Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr. (İö), 2002, 2006 |
İngilizce, YÖKDİL, 67, 22 Eylül 2, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Sosyal Bilgiler Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi |
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2021-, Bologna Koordinatörü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2022-2023, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Sosyal Bilgilerde Öğretim Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2022-2023, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans |
2022-2023, Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Lisans |
2022-2023, Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Çocuk Oyunları, Lisans |
2022-2023, Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2022-2023, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2021-2022, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans |
2021-2022, Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Lisans |
2021-2022, Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Çocuk Oyunları, Lisans |
2021-2022, Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 2, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması 1, Lisans |
2021-2022, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2021-2022, Okul Deneyimi, Lisans |
2021-2022, Sosyal Bilgilerde Öğretim Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Sosyal Bilgilerde Öğretim Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2020-2021, İlk Türk İslam Devletleri Tarihi, Lisans |
2020-2021, Arkeoloji, Lisans |
2020-2021, Ahilik Kültürü ve Medeniyeti, Lisans |
2020-2021, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2020-2021, Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Lisans |
2020-2021, Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel Çocuk Oyunları, Lisans |
2020-2021, Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Sosyal Bilgilerde Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Lisans |
2019-2020, İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Sosyal Bilgiler Eğitimcileri Birliği Derneği, 2013- |
Kayıt Yok |
(2024) "Bilim Teşvik Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Serpil Recepoğlu
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2025 | 12 |
![]()
Özlem Elvan
![]() |
2014 - 2024 | 11 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2014 - 2019 | 8 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 4 |
![]()
Kadir Karatekin
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 4 |
![]()
Seda Ergül
-
|
2021 - 2023 | 4 |
![]()
Betül Akyürek Tay
-
|
2023 | 3 |
![]()
Turan Başkonuş
-
|
2022 - 2023 | 3 |
![]() ![]() |
2021 - 2022 | 2 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 2 |
![]()
Erdal Yıldırım
-
|
2014 - 2019 | 2 |
![]()
Emine Nihal Lindberg
-
|
2014 - 2019 | 2 |
![]()
Ayşe Aşkan
-
|
2022 | 2 |
![]()
-
|
2025 | 1 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Emine Akça
-
|
2023 | 1 |
![]()
Emrah Gün
-
|
2023 | 1 |
![]()
Esra Özel
-
|
2025 | 1 |
![]()
Nazire Çiçek
-
|
2023 | 1 |
![]()
Sibel Albeni
-
|
2023 | 1 |
![]()
Şerife Ayar
-
|
2014 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Sosyal Bilgiler Eğitimi | 291 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 20 | 95 | 15 | 5 | 30 | 0 | 55 | 175 | 230 | 145 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 467 . | 416 . | 547 . | 544 . | 525 . | - | 568 . | 464 . | 375 . | 408 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 296 . | 253 . | 329 . | 328 . | 301 . | - | 342 . | 204 . | 171 . | 216 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 60 . | 36 . | 58 . | 70 . | 70 . | - | 64 . | 31 . | 21 . | 36 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 56 . | 33 . | 53 . | 63 . | 59 . | - | 51 . | 25 . | 17 . | 27 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 4 | 13 | 17 | 6 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 | 11 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 7 | 5 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 7 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 3 | 7 | 5 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |