img
img
Toplam 23680 kayıt

8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programında Bulunan SorularınYenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göreİncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi

Ortaöğretim Öğretmenlerinin 1992 den Beri Uygulanan Ortaöğretim Kimya Müfredatları Hakkındaki Görüşleri

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Teaching Materials Development and Meeting the Needs of the Subject: A Sample Application

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

Turkish Student Science Teachers Conceptions of Sustainable Development A Phenomenography

39 39
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Science Education

John Dewey’in Demokratik Yaşam Felsefesinin Fen Bilimleri DersiÖğretim Programlarına Yansıması: Türkiye ve Yeni Zelanda Örneği

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi

8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kisim C: Kimya Egitimi

Johan Vilhelm Snellman’s–Finnish Philosopher, Writer,Diplomat–Statement “Science Centers for All”

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Studies

REPRESENTATION OF SCIENCE PROCESS SKILLS IN THE CHEMISTRYCURRICULA FOR GRADES 10 11 AND 12 TURKEY

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education and Practice

İçimizdeki Bilge nin Nitelikleri

0 0
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Favori Yayınları

2018 Yılı Ortaöğretim Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yeniden Düzenlenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Öğretmenlerin Fen Eğitimine Yönelik Öz- Yeterlilik Algılar

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12th International Congress on Social Sciences-Humanities And Education

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Araçlarını Kullanma Niyetlerinin Belirlenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2 nd. International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’22) Proceedings Book

The material design of cacabey astronomy and space theme

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)

6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ “OLGU VE GENELLEMELERİN” TESPİT EDİLMESİ, SUNUŞ VE AKTARMA MODELLERİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)

ORTAOKUL 6,7 VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERA ETKİSİ KONUSUYLA İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)

YENİ ZELANDA VE TÜRKİYE’NİN 8.SINIF FEN MÜFREDATLARININ KAZANIM BENZERLİKLERİ YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)

THE EFFECTS OF DRAWING ON GIFTED STUDENTS’ OPINIONS TOWARDS SPACE

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY

AMASYA, KAYSERİ VE KONYA ŞEKER FABRİKALARINDA ÜRETİLEN SIKILMIŞ KÜSPELERDEKİ ŞEKER MİKTARININ TESPİT EDİLMESİ VE BU KÜSPELERDEKİ ŞEKER MİKTARININ GİDERİLEBİLİRLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1nd International Turkish World Enginering and Science Congress

DİL VE DÜNYA ...

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOOR 8

Türk ve Etiyopya Fen Dersi Öğretim Programlarındaki Çözeltiler Ünitesinde Geçen Kazanımların Benzerlik Yönünden Karşılaştırılması

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS