| Doktora, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
| Doktora, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
| İngilizce, YÖKDİL, 67, 22 Eylül 2, 2018 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Sosyal Bilgiler Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi |
| 2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2021-, Bologna Koordinatörü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Sosyal Bilgilerde Öğretim Yöntemleri, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Çocuk Oyunları, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Çocuk Oyunları, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Sosyal Bilgilerde Öğretim Yöntemleri, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Sosyal Bilgilerde Öğretim Yöntemleri, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, İlk Türk İslam Devletleri Tarihi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Arkeoloji, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Ahilik Kültürü ve Medeniyeti, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Çocuk Oyunları, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Sosyal Bilgilerde Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Üye, Sosyal Bilgiler Eğitimcileri Birliği Derneği, 2013- |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Serpil Recepoğlu
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2025 | 12 |
|
Özlem Elvan
|
2014 - 2024 | 11 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2019 | 8 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 4 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2025 | 4 |
|
Kadir Karatekin
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 4 |
|
Seda Ergül
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 4 |
|
Betül Akyürek Tay
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2023 | 3 |
|
Turan Başkonuş
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2022 - 2023 | 3 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
|
Erdal Yıldırım
-
|
2014 - 2019 | 2 |
|
Emine Nihal Lindberg
-
|
2014 - 2019 | 2 |
|
Ayşe Aşkan
-
|
2022 | 2 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Emine Akça
-
|
2023 | 1 |
|
Emrah Gün
-
|
2023 | 1 |
|
Esra Özel
-
|
2025 | 1 |
|
Nazire Çiçek
-
|
2023 | 1 |
|
Sibel Albeni
-
|
2023 | 1 |
|
Şerife Ayar
-
|
2014 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Sosyal Bilgiler Eğitimi | 297 |
| Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 20 | 95 | 15 | 5 | 30 | 0 | 55 | 175 | 230 | 145 | 95 |
| Araştırma Alanı | 463 . | 420 . | 546 . | 543 . | 533 . | - | 565 . | 464 . | 371 . | 419 . | 385 . |
| Temel Alan | 290 . | 253 . | 327 . | 333 . | 305 . | - | 339 . | 197 . | 172 . | 221 . | 214 . |
| Bilim Alanı | 59 . | 37 . | 58 . | 70 . | 69 . | - | 65 . | 30 . | 24 . | 37 . | 24 . |
| Anahtar Kelime (1) | 55 . | 32 . | 51 . | 64 . | 61 . | - | 51 . | 22 . | 22 . | 29 . | 17 . |
| Toplam Yayın | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 4 | 13 | 17 | 6 | 5 |
| Toplam Makale | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 | 11 | 1 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 7 | 1 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 |
| Toplam Bildiri | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 7 | 5 | 2 | 3 |
| Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 7 | 5 | 2 | 3 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |