img
img
Toplam 22618 kayıt

8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi

Güven, Ç., AYDIN, A. (2017) "8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 87-106   Güven, Ç., AYDIN, A. (2017) "8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi", Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi, 2 (1) pp. 87-106  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi

Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri

   AYDIN, A. (2008) "Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri", Eğitim ve Bilim, 33 (148) pp. 87-99 [SSCI]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-140"> AYDIN, A. (2008) "Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri", Eğitim ve Bilim, 33 (148) pp. 87-99 [SSCI]     AYDIN, A. (2008) "Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri", Eğitim ve Bilim, 33 (148) pp. 87-99 [SSCI]    
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application

DOI      AYDIN, A., AYTEKİN, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-141"> AYDIN, A., AYTEKİN, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 DOI      AYDIN, A., AYTEKİN, C. (2018) "Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application", International Education Studies, 11 (8) pp. 27-38 DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography

DOI      Kılınç, A., AYDIN, A. (2013) "Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography", International Journal of Science Education, 35 (5) pp. 731-752 [SSCI] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-142"> Kılınç, A., AYDIN, A. (2013) "Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography", International Journal of Science Education, 35 (5) pp. 731-752 [SSCI] DOI      Kılınç, A., AYDIN, A. (2013) "Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography", International Journal of Science Education, 35 (5) pp. 731-752 [SSCI] DOI     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Science Education

John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği

Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2019) "John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (1) pp. 27-42   Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2019) "John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (1) pp. 27-42  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi

8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi

  Durmaz, S., AYDIN, A. (2019) "8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (2) pp. 43-60   " data-bs-content-id="YazarBilgi-144"> Durmaz, S., AYDIN, A. (2019) "8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (2) pp. 43-60    Durmaz, S., AYDIN, A. (2019) "8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi", Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi, 4 (2) pp. 43-60   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi

Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”

Link DOI      AYDIN, A. (2019) "Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”", International Education Studies, 12 (12) pp. 85-100 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-145"> AYDIN, A. (2019) "Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”", International Education Studies, 12 (12) pp. 85-100 Link DOI      AYDIN, A. (2019) "Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”", International Education Studies, 12 (12) pp. 85-100 Link DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY

Link     AYDIN, A. (2013) "REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY", International Journal of Education and Practice, 1 (5) pp. 51-63 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-146"> AYDIN, A. (2013) "REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY", International Journal of Education and Practice, 1 (5) pp. 51-63 Link     AYDIN, A. (2013) "REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY", International Journal of Education and Practice, 1 (5) pp. 51-63 Link    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education and Practice

İçimizdeki Bilge nin Nitelikleri

AYDIN, A. (2015) "İçimizdeki Bilge nin Nitelikleri", Ankara/Türkiye : Favori Yayınları, ISBN: 978-605-4794-93-5  AYDIN, A. (2015) "İçimizdeki Bilge nin Nitelikleri", Ankara/Türkiye : Favori Yayınları, ISBN: 978-605-4794-93-5 
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Favori Yayınları

2018 Yılı Ortaöğretim Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yeniden Düzenlenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi

AYDIN, A., Ayyıldız, Y., Nakiboğlu, C. (2019) "2018 Yılı Ortaöğretim Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yeniden Düzenlenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi", 6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2019 AYDIN, A., Ayyıldız, Y., Nakiboğlu, C. (2019) "2018 Yılı Ortaöğretim Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yeniden Düzenlenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi", 6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz- Yeterlilik Algılar

Gazioğlu, F., ATEŞ, H., AYDIN, A. (2022) "Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz- Yeterlilik Algılar", 12th International Congress on Social Sciences-Humanities And Education , İstanbul, Türkiye, (Mart 2022 Gazioğlu, F., ATEŞ, H., AYDIN, A. (2022) "Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz- Yeterlilik Algılar", 12th International Congress on Social Sciences-Humanities And Education , İstanbul, Türkiye, (Mart 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12th International Congress on Social Sciences-Humanities And Education

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Araçlarını Kullanma Niyetlerinin Belirlenmesi

Öz, İ., ATEŞ, H., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Araçlarını Kullanma Niyetlerinin Belirlenmesi", 2 nd. International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’22) Proceedings Book , Bandırma, Türkiye, (Mart 2022 Öz, İ., ATEŞ, H., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Araçlarını Kullanma Niyetlerinin Belirlenmesi", 2 nd. International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’22) Proceedings Book , Bandırma, Türkiye, (Mart 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2 nd. International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’22) Proceedings Book

The material design of cacabey astronomy and space theme

  ATEŞ, H., AYDIN, A., Uluay, G., Arıkan, N. (2017) "The material design of cacabey astronomy and space theme", II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Roma, İtalya, (Mayıs 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-162"> ATEŞ, H., AYDIN, A., Uluay, G., Arıkan, N. (2017) "The material design of cacabey astronomy and space theme", II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Roma, İtalya, (Mayıs 2017  ATEŞ, H., AYDIN, A., Uluay, G., Arıkan, N. (2017) "The material design of cacabey astronomy and space theme", II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Roma, İtalya, (Mayıs 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)

6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ “OLGU VE GENELLEMELERİN” TESPİT EDİLMESİ, SUNUŞ VE AKTARMA MODELLERİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ

  Acer, F., AYDIN, A. (2018) "6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ “OLGU VE GENELLEMELERİN” TESPİT EDİLMESİ, SUNUŞ VE AKTARMA MODELLERİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018 " data-bs-content-id="YazarBilgi-163"> Acer, F., AYDIN, A. (2018) "6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ “OLGU VE GENELLEMELERİN” TESPİT EDİLMESİ, SUNUŞ VE AKTARMA MODELLERİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018  Acer, F., AYDIN, A. (2018) "6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ “OLGU VE GENELLEMELERİN” TESPİT EDİLMESİ, SUNUŞ VE AKTARMA MODELLERİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018 
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)

ORTAOKUL 6,7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERA ETKİSİ KONUSUYLA İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI

Haliloğlu, A., AYDIN, A. (2018) "ORTAOKUL 6,7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERA ETKİSİ KONUSUYLA İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018 Haliloğlu, A., AYDIN, A. (2018) "ORTAOKUL 6,7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERA ETKİSİ KONUSUYLA İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)

YENİ ZELANDA VE TÜRKİYE’NİN 8.SINIF FEN MÜFREDATLARININ KAZANIM BENZERLİKLERİ YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI

Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2018) "YENİ ZELANDA VE TÜRKİYE’NİN 8.SINIF FEN MÜFREDATLARININ KAZANIM BENZERLİKLERİ YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018 Kıvanç, Z., AYDIN, A. (2018) "YENİ ZELANDA VE TÜRKİYE’NİN 8.SINIF FEN MÜFREDATLARININ KAZANIM BENZERLİKLERİ YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9) , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)

THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE

  Uluay, G., Ateş, H., AYDIN, A., Arıkan, N. (2017) "THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE", 3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY , (Kasım 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-166"> Uluay, G., Ateş, H., AYDIN, A., Arıkan, N. (2017) "THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE", 3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY , (Kasım 2017  Uluay, G., Ateş, H., AYDIN, A., Arıkan, N. (2017) "THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE", 3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY , (Kasım 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY

DİL VE DÜNYA ...

AYDIN, A. (2017) "DİL VE DÜNYA ...", EYFOOR 8 , (Ekim 2017 AYDIN, A. (2017) "DİL VE DÜNYA ...", EYFOOR 8 , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOOR 8

Türk ve Etiyopya Fen Dersi Öğretim Programlarındaki Çözeltiler Ünitesinde Geçen Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması

Çiftçi, B., AYDIN, A. (2016) "Türk ve Etiyopya Fen Dersi Öğretim Programlarındaki Çözeltiler Ünitesinde Geçen Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması", IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Haziran 2016 Çiftçi, B., AYDIN, A. (2016) "Türk ve Etiyopya Fen Dersi Öğretim Programlarındaki Çözeltiler Ünitesinde Geçen Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması", IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS