| Yazarlar (2) |
Prof. Dr. Tercan YILDIRIM
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Doç. Dr. Durdane ÖZTÜRK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| The purpose of this study was to reveal middle school students’ digital literacy levels and their opinions about digital literacy. Convergent parallel design, one of the mixed-method designs, was used in the study. Quantitative part involved survey while qualitative part included casestudy model. Digital literacy scale and semi-structured interview... |
| Anahtar Kelimeler |
| Makale Türü | Özgün Makale |
| Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
| Dergi Adı | International Journal of Education and Literacy Studies |
| Dergi ISSN | 2202-9478 |
| Dergi Tarandığı Indeksler | Journals Indexed in Eric |
| Makale Dili | İngilizce |
| Basım Tarihi | 04-2023 |
| Cilt No | 11 |
| Sayı | 2 |
| Sayfalar | 70 / 86 |
| Doi Numarası | 10.7575/aiac.ijels.v.11n.2p.70 |
| Makale Linki | https://journals.aiac.org.au/index.php/IJELS/issue/archive |
| Atıf Sayıları | |
| Google Scholar | 17 |