ATEŞ, H.,
AYDIN, A.
, Uluay, G., Arıkan, N. (2017) "
The material design of cacabey astronomy and space theme
",
II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)
, Roma, İtalya, (
Mayıs 2017
)
ATEŞ, H.,
AYDIN, A.
, Uluay, G., Arıkan, N. (2017) "
The material design of cacabey astronomy and space theme
",
II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)
, Roma, İtalya, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)
6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ “OLGU VE GENELLEMELERİN” TESPİT EDİLMESİ, SUNUŞ VE AKTARMA MODELLERİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ
Acer, F.,
AYDIN, A.
(2018) "
6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ “OLGU VE GENELLEMELERİN” TESPİT EDİLMESİ, SUNUŞ VE AKTARMA MODELLERİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ
",
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
, (
Aralık 2018
)
Acer, F.,
AYDIN, A.
(2018) "
6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ “OLGU VE GENELLEMELERİN” TESPİT EDİLMESİ, SUNUŞ VE AKTARMA MODELLERİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ
",
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
ORTAOKUL 6,7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERA ETKİSİ KONUSUYLA İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI
Haliloğlu, A.,
AYDIN, A.
(2018) "
ORTAOKUL 6,7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERA ETKİSİ KONUSUYLA İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI
",
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
, (
Aralık 2018
)
Haliloğlu, A.,
AYDIN, A.
(2018) "
ORTAOKUL 6,7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERA ETKİSİ KONUSUYLA İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI
",
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
YENİ ZELANDA VE TÜRKİYE’NİN 8.SINIF FEN MÜFREDATLARININ KAZANIM BENZERLİKLERİ YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI
Kıvanç, Z.,
AYDIN, A.
(2018) "
YENİ ZELANDA VE TÜRKİYE’NİN 8.SINIF FEN MÜFREDATLARININ KAZANIM BENZERLİKLERİ YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI
",
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
, (
Aralık 2018
)
Kıvanç, Z.,
AYDIN, A.
(2018) "
YENİ ZELANDA VE TÜRKİYE’NİN 8.SINIF FEN MÜFREDATLARININ KAZANIM BENZERLİKLERİ YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI
",
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE
Uluay, G., Ateş, H.,
AYDIN, A.
, Arıkan, N. (2017) "
THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE
",
3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY
, (
Kasım 2017
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-166">
Uluay, G., Ateş, H.,
AYDIN, A.
, Arıkan, N. (2017) "
THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE
",
3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY
, (
Kasım 2017
)
Uluay, G., Ateş, H.,
AYDIN, A.
, Arıkan, N. (2017) "
THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE
",
3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY
, (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»